Liikluse planeerimisest

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Suletud
parkija
Liige
Postitusi: 1538
Liitunud: 04 Veebr, 2015 20:14
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas parkija »

Mida te jaurate ? Arvate et on vaja lisada TÜV menetlusse auto spidomeetri näidu vastavuse test gps i või ma ei tea millise ulmetehnoloogiaga , olete nõus selle eest tasuma ka ?
Kamp ma ei tea kuidas Teid nimetada , edevuse etalone , esinete siin oma teadmistega ja resultaadile ei mõtle , lollakad , rsk . Kui siin "trummicapitanino" ulub igal teisel "meetril" keskmise kiiruse mõõtmise võmalikkuse teemal , muidugi on võimalik kiirust mitte ületada ja käituda liikluses seaduskuulekalt , kuid samas , kui jääb jalgu ehitajate ekskavaator või traktor Keila ja Paldiski vahelisel teel ?
zephys
Liige
Postitusi: 169
Liitunud: 28 Apr, 2015 14:49
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas zephys »

parkija kirjutas: 26 Okt, 2024 18:37 kuid samas , kui jääb jalgu ehitajate ekskavaator või traktor Keila ja Paldiski vahelisel teel ?
No see on küll elumuutev viivitus :D

Kui ei saa 24 km, mis on niigi erinevate kiiruspiirangutega liigendatud ja mitte, et seal väljaspool laevatuleku aega ohtralt möödasõiduvõimalusi poleks (ja möödasõit ka nagu ei tohiks sellise takistuse puhul kiirust eriti üle lubatu tõsta), aeglasema taga sõidetud, siis äkki polegi rooli taha erilist asja?

Nagu päriselt, mida muret inimestel 👍
Madis Reivik
Liige
Postitusi: 4623
Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Madis Reivik »

parkija kirjutas: 26 Okt, 2024 18:37 Mida te jaurate ? Arvate et on vaja lisada TÜV menetlusse auto spidomeetri näidu vastavuse test gps i või ma ei tea millise ulmetehnoloogiaga , olete nõus selle eest tasuma ka ?
Kamp ma ei tea kuidas Teid nimetada , edevuse etalone , esinete siin oma teadmistega ja resultaadile ei mõtle , lollakad , rsk . Kui siin "trummicapitanino" ulub igal teisel "meetril" keskmise kiiruse mõõtmise võmalikkuse teemal , muidugi on võimalik kiirust mitte ületada ja käituda liikluses seaduskuulekalt , kuid samas , kui jääb jalgu ehitajate ekskavaator või traktor Keila ja Paldiski vahelisel teel ?
Jajah, ning see et autonumbrid üles pildistatakse ja autode teekonda jälgitakse on iga normaalse demokraatliku ühiskonna koostisosa.
Praegused radarid pildistavad ainult rikkumist.

Kuidagi kergelt võetakse seda inimeste privaatsust. Mingid lollid hipsterid eelmine aasta kilkasid juba et lasid ennast kiibistada, siis mugavam kontoris uksi avada ja kohvimasinaga arveldada ;)
parkija
Liige
Postitusi: 1538
Liitunud: 04 Veebr, 2015 20:14
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas parkija »

Oot , miks te arvate et ainult suurima lubatud sõidukiiruse ületamise puhul teie autot ja teie auto juhti pildistatakse , punane välk annab teada et rikkumine on fikseeritud , millised muud funktsioonid neil "kastidel" mis teeveeres asuvad on , sellest valjult ei räägita , need "kastid" kui vaja loendavad sõidukeid , kui vaja vaatavad kas sõidukil on kehtiv kindlustus ja tüv , võimalusi on ...
Peeter
Liige
Postitusi: 3660
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Peeter »

parkija kirjutas: 26 Okt, 2024 21:46 Oot , miks te arvate et ainult suurima lubatud sõidukiiruse ületamise puhul teie autot ja teie auto juhti pildistatakse , punane välk annab teada et rikkumine on fikseeritud , millised muud funktsioonid neil "kastidel" mis teeveeres asuvad on , sellest valjult ei räägita , need "kastid" kui vaja loendavad sõidukeid , kui vaja vaatavad kas sõidukil on kehtiv kindlustus ja tüv , võimalusi on ...
...ja need erinevad võimalused on ju ka töös.
vanahalb
Liige
Postitusi: 3430
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas vanahalb »

Numbrituvastusega kaameraid on ju kõik kohad täis. Alates parklate sissesõitudest või mingist tankimisautomaadist kus numbrituvastusega saab 8 senti odavamalt (Circle K kui õigesti aru sain). Ristmike peal on neid ja naasama postide otsas. Soome RDV-s kasutab maksuamet nende väljavõtteid tõestamaks et mingi vana on juba poolteist aastat väljamaa autoga mõõda Soomet sõitnud ja oleks aeg maksta.

Eestis kurtis üks tuttav et sõitis oma tehnoülevaatuseta autoga mööda Reidi teed. Patrull magas kõrval parklas hambad püsti. Ja just siis kui oli mööda saanud ärkasid ellu , panid vilkurid peale ja tegid protokolliga trahvi. Oli nii õnnetu et kuidas ometi temal elus kunagi ei vea. Ma siis valgustasin uuemaid trende et autonumbreid ei pea tingimata näppudega arvutisse toksima.
Kasutaja avatar
Gideonic
Liige
Postitusi: 5589
Liitunud: 14 Aug, 2008 14:19
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Gideonic »

Madis Reivik kirjutas: 26 Okt, 2024 21:24 Jajah, ning see et autonumbrid üles pildistatakse ja autode teekonda jälgitakse on iga normaalse demokraatliku ühiskonna koostisosa.
Praegused radarid pildistavad ainult rikkumist.
Ma aimasin, et varem või hiljem keegi selle jutu üllesse tõmbab. Suurim jälgimisseade, mida enamik ühiskonnast muredeta (ja taipamata muretseda / piirata) endaga kaasas kannab on nagunii mobiiltelefon, selle kõrval on autonumbri jälgimine ikka naeruväärne "probleem".

Antud kaamerate infot on triviaalne säilitada ajapiirangutega, nii et kõik logid kustutataske niipea kui matemaatiliselt on välistatud trahvi saamine (ja seda tuleks ka riigilt nõuda!). Nagunii ainus sensitiivne info, mida salvestama peab autonumber. Ka seda saab hoida aonümiseeritud kujul, mis ei võimalda ühelgi infosüsteemi kautajal seda "live's" jälgida. Seda saaks kasutada vaid süsteem ise, vahetult trahvi koostamiseks (kasutades sama protseduuri mida tehakse praeguste kiiruskaameratega, lihtsalt teatava viitega, kui vaja).

Aga loomulikult ei ole see ju tegelik mure privaatusse üle, vaid aimatav "rallipenskarite" kiun, et enam ei saaks enam igalpool kaameratest 50m kaugemal sisuliselt olematu tabamisvõimalusega (liikluspolitseid meil ju eriti poel) karistamatult kiirust ületada. Umbes analoogiline saksa roheliste "murele" tuumajäätmetega, kes kohe eriti raevukalt võitlevad igasugu reaalsete lahenduste vastu (mida on hulgim).

Järgmisena eeldan, et keegi käib välja kaardi: "loll oled, usaldad ka seda süvariiki vä?". Aga veelkord, sellisel juhul peaks mure A, B, C ... X olema mobiiltelefon, mitte auto andmed.

Antud andmeid saab hoida ja töödelda kujul, kus mingit erilist privaatsuskadu ei tekiks. Seda peaks muidugi infosüsteemi nõutes ennem loomist ka selgelt kajastama ( ja loomulikult hiljem valideerima). Kui seda ei teha oleks küll vähe pahasti.
Peeter
Liige
Postitusi: 3660
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Peeter »

Gideonic kirjutas: 27 Okt, 2024 1:57
Ma aimasin, et varem või hiljem keegi selle jutu üllesse tõmbab. Suurim jälgimisseade, mida enamik ühiskonnast muredeta (ja taipamata muretseda / piirata) endaga kaasas kannab on nagunii mobiiltelefon, selle kõrval on autonumbri jälgimine ikka naeruväärne "probleem".
Järgmisena eeldan, et keegi käib välja kaardi: "loll oled, usaldad ka seda süvariiki vä?". Aga veelkord, sellisel juhul peaks mure A, B, C ... X olema mobiiltelefon, mitte auto andmed.
Aga see mobiili-jutt on ju kah igaltpoolt läbi käinud. Need, kes on aru saanud ja telefoni edasi kaasas kannavad, eks need ole leppinud, ja kes pole tehnika võimekusest aru saanud, need ei saagi... Ja on ju ka huvilise jaoks piisavalt olnud juttu "erilisematest" telefonidest. Aga jah, poleks mingi müstika teha näiteks liiklustrahvid GPS-i põhiseks. Liigud liiga kiiresti, lähebki teade rikkumise suurusega juba su oma telefonilt läbi võrgu "trahvikeskusele". Jagalege ja jagage siis omavahel ise, kes roolis oli, ja miks kaaslased kiiruseületajat kehtestatud korda jälgima ei suutnud mõjutada. Ja siit edasi variante autod idenditud juhiga, ei mingit võtit, sõrmejäljelugeja ja kogumoos, enne ei käivitu. Ja siis ongi nii, et mitte auto käivitub ainult sinu meele järele ja ära ei saagi ajada, vaid nüüd on täpselt teada, et "konkreetselt sina olid roolis", mitte et keegi võttis võtme jne Kui su sõrmejälg on andmebaasides legaliseeritud auto omaniku või vastutava kasutaja poolt, siis saad autot kasutada jne :crying: Siit võib ideid elukorralduseks genereerida lõputult, lihtsalt kas me sellist elu tahame, vat see on iseasi.
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4831
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Some »

Leedus on trahviprobleemiga tegeletud:
https://arileht.delfi.ee/artikkel/12033 ... indlustust
Leedu sotsiaalmeediasse ilmus reklaam kummalisest teenusest. Igakuise makse eest tasutakse sinu eest trahvid, mida saad liiklusreeglite rikkumise eest, kirjutab Delfi.lt

Reklaamid viivad F4Drive veebilehele, kust saab teenust tellida. Näiteks makstes iga kuu 16 eurot, katab see aastas 850 euro eest trahve. Juht ei pea enam muretsema kiiruseületamise, kinnitamata turvavöö, roolis mobiiltelefoni kasutamise või isegi fooritule eiramise eest saadud trahvi pärast. Ettevõte rõhutab küll, et ei vastuta juhiloa äravõtmise eest, vaid maksab ainult trahvid. Ettevõte vastas Leedu Delfi päringule, et nende eesmärk on aidata juhtidel vähendada rahalist koormust enamlevinud väiksemate rikkumiste puhul, mis olulist ohutusriski ei kujuta.
Peeter
Liige
Postitusi: 3660
Liitunud: 19 Veebr, 2006 20:12
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Peeter »

Some kirjutas: 27 Okt, 2024 9:44 Leedus on trahviprobleemiga tegeletud:
https://arileht.delfi.ee/artikkel/12033 ... indlustust
Leedu sotsiaalmeediasse ilmus reklaam kummalisest teenusest. Igakuise makse eest tasutakse sinu eest trahvid, mida saad liiklusreeglite rikkumise eest, kirjutab Delfi.lt

Reklaamid viivad F4Drive veebilehele, kust saab teenust tellida. Näiteks makstes iga kuu 16 eurot, katab see aastas 850 euro eest trahve. Juht ei pea enam muretsema kiiruseületamise, kinnitamata turvavöö, roolis mobiiltelefoni kasutamise või isegi fooritule eiramise eest saadud trahvi pärast. Ettevõte rõhutab küll, et ei vastuta juhiloa äravõtmise eest, vaid maksab ainult trahvid. Ettevõte vastas Leedu Delfi päringule, et nende eesmärk on aidata juhtidel vähendada rahalist koormust enamlevinud väiksemate rikkumiste puhul, mis olulist ohutusriski ei kujuta.
See ju klassikaline kindlustusteenus: trahvikindlustus.
eeru
Liige
Postitusi: 760
Liitunud: 30 Jaan, 2011 21:55
Asukoht: norge
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas eeru »

Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4831
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Some »

eeru kirjutas: 27 Okt, 2024 18:15 Troll VS ment.
https://www.youtube.com/watch?v=_AVAxuGaJE4
Autotehnika teemas arutleti seda juhtumit.
slider
Liige
Postitusi: 633
Liitunud: 02 Jaan, 2016 22:51
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas slider »

https://public.tableau.com/app/profile/ ... ssejuhatus

Enamus ületajaid jäävad sinna kuni +10km/h ehk siis ca 100 sõitjad. Ehk suunaks selle raha teehoidu, mis pidi ka kärpekirvest saama, vs peedistada suvel kuivaga möödasõidul korraks 120 km/h kellale saanuid
Manused
keskmiselt 10.png
Madis Reivik
Liige
Postitusi: 4623
Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas Madis Reivik »

Gideonic, sinu jutus pole midagi "loomulikku". Mõtle veel igasugu kategooriaid välja lisaks "rallipenskarile" aga jäta need parem siia tembeldamata.
Sinu asi pole öelda, mida ma "tegelikult silmas pidasin", ma ei ürita siin mingeid "allhoovusi" genereerida. Katsu natukenegi diskussioonis osaleda mitte lihtsalt lärmata.

Minu arvates on probleem selles et kõik krdi kohad on kaameraid täis ja trahvimine muutub automaatseks. Kalamajas sõidab mingi snabbi kollane käru ringi kes genereerib minutis sada trahvi ja seejuures ignoreerib täielikult asjaolusid, kui miski ei meeldi eks vaidlusta. Ja teises tänavas patrullib mupo, kes on võimeline genereerima parkimistrahvi ka veokale mida parajasti täis laaditakse.
Mis probleemi see lahendab ? Parkimiskohti tuleb juurde ? Inimesed muutuvad "seadusekuulekaks" läbi ogara automaattrahvimise ?
Inimese kultuur ja korralik liikluskäitumine (ja ka muu käitumine) tuleb seestpoolt väljapoole, mitte selle abil et teda pidevalt trahvida.
mongol
Liige
Postitusi: 1793
Liitunud: 13 Aug, 2008 21:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Liikluse planeerimisest

Postitus Postitas mongol »

vanahalb kirjutas: 26 Okt, 2024 23:51 Numbrituvastusega kaameraid on ju kõik kohad täis. /---/
Eestis kurtis üks tuttav et sõitis oma tehnoülevaatuseta autoga mööda Reidi teed. Patrull magas kõrval parklas hambad püsti. Ja just siis kui oli mööda saanud ärkasid ellu , panid vilkurid peale ja tegid protokolliga trahvi. Oli nii õnnetu et kuidas ometi temal elus kunagi ei vea. Ma siis valgustasin uuemaid trende et autonumbreid ei pea tingimata näppudega arvutisse toksima.
No krt, mul on auto, mis läbis mootorivahetuse ja ülevaatust pole (veel). Nädal aega sõitnud ja null muret. Samas mu kandis pole statsionaarseid, patrulle ega muid segavaid faktoreid. Kuigi Tallinna ringteel sai ka sisse sõitmas käidud, aga ju siis seal ka pole tuvastavaid kaameraid. Kiiruskaamerad on peas, sealt +6 läbi, üle ei viitsi.
professional retard
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 1 külaline