Lennuõnnetused
-
- Liige
- Postitusi: 2367
- Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
postimehes sel teemal miski video kah. https://maailm.postimees.ee/7929917/vid ... nuk-polema
Re: Lennuõnnetused
Jaapani lennukite kokkupõrge
Japan Airlines plane with 367 people on board collides with Coast Guard plane at Tokyo Airport
https://twitter.com/BNONews/status/1742115546307396001
Japan Airlines plane with 367 people on board collides with Coast Guard plane at Tokyo Airport
https://twitter.com/BNONews/status/1742115546307396001
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Lennuõnnetused
Tundub uskumatuna, et kõik reisilennukis viibijad päästeti: https://www.delfi.ee/artikkel/120259260 ... -5-inimest
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Lennuõnnetused
Japsid pisikesed neid saab kiiresti ruumis ringi paigutada.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10214
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Sa mõtled nende "pisikeste jaapanlaste" all selliseid tegelasi?

Lihtsalt teadmiseks. Keskmine jaapanlane on ca. 6cm lühem, kui keskmine soomlane (172 vs. 178 cm meeste puhul): On jah natuke lühemad, aga ei saa enam öelda, et pisikesed. Läänelik heaoluühiskond on oma töö teinud.
Re: Lennuõnnetused
Ma saan erinevad tulemused siit:Kilo Tango kirjutas: ↑02 Jaan, 2024 15:19 Lihtsalt teadmiseks. Keskmine jaapanlane on ca. 6cm lühem, kui keskmine soomlane (172 vs. 178 cm meeste puhul): On jah natuke lühemad, aga ei saa enam öelda, et pisikesed. Läänelik heaoluühiskond on oma töö teinud.
Finland 1.80 m 86.3 kg 26.6
Japan 1.72 m 69.5 kg 23.6
+8cm aga lisaks ka +17 kilo!
Re: Lennuõnnetused
Üks B-1 kukkus alla. 4 meeskonnaliiget katapulteersid edukalt.
https://www.foxnews.com/us/b-1-bomber-c ... ted-safely
https://www.foxnews.com/us/b-1-bomber-c ... ted-safely
Re: Lennuõnnetused
Õnnetus jäi läbi ime olemata, aga USAs vana hea 737 max8 otsustas lennu ajal ennast veits "kergendada".
https://x.com/visegrad24/status/1743488 ... 24529?s=20
https://x.com/visegrad24/status/1743488 ... 24529?s=20
Re: Lennuõnnetused
Tegu oli siis uhiuue lennukiga(3 kuud vana). Eest lendas uks, mida tavaliselt ei kasutata ja mis oli tehases kinni pandud.pwn13 kirjutas: ↑06 Jaan, 2024 6:53 Õnnetus jäi läbi ime olemata, aga USAs vana hea 737 max8 otsustas lennu ajal ennast veits "kergendada".
https://x.com/visegrad24/status/1743488 ... 24529?s=20
Have reached out to both Alaska Airlines and Boeing on this. The aircraft involved was a brand new 737 Max 9 delivered to the airline at the end of October. This is an extremely hazardous and also rare occurrence.
https://twitter.com/jonostrower/status/ ... 2662708352
According to that photo, it’s the mid-aft door that is missing. That door, for carriers like Alaska, is deactivated in the factory by Boeing before delivery. Passengers don’t even know it’s a door because it’s just a normal sidewall and window in the 737 Max 9 cabin.
https://twitter.com/jonostrower/status/ ... 9869147549
The door would be activated to increase passenger capacity on the 737 Max 9 (or the 737-900ER before it) to seat up to 215 passengers. This is what it looks like when it’s activated for use.
https://twitter.com/jonostrower/status/ ... 9110805944
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Lennuõnnetused
Osa antud lennukitüübi lennukitest on maapeale kontrolli saadetud.
The FAA temporarily grounds certain Boeing 737 MAX 9 planes for immediate inspections after a section of an Alaska Airlines plane detached mid-flight
https://twitter.com/BNONews/status/1743699670725976368
The FAA temporarily grounds certain Boeing 737 MAX 9 planes for immediate inspections after a section of an Alaska Airlines plane detached mid-flight
https://twitter.com/BNONews/status/1743699670725976368
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Lennuõnnetused
Ära kukkunud kerepaneeli joonis


Re: Lennuõnnetused
Põhjus siis arvatavalt
United has found loose bolts on at least 5 plug doors during inspections of its Boeing 737 Max 9 fleet - The Air Current
https://twitter.com/BNONews/status/1744458674695749879

https://twitter.com/BNONews/status/1744552968983023840
United has found loose bolts on at least 5 plug doors during inspections of its Boeing 737 Max 9 fleet - The Air Current
https://twitter.com/BNONews/status/1744458674695749879
https://twitter.com/BNONews/status/1744552968983023840
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Lennuõnnetused
Kriku kirjutas: ↑02 Jaan, 2024 14:03 Tundub uskumatuna, et kõik reisilennukis viibijad päästeti: https://www.delfi.ee/artikkel/120259260 ... -5-inimest
https://novaator.err.ee/1609215562/hane ... ennukikereEdukas evakueerimine sai võimalikuks aga ainult selle pärast, et lennuk jäi kokkupõrkel peaaegu terveks, mitte ei purunenud sodiks.
Esiteks polnud lennukis maandumise ajal enam kuigi palju kütust ja see hoidis ära suurema plahvatuse. Teiseks koosneb Airbus A350 kere enam kui pooles ulatuses süsinikkomposiitmaterjalidest. Tegu on lennundusmaailmas veel suhteliselt uue trendiga ja nii palju süsinikkiud-plaste ei sisalda mitte ükski teine teine reisilennuk. Ajalooliselt tehakse reisilennukeid valdavalt alumiiniumist ja terasest. A350 mudel võeti kasutusele alles 2013. aastal.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10214
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Lennuõnnetused
Kriku kirjutas: ↑09 Jaan, 2024 7:41 ...
Teiseks koosneb Airbus A350 kere enam kui pooles ulatuses süsinikkomposiitmaterjalidest. Tegu on lennundusmaailmas veel suhteliselt uue trendiga ja nii palju süsinikkiud-plaste ei sisalda mitte ükski teine teine reisilennuk. Ajalooliselt tehakse reisilennukeid valdavalt alumiiniumist ja terasest. A350 mudel võeti kasutusele alles 2013. aastal.
...
See, kes sedalaadi jutu kokku kirjutas, ei tea komposiitplastidest kuigi palju. Süsinikkiud on väga tugev kestvale survele või tõmbele, kuid löögi absorbeerimise võime on sellel madal, kuna tegemist on hapra materjaliga sest deformatsiooni tagajärjel pikenemine on väga väike. Sestap vooderdatakse kriitilistes kohtades süsinikkomposiite näiteks aramiidide vms. lööke neelavate komposiitidega.
Reisilennuk jäi ilmselt terveks selle pärast, et see oli suurem ja et see põrkus rannavalvelennukiga tugevam osa (maandumistelik) vastu teise lennuki nõrgemat osa (kere katus). Materjalide roll oli seal minimaalne, kui üldse.
Üldiselt on igasugune spekuleerimine lennuõnnetuse põhjuste üle enne uurijate töö kasvõi esialgsete tulemuste selgumist suhteliselt mõttetu ja minu arvates ka mõneti matslik.
Viimati muutis Kilo Tango, 09 Jaan, 2024 9:49, muudetud 1 kord kokku.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist