gaal kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 11:29
UA Relvajõudude maavägede FB kontol sama video.
Tuli alla ühes tükis, ehk kaotas juhitavuse https://www.facebook.com/watch/?v=349807174576012
Juppide asemel võis olla ka mingi laadungi tagant väljaheitmine - trajektoor vastab sellele.
Ühes videos on näha, et taevasse jäi ka mingi suitsupilv justkui mingi plahvatuse jälg. Pole küll mingi spetsialist, aga suitsupilve kuju selles paarisekundilises kaadris ei ole lennuki liikumise trajektoori suunaline, mis viitaks justkui sellele, et lennuk (näiteks mootor vms) ise lendamise ajal ei plahvatanud, vaid see plahvatus (suitsupilv) on "välise sekkumise" tagajärg
Venelased reageerivad väga kiiresti, tundub neil on juba vastused ette antud - PM sõjablogi.
Venemaa kaitseministeerium aga teatas, et lennuki pardal viibis 65 Ukraina sõjavangi ja üheksa venelast, vahendab Venemaa riiklik uudisteagentuur Interfax.
Kui ikkagi lennutati alla last, siis see lükkaks antud teate ümber.
Arvestades kui kiiresti vene KM sündmuse kinnitas, võib juhtuda et pardal olidki Ukraina sõjavangid, ning asi korraldati meelega nii.
Ukraina osad allikad igatahes väitsid et lennuk lasti alla Ukraina poolt.
reeder kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 11:58
Arvestades kui kiiresti vene KM sündmuse kinnitas, võib juhtuda et pardal olidki Ukraina sõjavangid, ning asi korraldati meelega nii.
Ukraina osad allikad igatahes väitsid et lennuk lasti alla Ukraina poolt.
Selleks on miljon paremat võimalust kuidas 65 ukrainlasest lahti saada. Mis pagana põhjusel üldse sõjavange lennukiga sellises kohas veetakse?
Pigem ma mõtlesin vene oppi Ukraina avalikuks diskrediteerimiseks, mitte et peaeesmärgiks oleks nende konkreetse 65 sõjavangi hävitamine.
Vene foorumites levib hetkel ka info, et avariikohal on palju ukrainakeelseid passe jm dokumente.
Tempere kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 12:06
Selleks on miljon paremat võimalust kuidas 65 ukrainlasest lahti saada. Mis pagana põhjusel üldse sõjavange lennukiga sellises kohas veetakse?
Minumeelest ka ei kannata see jutt vähimatki kriitikat. Sõjavange lennukiga venema sees liiguatada on täiesti ebavajalik. Väidetavalt oli seal veel ka juures jutt et teine 80 sõjavangiga lennuk pöörati tagasi et "nende elusid säästa"
Lisaks juba ennem seda juhtumit väitsid ukrainlased, et see Il tuli üldse Iraanist.
Minu jaoks sügavalt kaheldav, et nad selleks oma niigi õhukese lennukipargi seast suure transpordilennuki ohverdaks. Selle oleks võinud mingi suvalise Il'i või Yak'iga ära korraldada.
Ukraina kaitsemin. väitel olid pardal S-300 ÕT kompleksi jaoks mõeldud raketid, mis mõeldud Harkivi jt piirkondade ründamiseks.
Kui Iraani alguspunkt paika peab, siis tundub tõenäoline variant.
Vene KM kinnitas omaenda lennuki allakukkumist umbes 1 tund peale sündmust, samal ajal oli see avaldatud ka enamikes infoagentuurides koos fotodega sündmuskohalt. Millal enne sellist operatiivsust enda kaotuste kinnitamisel on juhtunud? Ja veel koos fotodega.
Lisaks valmistab V.Volodini (riigiduuma esimees) andmetel riigiduuma ette pöördumist USA ja Saksamaa poole seoses "IL-76 katastroofiga". Kuidagi väga etteplaneeritud tundub see kõik olema...
reeder kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 12:20
Pigem ma mõtlesin vene oppi Ukraina avalikuks diskrediteerimiseks, mitte et peaeesmärgiks oleks nende konkreetse 65 sõjavangi hävitamine.
Vene foorumites levib hetkel ka info, et avariikohal on palju ukrainakeelseid passe jm dokumente.
Tundub loogiline, et sõjavangid reisivad koos käsipagasi, passide jms
Ütleks Sherlock Holmis kombel, et ei ole mõtet liiga palju kokku oletada. Ootame rohkem infot. Siis hindame info usaldusväärsust ja teeme alles siis workshopi. Il-76 on verel tavaline transpordilennuk. Seal võib kõike vedada, nii rakette, kui ka vange... või ka mõlemaid koos. Mahub küll. Praeguseks on näha tunnuseid, mis vihjavad ZRK-ga alla toomisele. Märgin ära, et nendel videotel on näha langemas suht ühes tükis lennukit. Video alguses on näha langeval kursil lennukit, mis on kaldunud ühe külje peale. Langev lennuk tundub olema komplektne ja varasema ei põlemise ega suitsusaba kohta mingit märget pole. Lõpus 6 sekundit enne kokkupõrget maaga on märgata justkui ühe mootori juures tulekolde teket ja mõne hetke pärast eraldub mingi detail ja samalajal tekkib ka suurem põleng. Video lõpus on näha kaadrit suitsupilvest, mis on filmitud õhus üleval. NB! Selle suitsupilve asjus: Il-76 on onud kas väga madalal kursil, või on ta maandumisel. Kõige tõenäolisem, et kas üks mootor lendas, kandepin(na)d sai kannatada, lennuk kaotas juhitavuse, kaldus tiivale ja suundus alla. Ja enne lõppu murdus tiib või mootor, kas koos või ilma.
reeder kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 12:20
Pigem ma mõtlesin vene oppi Ukraina avalikuks diskrediteerimiseks, mitte et peaeesmärgiks oleks nende konkreetse 65 sõjavangi hävitamine.
Vene foorumites levib hetkel ka info, et avariikohal on palju ukrainakeelseid passe jm dokumente.
Tundub loogiline, et sõjavangid reisivad koos käsipagasi, passide jms
No seda ma ju mõtlengi, et kuidagi väga ette organiseeritud tundub see info levitamine olevat, olgu see info siis õige või vale. Meedias seni avaldatud fotodel pole igatahes ühtegi surnukeha ega dokumenti näha.
reeder kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 12:20
Pigem ma mõtlesin vene oppi Ukraina avalikuks diskrediteerimiseks, mitte et peaeesmärgiks oleks nende konkreetse 65 sõjavangi hävitamine.
Vene foorumites levib hetkel ka info, et avariikohal on palju ukrainakeelseid passe jm dokumente.
Kuule mõtle nüüd natuke ise ka - ohverdada oma tohutult väärtuslik transpordilennuk koos järjest väärtuslikumaks muutuvate
sõjaväelenduritega, selleks et mingi küsitava väärtusega avalikku diskrediteerimist taodelda. Isegi orkid ei ole nii lollid...
Võibolla võiks vähem näha iga sündmuse taga mingisuguseid "ülinutikaid" "vene oppe".
Russian military-transport IL-76 flew this route (it took off from Belgorod and flew FROM Ukraine, not towards Ukraine), before that it flew from Egypt.
So far, there is no indication that it was a plane with prisoners.