parkija kirjutas: ↑03 Okt, 2024 16:41
...
Järjekordne näide sellest kuidas ideoloogilistel kaalutlustel tehakse HAIGEID ja lollakaid otsuseid , ma ei uriseks , kui see mõjutaks vaid seda kastirattafanaatikust abilinnapead , see mõjutab paljusi ja muudab nende elu halvemaks , ning kulutused sellise plaani teostamisele , kas koolid ja lasteaiad ning haiglad ei vaja lisaraha , kas kõik teed on siledad ... ?
Antud puhul on tegu küll mõttetu urinaga, sest:
Autojuhtidele sõiduread mõistagi jäävad, kuid me parandame liiklust ja läbilaskvust. Fookuses on busside ja trammide ühele rajale viimine ning sellega ühistranspordi taseme tõstmine, et vähendada ummikuid
Jalgrattateede ehitamine iseenesest ei ole ju halb.
Teelõigule tulevad sõiduteest eraldatud ohutud ja mugavad rattateed, mis vastavad Tallinna rattastrateegia põhivõrgu tingimustele.
parkija kirjutas: ↑03 Okt, 2024 16:41
...
Järjekordne näide sellest kuidas ideoloogilistel kaalutlustel tehakse HAIGEID ja lollakaid otsuseid , ma ei uriseks , kui see mõjutaks vaid seda kastirattafanaatikust abilinnapead , see mõjutab paljusi ja muudab nende elu halvemaks , ning kulutused sellise plaani teostamisele , kas koolid ja lasteaiad ning haiglad ei vaja lisaraha , kas kõik teed on siledad ... ?
Antud puhul on tegu küll mõttetu urinaga, sest:
Autojuhtidele sõiduread mõistagi jäävad, kuid me parandame liiklust ja läbilaskvust. Fookuses on busside ja trammide ühele rajale viimine ning sellega ühistranspordi taseme tõstmine, et vähendada ummikuid
Jalgrattateede ehitamine iseenesest ei ole ju halb.
Teelõigule tulevad sõiduteest eraldatud ohutud ja mugavad rattateed, mis vastavad Tallinna rattastrateegia põhivõrgu tingimustele.
Pigem hakatakse seda https://roheportaal.delfi.ee/artikkel/1 ... 172942544aPPP märga unenägu ellu rakendama. Seda siis AK uudises linnavalitsuse esindajate kirjelduse põhjal otsustades. Tänavaäärse ettevõtja kirjeldus seal esinevatest probleemidest (miks ettevõtlus seal kiratseb) ja linnavalitsuse poolt pakutav lahendus erinesid teineteisest nagu öö ja päev.
parkija kirjutas: ↑03 Okt, 2024 16:41
...
Järjekordne näide sellest kuidas ideoloogilistel kaalutlustel tehakse HAIGEID ja lollakaid otsuseid , ma ei uriseks , kui see mõjutaks vaid seda kastirattafanaatikust abilinnapead , see mõjutab paljusi ja muudab nende elu halvemaks , ning kulutused sellise plaani teostamisele , kas koolid ja lasteaiad ning haiglad ei vaja lisaraha , kas kõik teed on siledad ... ?
Antud puhul on tegu küll mõttetu urinaga, sest:
Autojuhtidele sõiduread mõistagi jäävad, kuid me parandame liiklust ja läbilaskvust. Fookuses on busside ja trammide ühele rajale viimine ning sellega ühistranspordi taseme tõstmine, et vähendada ummikuid
Jalgrattateede ehitamine iseenesest ei ole ju halb.
Teelõigule tulevad sõiduteest eraldatud ohutud ja mugavad rattateed, mis vastavad Tallinna rattastrateegia põhivõrgu tingimustele.
Pigem hakatakse seda https://roheportaal.delfi.ee/artikkel/1 ... 172942544aPPP märga unenägu ellu rakendama. Seda siis AK uudises linnavalitsuse esindajate kirjelduse põhjal otsustades. Tänavaäärse ettevõtja kirjeldus seal esinevatest probleemidest (miks ettevõtlus seal kiratseb) ja linnavalitsuse poolt pakutav lahendus erinesid teineteisest nagu öö ja päev. Viimaste arust lahendab kõik probleemid see, kui inimesed saavad magistraali äärsetes tänavakohvikutes istuma hakata
MeelisV kirjutas: ↑03 Okt, 2024 20:46
Viaduktil ei sõida.
Nojah, ma tahaks näha, kuidas need bussid seal viaduktil trammiteele aetakse. See on nagu peaks karu mesitarusse ronima. See on ju üle viadukti mineva trammitee totaalne ümberehitus. Ja tuletame meelde, et alles mõned aastad tagasi tehti seal trammitee kallis remont.
MeelisV kirjutas: ↑03 Okt, 2024 20:46
Viaduktil ei sõida.
Nojah, ma tahaks näha, kuidas need bussid seal viaduktil trammiteele aetakse. See on nagu peaks karu mesitarusse ronima. See on ju üle viadukti mineva trammitee totaalne ümberehitus. Ja tuletame meelde, et alles mõned aastad tagasi tehti seal trammitee kallis remont.
Ja kui otsustada Tondi ülesõidu valmimise tempode järgi, tähendab see ilmselt viadukti rivist väljas olekut mitme aasta jooksul. Mujal maailmas suudetakse Tondilaadsed tööd ära teha loetud nädalatega (parimal juhul isegi nädalavahetusega)
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
pole mingit vajadust küüru peal busse ja tramme ühele rajale ajada.
bussirajal pole ka praegu ummikuid, sõidavad suht muretult.
seega ühistranspordi kiirus sellest kuidagi ei tõuseks.
lõhnab jälle idiootsuse järgi või siis näeb keegi perspektiivis kilekotti.
diesel kirjutas: ↑04 Okt, 2024 8:50
pole mingit vajadust küüru peal busse ja tramme ühele rajale ajada.
bussirajal pole ka praegu ummikuid, sõidavad suht muretult.
seega ühistranspordi kiirus sellest kuidagi ei tõuseks.
lõhnab jälle idiootsuse järgi või siis näeb keegi perspektiivis kilekotti.
Kuskil mujal foorumis ütles keegi õieti, et kui rootsi keelt ja kitarrimängu õppinud inimene hakkab liikluseksperti mängima, siis lähevadki asjad sinnasamusesse
diesel kirjutas: ↑04 Okt, 2024 8:50
pole mingit vajadust küüru peal busse ja tramme ühele rajale ajada.
bussirajal pole ka praegu ummikuid, sõidavad suht muretult.
seega ühistranspordi kiirus sellest kuidagi ei tõuseks.
lõhnab jälle idiootsuse järgi või siis näeb keegi perspektiivis kilekotti.
Kuskil mujal foorumis ütles keegi õieti, et kui rootsi keelt ja kitarrimängu õppinud inimene hakkab liikluseksperti mängima, siis lähevadki asjad sinnasamusesse
Ärge ometi EKA restaureerimist unustage...neiu Lippus on sel alal väljaõppe saanud.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
AMvA kirjutas: ↑04 Okt, 2024 8:54
Kuskil mujal foorumis ütles keegi õieti, et kui rootsi keelt ja kitarrimängu õppinud inimene hakkab liikluseksperti mängima, siis lähevadki asjad sinnasamusesse
Ärge ometi EKA restaureerimist unustage...neiu Lippus on sel alal väljaõppe saanud.
Väga madalale langete siin oma repliikidega. Targad härrad võiks avaldada, mis kraad ja millisest ülikoolist neil endal liikluse- ja linnaplaneerimise alal on.
Mäletan, et umbes kuu aega tagasi kui siin päris planeerimisteadlaste uuringule viidati, hakkasid foorumitargad samuti vinguma, et mis need professorid ka teavad, päriselu on hoopis teistmoodi.
Väga madalale langete siin oma repliikidega. Targad härrad võiks avaldada, mis kraad ja millisest ülikoolist neil endal liikluse- ja linnaplaneerimise alal on.
Siis selleks, et mõista, et pudru pn põhja kõrbenud, tuleb lõpetada kõrgemad kokanduskursused? Või piisab kogu kööki täitvast vingust ja taldrikul olevast mustast plärakast, mida kokk bravuurikalt peekoniga mulgipudru nime all presenteerib.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Lemet kirjutas: ↑04 Okt, 2024 20:36
Siis selleks, et mõista, et pudru pn põhja kõrbenud, tuleb lõpetada kõrgemad kokanduskursused? Või piisab kogu kööki täitvast vingust ja taldrikul olevast mustast plärakast, mida kokk bravuurikalt peekoniga mulgipudru nime all presenteerib.
Et liikluse planeerimine on lihtne nagu mulgipudru tegemine? Milleks siis härra Lemet ja teised kõrgesti austatud tarkpead peavad vajalikuks teiste hariduse üle ilkuda? Endal peeglisse vaadates häbi ei ole?
Et liikluse planeerimine on lihtne nagu mulgipudru tegemine? Milleks siis härra Lemet ja teised kõrgesti austatud tarkpead peavad vajalikuks teiste hariduse üle ilkuda? Endal peeglisse vaadates häbi ei ole?
Lugupeetav on lausa naelapea pihta tabsnud...ei, loomulikult on liikluse planeerimine väga keerukas tegevus, miska peaksid sellega tegelema vastava hariduse ja ettevalmistusega inimesed, keda kutsutakse spetsialistideks. Mitte suvalised tühikargajatest poliitbroilerid, kelkele koos ametipostiga ka jumalikul juhatusel mõistus antakse. Kui nüüd kadunud akadeemikut tsiteerida, siis tänase linnaliikluse planeerimisel pole näha suurt mingeid tulemusi, on ainult tagajärjed. Seda võib iga linnas liikleja ju oma nahal kogeda. Ja aelle kogemuse baasilt ka valjuhäälselt arvamust avaldada. Eriti kui kogu see kammipilli ühing tema tasku arvelt toimetab.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...