Kunagi olid tõesti Boschil sellised pingeregulaatorid, näiteks numbriga 1197311022. Ei maksnud palju ja sai lihtsalt vahetada. Nüüd on pingeregulaatorid moodsamad, näiteks numbriga F00MA45233. Aku laadimist juhib auto ECU, mis arvestab kümneid asju, nagu aku pinge, aku laetusaste, aku temperatuur jne. Teatud tingimuste kokkulangemistel mingitel hetkedel ECU otsustab, et akut polegi vaja laadida, sest aku on täis. Mulle endale vähemalt tundub nii.Kapten Trumm kirjutas: ↑23 Jaan, 2024 12:21
Muidu eraldi tableti müümisest loobumine on päris "kõva" äriidee - et antud autol tähendab see iga 100 tuhande takka uue 250 eurose geneka (+tööraha) ostmist. Muidu vanasti maksis Boschi tablett suurusjärgus 20 eurot ja selle suutis iga mees paari tööriistaga vahetada. Selline asi ei tooda tootjale piisavalt käivet - järelikult tuleb leida uusi viise kliendi tagantjärele nöörimiseks.
Muidugi probleem võib ka olla selles, et võibolla genekatel polegi enam "tabletti", laadimist juhitakse juba mootori ajust, see võimaldab nt laadimise välja lülitada siis, kui mootori võimsust on vaja, või laadida kõvemini siis kui nt ilm on külmavõitu (tõsta laadimispinget), tavaline loll "tablett" seda ei võimalda, tema annab nürilt ikka seda pinget, mis talle ette on antud.
NB! Veel üks nope - diislitega külmade ilmadega andke 3-4 korda eelsüüteküünlaid, läheb käima märksa vaevatumalt kui esimese korraga. Muidu esimese korraga ongi tunne, et kohe kooleb aku ära.
Moodsal diiselautol, mis nupust käivitub ei saa 3-4 korda eelsüüteküünlaid "anda", auto ECU ise otsustab, kui pikalt ja kas üldse on vaja eelsüüteküünlaid kasutada. Juhi asi on START nuppu vajutada ja loota, et auto käivitub.
Viskan õhku veel ühe küsimuse. Kuidas saab välja suretada automaatkastiga START-STOP nupuga auto, kui auto ei reageeri STOP nupule, kui näiteks sõidust tulen? Vajutan nuppu, aga auto mootor käib edasi.