Fucs kirjutas: ↑04 Juun, 2024 9:44
Kes on vaadanud filmi Amélie see teab, kuidas järjekindlalt "pisiasjadega" elu üha ebamugavamaks tehes võib ühel hetkel iga lisanduv "ebamugav pisiasi" lõpuks närvi ajada ja "kaane pealt ära visata"
See viimane video ühes jubeda venekeelse dubleeringuga...
Härrased, palun hoiatage ometi ette, et nõrgema närvikavaga kaasfoorumlased sel vajutamisest hoiduda teaksid.
Fucs kirjutas: ↑04 Juun, 2024 9:44
Kes on vaadanud filmi Amélie see teab, kuidas järjekindlalt "pisiasjadega" elu üha ebamugavamaks tehes võib ühel hetkel iga lisanduv "ebamugav pisiasi" lõpuks närvi ajada ja "kaane pealt ära visata"
See viimane video ühes jubeda venekeelse dubleeringuga...
Härrased, palun hoiatage ometi ette, et nõrgema närvikavaga kaasfoorumlased sel vajutamisest hoiduda teaksid.
Kuulata polegi seal midagi, vaatama peab ja MUTE...
Aga noh, see oli ainus saadaolev normaalse VIDEOkvaliteediga jupp sellest operatsioonist...
Kui heli on tähtsam kui pilt, siis asenduseks nõrgemanärvilistele sita videokvaliteediga kuid seeeest maheda konnasööjate audioga... mmmm... https://youtu.be/Fmsv-XUQ7Sk?t=33
Kes on vaadanud filmi Amélie see teab, kuidas järjekindlalt "pisiasjadega" elu üha ebamugavamaks tehes võib ühel hetkel iga lisanduv "ebamugav pisiasi" lõpuks närvi ajada ja "kaane pealt ära visata"
Tore film. Tütar (10 klass e. gümnaasiumi I aste) teatas tunnis, kus küsiti lemmikfilmi, et tal on lemmik Amélie. Mitte keegi teine seda filmi ei teadnud. Isegi mitte õpetaja.
Hehh, jah. Mul tuli poeg kunagi ammusel ajal koolist koju, kontuurkaart kaasas, kus pidi erinevad riigid erineva värviga ära värvima.
Värvis hoolega.
Koolis õpetaja küsis Kaliningradi kohta, et miks see venemaaga ühte värvi on? Et kuidas see Venemaa sul siia sai?
Kui olude sunnil peavad tööõpetuse või kehalise kasvatuse õpetajad füüsikat või geograafiat ka õpetama kuna vastavaid õpetajaid pole siis pole siin midagi imestada..
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Mul oli töökaaslane, mingi 10 aastat tagasi ja temaga vaidlesime tuumajaama üle. Tema trump oli see, et eestlased ja tuumajaam ja kohe juhtub õnnetus. See on samas registris sellega, et eestlase jaoks peab olema nulltolerants liikluses ja muidu ka oleme äpud. Kas rahvuse allategemine on ok?
Mille kuradi pärast me eputame siis mingite PISA testidega?
Rebane11 kirjutas: ↑17 Juun, 2024 22:44
... Tema trump oli see, et eestlased ja tuumajaam ja kohe juhtub õnnetus... Kas rahvuse allategemine on ok?
Mille kuradi pärast me eputame siis mingite PISA testidega?
Anna talle nõu, et habet ei ajaks, muidu võib isendal kogemata kõri läbi lõigata ...
Aga tegelikult - alaväärsuskompleksiga inimest on pea võimatu aidata, sest ta kas vaikselt kaevub või vastupidi, üritab midagi tõestada ja teeb hulljulgeid lollusi ...
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Ta alaväärsuskompleksi küll ei põdenud, tehnika alal oli tal nutti palju ja ta teadis seda. Tal oli pigem see kompleks, et tema on tark ja tubli, aga need teised siin maailmas on kahtlane mass.Kui ise silma peal ei hoia, siis keeravad kohe midagi kokku.
Kahjude kirjeldamine oma just hiljutisest kogemusest: Lennuk (ok, ryan) tegi eelmine nädal või nädalavahetus graafikus sellise jõnksu, et neli päeva andis tagasi kühveldada. Okei, oli see põhjus seal, mis oli, aga pardanumbrit jälgides nägin, et Milano baasi lennuk tegi oma tööd kenasti (rohelises), aga ootamatult ühelt oma plaanilise töö Madriidi otsalt võeti maha, asendati teise pardanumbriga. Ise laekus tagasi töögraafikutesse ja alustas 4 tunnise ajakaotusega (punases) ja hakkas siis seda oma plaani tagasi kühveldama. Kahe päevaga sai 2 tunni peale. Siis tegi teise päeva õhtul Stock(ARN)-TLL ja kohe 30 minuti pärast tagasi TLL-ARN, et hommikul juba edasi pürstida. Mina vaatasin just seda, et mis-või-kas siis võis põhjustada ARN-TLL 2 tunnise viivituse. Lubatud poole-12-e asemel 1.30. Ja peale seda tegi see pardanumber veel järjest päeva tööd punases-kollases, enne kui alles neljandal päeval hakkas kollane-roheline ja lõpuks päris roheline olema. Ma kah eeldasin, et ühe ööga tõmbab tagasi joonele, aga Milano-London tõmmati õhtu viimasena kinni nii, et London-Milanoks enam varianti polnud, rahvas löödi kuskile "aega veetma", ja õhtuse viimase lennu asemele sai hoopis kogu sellele lennukirahvale hommikune esimene lend. Aga sealt jälle tuli ajaline viide, sest seesama tramm pidi ju hommikul Milanost ju juba teise rahvaga ja mujale minema... jälle graafikus ikaldus.... Nii, et selline üks viivitamise ükskõik-mis-põhjusel-jama ja veel ei tea kasvõi vb millise teise lennuki tõrgete pärast võib teab kui kaugele välja ulatuda....
(Praegu loodan, et see kes täna päeval TLL-i tuleb oleks graafikuga rohelises)
Minu naine käib ühtelugu Ryanairiga Rootsi vahet oma õel külas, kui ma lennujaama vastu lähen, tean juba, et Ryanairi taolistele lennuplaan ei maksa kopikatki, võtan flightradar24 lahti ja kui vajalik Stocholmi lennuk hakkab umbes Hanko meridiaanile jõudma, siis istun alles autosse.
Ükskord oli juhtum, kus lennuki väljalend Stockist hilises 2,5 tundi. Odavlend my ass.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Ma sõidan ikka üsna harva, võibolla seepärast imestangi. Kui nt Tartu liinibuss (umbes võrreldav sõit) tuleks 2,5 tundi hiljem, siis järgmise sõidu teeks oma autoga. Täitsa kummaline on sellist asja jälgida, Euroopas on lennundus püha lehm.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kapten Trumm kirjutas: ↑29 Juul, 2024 11:37Kui nt Tartu liinibuss (umbes võrreldav sõit) tuleks 2,5 tundi hiljem, siis järgmise sõidu teeks oma autoga.
Miks sisi Stockholmist Tallinna oma autoga ei sõida? Eeldusel, et teatud asjad ei upu on see ju täiesti võimalik?