Liikluse planeerimisest
Re: Liikluse planeerimisest
ERR i uudisteportaalist :
"Pealtnägija": kellel on eesõigus, kui ülekäigurajal kohtuvad auto ja ratas?
Link : https://www.err.ee/1609450787/pealtnagi ... o-ja-ratas
Järjekordselt võib tõdeda : liikluses osalevad poolearulised ja ega liikluse korraldajad pole targemad , pigem vastupidi , kahjuks .
"Pealtnägija": kellel on eesõigus, kui ülekäigurajal kohtuvad auto ja ratas?
Link : https://www.err.ee/1609450787/pealtnagi ... o-ja-ratas
Järjekordselt võib tõdeda : liikluses osalevad poolearulised ja ega liikluse korraldajad pole targemad , pigem vastupidi , kahjuks .
Autotehnikateema
Huvitav, kui autole lajatab ülekäigurajal paremasse tagumisse ukseavasse sisse tõuks, siis milline peaks küll olema sealjuures autojuhi vastutus. Ma saan aru, kui tõuks saab löögi esitiiva nukalt, aga tagauks või tagatiib autol maha sõita...see tähendab ju, et sa üritad meelega autole pihta saada. Või lendad ümbrust vaatamata suurel kiirusel rajale.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Autotehnikateema
Autojuhi vastutust ei näe. Tõuksijuht vastutab. Iseasi on see, et neil tõuksidel pole ju liikluskindlustust (toetame Eesti "ükssarvikut, hurraa!) ja seda juhtival teismelisel pole ka raha, et üks lömmis auto uks korda teha (koos plekitööga umbes 1000 eurot uks).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
-
- Liige
- Postitusi: 908
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Kuidas neil mopeedautodel kindlustusega lood on? Ühe käest (eest) just mõned päevad tagasi pääsesin.
Re: Autotehnikateema
Neil peab olema. LKF leheltErureamees kirjutas: ↑18 Sept, 2024 15:31 Kuidas neil mopeedautodel kindlustusega lood on? Ühe käest (eest) just mõned päevad tagasi pääsesin.
Liikluskindlustuse leping tuleb sõlmida järgmiste mootorsõidukite ja nende haagiste suhtes:
sõiduk, mis on registreeritud liiklusregistris
Siin on mõeldud kõiki liiklusregistris registreerimisele kuuluvaid sõidukeid, sh sõiduauto, veoauto, buss, mopeed, mootorratas, traktor. Samuti tuleb leping sõlmida selliste sõidukite haagistele.
Näiteks kui ATV on registreeritud maastikusõidukina (sõiduk kategooriaga MS1, MS2), siis ei ole tegu mootorsõidukiga ja sellele ATV-le ei saa ega ole vaja liikluskindlustust sõlmida.
Re: Liikluse planeerimisest
Eestis puudub liikluskindlustus trammidel ja maastikusõidukina registris oleval ATV ´lAMvA kirjutas: ↑18 Sept, 2024 15:54Neil peab olema. LKF leheltErureamees kirjutas: ↑18 Sept, 2024 15:31 Kuidas neil mopeedautodel kindlustusega lood on? Ühe käest (eest) just mõned päevad tagasi pääsesin.Liikluskindlustuse leping tuleb sõlmida järgmiste mootorsõidukite ja nende haagiste suhtes:
sõiduk, mis on registreeritud liiklusregistris
Siin on mõeldud kõiki liiklusregistris registreerimisele kuuluvaid sõidukeid, sh sõiduauto, veoauto, buss, mopeed, mootorratas, traktor. Samuti tuleb leping sõlmida selliste sõidukite haagistele.
Näiteks kui ATV on registreeritud maastikusõidukina (sõiduk kategooriaga MS1, MS2), siis ei ole tegu mootorsõidukiga ja sellele ATV-le ei saa ega ole vaja liikluskindlustust sõlmida.
Viimati muutis retti, 19 Sept, 2024 12:48, muudetud 1 kord kokku.
Re: Liikluse planeerimisest
Kõrvu on jäänud, et tahetakse nö mingi register teha tõuksidele, et kindlustust pakkuda.
Eratõuksidega on lihtsam kui perel on võetud koguriskikindlustus, mida tavaliselt kodulaenuga pakutakse.
Eratõuksidega on lihtsam kui perel on võetud koguriskikindlustus, mida tavaliselt kodulaenuga pakutakse.
Re: Autotehnikateema
Jalgrattur ju sama loll. Jalakäiatest ei räägigi, kui jookseb ülekäigurajal autoette/otsa.Lemet kirjutas: ↑18 Sept, 2024 12:17 Huvitav, kui autole lajatab ülekäigurajal paremasse tagumisse ukseavasse sisse tõuks, siis milline peaks küll olema sealjuures autojuhi vastutus. Ma saan aru, kui tõuks saab löögi esitiiva nukalt, aga tagauks või tagatiib autol maha sõita...see tähendab ju, et sa üritad meelega autole pihta saada. Või lendad ümbrust vaatamata suurel kiirusel rajale.
Re: Liikluse planeerimisest
Reister on üldse Hea Asi. Mäletate küll, missugused tüütused olid rollerid...
Kremli troll.
Re: Liikluse planeerimisest
See registri ja kindlustuse jutt käis juba üle aasta tagasi. Ilmselt Bolti lobitöö tulemusel on see ilmselt vaiba alla lükatud, sest pole mitte midagi selle kohta viimasel ajal kuulda olnud.
Re: Liikluse planeerimisest
Vahemärkus et saksas nii ongi.
-
- Liige
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 07 Nov, 2012 9:54
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Isiklikult arvan, et kõik liiklusvahendid, mis liiguvad teedel, peaksid olema registris ja kindlustatud. Või siis kõik, mis on suutelised liikuma kiiremini kui 10 km/h. Midagi sellist.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
MKM-i üks asekantsler on endine Bolti juhtivtöötaja, kes "unustas" et tal on ka Bolti aktsiaoptsioonid.

Võib arvata, kuhu takerduvad katsed seda elektritõuksi jama lahendada. MKM tegelebki liiklusreeglite jms-ga.
Boltil on muidugi sügavalt kama, et hommikustes liikluskahjudes on päris suur osa tõukside tekitatul.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Siia see koer maetud oligi. Kui rollerid allutati mingile korrale, polnud see enam "rebel" ja nende arv liikluses kahanes märgatavalt.
Sama juhtub ka siis, kui hakata elektritõukse registreerima, kindlustama, kiivrit nõudma jne.
Villigu pere ei oleks õnnelik.
Teiseks, mul on selline kahtlus, et küllap ka Bolti rendiautod ei oma kaskokindlustust. Kui süüliselt avarii teed, siis valmistu pensionifonde välja võtma.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Liikluse planeerimisest
No, aga jalgrattad?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist