Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
3 käigulise auto võib teha väga hea kiirendusega, aga probleem seisneb selles, et see auto ei ole tänaval kasutatav, kuna 90ga sõidaks see auto 4000-5000 pöördega 3nda käiguga.
Seetõttu tänavauto rohke käikude arv annab kiirendust, kuna need käigud on arvestatud nii tänava peal liiklemiseks ja maanteedel ning kiirteedel, kui ka ökonoomsuse jaoks ja samuti on arvesse võetud kiirendust.
Rohkelt käike võimaldab tekitada lühikesed käigud ja väikesed käiguvahed, mis annab parema kiirenduse.
3-4 käigulist tänava ja maanteekõlbulikku autot saab teha ainult pikkade käikudega ja suurte käiguvahedega, mis sööb jubedalt võimsust.
See vana W140 Mersu on ka kulunud, mistõttu ei oma ta enam seda 6 sekundilist kiirendust, uus 195 kW Superb, aga omab küll oma 5,6 kiirendust.
Teine probleem on see, et see W140 Mersu ei võta kurve kaugeltki nii hästi, kui see Superb.
195 kW Superb omab 400Nm pöördemomenti, mistõttu ei usu, et see vana kulunud Mersu ka 200 juures eest ära saab.
140/147kW Superb jääb jah sirgel maha, aga kurvides tuleb järgi.
Sellised vanad autod nagu W140, ei ole eriti head autod kihutamiseks.
Nelikvedu rakendub sel Superbil kohe, kui mõnel rattal on seda tarvis, ta jaotab veojõudu vastavalt vajadusele.
W140 S600 290kW 5 käiku ja 570 Nm, 0-100 6,6 sekundit, 1/4 miil 14,4 sekundit
W140 S600 300kW 4 käiku ja 580 Nm, 0-100 6,3 sekundit, 1/4 miili aeg 14,2 sekundit.
Superb 2,0 195kW 7 käiku ja 400 Nm, 0-100 5,6 sekundit, 1/4 miili aeg 13,9 sekundit.
Seetõttu tänavauto rohke käikude arv annab kiirendust, kuna need käigud on arvestatud nii tänava peal liiklemiseks ja maanteedel ning kiirteedel, kui ka ökonoomsuse jaoks ja samuti on arvesse võetud kiirendust.
Rohkelt käike võimaldab tekitada lühikesed käigud ja väikesed käiguvahed, mis annab parema kiirenduse.
3-4 käigulist tänava ja maanteekõlbulikku autot saab teha ainult pikkade käikudega ja suurte käiguvahedega, mis sööb jubedalt võimsust.
See vana W140 Mersu on ka kulunud, mistõttu ei oma ta enam seda 6 sekundilist kiirendust, uus 195 kW Superb, aga omab küll oma 5,6 kiirendust.
Teine probleem on see, et see W140 Mersu ei võta kurve kaugeltki nii hästi, kui see Superb.
195 kW Superb omab 400Nm pöördemomenti, mistõttu ei usu, et see vana kulunud Mersu ka 200 juures eest ära saab.
140/147kW Superb jääb jah sirgel maha, aga kurvides tuleb järgi.
Sellised vanad autod nagu W140, ei ole eriti head autod kihutamiseks.
Nelikvedu rakendub sel Superbil kohe, kui mõnel rattal on seda tarvis, ta jaotab veojõudu vastavalt vajadusele.
W140 S600 290kW 5 käiku ja 570 Nm, 0-100 6,6 sekundit, 1/4 miil 14,4 sekundit
W140 S600 300kW 4 käiku ja 580 Nm, 0-100 6,3 sekundit, 1/4 miili aeg 14,2 sekundit.
Superb 2,0 195kW 7 käiku ja 400 Nm, 0-100 5,6 sekundit, 1/4 miili aeg 13,9 sekundit.
Viimati muutis klemmikas, 25 Nov, 2024 16:29, muudetud 3 korda kokku.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
-
- Liige
- Postitusi: 1679
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kopikas on 60 meetri slaalomis kiirem kui Audi A6. Kilovatte on Audil kõvasti rohkem kui kopikal. Mis nüüd saab, sirgelt sõitmise kiirendusjumalad? 

Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Sellisel juhul pole need mehed mootori alal kuigi targad.
Käigukastist sõltub see, kas sa saad oma mootorist võimalikult palju kätte, olenemata selle võimsusest.
Kõrgema klassi rallis on mootorid võimsad, ometi käib ülekannetega korralik valimine, et saada parim aeg.
Igale rajale nagu ka ringrajale on olemas sobiv ülekanne, mida ka valitakse.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
jutuks kõva küllklemmikas kirjutas: ↑25 Nov, 2024 19:29Sellisel juhul pole need mehed mootori alal kuigi targad.
Käigukastist sõltub see, kas sa saad oma mootorist võimalikult palju kätte, olenemata selle võimsusest.
Kõrgema klassi rallis on mootorid võimsad, ometi käib ülekannetega korralik valimine, et saada parim aeg.
Igale rajale nagu ka ringrajale on olemas sobiv ülekanne, mida ka valitakse.
mitut käiguvahetust kuuled?
https://www.youtube.com/watch?v=HTMV_N3H3Ds&t=12s
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Dragsterit tänavaautoga võrrelda on muidugi tase.
Ilmselt pole sa ka nendega kursis, ka nemad ei sõida tuimalt üks jäik käik sees, nad kasutavad sidurite süsteemi.
Sellise võimsuse juures tekiks traditsiooniliste käikude puhul vastupidavuse probleem.
Ilmselt pole sa ka nendega kursis, ka nemad ei sõida tuimalt üks jäik käik sees, nad kasutavad sidurite süsteemi.
Sellise võimsuse juures tekiks traditsiooniliste käikude puhul vastupidavuse probleem.
Viimati muutis klemmikas, 25 Nov, 2024 19:47, muudetud 1 kord kokku.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Palun teema juurde tagasi.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Olgu neid käike 3 , 5 või 8 ja kilowatte 150 või 200 , kõik see jõud / võimsus tuleb ära kasutada ning pealegi veel ohutult endale kui ka teistele , politseis on igal juhul olemas nii autosõidugeeniused , talendid kui ka mitte nii teravad sõitjad kui võiks arvata , läbilõige meie inimestest on esindatud .
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Tol ajal, kui veel kasutati võimsaid politseiautosid, siis nende rooli said selgelt valitud juhid.
Subarud, BMW 330-d ja üle 190kW Superbid.
Subarud, BMW 330-d ja üle 190kW Superbid.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ma kahtlustan et kui juhti paarkümend tundi koolitada kiiresti sõitma aiis annaks see rohkem tulemust kui lisa 50kw
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Rämepaljude käikude käigukasti toppimise põhjuseid on suures plaanis kaks:
1. Turundus - rohkem käike tundub ostjale ägedam.
2. Saastenormide karmistumine - mootorid saadakse "roheliseks" ainult väga kitsas režiimis.
Kiirendus pole selle kõige juures üldse oluline. Kui DSG-kastid ja variaatorid kõrvale jätta, siis iga käiguvahetusega kaasneb hetk, mil vedu ei ole ning see on muidugi kiirendusele paha.
1. Turundus - rohkem käike tundub ostjale ägedam.
2. Saastenormide karmistumine - mootorid saadakse "roheliseks" ainult väga kitsas režiimis.
Kiirendus pole selle kõige juures üldse oluline. Kui DSG-kastid ja variaatorid kõrvale jätta, siis iga käiguvahetusega kaasneb hetk, mil vedu ei ole ning see on muidugi kiirendusele paha.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Käikude arv on tõusnud nii ökonoomsuse, kui mootori jõu kasutamiseks.Marvin kirjutas: ↑25 Nov, 2024 21:14 Rämepaljude käikude käigukasti toppimise põhjuseid on suures plaanis kaks:
1. Turundus - rohkem käike tundub ostjale ägedam.
2. Saastenormide karmistumine - mootorid saadakse "roheliseks" ainult väga kitsas režiimis.
Kiirendus pole selle kõige juures üldse oluline. Kui DSG-kastid ja variaatorid kõrvale jätta, siis iga käiguvahetusega kaasneb hetk, mil vedu ei ole ning see on muidugi kiirendusele paha.
Sellega kaasneb ka suurem rohelus.
DSG vahetab nii kiirelt käike, et see pole küll mingi probleem, liiga palju käike ei tasu muidugi panna, aga 8 käiku on igati ok,
tänapäevastele kiiretele käigukastidele.
DSG käigukast, mis siis ka politsei Skodadel on.
Mis kitsast reziimist sa räägid?
Rohkem käike muudab kogu auto sooritusvõime paremaks.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kui sul eesolev auto ikka sirgetel ja laugetes kurvides lihtsalt eest ära vajutab, siis ei aita sõiduoskus.
Teatud vahe sõidab tasa, aga kui vahe liiga suureks läheb, siis on keeruline.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ei eksi, sina lihtsalt ei tunne mootori jõukõverat ja mitme erineva ülekandearvu mõju, ehk siis mitme käigu.
Sa ei ole võimeline aru saama, et kergem ülekanne ja parem pööretevahemik ning väike käikudevahe tagab parema kiirenduse.
Kuna uued käigukastid vahetavad nii kiirelt käiku, siis ei ole 8 käiku mingi probleem 0-100 kiirenduse puhul nagunii kasutatakse tavaliselt 2 käiku, lihtsalt 8 käigu puhul on 1-2 käikude ülekanded sobivamad kiirenduseks, kui muu käigukasti puhul.
Asi, mis on politseiauto juures ka tähtis, mida dsg käigukastid võimaldavad, mis neil on 7 käigulised.
Mis on väga hea.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 1 külaline