Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Huvitav oleks teada, milline "kuritegelik maailm" eestis evib ülivõimsaid masinaid eesmärgiga politsei eest põgenemiseks?
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
See võimsus ei ole politsei eest ära sõitmisel mingi näitaja.Kapten Trumm kirjutas: ↑27 Nov, 2024 9:43 Üsna selge on, et 140 kW ja umbes kahetonnise tegeliku massiga Superb on selline "sveitsi armeenuga", millega saab keskmiselt teha palju asju, kuid mis hästi ei tee suurt midagi. Ja riigivõimu puhul on sellised keskpõranda lahendused levinud ressursipiirangu tõttu - kuritegelik maailm suudab iga kell osta kiirema auto ja seda tuleb tasa lülitada taktika ja koostöö, mitte võidukihutamisega (millega kaasnevad lisa ohud muule liiklusele), politseiauto maksimaalkiirus ja 0-100 kiirendus on tegelikult teisejärgulised näitajad. Klemmikas lihtsalt eksib ja tirazeerib streetrace'i fantaasiaid.
Nädalavahetusel vaatasin, auto24-s oli müügil B6 kerega Audi S4, käsikast, 345 hobust (4,2 V8), nelivedu, vajab roolilati vahetamist, 5000 eurot. Iga kell sellest Superbist kiirem. Paar tuhhi remondiks ja ongi olemas. Repliigi mõte on selles, et kiireid autosid on saada üllatavalt vähese raha eest ja kõigiga võidu sõita pole Superbiga lootustki.
Meie teedel liigub piisavalt mootorrattaid, millede kõrval selle Audi kiirus ja kiirendusnäitajad kahvatuvad (kiirendus 100-ni ca 3 sek ja 200-ni ca 7 sek), aga lõpuks ikka on enamus neist eest ära sõitjatest kätte saadud.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Leedu autovargad vist on üritanud varastatud autodega käest ära minna. Neil vast see lootus, et kui õnnestub kuskil turvalises kohas jalastuda ja auto maha jätta siis politsei ei pruugi kätte saada.
Et just äsja olin mõned aastat 370hj Stingeri igapäevane kasutaja siis ma ütleks, et tavalisse autosse istudes oli ebameeldivaks üllatuseks mitte kiirendus/või kiirus vaid kurviminek. Pidevalt tikun siiani minema kurvi liiga kiiresti. Talvel andis ka sportauto veermik ja nelikvedu ikka palju juurde.
Ehk siis tänavatel ja väikestel teedel Škoda vs MB S600 ma panustaks sellele autole, mis kergemalt kurve võtab ja millel kurvist väljudes kiiremini õige käik sees. Mööda magistraali põgeneda suht mõttetu, varsti avastad tee pealt palju politseinikke.
Et just äsja olin mõned aastat 370hj Stingeri igapäevane kasutaja siis ma ütleks, et tavalisse autosse istudes oli ebameeldivaks üllatuseks mitte kiirendus/või kiirus vaid kurviminek. Pidevalt tikun siiani minema kurvi liiga kiiresti. Talvel andis ka sportauto veermik ja nelikvedu ikka palju juurde.
Ehk siis tänavatel ja väikestel teedel Škoda vs MB S600 ma panustaks sellele autole, mis kergemalt kurve võtab ja millel kurvist väljudes kiiremini õige käik sees. Mööda magistraali põgeneda suht mõttetu, varsti avastad tee pealt palju politseinikke.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Alles oli Eesti ekspressis lugu, kuidas riik vangis istunud tegelase Lamborghinile ja AMG mersule politsei parklas tekkinud kahjustuste eest suurema kärata 130 tuhat eurot kahjutasu maksis. Ju siis ikka on. Ma ei tea, kas eesmärk on põgeneda, aga minuarust taoline element sõidab way kiiremate autodega kui kakskomanull diisel superb.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Mootorrattaga põgenejad saadakse kätte taktikaga, mitte võidusõiduga. Mootorattaga on alati võimalus keerata kuhugile kitsale kohale, kust auto läbi ei saa ja ongi jaht läbi - tuleb taktikat ilmutada. Samad mootorrattaad, mille näitajate kõrval Audi S4 "kahvatub", löövad kui kakskomanulldiiselsuperbi suisa pahviks.AMvA kirjutas: ↑27 Nov, 2024 11:10 See võimsus ei ole politsei eest ära sõitmisel mingi näitaja.
Meie teedel liigub piisavalt mootorrattaid, millede kõrval selle Audi kiirus ja kiirendusnäitajad kahvatuvad (kiirendus 100-ni ca 3 sek ja 200-ni ca 7 sek), aga lõpuks ikka on enamus neist eest ära sõitjatest kätte saadud.
Mis võimsust puudutab (tingimusel muidugi, et muu auto on kooskõlas sellega), siis Vaz 2105-ga Porsche 911-ga samu ringiaegu ei saa, sõida kuidas tahad. Porsche on igas asendis kiirem. Kui võidusõidust rääkida. Kuigi näide on ehk äärmuslik, siis antud juhul Vaz-iga ei saaks Porschet kätte juba seepärast, et viimase ohutu kiirus maanteel on kaugelt suurem kui Vaz maksimaalkiirus, kui piisav vahe sees ja silmside kaob, siis tekib ka valikuvabadus marsruudi osas. Korraliku performance auto ohutu kiirus mitte eriti liiklust täis heal teel on way kiirem kui on 140 kW Superbi maksimaalkiirus.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Point ongi see, et ükskõik milline eest ära sõitev sõiduk saadakse kätte koostöö ja taktikaga.Kapten Trumm kirjutas: ↑27 Nov, 2024 16:37Mootorrattaga põgenejad saadakse kätte taktikaga, mitte võidusõiduga. Mootorattaga on alati võimalus keerata kuhugile kitsale kohale, kust auto läbi ei saa ja ongi jaht läbi - tuleb taktikat ilmutada. Samad mootorrattaad, mille näitajate kõrval Audi S4 "kahvatub", löövad kui kakskomanulldiiselsuperbi suisa pahviks.AMvA kirjutas: ↑27 Nov, 2024 11:10 See võimsus ei ole politsei eest ära sõitmisel mingi näitaja.
Meie teedel liigub piisavalt mootorrattaid, millede kõrval selle Audi kiirus ja kiirendusnäitajad kahvatuvad (kiirendus 100-ni ca 3 sek ja 200-ni ca 7 sek), aga lõpuks ikka on enamus neist eest ära sõitjatest kätte saadud.
Mis võimsust puudutab (tingimusel muidugi, et muu auto on kooskõlas sellega), siis Vaz 2105-ga Porsche 911-ga samu ringiaegu ei saa, sõida kuidas tahad. Porsche on igas asendis kiirem. Kui võidusõidust rääkida. Kuigi näide on ehk äärmuslik, siis antud juhul Vaz-iga ei saaks Porschet kätte juba seepärast, et viimase ohutu kiirus maanteel on kaugelt suurem kui Vaz maksimaalkiirus, kui piisav vahe sees ja silmside kaob, siis tekib ka valikuvabadus marsruudi osas. Korraliku performance auto ohutu kiirus mitte eriti liiklust täis heal teel on way kiirem kui on 140 kW Superbi maksimaalkiirus.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
No seda mina ka räägin, et klemmika ideed 400 kW politseiautodest ei läbi elu katseid. Kriminaalidega võidu sõita rahvaautoga ei saa ja taolised olukorrad tuleb lahendada taktika, mitte 15 kmh suurema maksimaalkiirusega.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ma küll ei lugenud sellest loost välja episoodi, kus neid masinaid kasutati politsei eest põgenemiseks. Lambo oli üldse enen juppideks võetud. Pealegi need tegelased küll mingit erilist kuritegeliku maailma ei moodustanud. Sotsist ärikas ja sotsist bussipargi garaaži pealik tegid omavahel kohaliku omavalitsuse rahadega diile ja jäid haledalt vahele. Soetatud masinad olid pigem edevuse laadal osalemiseks mitte politsei eest põgenemiseks.Kapten Trumm kirjutas: ↑27 Nov, 2024 16:24Alles oli Eesti ekspressis lugu, kuidas riik vangis istunud tegelase Lamborghinile ja AMG mersule politsei parklas tekkinud kahjustuste eest suurema kärata 130 tuhat eurot kahjutasu maksis. Ju siis ikka on. Ma ei tea, kas eesmärk on põgeneda, aga minuarust taoline element sõidab way kiiremate autodega kui kakskomanull diisel superb.
Politsei eest põgeneb pigem neljapäevasel vaanaemapannkoogi küpsetamisel osalev nooremapoolne autoentusiast mitte "kuritegelik maailm".
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Äkki näiteks sobiks, mis autodega see "allilm" sõidab. Pole päris VW Golfid ka.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Vaatasin Tarankovi matuste galleriid. Autod alates pildist 137. Mõned autod olid tiba ägedamad, enamik ikka suht tavaline saksa kolmik.Kapten Trumm kirjutas: ↑27 Nov, 2024 17:07 Äkki näiteks sobiks, mis autodega see "allilm" sõidab. Pole päris VW Golfid ka.
https://www.delfi.ee/artikkel/75699251/ ... -seltskond
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kõikide uudistega ei saa kursis olla, aga minule on ikka jäänud mulje, te kurjategijaid ikka tabatakse püksid rebadel sündmuskohal, jookstakse maha koduseinte vahel ja kui ollaksegi sõiduki roolis siis pigem võetakse need "härrad" maha siis kui nad on jõudnud järgmise punase foori taha või tankima. Ükskõik kui võimas auto ka soetatakse siis põhjuseks on pigem edevus, keegi ei planeeri seda kui võimalust politsei eest põgeneda..
Kuhu siin eestis üldse põgeneda on? Igalpool on meri ümber või piirivalve vastas...
Kuhu siin eestis üldse põgeneda on? Igalpool on meri ümber või piirivalve vastas...
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Diisel Superb kaalub midagi üle 1700kg, mitte 2000kg.
Politseiautod ei peagi suutma kõigiga võidu sõita, nad lihtsalt peavad omama teatud võimekust ja sellest enamjaolt piisab.
Oluline on see, et ei jääks liiga maha.
Laias laastus on praegune 140/147kW diisel Superb piisav, kuigi kahjuks on linnamaastureid tulnud palju, mis pole enam ilmselt päris nii suutlikud.
Sellegipoolest võiks 195kW Superbe olla suur hulk, selle eest ei saaks naljalt keegi enam ära.
Enamik ei saaks ka Lamborghiniga selle Superbi eest ära, kui mitu patrulli taga ajab, kuna nad ei jääks sellest nii maha.
Mu unistus oleks muidugi iga liikluspatrull Audi RS6, aga kui vähegi reaalselt asja vaadata, võiks need olla 195kW Superbid.
Kui siin mõni inimene ei saa aru, miks madalatel pööretel kiirendamine on jõu raiskamine ja kuidas need madalamad pöörded vale ülekandega tekivad, siis pole mul temaga millestki rääkida.
Diislid ka raiskavad oma jõudu, kuna neil on kiirendamiseks lühem pööretevahmik ja madalamal, kui bensiinil.
Kui kiirenduse hetke on pöörded näiteks 2000, aga teisel mootoril 5000, siis on teisel mootoril kergem kiirendada, kuna 5000 pööret tähendab kergemat ülekannet ja kergema ülekandega on kiirendus kiirem.
Politseiautod ei peagi suutma kõigiga võidu sõita, nad lihtsalt peavad omama teatud võimekust ja sellest enamjaolt piisab.
Oluline on see, et ei jääks liiga maha.
Laias laastus on praegune 140/147kW diisel Superb piisav, kuigi kahjuks on linnamaastureid tulnud palju, mis pole enam ilmselt päris nii suutlikud.
Sellegipoolest võiks 195kW Superbe olla suur hulk, selle eest ei saaks naljalt keegi enam ära.
Enamik ei saaks ka Lamborghiniga selle Superbi eest ära, kui mitu patrulli taga ajab, kuna nad ei jääks sellest nii maha.
Mu unistus oleks muidugi iga liikluspatrull Audi RS6, aga kui vähegi reaalselt asja vaadata, võiks need olla 195kW Superbid.
Kui siin mõni inimene ei saa aru, miks madalatel pööretel kiirendamine on jõu raiskamine ja kuidas need madalamad pöörded vale ülekandega tekivad, siis pole mul temaga millestki rääkida.
Diislid ka raiskavad oma jõudu, kuna neil on kiirendamiseks lühem pööretevahmik ja madalamal, kui bensiinil.
Kui kiirenduse hetke on pöörded näiteks 2000, aga teisel mootoril 5000, siis on teisel mootoril kergem kiirendada, kuna 5000 pööret tähendab kergemat ülekannet ja kergema ülekandega on kiirendus kiirem.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Paljuski sõltub see, kas ja kes keda püüab ka sellest, kes roolis on. Sirgel lennutajatega on nagu on, aga kurvide tekkides tulevad kohe käärid nende vahele, kes sõita oskavad ja neile, kes ei oska. Tahes või tahtmata tuleb siis füüsikaga sõber olla, olgu Sul Lambo või Škoda. Eriti drastiliseks muutub olukord siis, kui teekatte asemel on midagi muud kui asfalt.
-
- Liige
- Postitusi: 1679
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ja millisest koolist sa need teadmised ammutasid, mida sa siin jagad?klemmikas kirjutas: ↑27 Nov, 2024 18:01
Kui siin mõni inimene ei saa aru, miks madalatel pööretel kiirendamine on jõu raiskamine ja kuidas need madalamad pöörded vale ülekandega tekivad, siis pole mul temaga millestki rääkida.
Diislid ka raiskavad oma jõudu, kuna neil on kiirendamiseks lühem pööretevahmik ja madalamal, kui bensiinil.
Kui kiirenduse hetke on pöörded näiteks 2000, aga teisel mootoril 5000, siis on teisel mootoril kergem kiirendada, kuna 5000 pööret tähendab kergemat ülekannet ja kergema ülekandega on kiirendus kiirem.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Opel Lotus Omega vs Svenska politsei Saab 9-3 turbo. Saabil on 200 pealt pidu läbi, Opel kaob silmapiiri taha. Suhteliselt "tavaline" maantee, mitte väga ühetasane ja kurve on ka. Taolistel kiirustel ongi nendel rahvaliku mootorimahuga autodel pidi läbi, isegi usutavat möödasõidukiirendust ei teki. Opelil ilmselt kiirendus siis alles algab. Antud kiiruse ja liiklustihedusega Opeli juht erilisi riske ei võta, lihtsalt laseb jalal vajuda ja võimsuste vahe teeb ülejäänu. Pigem tundub, et jänni jääb Saab, mille võhm hakkab lõppema ja tänu kokutamisele möödasõitudel (puudub vaba võimsusvaru hetkeliseks möödumiseks) ja iga ette jääva autoga kaotab pigem nõrgem jälitaja. Video lõpus pole Opelit enam näha.Aspelund kirjutas: ↑27 Nov, 2024 18:45 Paljuski sõltub see, kas ja kes keda püüab ka sellest, kes roolis on. Sirgel lennutajatega on nagu on, aga kurvide tekkides tulevad kohe käärid nende vahele, kes sõita oskavad ja neile, kes ei oska. Tahes või tahtmata tuleb siis füüsikaga sõber olla, olgu Sul Lambo või Škoda. Eriti drastiliseks muutub olukord siis, kui teekatte asemel on midagi muud kui asfalt.
https://www.youtube.com/watch?v=6yptiCYBSZo
380 hobust ja 280 kmh Vmax oli 1990ndate alguses karm värk, täna mitte niiväga. Klemmikas kohe ütleks, et ilmne näide, et patrullpolitseile tuleb minimaalselt Audi RS6d osta.

Kui 200 pealt lõpeb alles kolmas käik ära, siis taoliseks sõiduks on võimsamal eeldusi palju rohkem. Kolmanda käiguga on isegi 200+ hj klassi autol kiirendus veel päris raju. Klemmika rõõmuks - 195 kW Superbi ja 400 kW Lamborghini vahe on veel suurem.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist