Igal juhul on ses kirjatükis otsesõnu soovitatud seda objektidel nagu RB ja Via Baltica täitematerjalina kasutada.Mereliiva ei saa mu teada kasutada ehituses, liiga ümmargune, ei lukustu nagu maapõue liiv.
Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 07 Nov, 2012 9:54
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Tegelikult saaks. Tuleb lihtsalt mõelda milleks või kuidas.Mereliiva ei saa mu teada kasutada ehituses, liiga ümmargune, ei lukustu nagu maapõue liiv.
Kuna mereliiv on jah ümmarguse teraga, siis ta ei tihendu või tihendub halvasti. Seega kasutades seda mingite oluliste trasside muldkehades, tuleb seda hinnata objekti põhiselt. Aga samas ma küll ei näe põhjust, miks ei võiks seda kasutada kuskil pargitee aluse ehituseks, kus jalutavad inimesed või sõidavad mõned jalgratturid. Näiteks. Praegu kasutatakse seal ju sama kvaliteetset liiva, mis suurte maanteede all. Ehk võimalusi oleks. Peab ainult hindama, kas igale poole ikka on vaja kindlasti kasutada karjääri liiva.
Teiseks on vaja mõelda, kuidas seda liiva kasutada. Näiteks mereliiva terad on kaetud soolakristallidega mereveest ja soolad ei mõju hästi reakstsioonidele betoonis. Ja kuigi need kogused on väiksed, võivad nad mõju avaldada. Ehk seda tuleb arvestada.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Alternatiiviks oli kasutada ära mõnda olemasolevat raudtee trassi või siis teha kõigepealt üldse via-baltica neljarealiseks.Taaniel Tina kirjutas: ↑15 Nov, 2024 8:32Alternatiiviks oli läbi linnade, alevite, metsade ja põllumaa.Minule käib enim ajudele see, et läbi soode ja rabade oli hädasti vaja täiesti uue trassiga see niigi väike Eesti veel pooleks raiuda.
Kiirteevõrgustik euroopa suunas on imho palju olulisem, kui üks raudtee.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
110% nõus! Sellest RB tuleb samasugune käkk nagu meie puhtaenergia projekt.Smith kirjutas: ↑15 Nov, 2024 12:33Alternatiiviks oli kasutada ära mõnda olemasolevat raudtee trassi või siis teha kõigepealt üldse via-baltica neljarealiseks.Taaniel Tina kirjutas: ↑15 Nov, 2024 8:32Alternatiiviks oli läbi linnade, alevite, metsade ja põllumaa.Minule käib enim ajudele see, et läbi soode ja rabade oli hädasti vaja täiesti uue trassiga see niigi väike Eesti veel pooleks raiuda.
Kiirteevõrgustik euroopa suunas on imho palju olulisem, kui üks raudtee.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Laabi küla probleemidest seoses kaevandamisega https://forte.delfi.ee/artikkel/1203367 ... kaevandusi
Rahvale näidati ka tabelid, kus kirjas, et riigil on kõrge kvaliteediga lubjakivi otsa saamas juba 8 aasta pärast. Aga just riik on see, kes tellib koguni ligi 80 protsenti kogu kaevandatavast lubjakivist – olgu või teedeehituseks ja Rail Baltica rajamiseks (see raudtee kasvatab paekivi ressursivajadust 20%).
Rahvale näidati ka tabelid, kus kirjas, et riigil on kõrge kvaliteediga lubjakivi otsa saamas juba 8 aasta pärast. Aga just riik on see, kes tellib koguni ligi 80 protsenti kogu kaevandatavast lubjakivist – olgu või teedeehituseks ja Rail Baltica rajamiseks (see raudtee kasvatab paekivi ressursivajadust 20%).
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Via Baltica neljarealiseks pole mitte alternatiiv, vaid me oleme võtnud ELi ees kohustuse see ka ära teha! Näis, kui tähtajad liginema hakkavad, mismoodi üritatakse sellest välja keerutada.Smith kirjutas: ↑15 Nov, 2024 12:33Alternatiiviks oli kasutada ära mõnda olemasolevat raudtee trassi või siis teha kõigepealt üldse via-baltica neljarealiseks.Taaniel Tina kirjutas: ↑15 Nov, 2024 8:32Alternatiiviks oli läbi linnade, alevite, metsade ja põllumaa.Minule käib enim ajudele see, et läbi soode ja rabade oli hädasti vaja täiesti uue trassiga see niigi väike Eesti veel pooleks raiuda.
Aga igasuguse "lõikab Eestimaa pooleks!!!!!"-soiuga palun kolige chemtraili-vendade või muude sarnaste idiootide seltskonda. See on lihtsalt jabur.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Palun ära peale enam võta, sest silmanägemine ja lugemisevõime hakkab juba ära kaduma.manjabes kirjutas: ↑15 Nov, 2024 15:01Via Baltica neljarealiseks pole mitte alternatiiv, vaid me oleme võtnud ELi ees kohustuse see ka ära teha! Näis, kui tähtajad liginema hakkavad, mismoodi üritatakse sellest välja keerutada.Smith kirjutas: ↑15 Nov, 2024 12:33Alternatiiviks oli kasutada ära mõnda olemasolevat raudtee trassi või siis teha kõigepealt üldse via-baltica neljarealiseks.Taaniel Tina kirjutas: ↑15 Nov, 2024 8:32
Alternatiiviks oli läbi linnade, alevite, metsade ja põllumaa.
Aga igasuguse "lõikab Eestimaa pooleks!!!!!"-soiuga palun kolige chemtraili-vendade või muude sarnaste idiootide seltskonda. See on lihtsalt jabur.
Ma pole mingi puukallistaja, aga käin iga mõne nädala järel nendel RB taristuobjektidel ja võtab ikka sõnatuks. Ehitajad ise ka naeravad läbi pisarate, et :”naaberkülades on suured kraatrid , aga kitsedele tuleb vahva liumägi”.Alternatiiviks oli kasutada ära mõnda olemasolevat raudtee trassi või siis teha kõigepealt üldse via-baltica neljarealiseks.
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Me ehitame megakalli raudtee ja sinna kolib maks 15% veoautovedudest (olen selle peale nõus kihla vedama). On see ikka mõistlik?
Kui see raudtee üldse plaanitud kujul valmis saab.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kõik liiv on kunagi olnud mereliiv. Lihtsalt värsket mereliiva ei saa kasutada ehituses, täpsemalt betoonis selles sisalduva soola tõttu, mis ei mõju hästi armatuurterasele.rockrapdude kirjutas: ↑15 Nov, 2024 11:28Mereliiva ei saa mu teada kasutada ehituses, liiga ümmargune, ei lukustu nagu maapõue liiv. Kas maailmast saab liiv otsa?Lemet kirjutas: ↑15 Nov, 2024 11:14 Kes siin käsi murdsid teemal, kuidas Eestis RB tõttu kõik ehitusmaterjal otsa pidavat saama, võiksid tutvuda sellega siin...
https://kliimaministeerium.ee/sites/def ... nisson.pdf
Juba sissejuhatuses mainitakse, et laevateede süvendamisedt tekkivat märkimisväärset kogust liiva võiks kasutada ehituseks, selmet seda lihtsalt merre tagasi kaadata.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Aitäh! Vastav avastus ilmselt pälviks käesoleva aasta EV teaduspreemiaAMvA kirjutas: ↑15 Nov, 2024 19:38Kõik liiv on kunagi olnud mereliiv. Lihtsalt värsket mereliiva ei saa kasutada ehituses, täpsemalt betoonis selles sisalduva soola tõttu, mis ei mõju hästi armatuurterasele.rockrapdude kirjutas: ↑15 Nov, 2024 11:28Mereliiva ei saa mu teada kasutada ehituses, liiga ümmargune, ei lukustu nagu maapõue liiv. Kas maailmast saab liiv otsa?Lemet kirjutas: ↑15 Nov, 2024 11:14 Kes siin käsi murdsid teemal, kuidas Eestis RB tõttu kõik ehitusmaterjal otsa pidavat saama, võiksid tutvuda sellega siin...
https://kliimaministeerium.ee/sites/def ... nisson.pdf
Juba sissejuhatuses mainitakse, et laevateede süvendamisedt tekkivat märkimisväärset kogust liiva võiks kasutada ehituseks, selmet seda lihtsalt merre tagasi kaadata.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kuskilt raadiosaatest kuuldu põhjal ei olevat ka Sahaara kõrbes olev liiv kõik ehituseks sobiv
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Sa ei teadnudki, et Eesti oli kunagi merepõhi?Dr.Sci kirjutas: ↑15 Nov, 2024 19:52Aitäh! Vastav avastus ilmselt pälviks käesoleva aasta EV teaduspreemiaAMvA kirjutas: ↑15 Nov, 2024 19:38Kõik liiv on kunagi olnud mereliiv. Lihtsalt värsket mereliiva ei saa kasutada ehituses, täpsemalt betoonis selles sisalduva soola tõttu, mis ei mõju hästi armatuurterasele.rockrapdude kirjutas: ↑15 Nov, 2024 11:28
Mereliiva ei saa mu teada kasutada ehituses, liiga ümmargune, ei lukustu nagu maapõue liiv. Kas maailmast saab liiv otsa?
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kunagi Ordoviitsiumis tõesti
.
Pärast viimast jääaega oli mere all vaid osa Eestist. Igasugu moreen on jääsete.

Pärast viimast jääaega oli mere all vaid osa Eestist. Igasugu moreen on jääsete.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Liiv tekib üldiselt kuival maal kaljute murenemisel tuule, vihma jne. mõjul.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline