Surm kiire ja valutu.Pilt kus masinad veel koos olid.
Autotehnikateema
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Kui ikka kolm reaalset tonni selle allasõidutõkkesse sajaga kihutab, siis kui paksust ja millisest materjalist see olema peab, et sellisele löögile vastu pidada?
Jah, Tesla deformeerub, aga füüsikaseadused jäävad ju kehtima? Nagu instruktor, kes tankimiinile hüppas.
Jah, Tesla deformeerub, aga füüsikaseadused jäävad ju kehtima? Nagu instruktor, kes tankimiinile hüppas.
Re: Autotehnikateema
Ma kuulsin et kokkupõrge toimus mõnisada meeteit enne sest veokajuht ei saanud vist kohe aru mis toimus ja tõmbas rahulikult tee äärde.
Üks võimalus on et tüüp sõelus põhjagaasiga ja proovis kellestki vasakult mööda sõita
Üks võimalus on et tüüp sõelus põhjagaasiga ja proovis kellestki vasakult mööda sõita
- paadikapten
- Liige
- Postitusi: 462
- Liitunud: 06 Juul, 2005 14:34
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Otsides Youtubest fraasiga "trailer underride crash test" võib üht-teist leida. Näiteks selles videos on näha, kui erineva tugevusega võivad olla haagiste allasõidutõkked, kiirus katsetel umbes 53 km/h:
https://youtu.be/XFTy0bCE66A
Ühel haagisel see vidin puruneb, teisel elab matsu üle.
https://youtu.be/XFTy0bCE66A
Ühel haagisel see vidin puruneb, teisel elab matsu üle.
Vaatame siis, mis siin toimub...
Re: Autotehnikateema
Aga võrrelda Ameerikat ja Euroopat pole ka päris õige.
Nõuded on erinevad samas jah pildi annab ette mis juhtuda võib.
Seal tehtud katsed kiirusel enamasti 55mph
Mis on kaugel sellest mis oleks selle avarii seaduse järgsed kiirused olnud.
Ja ei teagi kas sellel haagisel oligi see tõke üldse küljes ?
Crash teste uurides siis model x oli ju samas oma klassi kõige turvalisem ja kõrgemalt hinnatud kui konkurendid.
Nõuded on erinevad samas jah pildi annab ette mis juhtuda võib.
Seal tehtud katsed kiirusel enamasti 55mph
Mis on kaugel sellest mis oleks selle avarii seaduse järgsed kiirused olnud.
Ja ei teagi kas sellel haagisel oligi see tõke üldse küljes ?
Crash teste uurides siis model x oli ju samas oma klassi kõige turvalisem ja kõrgemalt hinnatud kui konkurendid.
Re: Autotehnikateema
No kui autost kabrio tegemiseks läheb, siis pole neist crash testidest eriti kasuMeelisV kirjutas: ↑19 Juun, 2024 8:18 Aga võrrelda Ameerikat ja Euroopat pole ka päris õige.
Nõuded on erinevad samas jah pildi annab ette mis juhtuda võib.
Seal tehtud katsed kiirusel enamasti 55mph
Mis on kaugel sellest mis oleks selle avarii seaduse järgsed kiirused olnud.
Ja ei teagi kas sellel haagisel oligi see tõke üldse küljes ?
Crash teste uurides siis model x oli ju samas oma klassi kõige turvalisem ja kõrgemalt hinnatud kui konkurendid.
-
- Liige
- Postitusi: 316
- Liitunud: 18 Mär, 2020 15:20
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Kui veok sõitis 90 km tunnis siis:
Lubatud kiirusega 110 sisse sõites jääb igasuguse tõkke puhul ellu.
Hea tõkke korral jääb ka 140-ga sisse sõites ellu.
Lubatud kiirusega 110 sisse sõites jääb igasuguse tõkke puhul ellu.
Hea tõkke korral jääb ka 140-ga sisse sõites ellu.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Eks nende Teslade ja asjadega on ka see värk, et kui võhik roolis, siis kaob kiirusetaju. Olen elu jooksul täheldanud, üllatavalt paljud inimesed ei taba, kui kiiresti auto liigub. Elektriauto on suht müravaba ka, ei mingit üürgavat mootorit.
On väga kerge sattuda olukorda, kus väljapääsu pole või eeldab olukorra positiivne lahendamine keskmisest paremat autojuhtimise oskust, mida enamikul 40-tunnise autokooli lõpetajatel lihtsalt pole. Eriti kui pole süsteemselt õpetatud vaatama auto ninast kaugemale kui järgnev 20 meetrit.
Enda elu ekstreemsusi meenutades, on juhtunud kaks korda, kus möödasõidul läheb auto külglibisemisse. Üks korda talvel ja teine kord suvel. Ei olnud meeldiv kogemus.
On väga kerge sattuda olukorda, kus väljapääsu pole või eeldab olukorra positiivne lahendamine keskmisest paremat autojuhtimise oskust, mida enamikul 40-tunnise autokooli lõpetajatel lihtsalt pole. Eriti kui pole süsteemselt õpetatud vaatama auto ninast kaugemale kui järgnev 20 meetrit.
Enda elu ekstreemsusi meenutades, on juhtunud kaks korda, kus möödasõidul läheb auto külglibisemisse. Üks korda talvel ja teine kord suvel. Ei olnud meeldiv kogemus.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Antud õnnetusjuhtumist ajendatuna toimus sots.meedias terav pikk arutelu, kus "noore moodsa auto" omanik tõsimeeli väitles, et "Kui TEMA on tellinud autot ostes oma autole valgustuse paketi, siis tema ei pea teadma (ja ei teagi) kuidas oma autol tulesid üldse lülitada (ja ei lülitagi) ning isegi rehvi tühjenemisel on temal 1 tunni jooksul õigus asendusautole.Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Juun, 2024 10:10 Eks nende Teslade ja asjadega on ka see värk, et kui võhik roolis, siis kaob kiirusetaju.
Olen elu jooksul täheldanud, üllatavalt paljud inimesed ei taba, kui kiiresti auto liigub. ....
Kasutusjuhendeid tasub uurida!
Oma ratsu tundmiseks, teadmaks et Tesla liikumisel kiirusega üle 200km/h lülituvad juhiabid välja:
https://www.tesla.com/ownersmanual/mode ... C0A85.html
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
-
- Liige
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 09 Aug, 2009 9:40
- Asukoht: Jõgevamaa
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Et siis ilmsesti Darwini Auhinna nominent tulevikus, sellise suhtumisega "noore moodsa auto" omanik... Meil, seni veel, demokraatlik riik. Ja kes saab lollpead keelata kandideerimast... Peaasi, et süütuid lähedal viibijaid endaga kaasa ei lohista!OLAVI kirjutas: ↑20 Juun, 2024 13:07Antud õnnetusjuhtumist ajendatuna toimus sots.meedias terav pikk arutelu, kus "noore moodsa auto" omanik tõsimeeli väitles, et "Kui TEMA on tellinud autot ostes oma autole valgustuse paketi, siis tema ei pea teadma (ja ei teagi) kuidas oma autol tulesid üldse lülitada (ja ei lülitagi) ning isegi rehvi tühjenemisel on temal 1 tunni jooksul õigus asendusautole.Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Juun, 2024 10:10 Eks nende Teslade ja asjadega on ka see värk, et kui võhik roolis, siis kaob kiirusetaju.
Olen elu jooksul täheldanud, üllatavalt paljud inimesed ei taba, kui kiiresti auto liigub. ....
Kasutusjuhendeid tasub uurida!
Oma ratsu tundmiseks, teadmaks et Tesla liikumisel kiirusega üle 200km/h lülituvad juhiabid välja:
https://www.tesla.com/ownersmanual/mode ... C0A85.html
TESLA AUTPIDUR.png
Viimati muutis krijgsvolk, 20 Juun, 2024 23:38, muudetud 1 kord kokku.
-
- Liige
- Postitusi: 1679
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
A milleks neil kaasaaegsetel autodel see AUTO asend on tuledelülitil? Ilupärst vä?
Võib terve elu sõita lüliti AUTO asendis ja nii ongi. Ma olen muide nii teinud juba mõnda aega. Tuled süttivad ja kustuvad ise. Ausõna. Isegi ilma juhendit lugemata.
A tahaks ikkagi seda Volvo manuaali lugeda, kus kirjas et ABS lülitub hädapidurdusel välja.
Võib terve elu sõita lüliti AUTO asendis ja nii ongi. Ma olen muide nii teinud juba mõnda aega. Tuled süttivad ja kustuvad ise. Ausõna. Isegi ilma juhendit lugemata.
A tahaks ikkagi seda Volvo manuaali lugeda, kus kirjas et ABS lülitub hädapidurdusel välja.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: Autotehnikateema
Millega kaasneb see rõvedus, et töötava mootoriga seisval autol pimedas (ja hämaras) põlevad lähituled. Nii automaatne, nii automaatne on see, et kellelgi ei tule pähe selleks korraks käsitsi pargid põlema panna.davidsoniharald kirjutas: ↑20 Juun, 2024 23:34 ... Võib terve elu sõita lüliti AUTO asendis ja nii ongi. Ma olen muide nii teinud juba mõnda aega. Tuled süttivad ja kustuvad ise. Ausõna. Isegi ilma juhendit lugemata. ...
Kremli troll.
Re: Autotehnikateema
Kaasneb ka see rõvedus, et hämaras autodel tagatuled ei põle, sest päevasõidutuledega koos neid enamasti ei süüdata.olevtoom kirjutas: ↑21 Juun, 2024 0:18Millega kaasneb see rõvedus, et töötava mootoriga seisval autol pimedas (ja hämaras) põlevad lähituled. Nii automaatne, nii automaatne on see, et kellelgi ei tule pähe selleks korraks käsitsi pargid põlema panna.davidsoniharald kirjutas: ↑20 Juun, 2024 23:34 ... Võib terve elu sõita lüliti AUTO asendis ja nii ongi. Ma olen muide nii teinud juba mõnda aega. Tuled süttivad ja kustuvad ise. Ausõna. Isegi ilma juhendit lugemata. ...
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Millistel autodel see süsteem niimoodi töötab, seda ei saa ju automaatikaks nimetada? Hiluxil valgel ajal sõitma hakates lähevad põlema päevasõidutuled ja hämaras lähi-ja tagatuled
Re: Autotehnikateema
Selgitan - kui automaatika on sisse lülitatud, siis lähitulede põledes loomulikult põlevad ka tagatuled. Kuniks aga automaatika pole tulesid süüdanud, pole ka tagatulesid. Päevasõidutuledega need ei põle.maksipoiss kirjutas: ↑21 Juun, 2024 6:17Millistel autodel see süsteem niimoodi töötab, seda ei saa ju automaatikaks nimetada? Hiluxil valgel ajal sõitma hakates lähevad põlema päevasõidutuled ja hämaras lähi-ja tagatuled
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline