Kas hiinlased seal nn.renditud maadega Siberis ei teegi?Vähemalt metsamajandusega on osaliselt see küll sedamoodi.Nägin kunagi tuubis videot,veel enne sõda,kus näidati hiinlaste metsanduskomplekse.Kohalike sõnul ei töötanud seal mitte ükski kohalik venelane,kogu tööjõud oli Hiinast ja Hiina poolt sisse tassitud P-Korea orjadest.Vastavalt siis insenerid,juhtkond ja vahetuste juhid Hiinast ja alluvad P-Koreast.Otseselt videot ei ole näinud aga ka põllumajandus ettevõtteid olevat hiinlastele renditud ja seal vahetati juhtkond ja spetsialistid kohe hiinlaste vastu välja,töötajad olevat jäetud kohalikud.Miks see uudistesse jõudis oli see,et hiinlased olevat kasutanud keemiat,mis ise nagu Venemaal keelatud tollal oli.Igasugu taime ja kahjurite vastased mürgid.Kriku kirjutas: ↑16 Dets, 2023 16:34On küll - hiinlaste vaatenurgast, kui vili ka neile saab. Igati võimalik stsenaarium.Taaniel Tina kirjutas: ↑16 Dets, 2023 13:45Kui nüüd tõsiselt rääkida, siis kindlasti leiab igasugu viise kuidas põldu harida, toovad kasvõi Hiina masinad koos juhtidega Venemaale.
Aga see ei ole ju normaalne ja mõistlik tegevus.
Venemaa majandus ja sanktsioonid II
-
- Liige
- Postitusi: 7849
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Venemaa valitsus otsustas 1. jaanuarist 30. juunini 2024 nullida kanamunade impordi tollimaksud.https://radio1.ru/news/potrebitelskaya- ... vare-2024/
Uus kuld: kes on Venemaal munade poolest rikas https://life.ru/p/1626567
Venemaa hakkab oma naftaeksporti vähendama.
Venemaa valitsus teatas pühapäeval, et vähendab alates sellest kuust oma naftaeksporti veelgi, hoolimata varasemast teatest, et järgmisel aastal alustab kärpeid. Uudisteagentuur Interfax tsiteeris Venemaa asepeaminister Aleksandr Novaki sõnu, et tema riik suurendab tänavu detsembris naftaekspordi kärpeid OPEC+ lepingu raames.
https://ground.news/article/russia-eyes ... ber_852b29
Keskpanga juht Nabiullina teatas intressitõusutsükli peatsest lõppemisest
https://www.kommersant.ru/doc/6409285
Inflatsioon Venemaal püsib kõrge, kuid rubla kurss mõjutab seda vähem, ütles keskpanga esimees. Riigi majandus ei suuda Elvira Nabiullina sõnul kasvava nõudlusega sammu pidada, kuna on oma potentsiaalist kõrvale kaldunud – selle määravad tööjõuressursid ja tehnoloogia.
Uus kuld: kes on Venemaal munade poolest rikas https://life.ru/p/1626567
Venemaa hakkab oma naftaeksporti vähendama.
Venemaa valitsus teatas pühapäeval, et vähendab alates sellest kuust oma naftaeksporti veelgi, hoolimata varasemast teatest, et järgmisel aastal alustab kärpeid. Uudisteagentuur Interfax tsiteeris Venemaa asepeaminister Aleksandr Novaki sõnu, et tema riik suurendab tänavu detsembris naftaekspordi kärpeid OPEC+ lepingu raames.
https://ground.news/article/russia-eyes ... ber_852b29
Keskpanga juht Nabiullina teatas intressitõusutsükli peatsest lõppemisest
https://www.kommersant.ru/doc/6409285
Inflatsioon Venemaal püsib kõrge, kuid rubla kurss mõjutab seda vähem, ütles keskpanga esimees. Riigi majandus ei suuda Elvira Nabiullina sõnul kasvava nõudlusega sammu pidada, kuna on oma potentsiaalist kõrvale kaldunud – selle määravad tööjõuressursid ja tehnoloogia.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
orkide nafta- ja gaasitulude vähenemisest...
https://www.moscowtimes.ru/2023/12/18/t ... ii-a116497Euroopa gaasituru kaotus, mis enne sõda moodustas üle poole Gazpromi ekspordist, mõjutas Venemaa majanduse gaasitulusid. 2023. aasta jaanuari - novembri tulemuste põhjal vähenes tulu gaasi ekspordist kolm korda, ütles Vene Föderatsiooni Föderaalse Tolliteenistuse juhi kt Ruslan Davõdov esmaspäeval.
"Gaasitarnete väärtus vähenes eelmise aastaga võrreldes 69% ja füüsiline maht 34%, " teatas Davõdov telekanalile Rossija 24 antud intervjuus.
Vaatamata Euroopa embragole ja sanktsioonidele, mis nõuavad "hinnalaest" kinnipidamist, vähenes nafta eksport füüsiliselt 7%. "Nafta sai vähem kannatada, kuna on olemas alternatiivsed tarneteed," selgitas Davõdov, viidates sadadest tankeritest koosnevale "varilaevastikule", mis veab Lääne piiranguid mööda Venemaa barreleid Aasiasse.
"Kui me räägime energiaressurssidest, siis meie peamised riigid, kuhu oma energiaressursse ekspordime, on Hiina, India, Türgi, EAEU riigid ja need riigid, mida me nimetame sõbralikeks, toetavateks riikideks, tuumikriikideks," ütles Davõdov.
See aga ei kehti gaasi kohta, mis läks Euroopasse torujuhtmete kaudu, millest enamik kas peatati (Yamal-Europe) või de facto lakkas olemast (Nord Streams). Katsed jõuda Hiinaga kokkuleppele uue torujuhtme Power of Siberia-2 ehitamises, mille võimsus on 50 miljardit kuupmeetrit aastas, on seni ebaõnnestunud.
Kuigi Venemaa president Vladimir Putin kohtus Hiina presidendi Xi Jinpingiga aasta jooksul kaks korda ja pakkus talle Vene gaasi impordi viiekordset suurendamist, ei sõlminud Peking kordagi Gazpromi jaoks elutähtsat lepingut.
Komistuskiviks sai The Sourth China Morning Post andmeil hind: ostes Venemaa gaasi juba poole odavamalt kui Türgist ja Euroopast, arvestab Hiina uute allahindlustega ning lisaks ei taha ta ehitusse ainsatki jüaani investeerida. Pekingi hinnangul peaks mitme miljardi dollari suuruse arve torujuhtme eest täielikult tasuma Gazprom.
Kunagine võimas riigikorporatsioon, mis haldab maailma suurimaid tõestatud gaasivarusid, ei saa aga endale uut megaprojekti lubada. 30. juunil 2023 lõppenud aastal kandis Gazprom triljoni rubla puhaskahjumit, sattus rahahädasse ja oli sunnitud kulutama kaks kolmandikku oma sularahareservidest. Esimese poolaasta lõpus langes Gazpromi toodang sõjaeelse tasemega võrreldes veerandi võrra – see on rekord kodumaise gaasitööstuse ajaloos.
2025. aastaks kaotab gaasimonopol tulude vähenemise, maksukoormuse kasvu ja gaasistamisprogrammi eest tasumise tõttu veel triljonit rubla, ütles riigiduuma energeetikakomisjoni juht Pavel Zavalnõi novembris. Tema sõnul “eksporti ei toimu”, aga kulud “jäävad”.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
orkide kodumaine autotööstus suutis välja anda väidetavalt kodumaistest komponentidest elektriauto, mille tootmine peaks 2025 algama.
Kaliningrad, occupied by Russia
The Kaliningrad Avtotor plant presented a prototype of the Amber electric car.

The picture shows a “test mule”; the production electric car will have a completely different design, the manufacturers promise. When creating the body, Avtotor used parts from Lada Vesta. The creators assure that all components of this product are made in Russia. They want to launch serial production of Russian electric vehicles under the Amber brand in 2025.
I mean... What could possibly go wrong 

https://twitter.com/LXSummer1/status/17 ... 3409129823
Kaliningrad, occupied by Russia
The Kaliningrad Avtotor plant presented a prototype of the Amber electric car.
The picture shows a “test mule”; the production electric car will have a completely different design, the manufacturers promise. When creating the body, Avtotor used parts from Lada Vesta. The creators assure that all components of this product are made in Russia. They want to launch serial production of Russian electric vehicles under the Amber brand in 2025.
https://twitter.com/LXSummer1/status/17 ... 3409129823
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Kirjelduses, et tegu on muulaga ehk testitakse tehnikat ja kere saab täiesti teise disaini. Ilmselt pannakse Hiina sisu ja Vene disain kokku. Muigaks aga samas toodetakse meil siin sellist asja nagu kolmerattaline NOBE.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
EL võttis vastu 12. sanktsioonide paketi Venemaa jätkuva ebaseadusliku sõja eest Ukraina vastu.
Selle paketi keskmes on Venemaale täiendavate impordi- ja ekspordikeeldude kehtestamine, sanktsioonidest kõrvalehoidmise vastu võitlemine ja lünkade sulgemine.
Eelkõige sisaldab see pakett Venemaa üksikisikute ja ettevõtete lisanimekirju ning uusi impordi- ja ekspordikeelusid – näiteks Venemaa teemantide Euroopasse ekspordi keelamist – väga tihedas koostöös meie G7 partneritega. Veelgi enam, pakett karmistab naftahinna ülempiiri rakendamist, jälgides täpsemalt, kuidas tankereid võidakse kasutada piirmäärast möödahiilimiseks. See hõlmab ka rangemaid varade jälgimise kohustusi ja karme meetmeid sanktsioonidest kõrvalehoidvatele kolmandate riikide ettevõtetele.
https://www.cna.org.cy/press-release/ar ... commission
EL võtab Ukraina sõjasanktsioonide viimases voorus sihikule Venemaa teemanditööstuse.
https://www.voanews.com/a/eu-targets-ru ... 03156.html
Euroopa Liit on suurendanud survet Venemaa Föderatsiooni tööstus- ja tehnoloogiasektoritele, kehtestades täiendavad piirangud tarkvara tarnimisele.
Esiteks puudutavad sanktsioonid tööstusdisainilahendusi ja ettevõtte juhtimist. Uued piirangud tähendavad ka nende litsentside lõpetamist, mis osteti mitu aastat ette. Advokaatide hinnangul annab EL aga välismüüjatele aega, et lõpuks suhted vastaspooltega katkestada, ning kehtestab näiteks keskkonnaohutuse huvides mitmeid erandeid.
EL-i Venemaa Föderatsiooni vastaste sanktsioonide 12. pakett hõlmas ettevõtete juhtimise, samuti tööstusdisaini ja tootmise tarkvara tarnimise keeldu. Peamiselt räägime arvutipõhisest projekteerimisest (CAD). Nende kategooriate hulka kuuluvad näiteks Autodeski (sh AutoCAD), SolidWorksi, SAP-i, Oracle'i, Microsofti jne tooted. EL-i sanktsioonide sõnastus võib hõlmata laia valikut tooteid, sealhulgas tööstuslikke lahendusi...
https://www.kommersant.ru/doc/6411256
Selle paketi keskmes on Venemaale täiendavate impordi- ja ekspordikeeldude kehtestamine, sanktsioonidest kõrvalehoidmise vastu võitlemine ja lünkade sulgemine.
Eelkõige sisaldab see pakett Venemaa üksikisikute ja ettevõtete lisanimekirju ning uusi impordi- ja ekspordikeelusid – näiteks Venemaa teemantide Euroopasse ekspordi keelamist – väga tihedas koostöös meie G7 partneritega. Veelgi enam, pakett karmistab naftahinna ülempiiri rakendamist, jälgides täpsemalt, kuidas tankereid võidakse kasutada piirmäärast möödahiilimiseks. See hõlmab ka rangemaid varade jälgimise kohustusi ja karme meetmeid sanktsioonidest kõrvalehoidvatele kolmandate riikide ettevõtetele.
https://www.cna.org.cy/press-release/ar ... commission
EL võtab Ukraina sõjasanktsioonide viimases voorus sihikule Venemaa teemanditööstuse.
https://www.voanews.com/a/eu-targets-ru ... 03156.html
Euroopa Liit on suurendanud survet Venemaa Föderatsiooni tööstus- ja tehnoloogiasektoritele, kehtestades täiendavad piirangud tarkvara tarnimisele.
Esiteks puudutavad sanktsioonid tööstusdisainilahendusi ja ettevõtte juhtimist. Uued piirangud tähendavad ka nende litsentside lõpetamist, mis osteti mitu aastat ette. Advokaatide hinnangul annab EL aga välismüüjatele aega, et lõpuks suhted vastaspooltega katkestada, ning kehtestab näiteks keskkonnaohutuse huvides mitmeid erandeid.
EL-i Venemaa Föderatsiooni vastaste sanktsioonide 12. pakett hõlmas ettevõtete juhtimise, samuti tööstusdisaini ja tootmise tarkvara tarnimise keeldu. Peamiselt räägime arvutipõhisest projekteerimisest (CAD). Nende kategooriate hulka kuuluvad näiteks Autodeski (sh AutoCAD), SolidWorksi, SAP-i, Oracle'i, Microsofti jne tooted. EL-i sanktsioonide sõnastus võib hõlmata laia valikut tooteid, sealhulgas tööstuslikke lahendusi...
https://www.kommersant.ru/doc/6411256
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10214
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Püha Jumal! Mul praegu COVID ja niigi uni vilets, aga nüüd pean ma ilmselt veel seda jõledust oma unenägudes vaatama.
Küll üks asi saab ikka kole olla. Midagi nii koledat ei ole autotööstus suutnud ammu välja pakkuda. Või mis tööstus, aga ikkagi. Fiat Multipla oleks selle kõrval ikka päris kena kohe.
Huvitav, miks see põhi nii paks on? Pliiakud ei mahtunud ära muidu?
Venelastel on ikka õudsa disaini peale annet. Kunagi nõuka ajal tehti ka igasuguseid Lada frankensteine. Siis Za Ruljom võttis neid kajastada. No üks jubedam, kui teine.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Mul on selliseid Za Ruljomi väärseid peletiste pilte terve kataloog korjatud. See läheb kah sinna manu nüüd, kui "kaasaegne elektropeletis".
. Kui kellelegi huvi, siis võin auto- või huumoriteemasse järjest peletise-pilte postitama hakata. Üks päev ja üks peletis.





Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Automoto foorumis on eraldi rubriik väärnähtuste tarbeks ehk pigem teise foorumi temaatika: https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=112Peeter kirjutas: ↑19 Dets, 2023 11:02 Mul on selliseid Za Ruljomi väärseid peletiste pilte terve kataloog korjatud. See läheb kah sinna manu nüüd, kui "kaasaegne elektropeletis".![]()
. Kui kellelegi huvi, siis võin auto- või huumoriteemasse järjest peletise-pilte postitama hakata. Üks päev ja üks peletis.
![]()
![]()
Kui on probleem, tõmba lõuga
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10214
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Izvestija: riiklik transpordiliisingu ettevõte kardab pärast 20. detsembrit välismaal 37 lennuki kinnipidamist
https://www.kommersant.ru/doc/6411504
https://www.m24.ru/news/biznes/19122023/650192
https://www.bfm.ru/news/540409
https://www.gazeta.ru/business/news/202 ... 2003.shtml
https://www.kommersant.ru/doc/6411394
https://www.kommersant.ru/doc/6410783
https://www.vedomosti.ru/business/news/ ... azreshenie
https://www.kommersant.ru/doc/6411504
Hyundai müüb oma tehase Peterburis 10 tuhande rubla eestVene lennufirmade poolt välislendudeks kasutatavate välismaiste lennukite parki võib pärast 20. detsembrit vähendada 37 ühiku võrra, kuna on oht, et need vahitakse välismaa lennujaamades. Sellest teatas ajaleht Izvestija allikatele viidates. Jutt on riigi transpordiliisingu ettevõttele (STLC) kuuluvatest liinilaevadest.
Need lennukid ostis GTLK Europe (GTLK Euroopa tütarettevõte), mis sattus sanktsioonide tõttu kevadel likvideerimismenetluse alla. Ettevõtte juhtorganite volitused on üle antud välistele juhtidele (nn likvideerijatele), kes peavad muuhulgas müüma oma vara võlausaldajate väljamaksmiseks. STLC väidab, et likvideerijad esitasid Iirimaa kõrgemale kohtule hüpoteegilepingute kehtetuse tõttu avalduse 37 lennuki "vale arestimiseks", mille alusel liisingfirma võttis lennuki omandisse. Detsembris esitas GTLK nõude Jamali-Neenetsi autonoomse ringkonna (kus ettevõte on registreeritud) arbitraažikohtule, kes selle rahuldas ja keelas GTLK Europel ja likvideerijatel Iiri kohtus menetlust jätkata.
https://www.m24.ru/news/biznes/19122023/650192
Bosch müüb Peterburi lähedal asuvaid tehaseid Türgi investeerimisfondile Can HoldingLõuna-Korea autofirma Hyundai Motor otsustas direktorite nõukogu koosolekul müüa oma ettevõtte, mis asub Peterburis, 140 tuhande vonni (umbes 10 tuhande rubla) eest. Sellest teatas ajaleht Chosun Ilbo.
Selgitatakse, et ostjaks võib olla Venemaa ettevõte Art-Finance LLC. Samas on müügidokumendis allika sõnul tagasiostuõiguse punkt.
Ajaleht lisab, et tehase väärtuseks hinnatakse 287,3 miljardit vonni (umbes 219 miljonit dollarit).
Ettevõte alustas tegevust 2010. aastal ja tootis Hyundai Solarise, Hyundai Creta, Kia Rio ja Kia Rio X-Line mudeleid. Tehaspeatas oma tegevuseeelmise aasta m
ärtsis.
2022. aasta juunis teatas meedia, et ettevõte külmutas Peterburi tehase rekonstrueerimisprojekti. Ettevõtte renoveerimine pidi algama 2022. aasta kevadel.
Oktoobris sai teatavaks, et Hyundai kaalub ettevõtte müümise võimalust. Põhjuseks toodi taas Venemaa-vastaste sanktsioonide tõttu tarneahelate rikkumine.
https://www.bfm.ru/news/540409
Föderaalne tolliteenistus: Venemaa gaasi ekspordi füüsilised mahud vähenesid 34%aksa kontsern Bosch müüs peaaegu oma Peterburi lähedal asuvad tehased Türgi investeerimisfondile Can Holding. Tehing on lõppjärgus, selle summa võib ületada 20 miljonit dollarit, kirjutab sellest ajaleht Kommersant.
Varem nõudis varad Hiina Hisense, kes taganes tehingust, kuna Türgi ettevõte pakkus kaks korda rohkem. a>
Can Holding plaanib alustada Venemaal külmikute, pesumasinate ja sisseehitatud seadmete tootmist oma kaubamärkide Awox, Seikon, Telefox ja Energia all, samuti pakkuda võimsust lepinguliseks tootmiseks teistele turuosalistele.
https://www.gazeta.ru/business/news/202 ... 2003.shtml
Siemens kaotas Venemaal äritegevuse lõpetamise tõttu 600 miljonit eurotVenemaa gaasieksport vähenes 2023. aasta 11 kuuga füüsilises arvestuses aastases võrdluses 34%, nafta eksport 7%. Föderaalse tolliteenistuse juhi kohusetäitja Ruslan Davõdov 4>.
Tema sõnul vähenesid gaasitarned välismaale rahaliselt 69%. Davõdov märkis, et nafta sai tänu alternatiivsetele marsruutidele vähem kahju.
Ametnik lisas, et energiaeksport on läänest ümber jaotatud itta ja lõunasse. Venemaa süsivesinike peamised saajad olid Hiina, India, < a i=5>Türgi ja riigidEAEU.
Enne seda rääkis föderaalse tolliteenistuse juhataja kt , et tänu 1. oktoobril 2023 kehtestatud paindlikele eksporditollimaksudele , õnnestus tolliametnikel maksumaksete näol koguda üle 117 miljardi rubla. Tariifid kehtestati alkoholile, tubakale, kalale, piimatoodetele ja muudele kaupadele. Tollimaksude suurus sõltub rubla vahetuskursist, kaitstes siseturgu.
Nagu Davõdov märkis, kannab FCS föderaaleelarvesse tööpäeva jooksul umbes 29 miljardit rubla tollimakse. Ajutised eksporditollimaksud on mõeldud Venemaa siseturu kaitsmiseks rahvusvaluuta vahetuskursi kõikumise tingimustes.
https://www.kommersant.ru/doc/6411394
Peskov: jõupingutused munahindade alandamiseks on olnud edukadSaksamaa ettevõte Siemens kaotas 600 miljonit eurot pärast seda, kui müüs oma äri Venemaal ja lõpetas oma tegevuse riigis. See on kirjas 2022. majandusaasta aruandes (.pdf).
Dokumendi kohaselt tekitas kahju Siemensi raudteevedude valdkonna ettevõtteid ühendav Mobility divisjon. "Venemaa äritegevuse süstemaatiline piiramine tõi Siemens Mobility'i kasumi kaotuse summas 0,6 miljardit eurot," seisab aruandes.
2022. aasta märtsis lahkus Siemens Venemaa-vastaste sanktsioonide tõttu Venemaa turult. Kontsern lõpetas toodete tarnimise Venemaa Föderatsioonile ning peatas ka lepingu Venemaa Raudteega Sapsani lennukite ostmiseks. Eelmisel nädalal taotlesid Siemens Mobility ja Volkswagen Bank (Volkswageni tütarettevõte) hüvitist Venemaal tekkinud rahalise kahju tõttu. Nende taotluste täpset summat ei antud.
https://www.kommersant.ru/doc/6410783
Putin pikendas luba mitte arvestada ebasõbralike aktsionäride häältegaPresidendi pressiesindaja Dmitri Peskov ütles, et valitsuse meetmeid munahindade alandamiseks kroonis edu. Tema sõnul mängis selles teatud rolli "otseliini kiirendav mõju" president Vladimir Putiniga 14. detsembril.
"Oleks ebaõiglane väita, et valitsuse ja põllumajandusministeeriumi selline tegevus on reaktsioon otseliinile," märkis Peskov valitsuse ja Põllumajandusministeeriumi "üsna energilist tööd".
Pressisekretäri sõnul on mitmel põhjusel võimatu turgu “hetkeliselt” stabiliseerida. Ta hõlmas nendesse "teatud turuvõimsust", "küllastumise protsessi" ja "inertsust". “Kaubad lähevad hulgi, kuni hulgimüük jaekaubanduses kajastub, läheb aeg edasi. Seega on need ka täiesti loomulikud protsessid, valitsus jätkab energilist tööd,” selgitas Dmitri Peskov.
Ta meenutas ka Euraasia majanduskomisjoni otsust tühistada 1. jaanuarist 30. juunini 2024 Venemaale kanamunade impordi tollimaksud. "Teiste riikidega võeti kiireid kontakte, et turgu impordiga küllastada ja seeläbi hindu langetada," ütles pressisekretär.
Ühingu Rusprodsojuz juhatuse aseesimees Dmitri Leonov ütles täna, 18. detsembril TASS-iga vesteldes, et munade hinna langust tuleks oodata alles pärast aastavahetust, kuna impordi avanemine avaldab hindadele lisasurvet. . Rusprodsojuzi andmetel ületas munapaki keskmine hind 121 rubla ja perioodil 11.–17. detsember oli see 121,8 rubla. Rosstati materjalide järgi kallinesid perioodil 5.-11.detsember kanamunad 4,6%, aasta algusest on nende hind tõusnud 46,18%.
https://www.vedomosti.ru/business/news/ ... azreshenie
Mõnel Venemaa ettevõttel lubati kuni 2024. aasta lõpuni "ebasõbralike" aktsionäride või juhatuse liikmete hääli arvesse võtta. Vastav dekreet, mille allkirjastas Venemaa president Vladimir Putin avaldatudõigusteabe portaalis.
17. jaanuaril avaldatud dokumendi kohaselt võib paljudel Venemaa energeetika, masinaehituse ja kaubanduse valdkondade organisatsioonidel olla kuni 2023. aasta lõpuni võimalus mitte arvestada ettevõtete loomisel ebasõbralikest jurisdiktsioonidest pärit kaasomanike häältega. otsuseid.
Sel juhul peab ettevõte vastama kolmele kriteeriumile: nende venelasest kaasomaniku vastu on kehtestatud sanktsioonid; ebasõbralike kaasomanike osakaal ei ületa 50%; Vene organisatsiooni isikute rühma eelmise aasta tulude maht ületab 100
miljardit rubla.
No one said survival was fun.
-
- Liige
- Postitusi: 7849
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Solgin teemat aga see on kõige õudsama välimusega auto,mida ma oma teadliku elu jooksul näinud olen.Siiani oli minu jaoks tipuks see Moskvitši elektriauto ja Sanyongi(vabandan,kui valesti kirjutan) SUV.Aga see punane peletis on kahtlemata lolluse tipp.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Lisaks probleemist munadega, teavitasid Venemaaa heeringatöötlejad hinnatõusust.
Üks traditsioonilisi vene roogi uusaastalaual, kasuka all olev heeringas, võib kallineda. Heeringa pakkumise vähenemine siseturul impordi vähenemise ja väiksema püügi tõttu mõjutab selle maksumust.
Üks jaemüüjatest märgib, et peaaegu kõik heeringatöötlejad teatasid toorainepuuduse tõttu 10% tõusust 2024. aasta detsembrist jaanuarini.
Kalaliit (Vene meri, Meridian jt) selgitab, et räime import logistikamuutuste ja vahetuskursside hüppe tõttu ei ole taastunud 2021. aasta tasemele ning saak Kaug-Idas on langenud. Ühingu andmetel imporditi 2023. aasta jaanuaris-novembris Venemaale Atlandi heeringat 26 tuhat tonni, mis on 8% rohkem kui aasta varem, kuid 37% vähem kui 2021. aasta jaanuaris-novembris. Vaikse ookeani heeringa püük Kaug-Idas langes aastaga 6%, 370 tuhande tonnini ning eksport kasvas 13%, 290 tuhande tonnini, lisab kalandusliit. Nende sõnul tõusid Vaikse ookeani heeringa hulgihinnad Kaug-Idas detsembri alguseks aastaga 2,1 korda 110 rublani 1 kg eest ning Atlandi heeringas Moskvas on kallinenud 6–10%, 115 rublani 1 kg kohta.
https://www.fishnet.ru/news/rynok/rossi ... roste-cen/
Üks traditsioonilisi vene roogi uusaastalaual, kasuka all olev heeringas, võib kallineda. Heeringa pakkumise vähenemine siseturul impordi vähenemise ja väiksema püügi tõttu mõjutab selle maksumust.
Üks jaemüüjatest märgib, et peaaegu kõik heeringatöötlejad teatasid toorainepuuduse tõttu 10% tõusust 2024. aasta detsembrist jaanuarini.
Kalaliit (Vene meri, Meridian jt) selgitab, et räime import logistikamuutuste ja vahetuskursside hüppe tõttu ei ole taastunud 2021. aasta tasemele ning saak Kaug-Idas on langenud. Ühingu andmetel imporditi 2023. aasta jaanuaris-novembris Venemaale Atlandi heeringat 26 tuhat tonni, mis on 8% rohkem kui aasta varem, kuid 37% vähem kui 2021. aasta jaanuaris-novembris. Vaikse ookeani heeringa püük Kaug-Idas langes aastaga 6%, 370 tuhande tonnini ning eksport kasvas 13%, 290 tuhande tonnini, lisab kalandusliit. Nende sõnul tõusid Vaikse ookeani heeringa hulgihinnad Kaug-Idas detsembri alguseks aastaga 2,1 korda 110 rublani 1 kg eest ning Atlandi heeringas Moskvas on kallinenud 6–10%, 115 rublani 1 kg kohta.
https://www.fishnet.ru/news/rynok/rossi ... roste-cen/
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist