Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
https://news.sky.com/story/ukraine-war- ... r-13162431
Elu on lill Venemaal väidab suursaadik UK.
Elu on lill Venemaal väidab suursaadik UK.
-
- Liige
- Postitusi: 7853
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ju siis enam ei ole lennukeid,kust juppe maha keerat.Nii lihtne see võib ollagi.muki kirjutas: ↑02 Juul, 2024 16:35Tundub väga usutav. Ka Euroopa lennufirmad vaevlevad probleemsete PW1000 seeria mootorite küüsis mida vahetatakse tiiva all nagu leiba. Naabrite AirBaltic teiste hulgas. Euroopa firmadele on aga vahetusmootorid, juhendid ja modifitseeritud varuosad garantiikorras tagatud ja probleem seisneb vaid tiiva alla kruvimise ajas, mil lennuk ei lenda. Huvitav, kuidas nad seal venemaal veel üldse nendega lendavad arvestades, et üle aasta see mootor vastu ei pea.Miki kirjutas: ↑02 Juul, 2024 8:09 Venemaa suurim eralennufirma S7 Airlines, kavatseb oma Airbus A320neo lennukipargi sulgeda.
Põhjuseks: USA firma Pratt & Whitney mootoritega lennukid, mille remont ja hooldamine on Venemaa-vastaste sanktsioonide tõttu muutunud võimatuks...
https://www.moscowtimes.ru/2024/07/01/v ... ii-a135530
-
- Liige
- Postitusi: 911
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ma kahtlen, kas nad just vaevlevad. Põhimõtteliselt uue mootoritüübi juurutamine ja ohutuskaalutlustel tagasikutsumised on lennunduses arusaadavad. Samas minu pärast võivad need Vene lennufirmad teha, mis tahavad oma lennukitega ja nad kas või kõik Kremli kohal alla kukutada. Jumal tänatud, üle meie nad vähemalt ei lenda.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Lendavad senikaua kui saavad. Kasvõi allakukkumisteni. Muu neid ei huvita.
Metsas on siilid. Iga okas loeb.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
"Tublid" moderaatorid on millegipärast kustutanud siit minu majandusteemadele viitava postituse, seosetu läbu ühe Hiina autovideo teemal on aga alles...
Panen lingid uuesti.
https://majandus.postimees.ee/8048046/h ... etut-tousu
https://www.reuters.com/business/energy ... 024-06-25/
Nüüd siis hakatud lisaks gaasilaevastikku looma.
https://majandus.postimees.ee/8050388/v ... aevastikku
Panen lingid uuesti.
https://majandus.postimees.ee/8048046/h ... etut-tousu
https://www.reuters.com/business/energy ... 024-06-25/
Nüüd siis hakatud lisaks gaasilaevastikku looma.
https://majandus.postimees.ee/8050388/v ... aevastikku
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Täpsustaks, et Veremaa suursaadik UK-s.nukkel kirjutas: ↑02 Juul, 2024 19:12 https://news.sky.com/story/ukraine-war- ... r-13162431
Elu on lill Venemaal väidab suursaadik UK.
-
- Liige
- Postitusi: 4625
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Infoks - kui lennukimootoril ressurss läbi saab, ei tähenda et ta kohe põlema läheks.
Lihtsalt, kui norm ajal on töökindlus nt 99.999% siis peale hoolduse üle laskmist nt 99% ja mõnda aega hiljem 90%
Ma pakun et 3x normtunnid ja enamus mootoreid ikka töötab piisavalt hästi nekrokraatia teenistuses.
Lihtsalt, kui norm ajal on töökindlus nt 99.999% siis peale hoolduse üle laskmist nt 99% ja mõnda aega hiljem 90%
Ma pakun et 3x normtunnid ja enamus mootoreid ikka töötab piisavalt hästi nekrokraatia teenistuses.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Tänud parandamast.an2 kirjutas: ↑03 Juul, 2024 9:32Täpsustaks, et Veremaa suursaadik UK-s.nukkel kirjutas: ↑02 Juul, 2024 19:12 https://news.sky.com/story/ukraine-war- ... r-13162431
Elu on lill Venemaal väidab suursaadik UK.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10218
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Lennukitel on terve hulk lennuohutuse seisukohalt kriitilisi osi ka peale mootorite. Lisaks tuleb arvestada, et lennundussanktsioonid kehtestati juba >2aasta tagasi. Pärast seda:Madis Reivik kirjutas: ↑03 Juul, 2024 9:35 Infoks - kui lennukimootoril ressurss läbi saab, ei tähenda et ta kohe põlema läheks.
Lihtsalt, kui norm ajal on töökindlus nt 99.999% siis peale hoolduse üle laskmist nt 99% ja mõnda aega hiljem 90%
Ma pakun et 3x normtunnid ja enamus mootoreid ikka töötab piisavalt hästi nekrokraatia teenistuses.
1. Tühjendati kohalikud laovarud (ei saa olla väga suured - mõeldud pigem varuosade tarnimise puhvriks suuremate riikide puhul)
2. Kannibaliseeriti teised lennukid ja kasutati piraatvaruosi
3. Venitati lennutunde nii palju, kui annab
Lõpuks saab see ressurss otsa. Ilma tootja toeta ei saa lennata lõputult. Ennustan, et lähem aasta jooksul sureb vene omamaine tsiviillennundussektor praktiliselt välja.
-
- Liige
- Postitusi: 7853
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Tuleks vaadata kuidas Iraani lennundus toimib,samasugune saatus ootab ka Venemaad.Tõsi venelased saavad midagi ise ka toota aga king vist pigistab mootorite ja elektroonikaga,mistõttu suuri tootmismahtusid nad endale lubada ei saa.
-
- Liige
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 07 Nov, 2012 9:54
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ehk tulevik onTuleks vaadata kuidas Iraani lennundus toimib,samasugune saatus ootab ka Venemaad.
https://gulfif.org/irans-aviation-indus ... e-straits/Accidents are recurrent and air transportation safety standards have steadily fallen, leading to concern among the many Iranians who choose to fly with the country’s domestic carriers or have no other choice because internal routes are not served by international airlines.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Iraanist on lisaks Shadedidele saanud ka suurim lennukivaruosade importöör Venemaal.
Pikaaegne sanktsioonide all olemine on neid õpetanud praktiliselt kogu vajaminevaid lennukite varuosi ise tootma/kopeerima.
Eripära muidugi ka selles, et Iraani lennukipark on oluliselt vanem ja primitiivsem, kui verelaste oma ja see teeb varuosade järgitegemise üksjagu lihtsamaks.
https://www.tehrantimes.com/news/495928 ... pare-parts
Iraanlased on kinnitanud, et täna neil PW-1000 mootori kapremondi tegemise võimekus puudub ja automaatselt on verelastel sellega ka kutu-piilu.
Pikaaegne sanktsioonide all olemine on neid õpetanud praktiliselt kogu vajaminevaid lennukite varuosi ise tootma/kopeerima.
Eripära muidugi ka selles, et Iraani lennukipark on oluliselt vanem ja primitiivsem, kui verelaste oma ja see teeb varuosade järgitegemise üksjagu lihtsamaks.
https://www.tehrantimes.com/news/495928 ... pare-parts
Iraanlased on kinnitanud, et täna neil PW-1000 mootori kapremondi tegemise võimekus puudub ja automaatselt on verelastel sellega ka kutu-piilu.
-
- Liige
- Postitusi: 1679
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
PW1000 seeria mootoritega on kogu maailmas suht kutu-piilu, sest tegemist on probleemse ja lastehaigusi täis asjaga. Mootorid vajavad palju hooldust, kuna neil leitakse pidevalt uusi ja uusi defekte, halvasti projekteeritud sõlmi ja nii edasi. Lääne maailmas hetkel ei ole võimekust kõiki defektiga mootoreid piisavalt kiiresti remontida ja seepärast on näiteks Wizzair osad lennukid jätnud maa peale ja lennud tühistanud.
Läänes on kogu lennukite hooldus ennetav, orkide maal on see nüüd vajaduspõhine (loe:ei saa enam maast lahti või kukub alla).
Läänes on kogu lennukite hooldus ennetav, orkide maal on see nüüd vajaduspõhine (loe:ei saa enam maast lahti või kukub alla).
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Tšehhi ei tunnista enam mittebiomeetrilisi orkide passe.
Keskpanga juht tunnistab, et kõik on pahasti.
https://x.com/nexta_tv/status/1808925088319766546Czechia will not recognize non-biometric passports of Russian citizens. This was announced on Thursday by the country's Foreign Ministry.
"If a Russian citizen presents a non-biometric passport in the Czechia, it will be considered that they are illegally here, and further a decision will be made on what to do with them," the Czech Foreign Ministry said.
Keskpanga juht tunnistab, et kõik on pahasti.
https://x.com/20gimsack/status/1808582290957545509Elvira Nabiullina, head of the Russian central bank, let the Russians know that everything is bad with the country's economy. He argues that the Russian economy now has three strong constraints: a lack of labor, a lack of access to Western technologies, and a lack of investment. All these factors are the result of Russian aggression against Ukraine. As a result, the Russian economy has reached a ceiling. Nabiullina openly admitted it. "The situation shows us that we can no longer grow extensively, growth can only be thanks to labor productivity, and labor productivity is technology," said the head of the Russian central bank.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
-
- Liige
- Postitusi: 911
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Noh, eks Hiina ja Türgi huvides pole Puutinile kastaneid tulest välja tuua. Natuke läänt trollida on mõnus aga raha on teises kohas ja majandushuvid nõuavad venega kauplemist täpselt nii palju, et see muud businessi kummuli ei aja.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist