Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Venelased subsideerivad kütusemüüjaid 2x rohkem kui aasta tagasi (et kütus püsiks sisemaiselt odav)
https://x.com/delfoo/status/1798302242438885609?s=19
Ikka sada miljardit rubla kuus rohkem
https://x.com/delfoo/status/1798302242438885609?s=19
Ikka sada miljardit rubla kuus rohkem
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
https://censor.net/en/video_news/349332 ... _jerebtsya
Lavrovi autasustati Burkina Fasos "Täku ordeniga"
Lavrovi autasustati Burkina Fasos "Täku ordeniga"
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ju siis saadi aru, et ta hobuse nägu onan2 kirjutas: ↑07 Juun, 2024 8:59 https://censor.net/en/video_news/349332 ... _jerebtsya
Lavrovi autasustati Burkina Fasos "Täku ordeniga"

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ärge solvake hobuseid.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
orkide majanduskonverentsile Peterburgi kutsuti ka Talibani esindajad.
https://x.com/Gerashchenko_en/status/17 ... 2469384408"Thank God you are here": Russia welcomed the Taliban at the St Petersburg International Economic Forum.
Shortly before forum, it became known that Russia was going to make a decision to remove the Taliban from the list of terrorists.
Foreign Ministry spokeswoman Mariya Zakharova called the goals of this pragmatic, as without contacts with the real power in Afghanistan many problems cannot be solved.
*The Taliban movement is recognized as extremist and is banned on the territory of the Russian Federation.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10213
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Reisilennukite osas käib teatavasti ka impordiasendus. Aeroflot pidi 2030 aastaks hankima 339 lennukit, 89 tk Superjet 100, 40 tk Tu-214 ja 210 tk MS-21.
Nüüd teatas Aeroflot, et loobub Superjeti (Komsomolsk Amuuri ääres lennukitehas) ja TU-214 (Kaasani lennukitehas) hankest ja hangib kõik 339 tk MS-21-e (Irkutski lennukitehas). Põhjused teada-tuntud ja siin foorumiski kirjeldatud - probleemid lennukite ehitusega.
https://www.kommersant.ru/doc/6748032?from=main
Kindlasti ei valmi sellist kogust MS-21-e 2030 aastaks. Tehas ise lubab optimistlikult esimesed 9 lennukit üle anda septembris 2025.
https://www.interfax.ru/business/965404
Nüüd teatas Aeroflot, et loobub Superjeti (Komsomolsk Amuuri ääres lennukitehas) ja TU-214 (Kaasani lennukitehas) hankest ja hangib kõik 339 tk MS-21-e (Irkutski lennukitehas). Põhjused teada-tuntud ja siin foorumiski kirjeldatud - probleemid lennukite ehitusega.
https://www.kommersant.ru/doc/6748032?from=main
Kindlasti ei valmi sellist kogust MS-21-e 2030 aastaks. Tehas ise lubab optimistlikult esimesed 9 lennukit üle anda septembris 2025.
https://www.interfax.ru/business/965404
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ungari välisminister oli ka kohal
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
No sinna sobib ikka minna, Ukraina rahukonverentsile (vms) suur "rahutuvi" orban ju ei lähe 

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Mis muutub paralleelimpordi mehhanismis
https://www.kommersant.ru/doc/6748262
Venemaa president Vladimir Putin ei usu, et 1990. aastatel toimus riigis erastamine kuritegelikul eesmärgil. Kuid ta täpsustas, et see oli suuresti ekslik.ˇ
https://www.kommersant.ru/doc/6759841
https://www.kommersant.ru/doc/6748262
Putin nimetas erastamist 1990. aastatel veaksValitsus pikendab paralleelimporti järgmiseks aastaks, kuid vähendatud versioonis. Selle otsuse teatas peaministri esimene asetäitja Denis Manturov. Imporditavate kaupade nimekirja vähendatakse, kuna välja lastakse vastava kvaliteediga ja vajalikus mahus Venemaa tooteid, täpsustas ta. Varem rääkis tööstus- ja kaubandusministeeriumi juht Anton Alihhanov tänavusest nimekirjast umbes 600 kaubaartikli väljajätmisest. Teemat jätkab Aleksander Mezentsev.
Ametlikult lubati Venemaale kaupu importida ilma autoriõiguste omaniku nõusolekuta alates 2022. aasta keskpaigast. Tööstus- ja kaubandusministeerium on nimekirja korduvalt korrigeerinud, eelkõige sisaldas see 2024. aasta alguses ventilaatoreid, kompressoreid ja kaevandusseadmeid. Ametivõimud märkisid aga, et välismaiste kaubamärkide kättesaadavus paralleelimpordi kaudu takistab kodumaistel tootjatel oma tooteid müümast ning nimekirja tuleb vähendada.
Tõenäoliselt ei suuda Venemaa kaup aga mõnel juhul välismaistega konkureerida, oma tootmisruumid lihtsalt puuduvad, rõhutas Paralleelimpordi Ühingu juht Anatoli Semenov: «Tõenäoliselt oleks võimalik välja vahetada; klaviatuurid, hiired ja süsteemiüksused.
Tuntud olukord oli koronaararterite šunteerimiseks mõeldud stentidega. See on väga kõrgtehnoloogiline toode, mida toodavad sõna otseses mõttes kuus ettevõtet üle kogu maailma. Seda lavastust Venemaal ei lokaliseeritud ja nüüd nad lihtsalt teevad seda. Ja paralleelimportija tõi need stentid Venemaa turule ja tarnis poole odavamalt kui üks Ameerika firma https://www.kommersant.ru/doc/6759841ht ... 759841müüs riigihangete süsteemi kaudu. Ja need on miljardid rublad.
Veel pole teada, millised tooted tehakse nimekirjast välja arvata. Kommersant FM-i küsitletud eksperdid ei võta samuti ette muudatusi nimekirjas. Kuid nad märgivad, et turg reageerib kõige valusamalt näiteks autode, printerite või meditsiiniseadmete varuosade, tarvikute ja kulumaterjalide võimalikule kadumisele. Seetõttu nõuab lahendus turu põhjalikku analüüsi, märkis Interneti-kaubandusettevõtete liidu president Artem Sokolov.
Venemaa president Vladimir Putin ei usu, et 1990. aastatel toimus riigis erastamine kuritegelikul eesmärgil. Kuid ta täpsustas, et see oli suuresti ekslik.ˇ
https://www.kommersant.ru/doc/6759841
"See oli paljuski vale, see põhines maailmakuulsate, sealhulgas vene päritolu majandusteadlaste arvamusel, kes ütlesid, et kõik tuleb erastada võimalikult kiiresti ja ükskõik mille eest, kasvõi 1 dollari eest. ”- ütles president SPIEF-i täiskogu istungil peetud arutelul.
Arutelu käigus küsis istungi moderaator politoloog Sergei Karaganov Putinilt natsionaliseerimisele piiride seadmise võimalikkuse kohta. "Siin peaks olema mingid mõistlikud piiravad jooned ja me räägime ja arutame seda äriesindajatega," vastas president talle. Ta lisas, et selliseid meetmeid tuleb võtta seadusandlikul tasandil.
No one said survival was fun.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10213
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
orkistanis hakkavad töötama Afganistanist pärit põllutöölised... Narko kasvatuses peaks neil kogemust olema. Sõdida vist oskavad ka.
https://x.com/nexta_tv/status/1800219737529401789Labor migrants from Afghanistan are going to Russia
Abdul Umari, acting head of the Taliban's Ministry of Labor and Social Relations, made such a statement, according to the Russian media.
"Chechnya and Tatarstan, as well as other republics, have offered us to realize employment opportunities for migrants from Afghanistan, especially in the agricultural sector," he said.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Miks Aibusid ikka edasi lendavad? Miks neile kolmandate riikide kaudu varuosi müüakse? Kõik peaks ju käima seerianumbri põhiselt ja kui ostetakse valele lennukile aga paigaldatakse verelaste masinale ning tootja poolt teostatud kontrolli käigus tuvastatakse vale, siis see Türgi firma peaks minema santsioonide alla.vilhelm kirjutas: ↑07 Juun, 2024 17:48 Reisilennukite osas käib teatavasti ka impordiasendus. Aeroflot pidi 2030 aastaks hankima 339 lennukit, 89 tk Superjet 100, 40 tk Tu-214 ja 210 tk MS-21.
Nüüd teatas Aeroflot, et loobub Superjeti (Komsomolsk Amuuri ääres lennukitehas) ja TU-214 (Kaasani lennukitehas) hankest ja hangib kõik 339 tk MS-21-e (Irkutski lennukitehas). Põhjused teada-tuntud ja siin foorumiski kirjeldatud - probleemid lennukite ehitusega.
https://www.kommersant.ru/doc/6748032?from=main
Kindlasti ei valmi sellist kogust MS-21-e 2030 aastaks. Tehas ise lubab optimistlikult esimesed 9 lennukit üle anda septembris 2025.
https://www.interfax.ru/business/965404
Sultanit peaks õpetama natuke.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Miks? - Lendavad, kuni enam ei lenda..
Suht samal teemal, tunni aja eest...
Lõuna kaitseväe StratCom juht Dmõtro Pletenchuk : https://www.facebook.com/Taclbery/posts ... gkVpghNdnl (kommentaarid teate järel...)
" Barentsi merel põleb ork allveelaevatõrjelaev....
Pärast 2014 aasta Ukraina poolseid sanktsioone ei ole Mõkolaivis toodetud, just praegu põlevaid, mootoreid hooldatud. "
Sõitis, kuni enam ei sõida. Meeskond "kolib" II laeva peale ja "pidu jätkub". Või ei koli - upub laevaga.
Aga, laev põleb maha.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Inimkeeli on tegemist hävitajaga. Sibulate endi klassifikatsiooni järgi on pea kõik nende alused "allveelaevatõrjelaevad", isegi esimesed lennukikandjad olid "allveetõrjeristlejad". Huvitav, kui tõsiselt põlenud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist