Kas sama Indrek Paal, kes käis Kaja Kallase vennaga samas klassis põhikooli aegu?Peeter kirjutas: ↑15 Veebr, 2024 10:19 https://www.postimees.ee/7960283/hamami ... 2#cxrecs_s
Tsitaate artiklist:
Postimees pöördus Skinest Grupi poole vastuste saamiseks, sealhulgas küsimusele, et millal Skinest AGV (nüüd uue omaniku all kannab nime SK AGV) maha müüdi ja mis hinnaga. Päringule ei vastatud ning selle asemel tegi Skinest Grupp antud teemasid puudutava avalduse pressiteatena, mis saadeti teises seas ka Postimehe ajakirjanikule.
***
PR-trikid avalikkuse eksitamiseks
Pressiteates seisis: «Skinest Grupp müüs pärast Venemaalt lahkumise otsust 2022. aastal kõik Venemaaga seotud varad ja ettevõtted. Juhatuse liige Sergei Jakovlev möönis, et grupi ettevõtted ostavad siiski siiani väheses mahus raudtee-spetsiifilisi varuosi.»
Teate, mille avalõigus seisis 2022, avaldasid mitmed Eesti väljaanded – ERR, Eesti Ekspress oma sõjapäevikus ja Geenius.
Lause sõnastust on võimalik kahte moodi mõista: kas Vene ettevõtted müüdi 2022. aastal või on 2022. aastal tehtud otsus need müüa ja müüdi pärast seda.
Vene äriregistri järgi vahetas Skinest AGV omanikku 9. novembril 2023 ja uueks omanikuks on Läti ettevõtte Vero Trade SIA, mis kuulub Olegi õele Veronika Ossinovskajale. Eesti äriregistrist loeb välja, et Skinest on esitanud majandusaasta aruande tähtajast palju hiljem – 3. oktoobril 2023. Arvestades asjaolu, et kanded jõuavad Vene äriregistritesse väikese viivitusega, võib oletada, et Vene ärid müüdi maha vahetult enne 3. oktoobrit 2023.
Vastuolu Skinesti avalduse ning majandusaasta aruande vahel ei tahtnud Skinesti esindaja Postimehele kommenteerida ning viidati väljasaadetud pressiteatele. Oletatavasti oli ebamugav ka hinnaküsimus ja seda ennekõike seetõttu, et omanikuks sai Ossinovski õde.
***
Skeemid kerkisid üldsuse huviorbiiti Eesti Ekspressi artikli peale («Ossinovskite suuräri ehk kuidas vedada Venemaalt välja 770 miljonit eurot väärt Putini lemmikoligarhi rauda» EE 29.01.2024), milles on juttu nn musta edetabeli tipukaunistusest: pärast täiemahulise sõja algust Ukrainas on Venemaalt kõige rohkem kraami välja vedanud Eesti ettevõte Ossinovskiga seotud logistikafirma Vero Logistics OÜ.
***
Lisaks õele kontrollib mängu vana sõber
Läti valdusfirmat Vero Trade juhib Indrek Paal, keda meedias on nimetatud Ossinovski heaks sõbraks. Äripäev kirjutas 2012.aastal, et kui Paal ja Ahto Altjõe kandideerisid riigifirma EVR Cargo juhiks, siis kaitsepolitsei hoiatas selleaegseid ministreid ja presidenti mõlema kandidaadiga kaasnevate ohtude eest. Vaatamata kapo hoiatusele valiti EVR Cargo juhiks Ahto Altjõe.
https://www.aripaev.ee/uudised/2012/12/ ... drite-eest
Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal ehk IDAVEOD
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal ehk IDAVEOD
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal ehk IDAVEOD
Kogu Eesti ettevõtete äri jätkumise võtmed on pankade käes. AS Hekoteki teenindab LHV jne. Pankadel on väga lihtne nende arved sulgeda, sellega hoiatada või keelduda lubamast makseid vatlandist. Uut arvet antud toiminguteks kuskil avada on 99,9% võimatu.
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal ehk IDAVEOD
Et siis sinu arvates peaksid ühiskonnas olema põhilised moraalsuse ja selgroo omamise majakad... pangad?
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10213
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal ehk IDAVEOD
1. Kui tegevus on legaalne, siis pangad keelduda ei saa. Mingi kaalutlusõigus neil on, aga sellisel juhul on kohtuskäik ka peaaegu kindel.
2. Ma olen enam, kui kindel, et Vene raha ei liigu läbi LHV või teiste Eesti pankade, sest minu teada on kõik pangad Vene suunal arveldused kinni keeranud. Ikka täitsa kinni kohe.
3. Lihtsalt oletan, aga arvestades Bitcoini hinna tõusu viimsel ajal, siis toimub vähemalt mingi osa idasuunalisest arveldamisest kõiksugu koinides (pagan, seda oleks pidanud ette nägema ja spekuleerima)
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal ehk IDAVEOD
Eestis asuva transpordiettevõtte Gold Solutions OÜ venelastest omanikud Jelena ja Ilja Jakimtšuk ei saa aru, et miks ometi nemad USA sanktsioonide alla pandi.
https://majandus.postimees.ee/7969362/u ... -sattusime
See, et ehk ei ole hea mõte vedada metallitöötlemismasinaid Vene ettevõttele Pumori-Severo-Zapadile, kelle klientide hulgas on terve kari Vene sõjatööstusettevõtteid (sh Kirovi-nimeline masinaehitustehas, Roskosmos, Permi Mašinostroitel, jne), kellest mitmed sanktsioonide all, see loomulikult usinatele bisnesmennidele pähe ei tulnud, sest konkreetne kaup ja ostja sanktsioonide all polnud, seega polnud Jakimtšuki sõnul "tarneks mingeid takistusi."
Omad vitsad peksavad.
https://majandus.postimees.ee/7969362/u ... -sattusime
See, et ehk ei ole hea mõte vedada metallitöötlemismasinaid Vene ettevõttele Pumori-Severo-Zapadile, kelle klientide hulgas on terve kari Vene sõjatööstusettevõtteid (sh Kirovi-nimeline masinaehitustehas, Roskosmos, Permi Mašinostroitel, jne), kellest mitmed sanktsioonide all, see loomulikult usinatele bisnesmennidele pähe ei tulnud, sest konkreetne kaup ja ostja sanktsioonide all polnud, seega polnud Jakimtšuki sõnul "tarneks mingeid takistusi."
Omad vitsad peksavad.
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal ehk IDAVEOD
https://ekspress.delfi.ee/artikkel/1202 ... vaheltkasu
Olen algusest peale korranud, et ainuüksi see huvide konflikt, mille keskel Kaja Kallas oli, keelates Operailil Venemaa suunal veod samal ajal kui tema abikaasa ettevõte pakkus samal turul transpordi/logistika teenust, oli piisav põhjus tagasi astumiseks peaministri kohalt.
Nüüd on selge, et kogu selle jamaga põhjustati ka rahaline kahju Eesti maksumaksjale. Teeme 13 miljoni suuruse kingituse Soome ärimeestele ja samal ajal mõtleme idiootseid skeeme välja nagu magusate jookide maksud, et natukenegi lisaraha eelarvesse saada. Täiesti kriminaalne tegevus.
Olen algusest peale korranud, et ainuüksi see huvide konflikt, mille keskel Kaja Kallas oli, keelates Operailil Venemaa suunal veod samal ajal kui tema abikaasa ettevõte pakkus samal turul transpordi/logistika teenust, oli piisav põhjus tagasi astumiseks peaministri kohalt.
Nüüd on selge, et kogu selle jamaga põhjustati ka rahaline kahju Eesti maksumaksjale. Teeme 13 miljoni suuruse kingituse Soome ärimeestele ja samal ajal mõtleme idiootseid skeeme välja nagu magusate jookide maksud, et natukenegi lisaraha eelarvesse saada. Täiesti kriminaalne tegevus.
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal ehk IDAVEOD
Vaata, selle kahjumiga on nii, et kui sul kellelegi müüa ei ole, siis asja "turuväärtus" võib olla ükskõik kui suur, aga paraku saadki selle hinna mis pakutakse. Kõik teavad, et sa oled sitas seisus ja mingit hea pakkumist ei tule, saad lahti selle hinnaga ja rohkem kahjumit ei pea sisse võtma.OhYeah kirjutas: ↑02 Apr, 2024 13:41...
Nüüd on selge, et kogu selle jamaga põhjustati ka rahaline kahju Eesti maksumaksjale. Teeme 13 miljoni suuruse kingituse Soome ärimeestele ja samal ajal mõtleme idiootseid skeeme välja nagu magusate jookide maksud, et natukenegi lisaraha eelarvesse saada. Täiesti kriminaalne tegevus.
Ostev ettevõte võttis saadud kauba bilanssi arvele turuväärtuses ja tekitas sellega paberil kasumi. Reaalselt müües ei pruugi nad ka ostuhinnast rohkem teenida...
Boikott Venemaaga koostööd tegevatele rahvusvahelistele firmadele!
Äri sujub.
Rosagrotrans.ru, Gruzovaja.com. Solnetšnõje produktõ.
Lisaks veel ka sõiduautode transportimise vagunid.
Koosseisud ikka nii nagu pöörangud jaamades võimaldavad. Ikka 60 vaguni kanti. Mingisugust mõne-tünniga-sussutamist ei ole.
Just praegu jälle läks hommikune Petseri peale.
Kas peaksime olema õnnelikud, et meie seas on nii heatahtlikke inimesi, kes ikka veneinimestest niiniiiväga hoolivad? Kas või millal oleks teemaks rääkida Tartu Milli makaronide boikotist? Ja palju selline jutt üldse kedagi kotiks?
Rosagrotrans.ru, Gruzovaja.com. Solnetšnõje produktõ.
Lisaks veel ka sõiduautode transportimise vagunid.
Koosseisud ikka nii nagu pöörangud jaamades võimaldavad. Ikka 60 vaguni kanti. Mingisugust mõne-tünniga-sussutamist ei ole.
Just praegu jälle läks hommikune Petseri peale.
Kas peaksime olema õnnelikud, et meie seas on nii heatahtlikke inimesi, kes ikka veneinimestest niiniiiväga hoolivad? Kas või millal oleks teemaks rääkida Tartu Milli makaronide boikotist? Ja palju selline jutt üldse kedagi kotiks?
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Selleks oma teema olemas, kuhu võib Tartu Milli ära mainida vist tõesti: https://militaar.net/phpBB2/viewtopic.p ... &start=165
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Hea teada, et Milli toodangu tarbimist vältida.NAFO ep kirjutas: ↑09 Veebr, 2025 11:43Selleks oma teema olemas, kuhu võib Tartu Milli ära mainida vist tõesti: https://militaar.net/phpBB2/viewtopic.p ... &start=165
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Kuskil metsavahel stardib väike droon ja poetab süütevedeliku sinna vagunite peale... ei, mitte Ukrainas, vaid meil siin, Eestis. Ei propageeri vägivalda ega kutsu üles rikkuma eraomandit. Otse vastupidi - lihtsalt hoiatan, ainult hoiatan, et mis võib juhtuma hakata...Peeter kirjutas: ↑09 Veebr, 2025 9:36 Äri sujub.
Rosagrotrans.ru, Gruzovaja.com. Solnetšnõje produktõ.
Lisaks veel ka sõiduautode transportimise vagunid.
Koosseisud ikka nii nagu pöörangud jaamades võimaldavad. Ikka 60 vaguni kanti. Mingisugust mõne-tünniga-sussutamist ei ole.
Just praegu jälle läks hommikune Petseri peale.
Kas peaksime olema õnnelikud, et meie seas on nii heatahtlikke inimesi, kes ikka veneinimestest niiniiiväga hoolivad? Kas või millal oleks teemaks rääkida Tartu Milli makaronide boikotist? Ja palju selline jutt üldse kedagi kotiks?
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Kusjuures päeval neid ronge pole märganud, elan Tartus kabeli ülesõidule päris lähedal, pigem opereerivad öösel arvatavasti. Ehk mõni ajakirjanik viitsib Tartu Milli torkida, neid siin lugemas arvatavasti on mitmeid.Peeter kirjutas: ↑09 Veebr, 2025 9:36 Äri sujub.
Rosagrotrans.ru, Gruzovaja.com. Solnetšnõje produktõ.
Lisaks veel ka sõiduautode transportimise vagunid.
Koosseisud ikka nii nagu pöörangud jaamades võimaldavad. Ikka 60 vaguni kanti. Mingisugust mõne-tünniga-sussutamist ei ole.
Just praegu jälle läks hommikune Petseri peale.
Kas peaksime olema õnnelikud, et meie seas on nii heatahtlikke inimesi, kes ikka veneinimestest niiniiiväga hoolivad? Kas või millal oleks teemaks rääkida Tartu Milli makaronide boikotist? Ja palju selline jutt üldse kedagi kotiks?
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Jäta nüüd! See, mille peale täna kirjutasin, läks no maksimum minutit 20 varem just Tartust välja Petseri peale! Täiskoosseis nei palmi-vmt õlitünne. Päeavake varem läks pärastlõunal tünnirong, mille lõpus olid need tüüpilised autolingilaadsed sisnised jmt autovagunid. Just sõitsin koju, vaatasin, et autovagunid kah lähevad ja tegin veel kaare, et mis või kus jälle. No Kabeli ülesõidust näed surnuaia tagant ilusasti ära, kuidas järjekordne pikk rida läheb üle Aardla ja sealt edasi kurvist keerab ära Ülenurme peale. Vaatasin täna hommikul jälle aknast ja mõtlesin, et "no-mida-kuradit!" ja siis kirjutasin peale hommikukohvi ja uudistesirvi jne. Ja ma ka just Kabeli ülesõidu juures, tõkkepuu tuled aknast näha.konner kirjutas: ↑09 Veebr, 2025 22:16Kusjuures päeval neid ronge pole märganud, elan Tartus kabeli ülesõidule päris lähedal, pigem opereerivad öösel arvatavasti. Ehk mõni ajakirjanik viitsib Tartu Milli torkida, neid siin lugemas arvatavasti on mitmeid.Peeter kirjutas: ↑09 Veebr, 2025 9:36 Äri sujub.
Rosagrotrans.ru, Gruzovaja.com. Solnetšnõje produktõ.
Lisaks veel ka sõiduautode transportimise vagunid.
Koosseisud ikka nii nagu pöörangud jaamades võimaldavad. Ikka 60 vaguni kanti. Mingisugust mõne-tünniga-sussutamist ei ole.
Just praegu jälle läks hommikune Petseri peale.
Kas peaksime olema õnnelikud, et meie seas on nii heatahtlikke inimesi, kes ikka veneinimestest niiniiiväga hoolivad? Kas või millal oleks teemaks rääkida Tartu Milli makaronide boikotist? Ja palju selline jutt üldse kedagi kotiks?
- Katamorgaana
- Liige
- Postitusi: 68
- Liitunud: 09 Jaan, 2016 17:57
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Sõda pakub, on pakkunud ja pakub ka tulevikus alati kõrgemaid ja väga magusaid kasumimarginaale. Naiivsus on arvata, et keegi seda juhust ära ei kasuta..jah, ka meie kaasmaalased..vb mõnega neist põrkad ka koos KL õppustel metsasPeeter kirjutas: ↑09 Veebr, 2025 23:16Jäta nüüd! See, mille peale täna kirjutasin, läks no maksimum minutit 20 varem just Tartust välja Petseri peale! Täiskoosseis nei palmi-vmt õlitünne. Päeavake varem läks pärastlõunal tünnirong, mille lõpus olid need tüüpilised autolingilaadsed sisnised jmt autovagunid. Just sõitsin koju, vaatasin, et autovagunid kah lähevad ja tegin veel kaare, et mis või kus jälle. No Kabeli ülesõidust näed surnuaia tagant ilusasti ära, kuidas järjekordne pikk rida läheb üle Aardla ja sealt edasi kurvist keerab ära Ülenurme peale. Vaatasin täna hommikul jälle aknast ja mõtlesin, et "no-mida-kuradit!" ja siis kirjutasin peale hommikukohvi ja uudistesirvi jne. Ja ma ka just Kabeli ülesõidu juures, tõkkepuu tuled aknast näha.konner kirjutas: ↑09 Veebr, 2025 22:16Kusjuures päeval neid ronge pole märganud, elan Tartus kabeli ülesõidule päris lähedal, pigem opereerivad öösel arvatavasti. Ehk mõni ajakirjanik viitsib Tartu Milli torkida, neid siin lugemas arvatavasti on mitmeid.Peeter kirjutas: ↑09 Veebr, 2025 9:36 Äri sujub.
Rosagrotrans.ru, Gruzovaja.com. Solnetšnõje produktõ.
Lisaks veel ka sõiduautode transportimise vagunid.
Koosseisud ikka nii nagu pöörangud jaamades võimaldavad. Ikka 60 vaguni kanti. Mingisugust mõne-tünniga-sussutamist ei ole.
Just praegu jälle läks hommikune Petseri peale.
Kas peaksime olema õnnelikud, et meie seas on nii heatahtlikke inimesi, kes ikka veneinimestest niiniiiväga hoolivad? Kas või millal oleks teemaks rääkida Tartu Milli makaronide boikotist? Ja palju selline jutt üldse kedagi kotiks?

"There is no good government, there is no bad government, there is just the government, and every country is just a labor camp, make no mistake of it".
Re: Eesti ettevõtete äri Venemaaga sõja ajal ehk IDAVEOD
No-nii-no-nii-no-nii-no-niiiiiii!
Jälle käes on hommik. Jälle kell on 9 (üheksa). Hommikune 9-ne aken raudteel väljumiseks Tartu raudteejaamast suunaga Petseri peale. Kill-kõll-kill-kõll. Ja tõkkepuu läheb alla. Ja mis ma jälle näen! Operail tuleb. Tõmbab tsisterne Petseri peale. RŽD vagunid. Solnetš.... jne. Nii et siis jälle see vedu venesse, palmiõli või mis ta siis ka on. Täna oli mahti ja lugesin- 40 vagunit kokku siis 2000 tonni õli. Kui paljude jaoks midagi sellest tehtud saab. Nii-tore-nii-tore! Ehk ka rindele jõuab midagi? No midagi ikka! Egas sõduri suugi siis seinapragu ole ju!
Ehk on juba aega hakata sellele rahva tähelepanu suunama ja sellele tegevusele toetust reklaamikanaleis nuruma. Pakume siis välja:
* Meie hoolime! Aita toetada venemaad.
* Ostes Tartu Milli tooteid aitad meil toetada venemaad!
* Iga ostetud paki pealt annetame venemaa toetamiseks! Anna sinagi oma panus! Iga okas loeb
*jne
Annan reklaamijärje üle
Jälle käes on hommik. Jälle kell on 9 (üheksa). Hommikune 9-ne aken raudteel väljumiseks Tartu raudteejaamast suunaga Petseri peale. Kill-kõll-kill-kõll. Ja tõkkepuu läheb alla. Ja mis ma jälle näen! Operail tuleb. Tõmbab tsisterne Petseri peale. RŽD vagunid. Solnetš.... jne. Nii et siis jälle see vedu venesse, palmiõli või mis ta siis ka on. Täna oli mahti ja lugesin- 40 vagunit kokku siis 2000 tonni õli. Kui paljude jaoks midagi sellest tehtud saab. Nii-tore-nii-tore! Ehk ka rindele jõuab midagi? No midagi ikka! Egas sõduri suugi siis seinapragu ole ju!
Ehk on juba aega hakata sellele rahva tähelepanu suunama ja sellele tegevusele toetust reklaamikanaleis nuruma. Pakume siis välja:
* Meie hoolime! Aita toetada venemaad.
* Ostes Tartu Milli tooteid aitad meil toetada venemaad!
* Iga ostetud paki pealt annetame venemaa toetamiseks! Anna sinagi oma panus! Iga okas loeb
*jne
Annan reklaamijärje üle
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Kulgeja ja 12 külalist