Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Venemaa president Vladimir Putin allkirjastas seaduse, mis lubab konfiskeerida Venemaa kriitikute vara.
https://arileht.delfi.ee/artikkel/12027 ... ikute-vara
https://arileht.delfi.ee/artikkel/12027 ... ikute-vara
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ei tea, kas EU kaubavahetus veremaaga on üldse vähenenud, kui ainult Kõrgõzstani numbrid on sellised.
https://twitter.com/robin_j_brooks/stat ... qBHJDw138g
Kaubandus käib.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1758100950990885065
https://twitter.com/robin_j_brooks/stat ... qBHJDw138g
Saksamaa eksport Kõrgõzstani on kasvanud 1200% võrreldes enne Venemaa tungimist Ukrainasse. See värk läheb ilmselgelt Venemaale. Kogu ELis on see laialt levinud probleem. Poola eksport on kasvanud 1800%, Tšehhi 1200%, Itaalia 870%, Austria 340% ja Hispaania 140%
Kaubandus käib.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1758100950990885065
Lätist on saanud Venemaa peamine viski ja veini tarnija
75% 2023. aastal Venemaale saadetud viskisaadetistest tegi Läti, teatas Kremli meedia. Läti statistika järgi eksporditi sellest riigist aastaga Venemaale kaupu üle 1,1 miljardi euro väärtuses.
Lisaks on Läti Venemaale peamise veinitarnijana välja tõrjunud Itaalia. Alkohoolsed joogid, mida Läti Venemaale ekspordib, tulevad Lääne-Euroopa ettevõtetelt, kes on registreeritud selles Balti riigis, seega on tegemist reekspordiga.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Kuskil Eesti numbrid ka silma jäänud?
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
4 orkide lennukit eri lennufirmadest langes ühe päevaga rikete tõttu välja
https://twitter.com/Gerashchenko_en/sta ... 8303413474Four Russian airlines experienced flight failures in one day:
A passenger plane Sukhoi Superjet 100 of Rossiya Airlines made an emergency landing at Moscow's Sheremetyevo airport due to engine failure. The plane was on a flight from Moscow to St. Petersburg.
After takeoff from Vnukovo at an altitude of 2.5 kilometers, the crew reported the failure of the left enginel. According to its data, initially, the captain decided to return to the departure airport after fuel exhaustion, but after 15 minutes, changed the decision and reported heading to the alternate aerodrome at Sheremetyevo.
Two more incidents with airplanes occurred involving the airlines Azimuth and Alrosa, both of which returned to the departure airport The first flew from Nizhnevartovsk to Mineralnye Vody and circled over Megion for several hours due to a technical malfunction, depleting fuel. On Thursday morning, a Boeing-737 of Alrosa Airlines flying from Novosibirsk to Neryungri (Yakutia) also landed back for technical reasons.
On February 15, Pobeda's Boeing 737-800, operating a flight from Moscow to Stavropol, struck the runway with its tail section. The aircraft did not reach its destination; due to fog in Stavropol, it diverted to the alternate aerodrome in Mineralnye Vody. The aircraft was grounded from further flights.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Eesti ekspordistatistika on nähtav siit -
https://valiskaubandus.stat.ee/profile/ ... #exporters
Detailsem vaada Vene-suunalisest ekspordist -
https://valiskaubandus.stat.ee/profile/partner/ru/
Sealt saame muuhulgas teada, et ca 10% meie Vene-ekspordist moodustasid optika-, mõõte- ja täppisinstrumendid kokku 54 miljoni eest...
Meie tänane Vene-eksport on kuskil 2006a tasemel, aga import on küll põrandast läbi kukkunud ja oli eelmine aasta vaid 153 milli.
https://valiskaubandus.stat.ee/profile/ ... #exporters
Detailsem vaada Vene-suunalisest ekspordist -
https://valiskaubandus.stat.ee/profile/partner/ru/
Sealt saame muuhulgas teada, et ca 10% meie Vene-ekspordist moodustasid optika-, mõõte- ja täppisinstrumendid kokku 54 miljoni eest...
Meie tänane Vene-eksport on kuskil 2006a tasemel, aga import on küll põrandast läbi kukkunud ja oli eelmine aasta vaid 153 milli.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Piinlik - Eesti on suurendanud oma kaubavahetust Kasahhidega 603 % aastal 2023 vōrreldes 2022 ga. Ja peaasjalikult kuullaagrid.
https://valiskaubandus.stat.ee/profile/partner/kz

https://valiskaubandus.stat.ee/profile/partner/kz
- Chupacabra
- Liige
- Postitusi: 3897
- Liitunud: 25 Juun, 2014 15:25
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Kas ma eksin, oletades et kaubad ei liigu suure tiiruga Kasahstani ja sealt Venemaale, vaid läheb üle Eesti piiri otse Venemaale ning paberid vormistatakse just kui läheks Kasahstani?
Kuna riik seda sigadust lõpetada ei taha, siis äkki tuleks see korraldada meeleavaldusena Koidula piiripunktis. Nii nagu Poola põllumehed teevad Ukraina piiril.
Kuna riik seda sigadust lõpetada ei taha, siis äkki tuleks see korraldada meeleavaldusena Koidula piiripunktis. Nii nagu Poola põllumehed teevad Ukraina piiril.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
See ei tähenda, et me ei peaks seda tegema. Sanktsioneeritud kaubale piir kinni, ükskõik mis sihtkoht ka polekssoul kirjutas: ↑16 Veebr, 2024 0:06Kui naabrid pole nõus piire sulgema, on meie piirisulgemisest täpselt null kasu, olgu toompeal milline valitsus tahes. Kogu kaubavoog liiguks läbi Läti, Leedu ja Poola, kuigi Soome piir on kinni, siis raudteetransport liigub endiselt. Ja eile jooksis kuskilt läbi, siis naaberriigid pole täna nõus piire sulgema.

Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Sa ei eksi. Kulud ei ole Venemaa ettevõtetel kauba importimisel transpordile suurt muutnud. Küll on raamatupidamisega ja paberitega tööd rohkem ja see teeb importimise kallimaks. Paberite peal liigub kaup Kasastani ja sealt toimub reeksport.
Chupacabra kirjutas: ↑15 Veebr, 2024 23:13 Kas ma eksin, oletades et kaubad ei liigu suure tiiruga Kasahstani ja sealt Venemaale, vaid läheb üle Eesti piiri otse Venemaale ning paberid vormistatakse just kui läheks Kasahstani?
Kuna riik seda sigadust lõpetada ei taha, siis äkki tuleks see korraldada meeleavaldusena Koidula piiripunktis. Nii nagu Poola põllumehed teevad Ukraina piiril.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Vene majandusgeograaf Natalja Zubarevitch on väga põhjalikult analüüsinud neid strateegilisi majandusüksusi, mille pärast vene majandus kõige rohkem kannatab. Ja üks oluline teema on justnimelt KUULLAAGRID, mida venemaa ise ei suuda toota. Venemaa peamine logistika alus on raudteetransport, kus vagunid veerevad kuullaagritel... Seal on tohutu kulu ja kui neid tehnohoolduse käigus ei vahetata, siis on PUPU ning need kuullaagrid on puhas importkraam (USA, Rootsi). Aga (nagu klaver põõsas) on pildile ilmunud Kasahstan ...Uviline kirjutas: ↑15 Veebr, 2024 23:06 Piinlik - Eesti on suurendanud ... Ja peaasjalikult kuullaagrid.![]()
https://valiskaubandus.stat.ee/profile/partner/kz

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
See on huvitav teema kuna NLiidu ajal oli seal kümneid ja kümneid tehaseid, mis suutsid toota veerelaagreid (lisaks veel numbritehased, mis tegid kõrgendatud täpsusega laagreid näit. sõjatööstusele, kosmosesse jne ning mis olid väga kvaliteetsed). Tootmistehnoloogiliselt pole tegu ka teab kui keeruka tootega aga ilmselt kulunud pingipark ning õigete materjalide nappus mängivad oma rolli.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Üks mitmetest Zubarevitchi intervjuudest - https://irktorgnewss.ru/analitika/udary ... zubarevich, kus muuhulgas ta mainib (vene keeles): "... все транспортные и локомотивостроительные заводы группы Трансмашхолдинг используют или кассетные подшипники западных компаний, которые ушли, или другие импортные детали." (kõik Transmashholdingi kontserni transpordi- ja veduriehitustehased kasutavad kas lahkunud lääne firmade kassettlaagreid või muid imporditud detaile.)Walter2 kirjutas: ↑16 Veebr, 2024 10:22See on huvitav teema kuna NLiidu ajal oli seal kümneid ja kümneid tehaseid, mis suutsid toota veerelaagreid (lisaks veel numbritehased, mis tegid kõrgendatud täpsusega laagreid näit. sõjatööstusele, kosmosesse jne ning mis olid väga kvaliteetsed). Tootmistehnoloogiliselt pole tegu ka teab kui keeruka tootega aga ilmselt kulunud pingipark ning õigete materjalide nappus mängivad oma rolli.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Starlink veres täitsa vabalt ostetav, ülevaade sellest.
https://twitter.com/GolosAmeriki/status ... -VBGA&s=19
https://twitter.com/GolosAmeriki/status ... -VBGA&s=19
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Kvaliteetseid ühesuunalisi laagreid pole nad kunagi suutnud toota. Täpislaagrite kvaliteet jättis nende gürodes ka soovida, mis põhjustas suurest nende rakettide suurema ebatäpsuse võrreldea lääne omadega.Walter2 kirjutas: ↑16 Veebr, 2024 10:22See on huvitav teema kuna NLiidu ajal oli seal kümneid ja kümneid tehaseid, mis suutsid toota veerelaagreid (lisaks veel numbritehased, mis tegid kõrgendatud täpsusega laagreid näit. sõjatööstusele, kosmosesse jne ning mis olid väga kvaliteetsed). Tootmistehnoloogiliselt pole tegu ka teab kui keeruka tootega aga ilmselt kulunud pingipark ning õigete materjalide nappus mängivad oma rolli.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: metsanurk ja 12 külalist