Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Kui naftatanker jää tõttu katastroofi satub siis muidugi rohkem ei riskita. Rohkem huvitab - kas nad täidavad tankereid Jäämere sadamates või julgesid Ust-Luugast teele saata. Ja missugune rahvusvaheline kompanii julges sellistel tingimustel kindlustuse anda....
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
TASS: valitsus arutab hindade stabiliseerimiseks ajutist kütuseekspordi keeldu
https://www.kommersant.ru/doc/6222300
https://www.gazeta.ru/business/news/202 ... 2054.shtml
https://kazan.aif.ru/apk/minnihanov_por ... tatarstane
https://www.gazeta.ru/business/news/202 ... 1956.shtml
https://www.kommersant.ru/doc/6222300
Majandusteadlane ütles, et Venemaa pole 2008. aasta kriisist välja tulnudVenemaa valitsus arutab meetmeid kütusehindade stabiliseerimiseks siseturul. Nüüd kaalub ta kahte võimalust – kehtestada ajutine kütuseekspordi keeld ja tõsta naftatoodete eksporditollimaks 250 dollarini tonni kohta, teatas TASS , viidates valitsusallikale pärast Venemaa asepeaministri Aleksandr Novaki ning naftafirmade ja valitsusasutuste kohtumist. .
https://www.gazeta.ru/business/news/202 ... 2054.shtml
Minnikhanov andis ülesandeks Tatarstani põllumajandusmessidel hindu kontrollidaMajanduskõrgkooli turu-uuringute keskuse direktor Georgi Ostapkovitš ütles, et Venemaa pole 2008. aasta majanduskriisist veel välja tulnud. Ta rääkis sellest vestluses URA.RU- ga.
«Kriis on riigi majanduse välja löönud. Aastatel 2009–2022 on meie keskmine aastane kasvumäär 1,3–1,4. 2014. aastal hakkasid tulud langema. Nüüd, 2023. aastal, on tulude maht selle perioodiga võrreldes vähenenud ca 6-7%. Palgafond pole veel kriisist välja tulnud ja palka makstakse kasumist,” selgitas Ostapkovich.
Ta lisas, et elanike reaalsissetulekud ei ole veel jõudnud tasemele, mis olid enne 2008. aasta kriisi. Reaalsissetulekud kasvasid toona 12% ja inflatsioon oli 10%.
https://kazan.aif.ru/apk/minnihanov_por ... tatarstane
Vene lennufirma hakkas kasutama 1970. aastal toodetud lennukitRais RT Rustam Minnikhanov andis korralduse Tatarstani põllumajandusmessidel hindu kontrollida, teatab tema pressiteenistus.
Kauplemine algas 9. septembril. Tooteid saate osta 14 kohas Kaasanis, 2 kohas Naberežnõje Tšelnõis ja Zelenodolskis, 3 kohas Nižnekamskis ning 26 piirkondlikus keskuses. Esimesel päeval teenisid tootjad 78 miljonit rubla.
“Pöördudes korraldajate poole, palun pöörata tähelepanu esitletava kauba valikule ja kvaliteedile. Ka hinnaparameetrid peaksid olema mõistlikud,” märkis Rustam Minnikhanov.
https://www.gazeta.ru/business/news/202 ... 1956.shtml
Venemaa kaubalennufirma Atran jätkas pärast lääneriikide sanktsioonide kehtestamist esimest korda tegevust 2022. aasta märtsis. Sellest teatas kanal Volga-Dnepr Telegram .
RBC andmetel oli lennufirma lennukipargis varem üheksa Boeing 737. Nüüd saab Atran kasutada vaid 1970. aastal toodetud An-12 lennukit. Vedaja plaanib äri arendada ainult temaga.
Lennufirma peadirektor Dmitri Sorokin ütles, et Atran kavatseb tarnida kaupa Naryan-Mari , Khatangasse, Novy Urengoysse, Anadyri , Pevekisse ja teistesse põhjapoolsetesse piirkondadesse. Esimene lend on juba väljunud Norilskisse , kuhu toimetas 12 tonni kaupa.
Enne seda libises Magadanis veos An-12 vasakpoolse mootori rikke tõttu rajalt välja. Lennuk "ASC "Sibnia-Test" toimetas lasti Habarovskist Tšukotkasse ja maandus Magadanis, et tankida.
No one said survival was fun.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ei. See on sellesama 12. sept alla põllule istunud Ural Airlinesi tiivuline. Ei ole uus. Pilt on lihtsalt uuest vaatenurgast.ruger kirjutas: ↑16 Sept, 2023 23:11 Järjekordne lennuk tegi hädamaandumise orkistanis-hüdraulika probleemide tõttu. Kuskilt peavad ju varuosad tulema olemasolevatele lennukitele.
Russia: For the 2nd time in just a few days, an Ural Airlines passenger plane had to make an emergency landing in the boondocks due to a hydraulics failure.
https://twitter.com/igorsushko/status/1 ... 5134465085
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Üks lugu kuidas väidetavasti Putini vastane venekeelne meediatöötaja ( ajakirjanik ehk oleks palju öelda, sest Delfi ju ! ) suhtub võimalusse, et tema Vene numbrimärgiga auto võidakse siin konfiskeerida
Delfis ja portaalis „Provereno. Media“ töötav Ilja Ber :
„Esmajärjekorras lööb see selge sõjavastase ja Putini-vastase seisukohaga inimesi. Kas just neile tuleb löök anda, et režiim kokku variseks? (??! )
Ber saabus Eestisse 2022.a. märtsis väitega, et ta on Venemaal ohus, kuna pole Putini pooldaja ja elab ning töötab sellest saadik siin.
Eile hommikul oli minu Vene numbritega auto Eestis. Täna hommikul on see juba Venemaal, sest ma ei ole valmis seda kogu armastuse juures selle maa vastu Eesti riigile kinkima,“ jätkas Ber.
Tema naine sõitis autoga Venemaale ja jätabki selle sinna.
Elab poolteist aastat juba siin ja autot Eesti registrisse ei tahtnud viia ? Miks ? Kas seepärast, et endiselt ( või siis pereliikmed ) saaks vabalt üle piiri sekeldada, Vene numbriga on see ju palju lihtsam sealtpoolt läbi saada ...?
Huvitav-huvitav, mis oht teda ja tema pere siis ähvardas kui ta naine võib Berile kuuluva autoga vabalt üle piiri käia ?
Kõige tõenäolisem "oht" on see, et mees satub mobilisatsiooni alla, naist aga ei võta isegi Putin sõjaväkke.
Kui niiviisi käituvad inimesed, kes nende endi väitel on Putini-vastased, siis kuidas käituvad need kümned tuhanded, kes Eestis käisid lausa pikkades järjekordades Putinit presidendidks valimas ja sajad tuhanded, kes valivad Eesti KOV ? Ja ka need, kes väliselt on apoliitilised, kuid mõistavad raevukalt hukka Punaarmee ohvitseride nimede eemaldamist Eesti tänavasiltidelt ja kes tuhandete sidemete kaudu on seotud Venemaaga ? ( nii keeleliselt, perekondlikult,tutvusringkonnaga, majanduslikult, meediatarbimiselt kui ka hoiakutes Vene riiki ja tema olemusse üldiselt )
Need autologud pole nii tähtsad. Kuid inimeste meelsus ja suhtumine on tähtis. Ja see pilt on lausa masendav
Delfis ja portaalis „Provereno. Media“ töötav Ilja Ber :
„Esmajärjekorras lööb see selge sõjavastase ja Putini-vastase seisukohaga inimesi. Kas just neile tuleb löök anda, et režiim kokku variseks? (??! )
Ber saabus Eestisse 2022.a. märtsis väitega, et ta on Venemaal ohus, kuna pole Putini pooldaja ja elab ning töötab sellest saadik siin.
Eile hommikul oli minu Vene numbritega auto Eestis. Täna hommikul on see juba Venemaal, sest ma ei ole valmis seda kogu armastuse juures selle maa vastu Eesti riigile kinkima,“ jätkas Ber.
Tema naine sõitis autoga Venemaale ja jätabki selle sinna.
Elab poolteist aastat juba siin ja autot Eesti registrisse ei tahtnud viia ? Miks ? Kas seepärast, et endiselt ( või siis pereliikmed ) saaks vabalt üle piiri sekeldada, Vene numbriga on see ju palju lihtsam sealtpoolt läbi saada ...?
Huvitav-huvitav, mis oht teda ja tema pere siis ähvardas kui ta naine võib Berile kuuluva autoga vabalt üle piiri käia ?
Kõige tõenäolisem "oht" on see, et mees satub mobilisatsiooni alla, naist aga ei võta isegi Putin sõjaväkke.
Kui niiviisi käituvad inimesed, kes nende endi väitel on Putini-vastased, siis kuidas käituvad need kümned tuhanded, kes Eestis käisid lausa pikkades järjekordades Putinit presidendidks valimas ja sajad tuhanded, kes valivad Eesti KOV ? Ja ka need, kes väliselt on apoliitilised, kuid mõistavad raevukalt hukka Punaarmee ohvitseride nimede eemaldamist Eesti tänavasiltidelt ja kes tuhandete sidemete kaudu on seotud Venemaaga ? ( nii keeleliselt, perekondlikult,tutvusringkonnaga, majanduslikult, meediatarbimiselt kui ka hoiakutes Vene riiki ja tema olemusse üldiselt )
Need autologud pole nii tähtsad. Kuid inimeste meelsus ja suhtumine on tähtis. Ja see pilt on lausa masendav
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Nõus. Mu meelest see Vene registrimärgiga autode võimalik konfiskeerimine (kahtlen selle elluviidavuses, aga see selleks) on üks näide sellest, et nn heade venelaste ja putinistide vahel olemuslikult suurt vahet pole. Mõlemad loodavad sõjaolukorra kiirele lahenemisele. Üks, et pukki asub keegi teine, kes suurvene asja paremini edasi ajama hakkab. Teine, et Putini võidaks sõja. "Head venelased" loodetavasti siirduvad olude paranedes tagasi Venemaale, seega paguluse perspektiiv on lühike. Autod, elukohad Venemaal kõik jääb nii, nagu kogu aeg on olnud. Putinistid, kes on juured siia ajanud juba NLi ajal loodavad, et küll peagi fašistid Pribaltikas aktsepteerivad Vene numbreid jälle ja suurema austusega. Kui hästi läheb, kaovad hoopis Eesti numbrid ära...Neid aja Kapoga ükshaaval Venemaale tagasi. See aga, et Eestis võiks elada Eesti korra järgi Eesti komberuumis, ei ole satikate valik. Kuskilt jäi silma, et Vene märgiga sõidukeid olla siin nii 300 ringis (isikute autod, kellel on elamisluba vms), mis muidugi pole eriline number.
-
- Liige
- Postitusi: 44
- Liitunud: 14 Apr, 2022 23:09
- Kontakt:
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Enamik Venemaal müüdud Lääne autodest ei vasta EU nõuetele ja seega tüübikinnitust teha ei saa. Ainukene reaalne võimalus selliste sõidukite registreerimiseks on ümberasuja varana.AMvA kirjutas: ↑16 Sept, 2023 22:06Tehakse neile millel ei ole COC tõendit ühekordne tüübikinnitus ja asi vask.Peeter kirjutas: ↑16 Sept, 2023 10:43Aga edasi? Emexisse pressi alla? Oksjonile? Aga neid ei saa ju legaalselt arvele? Müüd orklandi tagasi? Ma pakun, et enamus neist autodest ei oma CE-sertifikaati. Need on kas tehtud orklandis või toodetud orklandi turule suunamiseks ja seal ei ole CE-sertifikaadi olemasolu nõutud. Kui riik ei pane ise neid arvele (ei garanteeri arvele saamist), siis heal juhul ehk sobivad varuosadeks. Ostes ehk ainuke variant need välja viia Eestist, aga kuhu? .....orklandi ainult.
Ja mis siis peale seda edasi saab? Kas siis hakkame hakkame ka vallasvara konfiskeerima? Ja seda siis prügimäele vedama või põletis põletama?
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Jälle nõus. Pigem rakendame trahvimajandust kogu ranguses nende masinate peal, mis ei vasta reeglitele. Noh ja kui kogunenud trahve teisiti kätte ei saa, siis läheb ka auto...
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Soome parklates olevatele orkide autodele anti aega riigist lahkuda 16.03.2024.
Finnish ForMin @elinavaltonen announces that Russian cars will no longer be able to enter Finland (few exceptions, diplomats etc), and all Russian plated cars have to be leave by March 16, 2024 (this will empty out the parking lot at Helsinki airport)
https://twitter.com/charlyjsp/status/17 ... 6936460351
Hiina väidetavalt lõpetas droonide tarned orkidele.
Китай перекрыл поставки дронов в Россию
Запасов беспилотников и комплектующих осталось на один - два квартала.
https://twitter.com/finanzru/status/1703677054279917767
Finnish ForMin @elinavaltonen announces that Russian cars will no longer be able to enter Finland (few exceptions, diplomats etc), and all Russian plated cars have to be leave by March 16, 2024 (this will empty out the parking lot at Helsinki airport)
https://twitter.com/charlyjsp/status/17 ... 6936460351
Hiina väidetavalt lõpetas droonide tarned orkidele.
Китай перекрыл поставки дронов в Россию
Запасов беспилотников и комплектующих осталось на один - два квартала.
https://twitter.com/finanzru/status/1703677054279917767
Viimati muutis ruger, 18 Sept, 2023 10:41, muudetud 1 kord kokku.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Stark Logistics ja AS Metaprint Venemaa äri
Seda silmas pidasingi. Aga ümberasuja varana ei saa kah ju seda teha, sest siis on vaja vere registrist sõiduk maha võtta. Ilma selleta ei tohiks Eestis vastavalt tavale amet sind jutulegi võtta. See ei pruugi aga enam isegi vere poolele minnes õnnestuda, kui selgituseks on umsiedlung Estlandi. Sama pull käib ka kodakondsusest loobuda soovijatega. Ja paljud ei soovi üle piiri sinna üldse enam minnagi. Ja pealekauba peab ka siis see sõiduk vastama ümberasuja sõiduki nõuetele kehtestatud punktidele. Ehk siis suure tõenäosusega ümberasuja varana neid enamust registreerida ei saa. Siit edasi, et ka tehnilistele nõuetele mittevastamise tõttu ei saa. Ehk siis loogiliselt võttes, kui riik ei garanteeri nende registreerimist EV-s, siis pole nendega EV-s sõiduki mõistes midagi teha. Lahti saamiseks hakka lammareid moosima, või kingi lihtsalt ära.Mees Varjust kirjutas: ↑17 Sept, 2023 14:56Enamik Venemaal müüdud Lääne autodest ei vasta EU nõuetele ja seega tüübikinnitust teha ei saa. Ainukene reaalne võimalus selliste sõidukite registreerimiseks on ümberasuja varana.
-
- Liige
- Postitusi: 1859
- Liitunud: 30 Dets, 2012 22:01
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Näoraamatust leitud autode konfiskeerimise jutt liikus: https://militaar.net/phpBB2/viewtopic.php?t=53975
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Nüüd ka "meie" Luminori selgitus asjale: https://luminor.ee/uudised/luminor-grup ... luminor-oyQwerty226 kirjutas: ↑15 Sept, 2023 17:58+Luminor OY on logistika ettevõte (http://luminor.fi/)lootsik kirjutas: ↑15 Sept, 2023 17:47 Vaatab siis ise järgi. Luminor Oy ilusti kirjas.
https://home.treasury.gov/news/press-releases/jy1731
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Selline huvitav mõttelõng...
sattusin google mapsis kolama ning jõudsin tiblunnide Togliatti autotehase satelliitfotodeni (kaardirakenduses ümberlülitada fotodele). Pildid on pärit sellest aastast: terve tehaseterritoorium, kaasa arvatud "katsetrekk", on autosid täis... et kas need on kõik need poolikud rümakad, mis ootavad "viimaseid juppe", või on ette toodetud, kuid pole kuhugi panna...?
link ka asukohale:
https://maps.app.goo.gl/sZq3ZuZcd44LhuRt9
sattusin google mapsis kolama ning jõudsin tiblunnide Togliatti autotehase satelliitfotodeni (kaardirakenduses ümberlülitada fotodele). Pildid on pärit sellest aastast: terve tehaseterritoorium, kaasa arvatud "katsetrekk", on autosid täis... et kas need on kõik need poolikud rümakad, mis ootavad "viimaseid juppe", või on ette toodetud, kuid pole kuhugi panna...?
link ka asukohale:
https://maps.app.goo.gl/sZq3ZuZcd44LhuRt9
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Loogiliselt võttes ei saa ju lõputult toota, kui asja järele pole nõudlust. Seega pigem on need autod mingite pisividinate ootel. Nii kui viimased asjad külge saavad, treila peale ja poodi. Konveier on suur asi ja seda mingi tagurpidikäigu tule lüliti või muu sellise puudumise pärast seisma ei panda. Teine asi oleks siis, kui autodele poleks rattaid enam alla kruvida, et tsehhist välja viimine muutub liiga tülikaks või näiteks pole esiklaase ja autosid ei saa lahtise taeva alla lükata.
Kõik, mis toimub praegu, on minuti pärast juba ajalugu
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10213
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Saab ikka. Riik annab raha ja muudkui kütad, kuna nõutakse, et "peab asendama importi ja kodumaine autotootmine peab kasvama X%".asjaajaja kirjutas: ↑18 Sept, 2023 18:27 Loogiliselt võttes ei saa ju lõputult toota, kui asja järele pole nõudlust. Seega pigem on need autod mingite pisividinate ootel. Nii kui viimased asjad külge saavad, treila peale ja poodi. Konveier on suur asi ja seda mingi tagurpidikäigu tule lüliti või muu sellise puudumise pärast seisma ei panda. Teine asi oleks siis, kui autodele poleks rattaid enam alla kruvida, et tsehhist välja viimine muutub liiga tülikaks või näiteks pole esiklaase ja autosid ei saa lahtise taeva alla lükata.
Pigem on seal puudu mingi mootorielektroonika, turvavööd vms.
- lamba-ants
- Liige
- Postitusi: 427
- Liitunud: 25 Juul, 2022 14:48
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Alates möödunud aasta 8. septembrist on USA nafta- ja gaasitehnoloogia tootja Halliburtoni kaupa Venemaale veetud rohkem kui seitsme miljoni dollari väärtuses.
https://www.theguardian.com/business/20 ... ort-us-oil
https://www.theguardian.com/business/20 ... ort-us-oil
Tõlkeabi -> https://neurotolge.ee/ | https://www.deepl.com/translator
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist