zephys kirjutas: ↑15 Aug, 2024 14:46
Kusjuures 146% nõus. See meie teetööde ajutine liikluskorraldus on tugevalt tee-ehitaja poole kaldu.
Jube lahe on õhtuti mõistatada, kas ajutine reguleerija märk on tee ääres ära keeratud või lihtsalt viltu vajunud tuulega. Või reastuda rea lõppemise märgi järgi ümber,mis sest, et rida ei lõpe.
Ja raisatud inimtundide maksumusest lõikudel linnas ja teedel, kus päevi ja nädalaid midagi ei toimu ei ole üldse mõtet halada.
Viimaseks rääkimata ka tee-ehitaja või lihtsalt ehitaja puudulikust kohustusest liituda liiklusega objektilt kuidagi puhtama sõidukiga. No nagu päris arenenud riikides tehakse.
Saan ainult täiega nõustuda. Lisaks võibolla vaid selle, et lisaks tee-ehitus tavaliselt kestab kella 16-eni mil "labidas" kukub (see küll ilmselt juba raha küsimus, et riik/linn ei taha mitme vahetuse eest maksta).
See nüüd Läheb vist rohkem nutu ja hala alla aga ennast närib näiteks see kuidas Tartu
Muuseumi tee ja Põhja puiestee (ning Jaama tänava) ühendust ehitatakse samaaegselt
Puiestee tänava jätkuva remondiga.
Loomulikult alustati seda ehitust uue "
Muuseumi tee" poolsest otsast juba möödunud aastal ning see osa lõpetati täiesti kevadeks, isegi teekattemärgistus on peal. Seisab ainult kuid keelumärgi taga, kuna see tee ei vii ju (veel) kuhugi.
Samas töödega Jaama tänaval alustati alles kevadel, et need toimuks ikka võimalikult samaaegselt sellega, kui kogu lähedane Puiestee tänav on ülesse kaevatud. Mõlemad tööd loodetakse lõpetada juba tihedal kooliajal, oktoobris.
Tulemus on see et sisuliselt kogu liiklus linnas (ja see on nii lokaalne kui ka läbiviiv) Narva maanteest Räpina maanteeni on üsna umbes.
Miks ei oleks võinud ajastada seda Jaama tänava üleskündmist varasemasse aega et siis lõpetada uut teelõiku "mitte kuskil" sügisel, kui see liiklejatele kuidagi ette ei jää? Tartus oelen kuidagi pidevalt täheldanudkihku liiklusartereid ülesse kaevata koos lähimate kõrvaltänavate või isegi ümbersõitudu tänavatega.