Vahepeal pean ikka midagi postitama ka, muidu jääb mulje, et lebotan niisama.
Viimane jutt oli kabiinikupli tuunimisest, tegin selle kuklataguse kaitse valmis ja treisin klaaside sisekülgedele käepidemed, mingi ettekujutuse saab siit:
 
Midagi paremat hetkel pakkuda ei ole, sest maskid on väljaspool peal, kuna lennuk on värvimise ootel.
Järgmiseks tuli lahendada eestiibade asendiga seotud probleem: messeril toimisid eestiivad automaatselt - kiiruse langedes alla 180 km/h liikusid need välja ning kiiruse suurenedes sisse tagasi, mis tähendab et maapinnal seisval lennukil on need alati välja lükatud asendis. Esimese hooga liimisin need nii kaugele välja kui mudeli konstruktsioon võimaldas, aga pärast kriitilise pilguga vaadates sain aru, et see ei ole piisav, pealegi olid eestiibade otsad suht puise välimusega. Lõikasin lahti ja üritasin otsad veidi paremasse konditsiooni viia, siin on need näha enne ja pärast töötlemist:
 
Ja siis tuli paras peavalu – konkreetse mudeli prototüübi tiibade alla oli riputatud torud õhk – õhk tüüpi rakettide laskmiseks. Vajadus nende järele oli päris põletav, sest sõja teises pooles põhjustas liitlasjõudude pommitamine saksa majandusele tohutut kahju.  Kuna periooditi oli õhk Saksamaa kohal pommitajatest paks ja need lendasid mitmesuguse struktuuriga gruppides, siis oli vaja midagi sellist kasutusele võtta, millega saaks vastasele kaugemalt distantsilt võimalikult suuri kaotusi tekitada. Siin on pilt „combat box“ formatsioni skeemist, mis tähendas, et igas seelises „box“ –is oli üüratu hulk suurekaliibrilisi kuulipritse, mis ei tekitanud luftwaffe pilootidel lähemaks tutvumiseks just erilist indu:
 
„Õhk-õhk“ tüüpi raketid olid oma aja kohta päris innovatiivne mõte, kuigi ega fritsud midagi päris tühja koha peale ka leiutama ei hakanud – kuna Nebelwerfer oli end maismaalahingutes igati õigustanud ja 42 aastal oli kasutusele võetud 21 cm reaktiivmürskudega mudel, siis need läksidki käiku uue imerelva loomisel. Hävitaja tiibade alla paigaldati kaks laskeseadet, õigemini toru, mis sarnanesid konstruktsiooni poolest 21 cm Nebelwerfer 42 torudele. Mürsud erinesid maavägedes kasutausel olnutest – need kaalusid 112 kg, millest 40,8 kg moodustas lõhkepea kaal, võrdluseks „tavaline“ Nebelwerfweri rakett kaalus 109,5 kg, millest 10,1 kg läks lõhkepea arvele. Toru rippus tiiva külge monteeritud konksu otsas ja oli nelja tugijala abil reguleeritud ligikaudu 15 kraadise tõusunurga alla. See oli mõeldud eeskätt raketi lennutrajektoori languse kompenseerimiseks. Aga et õhutakistus oli vägagi suur isegi siis, kui torud olid juba tühjaks tulistatud – neid sai lasta ainult mõlemad korraga – siis oli riputuskonksu konstruktsioonis ette nähtud lõhkelaeng, mis võimaldas hädavajadusel (nt. kamp vaenlase hävitajaid sabas) konksud koos torudega küljest ära tulistada. Raketil puudusid stabilisaatorid ja suuna säilitamiseks pandi see pöörlema – tagaosas olevad ringikujuliselt paiknevad 22 düüsi olid konkreetse nurga all, mis andis raketile pöördemomendi. Lõhkepea oli varustatud aegsütikuga, mis oli reguleeritud 30 sek. peale, nii tuli märkide kindlaks tabamiseks raketid välja tulistada ligikaudu 400 meetri kaugusel vastasest, sest reaktiivmürskude lennujoon ei olnud tavaliselt sirge, vaid hoopis spiraali kujuline. 
Kas tegemist oli imerelvaga? Seda vist mitte, kuigi see põhjustas liitlastele parajat peavalu, nii hoiatas 8. Õhuväe peakorter 1943 aasta augusti lõpus, et vastase lennukitele monteeritud miinipildujad (mortiirid) näivad olevat kõige ohtlikum takistus pommitajate teel. Ameerika lendurid kutsusid saksa reaktiivmürske „leegitsevateks pesapallideks“
 Nonii, nüüd on üksjagu vahtu klopitud, vaatame parem mida tootja mudeli külge riputamiseks pakub. Raamis on kaks toru, mis on teineteise peegeldused, nii neediridade paigutuse, kui keevisõmbluse suhtes ja selliseid raame on kaks. Instruktsiooni see koht on jällegi parajalt segane, nii et saa aru kuidas tahad. Ja fotosid olen leidnud siiski ainult vasakpoolse toru kohta. Teades sakslaste armastust peegelpildis kujundatud lahenduste vastu (nt. varajase Tiigri peegelroomikud) valisingi selle variandi. Siin on mõlemad torud seisus, kus ühel olen „jalad“ külge liiminud ja toru seinad õhemaks töödelnud. Lisaks muidugi juhtsiinid, mille installimine nõudis ikka parajat kannatust:
 
No ja läksingi kõhuli – kui hakkasin torudele tagumisi etsist detaile liimima, avastasin, et oleks pidanud siiski teise variandi kasuks otsustama, sest teise toru raketi fiksaator jäi valesse asendisse. Kuigi on ka võimalus, et tegu on tootja näpukaga. Aga pole hullu, saab uuesti kleepida. Tootja lahendus on üldse kummaline – raketi etsist põhi koos düüsidega on disainitud toru alaosas paikneva raketi fiksaatori külge:
 
Ja siin on mõlemad torud tiiva külge sobitatud:
 
Veidi lähemalt paistab asi selline:
 
On näha, kui palju pahteldamist ja töötlemist nõuavad tugede kinnituskohad, lisaks on eesmistel tugedel paiknevad reguleerimismutrid nii huvitava kujuga, et selliseid ei oleks suutnud keerata vist isegi saksa tehnikud. Need lõikan maha ja püüan asendada millegi paremaga. No ja riputus on selline nokk kinni saba lahti värk – kui konks oma kohale kleepida, siis ei saa toru värvimise ajaks maha võtta. Aga see on minu jaoks nagu „must be“ tingimus, konsulteerisin eelnevalt spetsiga, kes soovitas need kobakad kindlasti eraldi värvida.
Lõpuks leidsingi lahenduse, eemaldasin etsist rõnga ja puurisin riputi sisse kaks 0,25 mm auku. Aukudesse toppisin 0,2 mm traadist aasa, mille jalad ulatuvad toru sisse:
 
Nüüd näeb see küljelt välja niiviisi:
 
Konks on kenasti tiiva küljes kinni, kui kõik see värk saab värvitud, tõmban traadid pingule ja painutan ära, raketi ja toru vahel on tänu juhtsiinidele ruumi piisavalt.
Selleks korraks kõik.