Päevas!? Ossaaaa!...Qwerty226 kirjutas: ↑21 Dets, 2023 20:14Sa arvasid, et üks rong tulebDr.Sci kirjutas: ↑21 Dets, 2023 19:50Aaaa - et me tellime spetsiaalselt siis 3x päevas toimuvate kohalike vedude jaoks eraldi rongi? Ja teise varuks kui esimesega midagi juhtub? Tundub mõistlik... sest ega kohalikud ju eriti ei sõida, peaasi on Varssavi suunal 6 väljumist päevasQwerty226 kirjutas: ↑21 Dets, 2023 19:33 Miks neid kohalike peatusi tehakse siis Teie arvates?
Hakkab sõitma regionaal rong, mis teeb peatused kohalikes peatustes (sõidab Tallinnast Riiga 2:45) ja rahvusvahelise rong, mille peatused on Eestis ainult Tallinn ja Pärnu (sõidab Tallinnast Riiga 1:42).
https://www.rbestonia.ee/naidissoidugraafik/?
"Rail Baltica opereerimisplaani järgi hakkab taristul liikuma 26 kiirrongi ja 16 regionaalrongi"
Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
-
krijgsvolk
- Liige
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 09 Aug, 2009 9:40
- Asukoht: Jõgevamaa
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Mind rohkem huvitab kuidas need kiirrongid hakkavad aeglaselt liikuvatest regionaalrongidest üle hüppama... Eriti tihedaks läheb kui kahe rööpmepaari asemel üks tuleb, siis peab kuidagi vastassuunaline liiklus kah ära mahtuma.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Teivasjaama tuleb teine rööpapaar ja eelis on kiirrongil. Ei tea, kas Tallinn-Pärnu liinil suudetakse kiirrongide kohtumisi vältida? Kui ei, siis võiks sundpeatuses ka kedagi peale korjata - see hakkab ilmselt igapäevaselt korduma ja saab sõiduplaani sisse kirjutada.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kui keeruline on aru saada, et see 250 km/h rong peatub tallinnas-pärnus-riias ja veel kuskil. käib healjuhul kaks korda päevas. Kas sinu arust ülejäänud ajal seisab see raudtee niisama? See ei tule ju ometi pähe, et nende luige kohila kurtna peatuste jaoks saab panna tööle teise rongikoosseisu.olevtoom kirjutas: ↑21 Dets, 2023 18:42Ahaa. Et tegelikult ka hakkab see 250 km/h tegev helesinine vagun kõigis neis peatuma? Mis tema keskmine kiirus siis tuleb?Qwerty226 kirjutas: ↑21 Dets, 2023 10:32 ... Aga ka kõik kohalike peatuste elanukud (Assaku, Luige, Saku, Kurtna, Kohila, Rapla, Järvakandi, Kaisma, Tootsi, Urge, Surju ja Häädemeeste), miks nende kohtade elanikud on vähem tähtsad? Häädemeestest hakkab saama 1:30ga Tallinna (ja 1:09 Riiga), see ju tohutult kasuilk kohalikele elanikele.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Mida nood 26 planeeritud kiirrongi siis ülejäänud päeva teevad kui ainult kaks neist sõidab?
-
Madis Reivik
- Liige
- Postitusi: 4761
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Jürist Tallinnasse bussiga normaalselt ei saa aga ühel päeval saab Kurtnast otse Berliini.
Eestil on ikka seda slaavi vibe liiga palju, et pole mõtet ahjult tõustagi kui lohe ukse taga pole ja preemiaks kuningriiki ei anta.
Eestil on ikka seda slaavi vibe liiga palju, et pole mõtet ahjult tõustagi kui lohe ukse taga pole ja preemiaks kuningriiki ei anta.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Elon Musk on lõpetanud hüperloopi teemaga tegelemise-firma likvideeritakse ja kogu infra müüakse maha.
Elon Musk's company Hyperloop, which built vacuum tunnels for high-speed trains, is shutting down - Bloomberg
Hyperloop One built a small test tunnel near Las Vegas and first tested its high-speed train with passengers on board in 2020.
Now the test track, all assets and equipment are trying to be sold. The Los Angeles office has already been closed.
At the beginning of 2022, the company employed more than 200 people. Most of them were fired.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1738120659962655219
Elon Musk's company Hyperloop, which built vacuum tunnels for high-speed trains, is shutting down - Bloomberg
Hyperloop One built a small test tunnel near Las Vegas and first tested its high-speed train with passengers on board in 2020.
Now the test track, all assets and equipment are trying to be sold. The Los Angeles office has already been closed.
At the beginning of 2022, the company employed more than 200 people. Most of them were fired.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1738120659962655219
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10290
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kes iganes selle originaalteksti kokku kirjutas on loll nagu lauajalg ja ei tea elementaarset tõsiasja, et Hyperloop One-ga ei ole Elon Muskil mitte mingit pistmist. Ei omaniku ega töötajana. Kogu kokkupuude piirdub sellega, et ühega Hyperloop One omanikest on Musk kunagi suhelnud.
Ja Musk lõpetas kogu selle hyperloopi temaatikaga tegelemise sisuliselt kohe pärast seda, kui ta selle idee välja käis. Minu teada ei ole ta osalenud ühegi projekti tegevuses, mis seda reaalselt ellu plaanib viia. Kirjutas lihtsalt sõpradega ühe ideedokumendi valmis ja ongi kõik.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Muskil polnud tegelikult mingit seost antud pankrotistunud firmaga "Hyperloop One" , peale selle, et ta populariseeris selle kontseptsiooni, mida siis mitmed startupid üritasid teostada.ruger kirjutas: ↑22 Dets, 2023 12:39 Elon Musk on lõpetanud hüperloopi teemaga tegelemise-firma likvideeritakse ja kogu infra müüakse maha.
Elon Musk's company Hyperloop, which built vacuum tunnels for high-speed trains, is shutting down - Bloomberg
Hyperloop One built a small test tunnel near Las Vegas and first tested its high-speed train with passengers on board in 2020.
Now the test track, all assets and equipment are trying to be sold. The Los Angeles office has already been closed.
At the beginning of 2022, the company employed more than 200 people. Most of them were fired.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1738120659962655219
See , et antud kontseptsioon on sellisel kujul täiesti teostamatu on räägitud muidugi ikka pea 10 aastat juba.
Siin on näiteks üks 7 aasta vanune video briti biokeemikult Philip E. Mason'ilt (teada pseudonüümi all Thunderf00t)
Tal on erialast kogemust keemialabori vaakumtuubidega omajagu ning kahtlase väärtusega müügijutt Hyperloopi kohta pani ta koheselt kulme kergitama. Antud videos toob ta välja kõige elemetaarsemad füüsikalised probleemid selise projekti juures, mis lihtsalt pole välditavad ülipikkade vaakumtorude puhul. Ega ilmaasjata ei ole LHD ja muud osakestekiirendid ehitatud maa alla (kus on ühtlane temperatuur ja väliseid mõjutajaid pole).
Tal ka mitu järge sellele, aga 1. videost peaks kriitikameelega inimesele täiesti piisama, isegi kui 90% maha võtta.
Muuseas, ka Elon Musk on ise tunnistanud, et ainus põhjus miks ta seda juttu pasundas oli, et Kalifornia osariik oma kiirrraudtee plaane ei teostaks:

See siiski õnneks läbi ei läinud. Hea näide selle hüperluubi jaburusest on kasvõi see, kui visata pilk peale tavaraudtee hinnalipikule ja ajakulule ning võrrelda seda sellega mida Hyperloop One 2011 lubas.
EDIT:
Siin üks teine hea video ka teemal, mis puudutab ka magnet-levitatsiooni lahendust (Muski väljapakutu oli veel jaburam õhkpadja toimiv lahendus):
https://www.youtube.com/watch?v=CQJgFh_e01g
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Võiks vaadata silmaringi laiendamiseks nt. Mitu rongi on hetkel elronil meie mõne liini teenindamiseks.krijgsvolk kirjutas: ↑21 Dets, 2023 22:50Päevas!? Ossaaaa!...Ja kõigi jaoks jagub reisijaid?..
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Äge on küll emotikone postitades üritada tark olla, aga elementaarne mõtlemisvõime puudub.krijgsvolk kirjutas: ↑21 Dets, 2023 22:50Päevas!? Ossaaaa!...Ja kõigi jaoks jagub reisijaid?..
Võta aluseks, et päevas on 2-3 väljumist mõlemas suunas, vahemaa ja sõiduaeg Varssavini ja ongi need 26 rongi kasutuses.
Ja mitte keegi kuskil pole väotnud, et need 26 on rongi väljumist päevas. Selle nimetus on funktsionaalne lugemisoskus.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
jah, riik võib niimoodi majandada küll, et ronge on kolm korda rohkem kui planeeritud reisideks vajalik.
eraettevõte hoiaks ehk kahte varus ja 24 sõidaks. seega võiks ööpäevaringselt vähemalt iga kahe tunni takka mõlemas suunas rong väljuda.
edit: ja kui natukenegi jutuks olnud 250 verstase kiirusega sõidaks, siis teeks üks rong edasi-tagasi otsa ööpäevaga lõdva randmega.
eraettevõte hoiaks ehk kahte varus ja 24 sõidaks. seega võiks ööpäevaringselt vähemalt iga kahe tunni takka mõlemas suunas rong väljuda.
edit: ja kui natukenegi jutuks olnud 250 verstase kiirusega sõidaks, siis teeks üks rong edasi-tagasi otsa ööpäevaga lõdva randmega.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kuidas see allveelaevade toimetamine nüüd käiski- 1/3 on töös, 1/3 valmistub merele minema ja 1/3:on hoolduses. Mõningane analoogia põhimõtetes võiks kehtida ka sellise kiirusega kulgeva raudteekoosseisu kohta.
. Ja kõigi jaoks jagub reisijaid?...
Palju Tallinkil, Vikingil ja Eckeröl neid väljumisi päeva peale ong? Ossaaa...Päevas!? Ossaaaa!...Ja kõigi jaoks jagub reisijaid?..
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
No pole ju raske netist vaadata eksole
Rail Baltica: Preparation of the Operational Plan of the Railway
Final Study Report
https://www.railbaltica.org/wp-content/ ... _final.pdf
. . .
* * * * * * * *
Kes ei viitsi 439 leheküljelist dokumenti lugeda (keegi ei viitsi eksole), siis üldsõnalise aseainena...
Operational Plan provides new insights on Rail Baltica international, regional and cargo train movement in 2026-2056
https://www.railbaltica.org/operational ... 2026-2056/
Rail Baltic näitas liinigraafikut: neli korda päevas kiirrongiga Tallinnast Varssavisse
https://majandus.postimees.ee/6542988/r ... arssavisse
--->Reisiveeremi hoolduseks ja remondiks mõeldud depoosse mahub samal ajahetkel 7 rongikoosseisu, Rail Baltica opereerimisplaani järgi hakkab taristul liikuma 26 kiirrongi ja 16 regionaalrongi.
https://www.rbestonia.ee/rail-baltica-u ... ai-valmis/
--->Tunamullu valminud RB opereerimise plaan* analüüsis põhjalikult, millise sagedusega ja millisel kiirusel võiks tulevane Rail Baltica reisirongiliiklus toimuma hakata. Ühtlasi toob dokument välja ka mõned Euroopas kasutusel olevad reisirongikoosseisud (Electrical Multiple Unit, EMU), mis sobiksid liikuma ka Rail Baltica trassil.
* RB opereerimise plaan 2026-2056; ETC Gauff Mobility GmbH; Institut für Bahntechnik GmbH; COWI A/S
Rail Baltica: Preparation of the Operational Plan of the Railway
Final Study Report
https://www.railbaltica.org/wp-content/ ... _final.pdf
. . .
* * * * * * * *
Kes ei viitsi 439 leheküljelist dokumenti lugeda (keegi ei viitsi eksole), siis üldsõnalise aseainena...
Operational Plan provides new insights on Rail Baltica international, regional and cargo train movement in 2026-2056
https://www.railbaltica.org/operational ... 2026-2056/
Rail Baltic näitas liinigraafikut: neli korda päevas kiirrongiga Tallinnast Varssavisse
https://majandus.postimees.ee/6542988/r ... arssavisse
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Mõned peatused ka vahel. Ronge on vaja reiside lõpp-peatustes koristada jne. jne. Ei ole see nii lihtne, et jagad vahemaa kiirusega.diesel kirjutas: ↑28 Dets, 2023 12:43 jah, riik võib niimoodi majandada küll, et ronge on kolm korda rohkem kui planeeritud reisideks vajalik.
eraettevõte hoiaks ehk kahte varus ja 24 sõidaks. seega võiks ööpäevaringselt vähemalt iga kahe tunni takka mõlemas suunas rong väljuda.
edit: ja kui natukenegi jutuks olnud 250 verstase kiirusega sõidaks, siis teeks üks rong edasi-tagasi otsa ööpäevaga lõdva randmega.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline