Eks see ongi kõikide vanemate autode "püksirihmade" traagika, korralikud rehvid maksavad kõvasti. Mingil määral (kuivõrd esipidurite suurus võimaldab) on võimalik kasutada väiksemaid velgi ja seeläbi saada rehvi hinda alla (pluss second hand valik on palju suurem) pluss tavaliselt on "püksirihhmad" 1200 kg autole talveks liigse laiusega, näiteks lumepudrus kipub uisutama. 16 tolliga on valik juba tunduvalt parem kui 17-19 tolli ja 15 tolli muutuvad ka firma rehvid juba talutavaks, sest pakkumist on palju ja see kisub hinnad mõistlikuks - ning secondhandi on ka igale maitsele.mongol kirjutas: ↑06 Dets, 2023 22:13 Rehvimehed "armastavad" vahumehi..
Aga 160kW 1200kg tagaveoline sai uued naelad, kõige odavamad tutikad. Väga okei pidamine, kui gaasi ei anna. Aga samas on suvel heade suvekatega sama lugu, et okei pidamine, kui gaasi ei anna. Väga rahul selle ostuga, naeladki alles veel ja teel püsib eeskujulikult hoolimata ca 70-eurisest tükihinnast (esisild 18, tagasild 19 tolli püksirihmad).
1200 kg autole lumel ja jääl oleks maksimaalne ehk 195 laius (vt milliste juustulõikuritega WRC autod talverallil sõidavad). Ise ma olen talveks alati teised veljed ostnud ja plekid kindlasti, valuveljele on see talvesool puhas surm.