Energeetikat üldiselt ei ole loodud vaba turumajanduse tingimustes, kuna ta on olnud ajalooliselt pigem teenus, võimaldaja, kui toode omaette mis ilmtingimata raha peab teenima.
Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Päris paljusid riiklikel või kohalike omavalitsuste tasemetel asju pole loodud vaba turumajanduse tingimustes. Ka mitte ainult küla tasemelgi. Meilgi siin riigis on küllalt asju, mis oleksid siiamaani tegemata, kui oleks jäädud lootma vaba turumajanduse tingimustes toimetamistele.
Kui riik otsustab, siis nii on. Ja võidki oma vaba turu ära unustada. Punkt.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Mistõttu ongi sellised targutused nagu akf OLAVI viimases postituses pidetud.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Otsustega on see lugu, et energeetika puhul peavad need mitte ainult poliitilise peajoone, vaid ka füüsika ja matemaatikaga kooskõlas olema. Ajalugu näitab, et poliitika ei saa ka kõige jõulisema juhtimise juures loodusseaduste vastu.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Jätke nüüd oma ebaküpsed kalambuurid, seltsimees.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Süsteemi järjepidevuse perspektiivist olen täiesti nõus. Lühiajaliselt ja laostust tekitavalt saavad poliitilised otsused ka loodusele vastu. Ise asi kuidas nende tegevust hindavad need. kes süsteemi pärast parandama peavad hakkama.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Raudtee peab valmis olema 2030 st. Peab toimuma kauba ja reisijate vedu! Vastasel juhul pühkige suu puhtaks 85% toetusest? Tehtav?
-
- Liige
- Postitusi: 2321
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Puudub ju kindel edasine rahastus.
Postimees 17.01.2024. "Rail Baltic vajab hiiglasliku rahaaugu täitmiseks erilahendust"
Kliimaministeeriumi kantsler Keit Kasemets: "Kuna summad küündivad miljarditesse eurodesse, ei suuda Balti riigid seda omast taskust kindlasti katta. Ilmselt tuleb võtta laenu."
Ehk siis esialgsest kõvast promost - et projekt on kasumlik - oleme jõudnud faasi, kus ka selle eestvedajad on tunnistanud, et on kahjumlik.
Ja kahjumliku projekti ehitamiseks laenu võtta...mnjah. Siinkohal saab mõistus otsa.
2019. aasta audit: "Rail Balticu raudtee rajamise rahastamine kuni selle valmimiseni on läbi mõtlemata." Allikas: https://www.riigikontroll.ee/Suhtedaval ... fault.aspx
Huvitav oleks näha selle käimasoleva auditi tulemusi. https://www.riigikontroll.ee/Auditeerit ... fault.aspx
Postimees 17.01.2024. "Rail Baltic vajab hiiglasliku rahaaugu täitmiseks erilahendust"
Kliimaministeeriumi kantsler Keit Kasemets: "Kuna summad küündivad miljarditesse eurodesse, ei suuda Balti riigid seda omast taskust kindlasti katta. Ilmselt tuleb võtta laenu."
Ehk siis esialgsest kõvast promost - et projekt on kasumlik - oleme jõudnud faasi, kus ka selle eestvedajad on tunnistanud, et on kahjumlik.
Ja kahjumliku projekti ehitamiseks laenu võtta...mnjah. Siinkohal saab mõistus otsa.
2019. aasta audit: "Rail Balticu raudtee rajamise rahastamine kuni selle valmimiseni on läbi mõtlemata." Allikas: https://www.riigikontroll.ee/Suhtedaval ... fault.aspx
Huvitav oleks näha selle käimasoleva auditi tulemusi. https://www.riigikontroll.ee/Auditeerit ... fault.aspx
Pioneer/TT Pioneeripataljon, Tapa 2004/05
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Riias hakatakse ehitama Rail Balticu jaoks uut silda üle Daugava.
https://rus.delfi.lv/57860/latvia/56333 ... 0-mln-evro
Üha rohkem tundub, et RB lõpp-punktiks siinkandis saabki Riia.
https://rus.delfi.lv/57860/latvia/56333 ... 0-mln-evro
Üha rohkem tundub, et RB lõpp-punktiks siinkandis saabki Riia.
-
- Liige
- Postitusi: 1904
- Liitunud: 02 Dets, 2012 12:44
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kui lõpp-punktiks saaks Riia siis poleks silda vaja.Aspelund kirjutas: ↑10 Veebr, 2024 12:32 Riias hakatakse ehitama Rail Balticu jaoks uut silda üle Daugava.
https://rus.delfi.lv/57860/latvia/56333 ... 0-mln-evro
Üha rohkem tundub, et RB lõpp-punktiks siinkandis saabki Riia.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Veel üks ebameeldiv infokild sellel teemal: just trehvas ette demovideo, kus märgiti et Leedus toimub E67/A5 maantee Leedu poolel asuv ehitus sellises tempos, et aastaks 2025 saab vähemalt 2+2 teed mööda sõita Kaunasest kasvõi Gibraltarini. Aastaks 2030 jõuaks 2+2 tee Leedu-Läti piirini. Siia selgituseks, et see meie poolt kunagi naeruvääristatud märksõna "Poola teed" on niipalju muutunud, et korralik 2+2 tee Leedu-Poola piirist kuni Varssavi-Bialistoki 2+2 teele Ostrow Mazowiecki juurde on suures osas juba praegu valmis ja lõplikult valmib siis samaks ajaks. Lõpuks on veel nii, et see E67 jõuabki uhkes joones ainult Kaunaseni ja ülejäänud tee jääb nagu kitserada venima kuniks keegi midagi kuskil valmis ehitab. E67 on muideks Helsingi-Praha maantee (läbi Tallinna, Riia, Panevežise, Kaunase, Varssavi, Wroclavi).Poti soldat kirjutas: ↑10 Veebr, 2024 12:47Kui lõpp-punktiks saaks Riia siis poleks silda vaja.Aspelund kirjutas: ↑10 Veebr, 2024 12:32 Riias hakatakse ehitama Rail Balticu jaoks uut silda üle Daugava.
https://rus.delfi.lv/57860/latvia/56333 ... 0-mln-evro
Üha rohkem tundub, et RB lõpp-punktiks siinkandis saabki Riia.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
No kui mitte Riia, siis Riia lennujaam, mis asub teisel pool DaugavatPoti soldat kirjutas: ↑10 Veebr, 2024 12:47Kui lõpp-punktiks saaks Riia siis poleks silda vaja.Aspelund kirjutas: ↑10 Veebr, 2024 12:32 Riias hakatakse ehitama Rail Balticu jaoks uut silda üle Daugava.
https://rus.delfi.lv/57860/latvia/56333 ... 0-mln-evro
Üha rohkem tundub, et RB lõpp-punktiks siinkandis saabki Riia.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Oma silmaga see Leedu tee ehitus ära nähtud eelmise aasta augustis . See on uskumaltult võimas ettevõtmine . Läbisime selle ehituse 2 nädalase vahega ja seal kus minnes olid põllud olid 2 nädala pärast juba pinnas ära veetud ja ... ühesõnaga sellist tee ehitus masinate ja inimeste konsentratsiooni ei ole varem Baltikumis näinud . Edu Leedule ja tänud ka sest puhkus või nädalalõpp Warssavis on varsti jälle lähemal.Peeter kirjutas: ↑10 Veebr, 2024 22:48Veel üks ebameeldiv infokild sellel teemal: just trehvas ette demovideo, kus märgiti et Leedus toimub E67/A5 maantee Leedu poolel asuv ehitus sellises tempos, et aastaks 2025 saab vähemalt 2+2 teed mööda sõita Kaunasest kasvõi Gibraltarini. Aastaks 2030 jõuaks 2+2 tee Leedu-Läti piirini. Siia selgituseks, et see meie poolt kunagi naeruvääristatud märksõna "Poola teed" on niipalju muutunud, et korralik 2+2 tee Leedu-Poola piirist kuni Varssavi-Bialistoki 2+2 teele Ostrow Mazowiecki juurde on suures osas juba praegu valmis ja lõplikult valmib siis samaks ajaks. Lõpuks on veel nii, et see E67 jõuabki uhkes joones ainult Kaunaseni ja ülejäänud tee jääb nagu kitserada venima kuniks keegi midagi kuskil valmis ehitab. E67 on muideks Helsingi-Praha maantee (läbi Tallinna, Riia, Panevežise, Kaunase, Varssavi, Wroclavi).Poti soldat kirjutas: ↑10 Veebr, 2024 12:47Kui lõpp-punktiks saaks Riia siis poleks silda vaja.Aspelund kirjutas: ↑10 Veebr, 2024 12:32 Riias hakatakse ehitama Rail Balticu jaoks uut silda üle Daugava.
https://rus.delfi.lv/57860/latvia/56333 ... 0-mln-evro
Üha rohkem tundub, et RB lõpp-punktiks siinkandis saabki Riia.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline