Samas on sellise uuringu läbiviimine mõttetu võrreldes ainult surmade suhtarvu terve autopargi rehvide tüübiga, võtmata arvesse antud piirkonnas või teetüübil kasutatavate rehvide omavahelist suhet.Walter2 kirjutas: ↑16 Dets, 2024 15:59Samast artiklist järgmine lause (vabatõlge):OLAVI kirjutas: ↑15 Dets, 2024 18:33 TM artiklis olev statistika näitab, et sõiduoskus sõltub ainult juhi oskustest ja naelrehv tekitab võltsi turvatunde:
https://tekniikanmaailma.fi/nastarengas ... YshDzkW4JQAastatel 2013–2022 talverehvide põhjustatud surmaga lõppenud õnnetustest sõideti 91,4 protsenti naastrehvidega, 8,6 protsenti lamellrehvidega.
Samal ajal on lamellrehvide osakaal talvises liikluses tõusnud umbes 12 protsendilt umbes 20 protsendile.
Lahti toob välja, et rehvidega seotud ohutegureid on avastatud vaid igal kolmandal talveõnnetusel.
''Naastrehvide põhjustatud surmaga lõppenud avariide puhul on halb naast sageli riskitegur.''
Elik kasutatakse palju ka nn. ''naastrehve''.
Üldiselt suht kindel on see, et Soomes Kehä III seespool kasutatakse tõenäoliselt rohkem lamelli, aga sellest väljaspool jälle naastu.