Nutt ja hala

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
vanahalb
Liige
Postitusi: 3430
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas vanahalb »

Profülaktiline sõim on vahel juba seepärast vajalik et mitmed neist telefonimüüjatest on vanainimestele (mitte mulle :) ) müünud igasugust nodi mida pole tarvis või sõlminud kestvuslepinguid.
Selliseid lepinguid saab muidugi ilma mingi põhjendusega üles öelda või teha müüjale teatavaks aadressi kust ta oma juba saadetud kauba ära võib viia.

Ma üldiselt võõraid numbreid vastu ei võta . Kui midagi on siis saadab inimene alguses SMS teavituseks. Küsimus on filosoofiline - mida on rääkida inimesega kes isegi kirjutada ei oska ?
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10213
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Kilo Tango »

Telefoninumbritega on ikka nalja saanud. Üksvahe oli mu tel.nr. kusagile baasi sattunud ja muudkui helistati. Ma hakkasin siis tundmatutele kõnedele vastates teatama, et "Helistasite juriidiliste konsultatsioonide tasulisele telefoninumbrile. Kõne hind 50€ minut." Küll sai imelikke häälitsusi kuulda teiselt poolt. Üks hakkas vaidlema. Ma siis seletasin vastu, et raha muudkui jookseb ja mõtlesin talle käigult mingeid paragrahve välja vastavalt vajadusele. Pärast seda on mulle helistatud ainult välismaalt ja soovitatud raha investeerida igasuguste kummaliste meetoditega. Enamasti helistatakse vene keeles UK numbri pealt. Aga ka see nali on ära lõppenud. Nüüd ongi natuke igav juba mõnda aega. Hiljuti üks üksik hunt proovis tulla minu kodu "midagi ostma ei pea" koristama, aga see on ka kõik. Igav isegi natuke.

Aga akf vanahalb meetodit saab ainult vähestele soovitada. Mulle tuleb ka legitiimseid kõnesid tundmatutelt numbritelt.
_dumbuser_
Liige
Postitusi: 2367
Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas _dumbuser_ »

Kilo Tango kirjutas: 22 Mär, 2024 12:55 Ma ausalt-öeldes ei taipa, miks härrad sellise pisikese tüütamise peale nii suurde elevusse satuvad.
Ma lihtsalt proovisin aru saada miks mingi sinu jaoks täiesti mõttetu asja väärtus peaks muutuma sõltuvalt sellest kes seda pakub ? Aga ju siis oli keeruline sõnastus.
AndresTy
Liige
Postitusi: 1396
Liitunud: 07 Mär, 2019 13:27
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas AndresTy »

_dumbuser_ kirjutas: 22 Mär, 2024 13:41
Kilo Tango kirjutas: 22 Mär, 2024 12:55 Ma ausalt-öeldes ei taipa, miks härrad sellise pisikese tüütamise peale nii suurde elevusse satuvad.
Ma lihtsalt proovisin aru saada miks mingi sinu jaoks täiesti mõttetu asja väärtus peaks muutuma sõltuvalt sellest kes seda pakub ? Aga ju siis oli keeruline sõnastus.
Einoh...tähelepanu saamiseks ja suhtlemiseks - see müügiagentidega sõdimine - ikka hea. Mina näiteks - enesehinnangu tõstmiseks - kasutan neid naerul/kurja näoga kiirusemõõtmisplafoone asulates. Et kui see mind 50 km/h piirkiiruse raamides sõitmise eest kiidab, siis olen õnnelik. Ja kui tahan paha olla (ülemus sõimas läbi, naine kuri), siis sõidan sealt kiiremini läbi ja näitan fakki! Vähemalt reaalsed kaasinimesed jäävad solvamata...
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
vanahalb
Liige
Postitusi: 3430
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas vanahalb »

See on siin kõik enda mätta otsast vaadatuna. Aga võib- olla töötavad telefoni-inimestena valdavalt hoopis maohhistid? Inimesi on ju igasuguseid ja siis on sedapidi et kui sõimata ei saa muutub kurvaks.
Hukka mõista on lihtne, a proovige mõista ja vähemalt küsige enne kauba tegemist et ega mingeid erisoove pole Rõve sõim serbohorvaadi keeles või midagi.
eeru
Liige
Postitusi: 760
Liitunud: 30 Jaan, 2011 21:55
Asukoht: norge
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas eeru »

Tegelikult leidub seal telefuunis päris teravaid pliiatseid. Alati tasub noore-inimese jutt kuulata lõpuni. Eriti, kui otsid endale...uut töötajat. Tunnistas, et on müünud usas raamatuid. Olen aastaid rahul.
Enkus
Liige
Postitusi: 404
Liitunud: 23 Dets, 2011 18:59
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Enkus »

vaoinas kirjutas: 22 Mär, 2024 11:46
Kriku kirjutas: 22 Mär, 2024 11:29
vaoinas kirjutas: 22 Mär, 2024 11:17

Telefonimüügiinimestega on väga lihtne ka viisakaks jääda. Ütled alustuseks, et ükskõik, millest te rääkima hakkate, ma niikuinii seda ei osta. Ärme raiska teineteise aega ja lähme eluga edasi. Seepeale soovitakse enamasti head päeva ja telefonikõne lõpp.
Veel lihtsam on toru lihtsalt ära panna, aga minu eesmärk on neid õigele teele suunata.
Küllap saab ka nii, kuid mul üldjuhul puudub soov ja vajadus inimestele sitasti öelda.
Selle "sitasti" ütlemise kohta.
Mõni aeg tagasi oli ühes portaalis intervjuu mingi müügitegelaste ülemusega. Tüüp ütles päris otse, et kui mingi numbri pealt sirgelt läbi sõimatakse, siis pannakse antud number "musta" nimekirja ja sinna rohkem ei helistata. Põhjuseks oli see, et sellelt numbrilt sõimatakse aga ei osteta ju midagi, st et helistamine on mõtetu aja raiskamine...
Eesti helistajatest olen ma täpselt nii õnneks lahti saanud, erinevalt siin ühest mu töötajast, kellele päevas kord-kaks helistatakse ja siis ta üritab viisakalt ei öelda. Ja järgmine päev helistatakse uuesti...
Nendest "UK numbritega vene keeles" rääkivatest sai õite lihtsasti lahti.
Helistas mingi poisikese häälega meesterahvas
Küsisin:
"Rot vozmjosh?"
"Ääää..."
"ROT VOZMJOSH?!"
"ÄÄÄ..."
"Da huli zvonish esli tazhke rot ne vozmjosh?"
Rohkem ei ole helistatud, aga see oli ikka juba mitu aastat tagasi...
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10213
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Kilo Tango »

Mulle isiklikult käib ka kõige ebameeldivamate inimeste suunas sedalaadi väljaütlemistega esinemine eneseväärkiuse pihta. Aga eks see ole maitse asi.
EiTahaÖelda
Liige
Postitusi: 64
Liitunud: 01 Mär, 2022 23:14
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas EiTahaÖelda »

Müügimeeste enesehinnangut saab rihtida ka faktidega.

Müüd koduinternetti? Mul on Telia valguskaabel. Ping on nii umbes 3 millisekundit - palju teil ka on? Ömmmm... Aga see on interneedus juures kõige olulisem näitaja ju. Teie raadiosidejunn vaevalt alla 30 hakkama saab.

Müüd mobiilset internetti? Elisa on minu teada ainus, kes IPv6 ühendust pakub. Kas te olete selle juba käima pannud? No helistage tagasi, kui IPv6 saama hakkab.

Müüd pensioni? Tulevas on indeksfond ja madalad haldustasud. + eelpool mainitud jutt inflatsiooni kohta.

Müüd 17 teraga raseerijaid? Mul on vana kooli habemenuga, mis 2-nädalasest karvkasvust läheb läbi sama eduliselt kui 2-päevasest. Või kui ei viitsi, siis T-kujuline vahetatavate žilettidega.
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4831
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Some »

Helistamiseks kasutan Truecaller äppi. Enamik spämminumbreid juba andmebaasis ja kui mõni lipsabki läbi siis palun hiljem tagasi helistada ja lisan selle numbri andmebaasi koos kommentaariga kellega tegu. Ei mäletagi enam millal viimati müügikõne sain.
Varrukameestega suhtlen ka mõnuga. Jah, olen juba klient aga kavatsen vahetada, sest mulle ei sobi see ja see ja see ning klienditeenindust on võimatu kätte saada ja mu eelmine teenusepakkuja oli kümme korda parem.
Peeter
Liige
Postitusi: 3660
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Peeter »

Eks igal asjal ongi mitu aspekti. Mul tütar käis kah vahepeal neid poodides esitlusi tegemas ja seejärel üritati mingist telekomist värvata selliseks kaubanduskeskuses sisenejate ja väljujate tüütajaks. Ja eks ma siis ikka kuulsin kah millistel tingimustel ja mida neile tasuks pakutakse ja milline see töö sealt poolt vaadates kah on. Ei midagi lillelist. Ütlesin, et kogemusi küll saad. Karastust edasises elus hakkama saamiseks saad. Aga. Soovitasin sellisest tööst hoiduda... Ja olen õppinud elu jooksul ka neist nööbist haarajaist vaikselt mööda saama. No ms-sa-teed, ei viitsi ju nendega igast tühjast ja tähjast lobiseda. Viimasel ajal on kenasti õnnestunud. Aga noh, kui jälle uus noor portsion kaardiväge on ikka rahvast häirima palgatud, siis tuleb neid rinnaga peale pressijaid ikka kah ette, kes viisakast keeldumisest ei hooli. No ja siis tulebki olukord, kus ütled sellisele ninatargale, a´la et "Vaata sa näed, mul on käed poekotte täis ja pean autoni jõudma nii, et midagi maha ei kukuks. Kas sa tõesti arvad, et ma tahan sinuga siin praegu niimoodi seistes pensionist/tele2-st/Go3-st/vmt rääkida?". Teine teema on see, et tegelikult nad tihti isegi ei tea asja mida nad müüvad sulle, neil on lihtsalt oluline oma tunnid täis teha ja ohvrid ja/või nendega tehtud lepingud palkajale üle anda. No olid siin mul oma noortel nende uusehitusobjektil levi-side-probleemid. Kui hakkasin ülevaate saamiseks sellega tegelema, siis samamoodi võtsingi mõnel sellisel, kellest loota midagigi oleks võinud, ja kes teed takistama pressis, siis nööbist kinni ja hakkasin konkreetseid küsimusi (tehnilisi) esitama. No ei tulnud ei vastuseid (mida pärastpoole kogenumaks saades ma ka ei ootanudki tegelikult enam), ega mitte ka hilisemat ühendusevõttu kelleltki teadjamalt. Olgugi, et lubati teema edasi anda ja isegi telefoni number pandi kuhugile kirja. Oi, meil on hoopis üks uus hea muu leping, mida me siin praegu reklaamime inimestele. Sa sõlmi leping, võta kohustus, aga ülejäänud on kök-mök. Sest tegelikult on sellel kutil jumala-savi, millist lepingut ta sulle pähe tõmbab, ta lihtsalt ongi praegu müügimehe-elukoolitusel-nööbist-kinni-võtmise-praktikumis. Täpselt samasugune on/oli värk ka nende telefonimüügisüsteemidega. Neil on/oli jumala-savi kas müüa sulle meenemünti, niigi kõhnale inimesele kõhnumistablette või värvata sind mingisse raamatuklubisse või teejoojate või kaanisõprade klubisse. Oluline on sulle tellimus ära vormistada niimoodi, et sul soovimatud jätkutellimused(kaubaarved) ja soovimatud kaubad kah kenasti takistamatult pähe jooksma hakkaksid. Oluline on süsteem käivitada ja siis raha kasseerima hakata inimestelt, kes konksu on jäänud. Kui süsteem on loodud, siis on suhtsavi misasja sa selle süsteemi sees inimestele pähe tõmbad, oluline on süsteem ja olulised on sellise kliendi andmed kes on kergelt lohku tõmmatavad ja/või juba lohku tõmmatud. Ühe sellise konksujäänu palvel olen kunagi selle süsteemiga ka võidelnud ja nad ära murdnud ja kaelalt maha saanud.
Ja et asi lõbusam oleks, siis ega ma olen ise kah samasugust pulli teinud. Näiteks ammu-ammu telekapoes vedasin oma müüjatega kihla, et valin ise järgmise sissetulija ja tõmban talle vitriinist ühe teleka hõlma alla ära. Ja võitsin. Me tegime ikka erinevaid selliseid situatsiooni- ja kihlvedude-mänge omavahel. Muidugi on selline suhtlemispraktikum edasises elus palju aidanud. Kui vaja siis räägin ja seisan iseenda eest, ja ei hakka kohe kokutama kui mõni selline värske veenmisguru üritab verbaalselt tanki lüüa. Ja ei maksa omale illusioone luua, kui jutt läheb selle peale mida meist (klientidest) arvatakse seal teisel pool letti.
*Klient on kuningas, aga on ainult üks samm kuningast narrini.
*Tahad kuningas olla, pead oskama ka kuninga vääriliselt käituda
*Sa oled mitte klient, vaid ohver.
Mingihetk möödunud kriisi ajal ca 2009-2010 "õnnestus" mul sattuda Peep Vainu jee-jee-koolitustele ärarääkijate pundi ohvriks või kihlveo-objektiks vmt. Neil oli kindel plaan mind maha jooksta ja mingile üritusele saada, mina aga omakorda punnisin vastu ja minu eesmärk oli mitte neile konksu jääda. Meil oli juba nagu selline sportlik hasart mõlemalt poolt. Ükshetk ütlesin, et okei ma siis tulen, aga ma tulen kah koolitajaks mitte hullutatavaks, et palju maksate, et ma ju juba siin sinuga eksami ju läbinud juba. Ütles, et ei, vaja on, et sa maksaks ja kuulama tuleks, jutlustajaid meil omalgi. :lol: Lõpuks läksime sõbralikult lahku, ei saanud ta mind maksma.
Ja et te ei arvaks, et igas poes müüja/klienditeenindaja aitab teid teile vajaliku või sobiliku asjani, siis kaks näidet nii varasemast, kui ka suht hiljutisestki veel: näiteks mõnes tehnikapoes on süsteem, kus müüjad saavad/said palka kas juurdehindluse pealt või oli see soovitamine sõltuvuses sellest, mida tööandja parasjagu käskis. Sa võisid enda arvates ükskõik kui head kaupa müüki pakkuda, aga see ei müünud, sest müüjad arvestasid täpselt kelle ja milise kauba ühiku müügist nad kõige rohkem teenivad. Kas see kaup ostjale sobib, vat see on juba pärast ostja teema. Teine variant on aastate tagusest isiklikust kogemusest: no oli nagu ikka jõuludel jube möll, ja inimestel poes oli niigi kõigil näha, et tehnika eriküsimuste alal tuleb selle mehe (minu) käest nõu küsida üritada. Ja siis ühel hetkel müüjad suunasidki ühed väärikad daamid minu juurde- et mida võtta Phillips või Hitachi või Sharp vmt (olemuselt olid tehniliselt suht samaväärsed ja suht samas hinnaklassis), et ikka kõige vingemat ja ikka spetsialisti soovitatut neist tahaks. Ja siis heites kiire pilgu seljataha lattu taipasin: Sharp on kõige taga, teda nii lihtsalt kätte veel ei saa, Phillips on torni otsas viies, suht sitt teda sealt alla hakata lappama praegu, aga Hitachi on kenasti haaratav. Pöörasin ringi, tegin tähtsa näo pähe, ja ütlesin: "Ma soovitan teile Hitachit". Ja läksidki need väärikad prouad minema Hitachiga.
Aga muidu- kuulsin, et kuskil maal olevat selline kord, et kaubakeskuses vmt kliendihullutamise kohas on põrandale piki koridori tõmmatud joon, millest müügi-inimene müügitööd tehes üle ei tohi tulla kliente takistama. Kõnetada inimesi võib, aga üle joone tulla ei tohi. Kui inimene tahab, läheb ise sinna laua juurde, aga kui ei taha, siis saab takistamatult lahkuda ja ei pea kotid käes mingi tee peal risti seisva tüübiga jorisema hakkama.

P.S. Ega sama olukord on ju ka hotellis administraatoritel. Täpselt sama "eluülikool".Tütar just mul oli ja nüüd hiljuti lõpetas selle tööga. Üldreegel: mida tõeliselt rikkam ja väärikam on inimene, seda tagasihoidlikum ja inimlikum ta kõigi teenindajatega on. Aga mida tühisem, ehk siis isehakanud rikkur, või "pseudoärimees" või "muiduprimadonna" või "elustiili-fraier-fassaadiinimene", siis seda ülbem, üleolevam, alandavam, sõimav-räuskav jne selline isik teiste suhtes on.
Viimati muutis Peeter, 22 Mär, 2024 18:47, muudetud 3 korda kokku.
2korda2
Liige
Postitusi: 1748
Liitunud: 01 Juul, 2014 11:56
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas 2korda2 »

Ei saa mina aru kuidas teisele pahasti ütlemine enesetunnet tõstma peaks.
Kaubanduskeskustes on lihtne - pearaputus ja tuimalt edasi. Ei raiska nemad minu aega ega mina nende oma.
Telefonimüüjatega on ka seni jutt lühike olnud - "ma ei soovi midagi osta" ja kohe toru ära. Tõsi, siin on mul üks muudatus mõttes. Nimelt on mul plaan avaldada üleriigilises lehel kuulutus sisuga "Sellel telefoninumbril võetakse kommertsteadaandeid vastu tasu eest. 50EUR teadaanne. Kõne tegemine loetakse nõustumiseks käesolevate tingimustega" (no umbes nii nagu parkla-lepingud on - sõidad sisse, järelikult nõustusid). Täpsustada on veel vaja:
1. kas ma peaks lisaks eraldi marketeridega ühendust võtma (näiteks e-mail) ja neile võimalust tutvustama;
2. kas ma pean kõne alguses mainima, et see 50EUR maksab.
Umbes sellise summa eest olen ma valmis kuulama küll. Sõltuvalt müüdavast kraamist teen ehk isegi ostu - müügiinimene saab oma tasu, mina saan tõendi, et müügikõne toimus (kõne väljavõte maksab ka) ja tõeline müügi-operaator saab minult arve.
Peeter
Liige
Postitusi: 3660
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Peeter »

No aga sa tee leping ära oma telefoniteenuse pakkujaga. Peale seda on sul kohustus kõne alguses teavitada helistajat kõnest tasulisele numbrile ja pead teavitama ka tariifi. See kuskil ei-tea-millises "Kapa-Kohila Teatajas" avaldatud kuulutus ja seejärel tagantjärele väljavõttega vehkimine ilma kõne alguses tariifi teavitamata peaks kohtus nõrgaks jääma. Aga sa tee ära ja anna meile kah teada, ehk teeme kampas järgigi.
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 10213
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Kilo Tango »

2korda2 kirjutas: 22 Mär, 2024 18:26 Ei saa mina aru kuidas teisele pahasti ütlemine enesetunnet tõstma peaks.
Kaubanduskeskustes on lihtne - pearaputus ja tuimalt edasi. Ei raiska nemad minu aega ega mina nende oma.
Telefonimüüjatega on ka seni jutt lühike olnud - "ma ei soovi midagi osta" ja kohe toru ära. Tõsi, siin on mul üks muudatus mõttes. Nimelt on mul plaan avaldada üleriigilises lehel kuulutus sisuga "Sellel telefoninumbril võetakse kommertsteadaandeid vastu tasu eest. 50EUR teadaanne.
...
Sa ei saa niimoodi selektiivselt neid kõnesid hinnastama hakata. Kui sa teed oma telefoninumbri tasuliseks lühinumbriks (5-kohalised on täitsa olemas afaik), siis on kõik sissetulevad kõned ühtemoodi tasulised. Ka lapselt ja vanaemalt.
Walter2
Liige
Postitusi: 4845
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Perigiali
Kontakt:

Re: Nutt ja hala

Postitus Postitas Walter2 »

MeelisV kirjutas: 22 Mär, 2024 8:02 Pensioni pakkujatele võib öelda et ma pole palgatööline.
Neti ja teleka pakkujatele võib öelda et naabri käest varastan.
Neti pakkujatele ütlen et mul on 2.sambaga kõik hästi ning sambapoistele ütlen et olen oma netiühendusega väga rahul.. :) Ühele pangasambatibile ütlesin, et elan rantjeena oma privaatportfelli miljonitest.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist