Neid 5 seki kaupa vilkuvaid piduritulesid on linn täis, natuke palju, et adaptiivse püsikiirushoidjaga põhjendada.

See, et libedal tõusude ja langustega teel sõidetakse püsikas ja peal ja mõlemad jalad pedaalidel, kuulen ausalt öelda esimest korda.
Automaatkasti rikete üks levinumaid põhjused ongi kahe jalaga pedaalimine, mis toob tavaliselt kaasa tarbetu pidurdamise ja kasti töö takistamise, mis omakorda lisab koormust (tõstab õli temperatuuri) ja ühel hetkel ongi kärsakas taga. Inimloom, kes ei suuda ühe jalaga kahte pedaali normaaloludes käsitseda, ei suuda ka oma kahe alajäseme tegevust koordineerida, enamasti on pidur tarbetult peal (kui saaks lihtsalt gaasilt jala ära võttes).
Veelvähem on taolise vähese võimekusega indiviidil asja autorooli, liikluses esimeb palju suuremaid väljakutseid kui oma jäsemete koordineeritud liigutamine rahulikus olukorras. "Automaadi load" teevad ikka need, kes ei oska ega suuda oma jäsemete tööd juhtida, mis paneb arvama, et nende töö siis automaatkastiga on ok?
Mul tahtis vanem tütar üksvahe vanakooli BMW-ga õppesõitu teha. Tegimegi.
Noh, kaassõitja jaoks talutava sujuvusega hakkas auto sõitma ehk peale 50 km läbimist, kui õpilane oli selgeks saanud, et tegemist polegi tojootaahujensisega, kus võib pedaale täiesti suvalise ajastusega vajutada, iga 0,5 sek ajastusviga karistatakse kohe märgatava jõnksuga.
Rohkem enam pole teemaks antud autoga õppesõit tulnud

/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.