Tegelikult ei saa, sest vähegi arvestatav neljarealine maantee om mõlemast servast piiratud aiaga, mis takistavad metsloomade teelepääsu. Ja vastavalt on ka ökoduktid ehitatud nii Pärnu kui Tartu maanteele. Samuti kaaluks ma hoolikalt väidet, nagu võtaks korraliku neljarealise maantee ehitus meeletult vähem materjali kui seda teeb raudtee ehitus.Jah, aga loomad saavad (piireteta) maanteed ületada seal, kus tahavad
Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
no vähemasti kose-ardu lõigul on vahepeal võrkaias katkestused ja kiirus märkidega ka maha võetud.
aga see suurt pilli ei puhu muidugi raudtee teemas.
militaarlogistika jaoks võiks ju olla, aga vajadusel tehakse kiiresti katki ja sinna see logistika lõppeb.
kaupade liigutamiseks võiks ju ka olla, aga targemad räägivad oluliselt kallimast hinnast võrreldes senini kasutatud viisidega.
reisijate jaoks küllap sobiks ka, aga palju meil rahvas riia-vilniuse-varssavi vahet liigub?
eelpool läbi käinud ligi mill päevas ülalpidamiskulud tahavad ka kinni maksmist.
eks ta üks lihtsalt peale pressiva suure euroraha sirgeks löömise projekt on.
võib-olla jagub kilekotimeestelegi.
aga see suurt pilli ei puhu muidugi raudtee teemas.
militaarlogistika jaoks võiks ju olla, aga vajadusel tehakse kiiresti katki ja sinna see logistika lõppeb.
kaupade liigutamiseks võiks ju ka olla, aga targemad räägivad oluliselt kallimast hinnast võrreldes senini kasutatud viisidega.
reisijate jaoks küllap sobiks ka, aga palju meil rahvas riia-vilniuse-varssavi vahet liigub?
eelpool läbi käinud ligi mill päevas ülalpidamiskulud tahavad ka kinni maksmist.
eks ta üks lihtsalt peale pressiva suure euroraha sirgeks löömise projekt on.
võib-olla jagub kilekotimeestelegi.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Palju. Väga palju. Ma olen seda otsa sõitnud bussiga enam, kui küll. Bussid on enamasti rahvast täis - harva, kui järgmiseks päevaks pileti saad. Ja sõidaks rohkem, kui sõit oleks poole kiirem.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Maanteetranspordi kütuseaktsiis katab hooldus- ja rekonstrueerimiskulud uhke ülekattega. See on see väike erinevus raudteega, millele ka praegu, ilma suuremate investeeringuteta, oluliselt peale makstakse.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Seal on lause:Fucs kirjutas: ↑15 Dets, 2023 8:15 RB trassi analüüs, miks, kas, kus, kui jne
https://www.rbestonia.ee/wp-content/upl ... 010111.pdf
"Käesoleva väljaande autor on selle eest ainuisikuliselt vastutav".
Kes on antud teose autor? Juba pealiskaudsel lehitsemisel paistis silma mitu küsitavust...
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Palju praegune "aeglane" reisijatevedu igal aastal maksumaksjate raha näol tuge saab ? Paljuga toetatakse bussiliiklust ?
Kui toetused ära koristada , millised oleks piletihinnad praegu ?
Praamiveod saartele , sinna taotakse ka maksumaksja raha .
Maanteede korrashoid ( tasemel , et ei peaks ilmaolude tõttu 50 km/h sõitma) tuleks odavam kui toetus raudteele , vist ?
See et kellelgi on vaja Riiga , Vilniusesse või Berliini sõita , kas selle pärast peab maksumakja raha põletama , selle raha peab kulutama riigikaitsesse .
Kui toetused ära koristada , millised oleks piletihinnad praegu ?
Praamiveod saartele , sinna taotakse ka maksumaksja raha .
Maanteede korrashoid ( tasemel , et ei peaks ilmaolude tõttu 50 km/h sõitma) tuleks odavam kui toetus raudteele , vist ?
See et kellelgi on vaja Riiga , Vilniusesse või Berliini sõita , kas selle pärast peab maksumakja raha põletama , selle raha peab kulutama riigikaitsesse .
-
- Liige
- Postitusi: 1904
- Liitunud: 02 Dets, 2012 12:44
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
ukraina kogemuse najal just kirjutasingi.
olukorras kus raudtee on suurestüki tule ulatuses,
võib seda katkiseks pidada kohe madina alguses.
olukorras kus raudtee on suurestüki tule ulatuses,
võib seda katkiseks pidada kohe madina alguses.
-
- Liige
- Postitusi: 1904
- Liitunud: 02 Dets, 2012 12:44
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Lennukeid kärutab Tallinna ja Riia vahel ka omajagu, ning kahtlustan et pikas perspektiivis hakatakse ELis mingi hetk selliseid lühimaalende pigistama, kuna lendamine on teatavasti kõige CO2 mahukam reisimisviis.Kilo Tango kirjutas: ↑15 Dets, 2023 9:57 Palju. Väga palju. Ma olen seda otsa sõitnud bussiga enam, kui küll. Bussid on enamasti rahvast täis - harva, kui järgmiseks päevaks pileti saad. Ja sõidaks rohkem, kui sõit oleks poole kiirem.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
kiire 3 minuti otsing andis 2022 aasta loenduandmetele tuginedes arvamuse, et
Tallinn Pärnu Ikla kilomeetritele 191-192 läbib lõiku pea
306000 autorongi
28000 veoautotja või bussi ning
360000 sõiduautot ja pakiautot
kokku pea 700000 autot aastas
https://www.transpordiamet.ee/liiklussa ... statistika
sealt on mida rongi peale panna küll nii sõiduautodest kui autorongidest
soovitan avatud silmadega vaadata tallinna ja ümbruse sadamate veokiliiklust
iklat läbivat veokite liiklust ja kaugemalt nt. nn. Suvalki koridori läbivat veokiliiklust.
avab ehk silmad mis mahtudes see liiklus veokitega tegelikult käib.
olen seal Leedu piiril tanka parkas suve reisidel maganud aastaid ja korduvalt nii tulles kui minnes - see on seal päris muljetavaldav mass.
ei viitsi otsida kas ja kus oleks statistika mitu veokit suvalki koridori läbib ööpäevas/aastas - oleks kindlasti äärmiselt suur number
kui saaks euroopast läbi poola ja siis leedu-läti-eesti ja soome suunas liikuvast autotransast poolegi rongile oleks suur asi.
Tallinn Pärnu Ikla kilomeetritele 191-192 läbib lõiku pea
306000 autorongi
28000 veoautotja või bussi ning
360000 sõiduautot ja pakiautot
kokku pea 700000 autot aastas
https://www.transpordiamet.ee/liiklussa ... statistika
sealt on mida rongi peale panna küll nii sõiduautodest kui autorongidest
soovitan avatud silmadega vaadata tallinna ja ümbruse sadamate veokiliiklust
iklat läbivat veokite liiklust ja kaugemalt nt. nn. Suvalki koridori läbivat veokiliiklust.
avab ehk silmad mis mahtudes see liiklus veokitega tegelikult käib.
olen seal Leedu piiril tanka parkas suve reisidel maganud aastaid ja korduvalt nii tulles kui minnes - see on seal päris muljetavaldav mass.
ei viitsi otsida kas ja kus oleks statistika mitu veokit suvalki koridori läbib ööpäevas/aastas - oleks kindlasti äärmiselt suur number
kui saaks euroopast läbi poola ja siis leedu-läti-eesti ja soome suunas liikuvast autotransast poolegi rongile oleks suur asi.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
kuidas sundida veosed autost rongi peale, kui rong on palju kallim?
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Mind need veoautod ei sega , no ei saa kogu aeg pedaal põrandas sõita , jääbki rohkem aega looduskauneid kohti märgata .
- ugandiklubi
- Liige
- Postitusi: 1156
- Liitunud: 10 Juun, 2004 15:02
- Asukoht: Tartu või Sinimäe
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Või miks peaks sõiduauto rongi peale panema ja siis Varsavisse sõitma ?? Kui nii on palju kallim ja ka aega läheb rohkem ???
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist