Koroona rahasüste vajasid väga paljud ärid pankroti vältimiseks, enamus lennufirmasid oleks ilmselt pillid kotti pannud.Kriku kirjutas: ↑25 Okt, 2023 19:57 2021. aastal vajasid näiteks 290 M süsti, et mitte pankrotti minna: https://www.forbes.com/sites/chrisobrie ... el-trains/
Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
-
- Liige
- Postitusi: 1904
- Liitunud: 02 Dets, 2012 12:44
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ja enamikku neist olekski pidanud pankrotti laskma (vähemalt USA firmasid) kuna nad opereerisidki põhimõttel "Privatize profits, socialize losses":Poti soldat kirjutas: ↑26 Okt, 2023 12:17 Koroona rahasüste vajasid väga paljud ärid pankroti vältimiseks, enamus lennufirmasid oleks ilmselt pillid kotti pannud.
https://www.vice.com/en/article/5dm453/ ... r-buybacks
Ehk siis roogiti kasumeid ja kasumitest kuni 96% paigutati oma aktisate tagasiostu. Seda siis muidugi ainult selleks et veel aktsiahinda lakke lüüa - millega on otseselt seotud kogu nõukogu ja firmajuhi boonused jms.The last decade has been very good to U.S. airlines. Industry consolidation, stuffing more people into smaller spaces on planes, and stacking fees upon fees have resulted in unprecedented prosperity for the country’s Big Four (American, Delta, United, and Southwest). From 2012 to 2016, these four airlines were the most profitable in the world, walking away with a combined $42.3 billion, according to an analysis by L.E.K. Consulting. In the two subsequent years, 2017 and 2018, the US airline industry raked in an additional $27.3 billion in profits. They then used nearly all of that money, a whopping 96 percent, to buy back shares from stockholders—a move that enriches investors while doing nothing for the company itself—and handsomely compensating executives.
Ehk siis ise mõnuga tekitasid selle olukorra, teades et kui fekaal ventikasse lendab saab suurte silmadega avalikku raha kerjama minna.
Aktsiate tagasiost USAs muide keelustati 1930ndatel kuna peeti illegaaseks turumanipuleerimiseks, 1982.a. Reagan lubas selle uuesti.
USAs on see asi ikka eriti haigeks läinud, kus neid kasutatakse rohkem kui dividende:
https://corpgov.law.harvard.edu/2020/10 ... -pitfalls/
Diktüoneemakilda kaevandamine
Lisan siia veel, et välja paistab kogu see RB-teema just niimoodi, et kõikseaeg üritatakse pastakast välja imeda teemat milliseid kaupu küll sellel transpordikoridoril vedama hakatakse, aga kogu see sebimimine on üks kahtlase väärtusega tegevus. Kes vähegi antud suunalise või muidu logistika-asjadega kursis on, see näeb pea iga välja pakutud idee juures mingit kas lihtsalt soovmõtlemist, arvudega eksimist või teadlikult valeandmetega manipuleerimist alates eelarvestamisest üle ehitamise kuni hilisema ekspluateerimiseni. Ei ole lihtsalt reaalseid kaupu selles mahus, millede liigutamise vajaduseks kogu see värk vajalik peaks olema. Samas ujuvad meil siin ümberringi jutud kuidas tehtavat eel-eel-ettevalmistusi maavarade võib-olla, et kasutusele võtu uurimise algatamise arutelude alustamiseks , aga no "mida kohe täiesti-täiesti-täiesti-täiesti kindlasti ei hakata RB-l vedama" jne. Samas mida rohkem mõelda, seda loogilisem ongi sõjalis-strateegiline aspekt: sõjaliselt siis sõjavägi ja strateegiliselt siis fosforiit kas toormena või tootmisproduktina, seotuna sadamatega. Ka reisijaid isegi mitte ühe rongi tulumliku opereerimise jaoks ööpäevas ei paista kusagilt.
Re: Diktüoneemakilda kaevandamine
Soome-Eesti vahelisi laevaühendusi pole millegipärast keegi sulgemas põhjendusel, et kaupa pole vedada ja reisijatevedu ei tasu end selle sagedusega kuidagi ära...Tallinn-Ikla trassil on samuti kaunikesti tihe liiklus.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 4626
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Diktüoneemakilda kaevandamine
Selgita, mida tähendab "reisijatevedu Soome-Eesti vahel ei tasu ära" ?
Re: Diktüoneemakilda kaevandamine
Läinud pühapäevases ERR i saates "Samost ja Aaspõllu" oli rb st veidi juttu , seal öeldi otse välja : see projekt ei hakka end kunagi ära tasuma. Kihk seda ehitada on millegi pärast väga suur , ilmselt on selle taga midagi , millest meile ei räägita .
Selle rb sse maetava rahaga saaks Tallinn -Tartu maantee nelja realiseks ja Via Baltica samuti , see aitaks täita üht eesmärki - vähendada liiklussurmade arvu , liiklus muutuks sujuvamaks - väheneb keskkonnareostus , aga ei sobi .
Selle rb sse maetava rahaga saaks Tallinn -Tartu maantee nelja realiseks ja Via Baltica samuti , see aitaks täita üht eesmärki - vähendada liiklussurmade arvu , liiklus muutuks sujuvamaks - väheneb keskkonnareostus , aga ei sobi .
Re: Diktüoneemakilda kaevandamine
RB megateemas ju kõik sellega seonduv juba ammu ära vaieldud, soovijad saavad algusest peale lugeda:
viewtopic.php?t=30996
viewtopic.php?t=30996
Re: Diktüoneemakilda kaevandamine
Olen kordivalt olnud tunnistajaks, kui reisijate arv laevas ei küüni sajanigi (millisest laekuvast piletihinnast ilmselgelt ei piisaks sellise laeva käigushoidmiseks), küll aga on alumine dekk tihedalt suuri haakeid täis. Elik- üle lahe tuleb piisavalt haakeid, et kolme laevafirmat elus hoida.Madis Reivik kirjutas: ↑13 Dets, 2023 19:29 Selgita, mida tähendab "reisijatevedu Soome-Eesti vahel ei tasu ära" ?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Diktüoneemakilda kaevandamine
1) Tallinn-Tartu mnt viimane lõik mis 4 realiseks ehitati oli Võõbu-Mäo lõik, maksumus 60 miljonit eurot. Sooviks sama loogika järgi küsida, mis aastaks antud lõigu ehitus ennast ära tasub?parkija kirjutas: ↑13 Dets, 2023 20:02 Läinud pühapäevases ERR i saates "Samost ja Aaspõllu" oli rb st veidi juttu , seal öeldi otse välja : see projekt ei hakka end kunagi ära tasuma. Kihk seda ehitada on millegi pärast väga suur , ilmselt on selle taga midagi , millest meile ei räägita .
Selle rb sse maetava rahaga saaks Tallinn -Tartu maantee nelja realiseks ja Via Baltica samuti , see aitaks täita üht eesmärki - vähendada liiklussurmade arvu , liiklus muutuks sujuvamaks - väheneb keskkonnareostus , aga ei sobi .
2) Ma võin siis selle suure saladuse sulle avaldada, mida süvariik sulle veel avaldanud ei ole. Euroopa Liit ei toeta enam teedeehitus. Rail Baltica ehitust toetab Euroopa Liit 85% ulatuses. Ehk võtame ühe Rail Baltica objekti (Kangru liiklussõlme (https://www.railbaltica.org/et/kuulutat ... itushange/)), eeldatav maksumus on 23,5 miljonit €. Nüüd piltlikult öeldes, maksab see riigile 3,525 miljonit €, aga kuna majandussse suunatakse 23,5 miljonit, siis selle sisse pandava raha saab maksudega tagasi.
Et asi liiga teemast välja ei läheks, siis panen siia natuke info graptolliitargiliidi kohta. Toolse fosforiidimaardla kohal olev graptoliitargiliidi kiht sisaldab keskmiselt: 410 g/t molübdeeni; 1040 g/t vanaadiumi; 75 g/t vaske; 140 g/t nikklit; 120 g/t pliid; 0,18 g/t reeniumi; 15 g/t tooriumi; 170 g/t tsinki ja 160 g/t uraani. Ehk kui leidakse kunagi tehnoloogia, et kogu see ooper sealt lihtsasti kätte saada, siis tegemist väga perspektiivika maavaraga.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Diktüoneemakilda kaevandamine
See jutt on ikka peris rumal.Peeter kirjutas: ↑13 Dets, 2023 18:06 Ma lihtsalt selgitasin, et ainuke kaup, mida näha ja katsuda meil tõesti on, see on fosforiit. Ainuke kaup, mis oma mahult suudaks täita selle transpordikoridori. Ülejäänud variandid kaupadest ja nende kogustest on pehmelt öeldes hämu. Aga kas fosforiiti sellega vedada tasuks, ja sealt edasi kas sellepärast hakataks ehitama sellist transpordikoridori, on juba hoopis-hoopis ise jutt. Lihtsalt kaupa kui sellist, mida vedada, ei ole. Ja ei ole näha ka tulemas kuskilt poolt.
Minu postituse mõte oli, et meie siin praegu arutame, et "ei tasu vedada, ja ammugi ei tasu ehitadagi!", aga ma tõin näite, kus leiti, et "tasub ikka küll ja tasub kuidas veel!"
P.S. Lõpetaks juba selle venelastega vehkimise ja hirmutamise ära? Äkki võtaks hoopis riigi- ja rahva raha vargad ja kantijad ette?
1. Eesti ja Poola vahel liiguvad iga päev rekkade kolonnid. Mina ei tea, mida seal veetakse, aga väita, et "fosforiit on ainuke kaup", on Eesti suguse eksportiva majandusega riigi puhul absoluutselt rumal. Vähe sellest. Suur osa lõuna poole maanteedel liikuvast kaubast tuleb Soomest
2. Fosforiidi pärast EI OLE MÕTET raudteed ehitada, sest meri on olemas ja merd mööda on 10 korda odavam vedada. Milleks seda raudteed fosforiidi vedamiseks vaja on, kui meri on olemas ja veetee kasutamine on odavam? Palun selgita mulle!
3. Ma seda Morocco juhtumit ei tea, aga ma kardan, et sa ajad selle sassi Mauritaania rauamaagi raudteega. Mis viib KÕIGE OTSEMAT võimalikku teed pidi SADAMASSE! MOTT.
Vene poole tõin mängu selle pärast, et ainsad, kelle huvides on selle raudtee mitte ehitamine, on Venemaal. RB on selgelt kogu Baltikumi ja Soome jaoks strateegiliselt ülioluline projekt. Kui sina üritad siin RB vastu mingit kelbast levitada ja väljamõeldud müütidega rahvast hirmutada, on 2 varianti - sa oled kas loll ja ise usud seda jama, või teed venelaste heaks propaganda tööd. Emmal-kummal juhul oleks targem rohkem sõna mitte võtta teemal.
Diktüoneemakilda kaevandamine
Arvatavasti viimased 2 senti sellese teemasse.
Isiklikult sõitsin autoga 24 november kell 0900-1400 Tallinnast-Riiga ja õhtul tagasi.
Päev algas sellega, Ääsmäelt oli vaja teha ümbersõit kuhugi karuperse (vabandust karuperse elanike ees) kuna politsei oli
kogu liikluse kinni pannud ja suunas ringi.
Õhtul kodus tagasi sain teada, et kuradi rekka oli Ääsmäel sutsu kääri pannud ja kogu liiklus oli pool päeva maas kahe pealinna vahel
(äkki ATKF Fucs aitab foto leida kus see masin kraavis).
Ühesõnaga, mul oli kuradi 4x4 maasturiga tükk võimlemist, et tervelt nende kuradi jääs karjaradade pealt terve nahaga
tulema saada.
Pärast hakkas veel Pärnu linnas ilge kamm pihta, tra, neil seal suvepealinnas tuleb seal lumi ikka ootamatult..
Mul kogul seda pornot vallutades meenus paar kangelast kes Mäo risti aastaid põhjasid ''oi kui palju raha maha valati, seal ei sõida ju keegi''.
Jep, 2023 Mäo rist on jummala mõttetu koht, OlEmE NõUs.
Ei, ei ole meile mitte midagi vaja, kõik on väga hästi. Kiirraudteega hakkavad fosforiiti varastama, just. Või konnajalgu, just.
Isiklikult sõitsin autoga 24 november kell 0900-1400 Tallinnast-Riiga ja õhtul tagasi.
Päev algas sellega, Ääsmäelt oli vaja teha ümbersõit kuhugi karuperse (vabandust karuperse elanike ees) kuna politsei oli
kogu liikluse kinni pannud ja suunas ringi.
Õhtul kodus tagasi sain teada, et kuradi rekka oli Ääsmäel sutsu kääri pannud ja kogu liiklus oli pool päeva maas kahe pealinna vahel
(äkki ATKF Fucs aitab foto leida kus see masin kraavis).
Ühesõnaga, mul oli kuradi 4x4 maasturiga tükk võimlemist, et tervelt nende kuradi jääs karjaradade pealt terve nahaga
tulema saada.
Pärast hakkas veel Pärnu linnas ilge kamm pihta, tra, neil seal suvepealinnas tuleb seal lumi ikka ootamatult..
Mul kogul seda pornot vallutades meenus paar kangelast kes Mäo risti aastaid põhjasid ''oi kui palju raha maha valati, seal ei sõida ju keegi''.
Jep, 2023 Mäo rist on jummala mõttetu koht, OlEmE NõUs.
Ei, ei ole meile mitte midagi vaja, kõik on väga hästi. Kiirraudteega hakkavad fosforiiti varastama, just. Või konnajalgu, just.
-he not to go to war, she not to go to a dance.
Re: Diktüoneemakilda kaevandamine
1. Ma juba korra küsisin, et kas kavatsed sulgeda Eesti-Läti vahelised maanteepiiripunktid kaubavedudele ja suunata kõik piiriülesed kaubaveod RB-sse? Sealt edasi: Kas sama kavatsed teha ka piiri ületavate eraisikute ja nende sõidukitega/inimestega?Kilo Tango kirjutas: ↑13 Dets, 2023 21:36 1. Eesti ja Poola vahel liiguvad iga päev rekkade kolonnid. Mina ei tea, mida seal veetakse, aga väita, et "fosforiit on ainuke kaup", on Eesti suguse eksportiva majandusega riigi puhul absoluutselt rumal. Vähe sellest. Suur osa lõuna poole maanteedel liikuvast kaubast tuleb Soomest
2. Fosforiidi pärast EI OLE MÕTET raudteed ehitada, sest meri on olemas ja merd mööda on 10 korda odavam vedada. Milleks seda raudteed fosforiidi vedamiseks vaja on, kui meri on olemas ja veetee kasutamine on odavam? Palun selgita mulle!
3. Ma seda Morocco juhtumit ei tea, aga ma kardan, et sa ajad selle sassi Mauritaania rauamaagi raudteega. Mis viib KÕIGE OTSEMAT võimalikku teed pidi SADAMASSE! MOTT.
Vene poole tõin mängu selle pärast, et ainsad, kelle huvides on selle raudtee mitte ehitamine, on Venemaal. RB on selgelt kogu Baltikumi ja Soome jaoks strateegiliselt ülioluline projekt. Kui sina üritad siin RB vastu mingit kelbast levitada ja väljamõeldud müütidega rahvast hirmutada, on 2 varianti - sa oled kas loll ja ise usud seda jama, või teed venelaste heaks propaganda tööd. Emmal-kummal juhul oleks targem rohkem sõna mitte võtta teemal.
2. See raudtee ehitamine fosforiidi pärast on pigem sinu tõlgendus ja seejärgne valuline reaktsioon. Mina rääkisin, et pole arvestatavat selgitust millist kaupa seal kavatsetakse vedama hakata ja kes veab ja kuhu veab. Et ainuke, mis koguseliselt suudaks täita need koosseisud, oleks millegi kaevandamine ehk. Aretada sellest, et " ma olevat öelnud", et raudteed ehitatakse kaevandamise pärast on ikka väga meelevaldne ja üle võlli keeratud. Küll aga, kui raudtee rajatud on, eks me siis näeme kes ja kuidas teda kasutama hakkab. Sinnani tuleb aga veel elada nii, et küll ja küll, ja ka maksta nii, et küll ja küll. A propos: MinUdobrenja vagunid sõitsid niigi aastaid meil siin ringi, küll sadamatesse küll ei tea kuhu ladustamisele. Kombineeritud transpordi või kes teab mis olude korral veetakse igatsugust manti rongidega. Praegu oli siingi suur teema ja arutelu kuidas oleks ikka võimalik Ukraina vilja vedada Poola, Baltikumi või Saksa vmt sadamatesse, sest Odessa sadamate kaudu ei saa. Never say never!
3. Kui sa seda Maroko (nb! eesti keeles Maroko, mitte Morocco) juhtumit ei tea, siis ära ka kommenteeri. Ma kirjutan täiesti konkreetselt Marokost, leiukohast (jällegi Marokos), otsin ekstra raamatust tsitaadi välja jne jne. Ja sa ei tea sellest mitte midagi, aga arvad, et äkki on hoopis Mauritaania? Mis jura see on?
P.S. Tegelikult on ilge jama ju, et see RB-promo on nii sandilt üles ehitatud, et igatpidi õmblustest ragiseb ja sellega paneb ise aluse igatsugu spekulatsioonidele. Ilmselge, et see on Verele kasulik, kui see projekt vastu taevast peaks lendama. Iseteema on aga see, et ikka väga paljude eestlaste arvates ei oleks pidanud Eesti raha üldsegi selle projekti alla panema, paljude arvates me (Eesti) seda raha või sellest raudteest teenitud tulu iialgi ei näe. Ehk siis ka paljude eestlaste arvates mida varem selle alla raha toppimine lõpetatakse seda majanduslikult kasulikum just Eestile endale. Võta sa nüüd kinni... Kellele ja mismoodi see RB kasulikuks osutub, seda ei oska meist keegi veel öelda.
P.S. See, mida mina usun, on hoopis ise jutt. Ma toon välja lihtsalt ebakõlasid. Ma tõesti ei oskanud arvata, et keegi võib siin nii nõrganärviline olla ja seda hirmutamisena võtta. Soovitan rohkem tervet mõistus ja mitte hirmuda iga asja peale, omal ka lihtsam elada.
Viimati muutis Peeter, 13 Dets, 2023 23:32, muudetud 2 korda kokku.
Re: Diktüoneemakilda kaevandamine
Jäi lisamata, et Rail Baltic on eelduseks merealuse Tallinn-Helsingi tunneli rajamiseks.
Põtradel on ka isu fosforiidi ja konnajalgade järgi.
Põtradel on ka isu fosforiidi ja konnajalgade järgi.
-he not to go to war, she not to go to a dance.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
äkki ATKF Fucs aitab foto leida kus see masin kraavis

Re: Diktüoneemakilda kaevandamine
Kuidas? 85% rahastab Euroopa Liit,ehk kui ehitame 100 miljoni euro eest objekte, siis riik panustab 15miljonit, aga majandusse suunatakse 100 miljonit, kuidas see ei ole teenitud tulu?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline