Liikluse planeerimisest
Re: Liikluse planeerimisest
Tegin https://liikluslab.ee/liiklustestid lehel oleva B-kategooria testi. Lõpeta vajutasin, kui stopperil oli ees 10:25.
Tulemus: 100%.
Ei leidnud palju topelteitusi ega muid keelelisi nõkse. Aga need küsimused vist ei ole ka need, mis nüüd väidetavalt probleeme põhjustavad.
Akf Peeter,
10 aastat tagasi ei olnud vaja zoomimisega tegeleda ega muid arvutialaseid nõkse kasutada. Täpselt nii elementaarne oli, nagu see liikluslab.ee lehel olev.
Tulemus: 100%.
Ei leidnud palju topelteitusi ega muid keelelisi nõkse. Aga need küsimused vist ei ole ka need, mis nüüd väidetavalt probleeme põhjustavad.
Akf Peeter,
10 aastat tagasi ei olnud vaja zoomimisega tegeleda ega muid arvutialaseid nõkse kasutada. Täpselt nii elementaarne oli, nagu see liikluslab.ee lehel olev.
Re: Liikluse planeerimisest
Liikluslabi vist saime kõik 100%, seal kõik suht lihtne.
Probleemi tekitas uus test https://www.justdrive.ee/testi-oma-liiklusteadmisi/
Sealt kolmas läks mul untsu, teine test oli teglt lihtne.
Probleemi tekitas uus test https://www.justdrive.ee/testi-oma-liiklusteadmisi/
Sealt kolmas läks mul untsu, teine test oli teglt lihtne.
Re: Liikluse planeerimisest
seda et see 100 prossa seal tähendab vaid vastatud küsimuste hulka vist. tuleb edasi klikkida, et tulemust näha.
aga no kõvad mehed olete ikka. mina olen sirge seljaga põrunud kahest arvutist. rohkem arvuteid pole, et veel proovida.
aga no kõvad mehed olete ikka. mina olen sirge seljaga põrunud kahest arvutist. rohkem arvuteid pole, et veel proovida.
Re: Liikluse planeerimisest
Sain 65%, mis tundus päris halb. Tulemusi analüüsides tundus ainuke ohtlik viga, et trammiteelt keeravale sõidukile teed ei andnud, kui ka üks ristmiku küsimus, mis oli rohkem tõlgendamise küsimus. Kui ma lasen pakiroboti üle tee, ei tea kindlustuse kaasust eraparkla korral, ei tea täpselt lubatud promillide hulka, siis halvemaks liiklejaks see mind tõenäoliselt ei tee. Pigem ei suru liikluses oma eesõigust peale ja kulgen rahulikult. Pigem lolli peale korra ärrituda, kui taguda vastu rinda, kuulutada oma õigust ning lõhutud autoga tegelemisele energiat kulutada.
Kui on probleem, tõmba lõuga
-
- Liige
- Postitusi: 2367
- Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Sa ei jaga ikka üldse matsu. Alati tuleb oma õigusi taga ajada. Pohlad, et kui oleks natuke tee servas sõitnud siis oleks kerge tolmupilvega pääsenud ja ropendanud aga kuna ajasid oma õigust taga siis nüüd amupteeritakse näiteks jalg. Aga selle eest oli sul ju õigus ...speedsta kirjutas: ↑26 Sept, 2024 20:27 Sain 65%, mis tundus päris halb. Tulemusi analüüsides tundus ainuke ohtlik viga, et trammiteelt keeravale sõidukile teed ei andnud, kui ka üks ristmiku küsimus, mis oli rohkem tõlgendamise küsimus. Kui ma lasen pakiroboti üle tee, ei tea kindlustuse kaasust eraparkla korral, ei tea täpselt lubatud promillide hulka, siis halvemaks liiklejaks see mind tõenäoliselt ei tee. Pigem ei suru liikluses oma eesõigust peale ja kulgen rahulikult. Pigem lolli peale korra ärrituda, kui taguda vastu rinda, kuulutada oma õigust ning lõhutud autoga tegelemisele energiat kulutada.
Re: Liikluse planeerimisest
Indias ja Pakistanis on vist nii, et õigus sellel kellel suurem või kallim auto. Uskumatu, aga ära nad liiklevad.
Ei viitsinud kõige kõigemaid otsida, lihtsalt tavaline päev ühel tavalisel ristmikul.https://www.youtube.com/watch?v=t1cYQFuU8Dw
Ei viitsinud kõige kõigemaid otsida, lihtsalt tavaline päev ühel tavalisel ristmikul.https://www.youtube.com/watch?v=t1cYQFuU8Dw
- rockrapdude
- Liige
- Postitusi: 85
- Liitunud: 24 Mär, 2023 15:25
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Sealkandis liigeldakse teadmisega: kui juhtub miskit, siis ju nii pidigi minema ehk kui jääd ellu, siis pidigi nii juhtuma ja kui vigaseks/surnuks sõidad, siis nii pidigi juhtuma. Ida-Euroopa riikides on suurema/kallima masina eesõigus.Rebane11 kirjutas: ↑26 Sept, 2024 21:13 Indias ja Pakistanis on vist nii, et õigus sellel kellel suurem või kallim auto. Uskumatu, aga ära nad liiklevad.
Ei viitsinud kõige kõigemaid otsida, lihtsalt tavaline päev ühel tavalisel ristmikul.https://www.youtube.com/watch?v=t1cYQFuU8Dw
Re: Liikluse planeerimisest
Vahemeremaades kehtib momeelest täpselt kaht reeglit sisaldav liiklusseadus:
1. Mina sõidan sinna, kuhu mina tahan.
2. Ma ei tohi kellelegi otsa sõita.
Väga hästi saab hakkama.
1. Mina sõidan sinna, kuhu mina tahan.
2. Ma ei tohi kellelegi otsa sõita.
Väga hästi saab hakkama.
Kremli troll.
Re: Liikluse planeerimisest
Minu itaallasest kollegi selgitus - " Green- drive! Yellow - be careful! Red - for advice!"
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Liikluse planeerimisest
Ja helisignaali seade on auto tähtsaim element. Ma ise olen vist ainult korra kasutanud.
Re: Liikluse planeerimisest
On. Kusjuures Korful näiteks helisignaaliga üldiselt liiklust ei reguleerita, vaid seda kasutatakse vastusõitva sõbra tervitamiseks.
Aga ükskord sattusin seal järgmist stseeni nägema.
Hotelli ees peatus turistidega buss ja bussijuht hakkas kohvreid pakiruumidest välja tarima. Et tänav (vabandust, suur saare lõunaossa viiv maantee) oli üsna kitsas, siis ei pääsenud bussist mööda keegi peale tsikli- ja rollerimeeste. Autojuhid tundsid end ilmselt vähem võrdsetena ja hakkasid peagi tuututama. Bussijuht tassis mõnda aega kohvreid edasi, siis aga hakkas signaalitamine teda vist tüütama. Mees marssis ümber bussi nina, ronis juhikohale ning vajutas pikalt ja mõnuga signaali. Misjärel läks ja jätkas kohvrite kätteandmist.
Kremli troll.
Re: Liikluse planeerimisest
Ma vaatasin üle oma postitatud video, seal mitu kohta kus pereisa pakkinud kõhnale tsiklile naise ja 3-4 last. Või kus üüratu puukoorma otsas istub inimene. Kas meil pole ehk reeglitega liiale mindud, on inimestelt võetud lust tegutseda ja seal hulgas sigida?
Re: Liikluse planeerimisest
Meerikamaal peatas politsei auto, kahtlustades, et selle katusel olev suur pappkast ei ole korralikult kinnitatud.
Juhikohal olnud tädi vabandas, et "Ma panin lapsed kasti istuma raskuseks, nii ei lenda see kast kuhugi."

Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Liikluse planeerimisest
Nüüd me teame , kui hästi te liiklusseadust tunnete , "100% mehed" , kas te seda seadust sama täpselt jälgite ka ?
Meedias on vahva jälgida kuidas maanteeamet end kogunenud sitast puhtaks üritab kasida , stiilis : meie ei teinud , nemad tegid , nemad on süüdi . Ega seal kontoris asi enne parane kui keegi saab suusad , vaevalt et minister nii julge on , kuid avalikkuse surve ehk mõjutab .
Meedias on vahva jälgida kuidas maanteeamet end kogunenud sitast puhtaks üritab kasida , stiilis : meie ei teinud , nemad tegid , nemad on süüdi . Ega seal kontoris asi enne parane kui keegi saab suusad , vaevalt et minister nii julge on , kuid avalikkuse surve ehk mõjutab .
Re: Liikluse planeerimisest
Te võibolla ei usu, aga ma kujutan vaimusilmas, khmm, -kõrvas, ette selle bussipasuna heli.olevtoom kirjutas: ↑27 Sept, 2024 10:15 Hotelli ees peatus turistidega buss ja bussijuht hakkas kohvreid pakiruumidest välja tarima. Et tänav (vabandust, suur saare lõunaossa viiv maantee) oli üsna kitsas, siis ei pääsenud bussist mööda keegi peale tsikli- ja rollerimeeste. Autojuhid tundsid end ilmselt vähem võrdsetena ja hakkasid peagi tuututama. Bussijuht tassis mõnda aega kohvreid edasi, siis aga hakkas signaalitamine teda vist tüütama. Mees marssis ümber bussi nina, ronis juhikohale ning vajutas pikalt ja mõnuga signaali. Misjärel läks ja jätkas kohvrite kätteandmist.

Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: rockrapdude ja 4 külalist