Nibelungen kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 14:51
Kõige hullem asi on see et lennuintsidendi ohvrite arvele kirjutatakse ilmselt surnukspiinatud ukraina sõjavangid keda seal lennukis polnudki.
Juba on venelaste poolt avalikustatud ka kõigi 65 ukraina sõjavangi nimed, kes "hukkusid lennuõnnetusel".
Ja väidetaval kattuvad 17 inimest propagandistide "nimekirjast" vangide nimedega, kes olid vahetuses 3. jaanuaril. https://t.me/voynareal/82336?single
Miki kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 14:07Liigub selline info...
On andmeid, et alla kukkunud Il-76MD sabanumber on RA-78830.
Enne seda märgati lennukit 23. jaanuaril 2024 Armeenia kohal lendamas Iraani suunas, kus kadus.
Liikus üle Egiptuse, enne seda üle Punase mere ja Iraani.
Kadus Süüria lähedal radarilt ja seejärel maandus Belgorodis.
Viimase stardi sooritas ta Belgorodist.
Lennuk lendas Venemaa keskosa poole (kirde lennusuund), kuid tulistati Yablunovo küla lähedal alla.
Ei tea kas see on õige sabanumber? Tagasilende nagu polegi?
Võimude kommentaarid IL-76 allakukkumise kohta tulevad veidi hiljem - presidendi kantselei nõunik Mykhailo Podolyak Reutersile. Videol on näha, mis pärast allakukkumist IL-76-st järele jäi. Lennuki rusud paiskusid üle põllu laiali. https://twitter.com/nexta_tv/status/1750145093216936084
Bertel Gripenberg: See lõhe on sügavam surmast, on sünge, pime ja lai - ta lahutab inimest sellest, kes punaseks kiskjaks sai.
wk2 kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 15:56
Võimude kommentaarid IL-76 allakukkumise kohta tulevad veidi hiljem - presidendi kantselei nõunik Mykhailo Podolyak Reutersile. Videol on näha, mis pärast allakukkumist IL-76-st järele jäi. Lennuki rusud paiskusid üle põllu laiali. https://twitter.com/nexta_tv/status/1750145093216936084
see on video väidetava lennuki ninaosa allakukumise kohast, . Kohta, kuhu ülejäänud lennuki kere kukkus, mis korraliku paugu tegi, pole veel kusagi videotel.
Miki kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 14:07Liigub selline info...
On andmeid, et alla kukkunud Il-76MD sabanumber on RA-78830.
Enne seda märgati lennukit 23. jaanuaril 2024 Armeenia kohal lendamas Iraani suunas, kus kadus.
Liikus üle Egiptuse, enne seda üle Punase mere ja Iraani.
Kadus Süüria lähedal radarilt ja seejärel maandus Belgorodis.
Viimase stardi sooritas ta Belgorodist.
Lennuk lendas Venemaa keskosa poole (kirde lennusuund), kuid tulistati Yablunovo küla lähedal alla.
Ei tea kas see on õige sabanumber? Tagasilende nagu polegi?
Allikas: https://twitter.com/GloOouD/status/1750 ... page-29678
Olevat:
из 223 лётного отряда, полное наименование Федеральное государственное бюджетное учреждение «Государственная авиакомпания «223 лётный отряд» Министерства обороны Российской Федерации — российское государственное авиационное предприятие, подчинённое Министерству обороны Российской Федерации.
Venemaa kaitseministeeriumi ametlikus versioonis lennuki Il-76 allakukkumise kohta on väga tõsine viga. Palju küsimusi tekitab venelaste väide, et sõjavangidega oleks võinud kaasas olla vaid 3 valvurit. Sellest rääkis Venemaa vangistuses viibinud ja vahetusprotseduuri läbinud Ukraina relvajõudude sõdur Maksim Kolesnikov. Moskva väitel oli täna pärastlõunal Belgorodi oblasti kohal alla tulistatud Il-76-s väidetavalt 65 Ukraina sõjavangi, 3 "eskortijat" ja 6 meeskonnaliiget. See teave on äärmiselt kahtlane. "Ja siin on esimene 100% vale Ili kohta... 3 kaasaskäivat inimest on täielik jama. Kui mind lennukiga Brjanskist Belgorodi viidi, oli 50 vangi jaoks umbes 20 sõjaväepolitseid kaasas," kirjutas Kolesnikov. Kommentaarides avaldas ta arvamust, et just see valefakt viitab: Venemaa kaitseministeeriumi versioon on valge niidiga õmmeldud. Sõjavangide lennukiga Vene Föderatsiooni vedamise fakt üllatas mitte ainult sõjaväeeksperte, vaid ka Z-patrioote. Nad pidasid seda väidet valeks, kuna lennuki tabamise oht on suur. Peagi aga kinnitasid endised vangid, sealhulgas Kolesnikov, et Venemaa Föderatsioon selliseid meetmeid rakendab. "Il-76 kohta. Esimene asi, mida peaksite meeles pidama, on see, et venelased alati valetavad. Teiseks: sõjalennuk on alati legitiimne sihtmärk. Venelased sunnivad vangide küsimust tegema, et sundida Ukrainat mitte lennukeid alla tulistama. Vene Föderatsiooni territooriumil. Kolmandaks: vange veetakse tõepoolest regulaarselt lennukiga Aga see ei anna põhjust uskuda Konašenkovi (Venemaa kaitseministeeriumi ametlik spiiker – toim.),“ kirjutas Ukraina kaitsja.
wk2 kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 15:56
Võimude kommentaarid IL-76 allakukkumise kohta tulevad veidi hiljem - presidendi kantselei nõunik Mykhailo Podolyak Reutersile. Videol on näha, mis pärast allakukkumist IL-76-st järele jäi. Lennuki rusud paiskusid üle põllu laiali. https://twitter.com/nexta_tv/status/1750145093216936084
see on video väidetava lennuki ninaosa allakukumise kohast, . Kohta, kuhu ülejäänud lennuki kere kukkus, mis korraliku paugu tegi, pole veel kusagi videotel.
Parema kvaliteediga video, juppe laiali palju. Laipu pole näha: https://t.me/supernova_plus/27572
Mingil privaatkanalil ka ühte udustatud laipa kah presenteeriti.
Venemaa kaitseministeerium kinnitas õhutõrjesüsteemide kasutamist Belgorodi oblastis ajal, mil lennuk Il-76 seal alla tulistati. Sõjalennuki Il-76 väidetava allatulistamise ajal Belgorodi oblastis kõlas õhurünnakuhäire ja töötas Vene õhutõrje. On võimalus, et lennuk tulistati alla sõbraliku tule tagajärjel. Venemaa kaitseministeerium tunnistas, et lennuõnnetuse ajal tulistas nende õhutõrje alla Ukraina UAV-d, vahendab Dialog.UA. Venemaa kaitseministeerium teatas kolmapäeval, 24. jaanuaril ametlikult, et "valveõhutõrjesüsteemid" hävitasid Belgorodi piirkonna kohal drooni. Tuntud Ukraina ajakirjanik Igor Solovey teatas oma allikatele viidates, et Vene relvajõudude Il-76 tulistas alla Venemaa õhutõrjeraketisüsteem S-300. “ Minu andmetel tulistati Vene lennuk alla Vene S-300-st, see tähendab jälle “sõbralik tuli”. Allatulistamisega kaasnes meie droonide haarang Belgorodi oblastisse, seega kuulutati välja õhurünnaku häire... Ja kui meie vangide pardal oli tõesti inimesi, keda vahetusse viidi, siis see on venelaste järjekordne kohutav kuritegu, mida üritatakse kiiresti Ukraina poolele nihutada, tragöödia toimumispaigale juurdepääsu piiramine ja tõendite kogumine ," kirjutas ajakirjanik.
Venemaa kaitseministeeriumi ametlikus versioonis lennuki Il-76 allakukkumise kohta on väga tõsine viga. Palju küsimusi tekitab venelaste väide, et sõjavangidega oleks võinud kaasas olla vaid 3 valvurit. Sellest rääkis Venemaa vangistuses viibinud ja vahetusprotseduuri läbinud Ukraina relvajõudude sõdur Maksim Kolesnikov. Moskva väitel oli täna pärastlõunal Belgorodi oblasti kohal alla tulistatud Il-76-s väidetavalt 65 Ukraina sõjavangi, 3 "eskortijat" ja 6 meeskonnaliiget. See teave on äärmiselt kahtlane. "Ja siin on esimene 100% vale Ili kohta... 3 kaasaskäivat inimest on täielik jama. Kui mind lennukiga Brjanskist Belgorodi viidi, oli 50 vangi jaoks umbes 20 sõjaväepolitseid kaasas," kirjutas Kolesnikov. Kommentaarides avaldas ta arvamust, et just see valefakt viitab: Venemaa kaitseministeeriumi versioon on valge niidiga õmmeldud. Sõjavangide lennukiga Vene Föderatsiooni vedamise fakt üllatas mitte ainult sõjaväeeksperte, vaid ka Z-patrioote. Nad pidasid seda väidet valeks, kuna lennuki tabamise oht on suur. Peagi aga kinnitasid endised vangid, sealhulgas Kolesnikov, et Venemaa Föderatsioon selliseid meetmeid rakendab. "Il-76 kohta. Esimene asi, mida peaksite meeles pidama, on see, et venelased alati valetavad. Teiseks: sõjalennuk on alati legitiimne sihtmärk. Venelased sunnivad vangide küsimust tegema, et sundida Ukrainat mitte lennukeid alla tulistama. Vene Föderatsiooni territooriumil. Kolmandaks: vange veetakse tõepoolest regulaarselt lennukiga Aga see ei anna põhjust uskuda Konašenkovi (Venemaa kaitseministeeriumi ametlik spiiker – toim.),“ kirjutas Ukraina kaitsja.
Oled kunagi olnud päriselt Il-76 pardal? Mina juhuslikult olen SA lennanud Leningrad-Murmansk. Seal ei ole tarvis mingit valvet. Piisab ühest valvurist.
eeru kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 17:19
Oled kunagi olnud päriselt Il-76 pardal? Mina juhuslikult olen SA lennanud Leningrad-Murmansk. Seal ei ole tarvis mingit valvet. Piisab ühest valvurist.
Ei ole. Väga hea, et oled lennanud. Mina postitasin ühe Ukraina endise vangi kirjelduse, kuidas vange transporditakse, mitte enda arvamuse.
Bertel Gripenberg: See lõhe on sügavam surmast, on sünge, pime ja lai - ta lahutab inimest sellest, kes punaseks kiskjaks sai.
reeder kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 12:20
Pigem ma mõtlesin vene oppi Ukraina avalikuks diskrediteerimiseks, mitte et peaeesmärgiks oleks nende konkreetse 65 sõjavangi hävitamine.
Vene foorumites levib hetkel ka info, et avariikohal on palju ukrainakeelseid passe jm dokumente.
Kuule mõtle nüüd natuke ise ka - ohverdada oma tohutult väärtuslik transpordilennuk koos järjest väärtuslikumaks muutuvate
sõjaväelenduritega, selleks et mingi küsitava väärtusega avalikku diskrediteerimist taodelda. Isegi orkid ei ole nii lollid...
Võibolla võiks vähem näha iga sündmuse taga mingisuguseid "ülinutikaid" "vene oppe".
Wagner tõmbas alla juhtimislennuki Il-22M ja mitu helikopterit. Neid vist on jalaga segada ? Ohverdati ilma mokakobinata.
eeru kirjutas: ↑24 Jaan, 2024 17:19
Oled kunagi olnud päriselt Il-76 pardal? Mina juhuslikult olen SA lennanud Leningrad-Murmansk. Seal ei ole tarvis mingit valvet. Piisab ühest valvurist.
Ei ole. Väga hea, et oled lennanud. Mina postitasin ühe Ukraina endise vangi kirjelduse, kuidas vange transporditakse, mitte enda arvamuse.
Kuidas.. transporditakse VF vange erinevates transpordivahendites. Mitte endises NSVL. Ma võin Sulle kirjutada enda kogemustest. 200 lehekülge.
Viimati muutis eeru, 24 Jaan, 2024 17:40, muudetud 1 kord kokku.