Liikluse planeerimisest
Re: Liikluse planeerimisest
Paistab, et juhid on idiootsete lamavate politseinikega juba nii ära harjunud, et eeldavad igaks juhuks halvimat. Minu lähedale paigaldati 30 km/h alasse asfaldist teetõke, mis on nii mõistliku profiilliga, et isegi mõõdukalt jäiga vedrustusega saab lubatud kiiruse juures ilma pidurdamata üle sõita. Esimestel nädalatel oli üks piduritulede meri, nüüd sõidavad vähemalt kohalikud rahulikult üle, ainult avtobus pidurdab.
Re: Liikluse planeerimisest
Viibisin kunagi ühes aias, kus muidu oleks olnud mõõdukalt vaikne, aga tänavalt kostab üks pidev piduriklotside vilisemine ja sellele järgnev kiirendamine. Küsin põliselanikelt, kuidas nad müra taluvad? Tuleb välja, et nemad olid ise kunagi valla poole pöördunud ja on tulemusega rahul. Uskumatu, aga vähemalt mõned inimesed tõesti tellivaid lamavaid politseinikke oma maja ette.mongol kirjutas: ↑18 Okt, 2024 19:02 Sõltuvalt autost või tsiklist (mõnel on mul veidi vabam väljalase ja kusjuures legaalne, "rolleril" 100+ dB näiteks) kiirendan ma muidugi künnist ületanuna 5->30 km/h, sest see koht on täpselt künnise "tellinu" maja ees. Ei leia, et oleksin räme kurjategija ja ei kavatse tegevusest ka loobuda.
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Karksi Nuias ja Tõrvas (sealt Valga mnt koristati need vist ära) olen normaalseid kohanud. Pärnu omad on kõik "analooge mitteomavad", need löövad isegi 20-30-ga sõites kaks korda hambad kurku ja pakiruumi segi, nii peale kui ka maha sõitesKilo Tango kirjutas: ↑18 Okt, 2024 11:33 Häädemeeste kandis Kabli külas on just täpselt sellised. Ehitati vist eelmisel aastal (või sellel - täpselt ei meenu). Kui lubatud kiirusega ja isegi natuke üle sõita ei sega sugugi. Väga kenasti ja täpselt tehtud.

-
- Liige
- Postitusi: 1678
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Päris märkimisväärne hulk nendest lamavatest on kohalike elanike poolt "tellitud" .oliver253 kirjutas: ↑18 Okt, 2024 19:18
Viibisin kunagi ühes aias, kus muidu oleks olnud mõõdukalt vaikne, aga tänavalt kostab üks pidev piduriklotside vilisemine ja sellele järgnev kiirendamine. Küsin põliselanikelt, kuidas nad müra taluvad? Tuleb välja, et nemad olid ise kunagi valla poole pöördunud ja on tulemusega rahul. Uskumatu, aga vähemalt mõned inimesed tõesti tellivaid lamavaid politseinikke oma maja ette.

Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: Liikluse planeerimisest
Idikad, kes tellivad.
Pole garaažis siis seda maagilist poldi-kruvi-mutrikasti, et sealt tipptunnil külvata?
Võin muidugi pakkuda ka teenust ägedate kolmikute tekitamisel, mis alati taskust välja pudenevad vales kohas.
Pole garaažis siis seda maagilist poldi-kruvi-mutrikasti, et sealt tipptunnil külvata?
Võin muidugi pakkuda ka teenust ägedate kolmikute tekitamisel, mis alati taskust välja pudenevad vales kohas.
professional retard
Re: Liikluse planeerimisest
Kunagine Maano Saareväli (Advokaadibüroo Sirk ja Saareväli) kommentaar:
"Künniste õiguslik aspekt: Künnis on tehiskõrgend vähendatud kiiruse hoidmiseks. See tähendab, et künnis võib asetseda vaid teelõigul, kus kiirus on vähendatud. See tähendab ka seda, et künnist peab olema võimalik ületada selle kiirusega, milleni kiirus on piiratud liiklusmärgiga ning sellisel kiirusel üle künnise sõites ei tohi sõidukile tekkida vigastusi. See ei tohi minu arvates ka muul moel sõidukit kahjustada. Künnis on abivahend vähendatud kiiruse hoidmiseks. Ta ei ole omaette liikluskorraldusvahend. Künnise ohutuse ja kõlblikuse eest vastutab teeomanik. Künnise paigaldamine kuulub teeomaniku otsustusalasse. Eraldi eeskirjad selleks puuduvad, kuid kerkib küsimus, kas need ongi üldse vajalikud. Kuna künnist saab siiski panna vaid neile teelõikudele, kus kiirus on piiratud ning lubatud kiirusega sõites ei tohiks künnis olla kahjulik, siis ei riiva teeomanik künnise paigaldamisega ka juhtide huve. Selline riive võiks kõne alla tulla suurenenud kütuse ja pidurikulus jms sõiduki ekspluatatsioonikulus, kuid avalikku huvi silmas pidades (üldine ja kõrgendatud liiklusohutus) ei ole selline riive ilmselt tõsiseltvõetav. See siin on minu arvamus."
Ehk siis künnise saab panna ainult piiratud kiirusega teelõigule ja sellest ülesõit seal lubatud kiirusega peab olema ohutu. Ehk kui kiirus on piiratud 40 km/t peab seal künnisest saama üle sõita 40 km/t ilma autot, neere või hambaid lõhkumata.
Maanteeamet on samuti natuke valgust heitnud, et künnis peab olema tähistatud, et on kohtuasju kus valesti ehitatud künnise eest on kahjutasu makstud , midagi oli ka üksteisele järgnevate künniste vahekauguse kohta jms.
Täpsed nõuded näikse olevat asutusesiseseks kasutamiseks ja/või 75 aastaks salastatud. Kohtumenetluses ilmselt väljanõutavad.
"Künniste õiguslik aspekt: Künnis on tehiskõrgend vähendatud kiiruse hoidmiseks. See tähendab, et künnis võib asetseda vaid teelõigul, kus kiirus on vähendatud. See tähendab ka seda, et künnist peab olema võimalik ületada selle kiirusega, milleni kiirus on piiratud liiklusmärgiga ning sellisel kiirusel üle künnise sõites ei tohi sõidukile tekkida vigastusi. See ei tohi minu arvates ka muul moel sõidukit kahjustada. Künnis on abivahend vähendatud kiiruse hoidmiseks. Ta ei ole omaette liikluskorraldusvahend. Künnise ohutuse ja kõlblikuse eest vastutab teeomanik. Künnise paigaldamine kuulub teeomaniku otsustusalasse. Eraldi eeskirjad selleks puuduvad, kuid kerkib küsimus, kas need ongi üldse vajalikud. Kuna künnist saab siiski panna vaid neile teelõikudele, kus kiirus on piiratud ning lubatud kiirusega sõites ei tohiks künnis olla kahjulik, siis ei riiva teeomanik künnise paigaldamisega ka juhtide huve. Selline riive võiks kõne alla tulla suurenenud kütuse ja pidurikulus jms sõiduki ekspluatatsioonikulus, kuid avalikku huvi silmas pidades (üldine ja kõrgendatud liiklusohutus) ei ole selline riive ilmselt tõsiseltvõetav. See siin on minu arvamus."
Ehk siis künnise saab panna ainult piiratud kiirusega teelõigule ja sellest ülesõit seal lubatud kiirusega peab olema ohutu. Ehk kui kiirus on piiratud 40 km/t peab seal künnisest saama üle sõita 40 km/t ilma autot, neere või hambaid lõhkumata.
Maanteeamet on samuti natuke valgust heitnud, et künnis peab olema tähistatud, et on kohtuasju kus valesti ehitatud künnise eest on kahjutasu makstud , midagi oli ka üksteisele järgnevate künniste vahekauguse kohta jms.
Täpsed nõuded näikse olevat asutusesiseseks kasutamiseks ja/või 75 aastaks salastatud. Kohtumenetluses ilmselt väljanõutavad.
Re: Liikluse planeerimisest
Lasnamäel, äsja valminud Varraku tänava lõik. Ei ilus ja sile aga kanalipoolses otsas "lamav politseinik". Njaa, kiirus lõigul 40. Spetsiaalselt oli võimalus testida 40km/h. Hea, et auto on "pargimaastur". Olen pea üsnagi kindel, et tavakõrgusega sõiduatod selle kiiruse juures seal saavad "haiget". Ikka korralik mütakas oli 40 -ga selle ületamine

-
- Liige
- Postitusi: 908
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Amatööridel ikka amatööride mured: mingid vedrukandurid, spoilerid või madala profiiliga veljed võivad katki minna. Aga, vot kui teile New - Yorgi telefoniraamatu mõõdus atlas pähe kukub. 

-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Mis asjad need "madala profiiliga veljed" on? Atlasest räägid oma kogemuste põhjal?Erureamees kirjutas: ↑19 Okt, 2024 20:21 madala profiiliga veljed võivad katki minna. Aga, vot kui teile New - Yorgi telefoniraamatu mõõdus atlas pähe kukub.![]()
Re: Liikluse planeerimisest
Tunnistan ausalt oma huumorialast arengupeetust ning seetõttu ei saanud aru "lamava politseiniku" ja pähe kukkuva telefoniraamatu seosest aru ... 

Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Liikluse planeerimisest
Teekünniseid müüvad ka kõiksugu ettevõtjad ja siin on ühed soovituslike kõrguste ja kiiruste andmed
https://inten.ee/tooted/liikluskunnised/
3 cm kõrgune künnis lubab ohutut kiirust 30 Km/t ja 6 cm kõrgune 10 km/t. Linnatänava 40 km/t künnised peaks olama ikka alla 3 cm kõrged.
Ma ei tea kui euro-heakskiidetud just see kaup on. Üldiselt on selline kraam CE märgiga. Neid CE märgiseid või nõudeid võb allikatena kasutada kui keegi on lasknud oma maja ette Madise leiva sarnase pätsi maha panna ja lõhutud auto eest tuleb raha küsida.
https://inten.ee/tooted/liikluskunnised/
3 cm kõrgune künnis lubab ohutut kiirust 30 Km/t ja 6 cm kõrgune 10 km/t. Linnatänava 40 km/t künnised peaks olama ikka alla 3 cm kõrged.
Ma ei tea kui euro-heakskiidetud just see kaup on. Üldiselt on selline kraam CE märgiga. Neid CE märgiseid või nõudeid võb allikatena kasutada kui keegi on lasknud oma maja ette Madise leiva sarnase pätsi maha panna ja lõhutud auto eest tuleb raha küsida.
-
- Liige
- Postitusi: 908
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
maksipoiss, tahad ma kirjutan siia huumori definitsiooni kuskilt entsüklopeediast? Jah rääkisin küll oma kogemusest. Teinekord on need "lamavad politseinikud " väga petlikud ja mõne kapi või riiuli sisu võib pähe küll kukkuda. Kui Sa millelegi muule vihjad, siis tänan, ei.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
https://maaleht.delfi.ee/artikkel/12033 ... uppeliselt
Olen jätkuvalt skeptiline.
Minu kogemuse põhjal meil kaameravabadel teedel mingit arutut uhamist ei toimu, põhimass (v-a üksikud nahhaalid) sõidab seal 100-110 vahel.
Kui see kiirus langetatakse 15 kmh, siis mingit dramaatilist õnnetuste arvu langust tulema ei saa.
Lihtsalt teatud mendiriigi aktivistid on saavutatud väikse meedia punktivõidu.
Olen jätkuvalt skeptiline.
Minu kogemuse põhjal meil kaameravabadel teedel mingit arutut uhamist ei toimu, põhimass (v-a üksikud nahhaalid) sõidab seal 100-110 vahel.
Kui see kiirus langetatakse 15 kmh, siis mingit dramaatilist õnnetuste arvu langust tulema ei saa.
Lihtsalt teatud mendiriigi aktivistid on saavutatud väikse meedia punktivõidu.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Liikluse planeerimisest
Minu mäletamist mööda on meil enamusel teedel piirkiirus 90 kmh?Kapten Trumm kirjutas: ↑24 Okt, 2024 12:02 Minu kogemuse põhjal meil kaameravabadel teedel mingit arutut uhamist ei toimu, põhimass (v-a üksikud nahhaalid) sõidab seal 100-110 vahel.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Liikluse planeerimisest
Täitsa mõttetu dotseerimine, proovid uuesti....?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist