"Moskva" jt. VF laevade uputamine
-
- Liige
- Postitusi: 1905
- Liitunud: 20 Mär, 2022 11:02
- Kontakt:
Re: "Moskva" jt. VF laevade uputamine
Ukraina droonid jõudsid Kaspia mere sadamatesse. Pihta said Gepard klassi kuuluvad fregatid: Projekt 11661 Tatarstan & Projekt 11661K Dagestan.
https://x.com/NOELreports/status/1854119178497671169
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/18 ... 6848953570
Videopilti ka
https://x.com/NOELreports/status/1854072771564745110
https://x.com/NOELreports/status/1854079888858169767
https://x.com/NOELreports/status/1854100810822525372
https://x.com/NOELreports/status/1854119178497671169
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/18 ... 6848953570
Videopilti ka
https://x.com/NOELreports/status/1854072771564745110
https://x.com/NOELreports/status/1854079888858169767
https://x.com/NOELreports/status/1854100810822525372
Re: "Moskva" jt. VF laevade uputamine
Siit pole kahjuks näha, et midagi oleks tõsisemalt pihta saanud.
-
- Uudistaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 03 Nov, 2024 18:38
- Kontakt:
Re: "Moskva" jt. VF laevade uputamine
2 tankerit upuvad Kertši väinas (videolt suudan ühte uppuvat eristada)
Väidetavalt: Volgoneft-212 ja Volgoneft-239
https://x.com/igorsushko/status/1868237687398052299
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/18 ... 1393541512
https://x.com/NOELreports/status/186824 ... 29/video/1
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/18 ... 2524203363
Väidetavalt: Volgoneft-212 ja Volgoneft-239
https://x.com/igorsushko/status/1868237687398052299
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/18 ... 1393541512
https://x.com/NOELreports/status/186824 ... 29/video/1
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/18 ... 2524203363
Viimati muutis greenduck4, 15 Dets, 2024 13:26, muudetud 1 kord kokku.
Re: "Moskva" jt. VF laevade uputamine
mõlemad laevad andsid elumärke päevi tagasi
3 päeva tagasi
https://www.marinetraffic.com/et/ais/de ... GONEFT_239
12 päeva tagasi
https://www.marinetraffic.com/en/ais/de ... GONEFT_212
3 päeva tagasi
https://www.marinetraffic.com/et/ais/de ... GONEFT_239
12 päeva tagasi
https://www.marinetraffic.com/en/ais/de ... GONEFT_212
-
- Liige
- Postitusi: 283
- Liitunud: 28 Juun, 2022 10:01
- Kontakt:
Re: "Moskva" jt. VF laevade uputamine
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.so ... dsd7zzuc2b
kas just laeva alla päris läheb aga miski ujuv kraana läks ka musta mere põhja täna
kas just laeva alla päris läheb aga miski ujuv kraana läks ka musta mere põhja täna
Re: "Moskva" jt. VF laevade uputamine
ja kõigi ühine nimetaja on hästi vana jõelaev.rallikas kirjutas: ↑17 Dets, 2024 16:50 Kolmas Volgonefti tanker Kertsi väinas hädas
https://x.com/Sfaisalafridi/status/1869030861389389982
Re: "Moskva" jt. VF laevade uputamine
Väidavad, et taolisi tankereid hakata merekõlbulisemaks ümber ehitama 1990ndatel. Kolmekümne aasta jooksul on sellistel tankeritel hukkunud üle tuhande inimese.olavsu1 kirjutas: ↑18 Dets, 2024 7:15ja kõigi ühine nimetaja on hästi vana jõelaev.rallikas kirjutas: ↑17 Dets, 2024 16:50 Kolmas Volgonefti tanker Kertsi väinas hädas
https://x.com/Sfaisalafridi/status/1869030861389389982
https://t.me/Pravda_Gerashchenko/105790
Re: "Moskva" jt. VF laevade uputamine
Sild ei kanna, praamid põhjas ja nüüd peab jõelodjadega kütet vedama ?
Re: "Moskva" jt. VF laevade uputamine
Ma ei tea kas see tõsi on, aga kuskil keegi kirjutas, et silla kaitseks on mingid veealused tõkked vms. pandud, mille pärast pääseb Aasovi merele ainult madala süvisega laevadega.
Re: "Moskva" jt. VF laevade uputamine
https://t.me/supernova_plus/34420?singleKalakala kirjutas: ↑18 Dets, 2024 10:20Väidavad, et taolisi tankereid hakata merekõlbulisemaks ümber ehitama 1990ndatel. Kolmekümne aasta jooksul on sellistel tankeritel hukkunud üle tuhande inimese.olavsu1 kirjutas: ↑18 Dets, 2024 7:15ja kõigi ühine nimetaja on hästi vana jõelaev.rallikas kirjutas: ↑17 Dets, 2024 16:50 Kolmas Volgonefti tanker Kertsi väinas hädas
https://x.com/Sfaisalafridi/status/1869030861389389982
https://t.me/Pravda_Gerashchenko/105790
Anapa rand peale tankeri uppumist.
Kirjas on, et jõetankeritel lõigati keskelt tükk välja ja see keevisõmblus annab aja kulgedes järele.
-
- Liige
- Postitusi: 1325
- Liitunud: 08 Sept, 2005 0:35
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
- Kontakt:
Re: "Moskva" jt. VF laevade uputamine
Mida milleks ehitati?
Ma olen siiani aru saanud, et tankeritelt võeti jupp vahelt ära, mistõttu pääsesid nad jõgele. St merelaevad muudeti meri/jõgilaevadeks.
Või eksin ja neile pandi siiski jupp juurde, et mahuks rohkem sisse?Muudeti meri/jõgilaevad merelaevadeks?
Ma olen siiani aru saanud, et tankeritelt võeti jupp vahelt ära, mistõttu pääsesid nad jõgele. St merelaevad muudeti meri/jõgilaevadeks.
Või eksin ja neile pandi siiski jupp juurde, et mahuks rohkem sisse?Muudeti meri/jõgilaevad merelaevadeks?
Re: "Moskva" jt. VF laevade uputamine
Vaadake parda kõrgust ja küsimused kaovad 

Re: "Moskva" jt. VF laevade uputamine
Selgitav jutt on, et jõelaev/laevad lõigati ribadeks ja komplekteeriti mahutavuse tõstmiseks ümber/uuesti. See on ju tegelikult vana trikk sektsioonide kaupa laevu ümber ehitada ja midagi üllatavat selles ju ei ole, nii see käibki. Ega see ei ole ju maailma laevaehituse vaatest esimene ja "analooge-mitte-omav" projekt. No ja ju siis on seda järjekordselt tehtud nagu "venevärki" ikka, ja nii juba aastakümneid. Ja nüüd siis ühe tormisema ilmaga andsid puudused projektis järjekordselt ja seekord juba "kampaskoos" tunda lihtsalt.
Aga sellest Krimmi-sillast: Autotee (madalamal) lapiti ära ja/või tõsteti paika tagasi, aga pole kuskilt kuulda olnud, et "seal kõrgel üleval" raudtee sektsioonid oleks ümber pistetud. Peale seda tulekahju olid kaks sambavahet ühe (autoteepoolse külje pealt) konkreetselt kõveraks põlenud. Nägin pilti, kus ühe talavahe läbipaindeala oli ühe suure läbiva keevisõmbluse koha pealt kahele poole laiali ja läbilõike piltidelt oli konstruktisooni kõverdumine selgelt näha. Selgituseks: silla raudteeosal ühe samba vahe koosneb kolmest osast, mis keevitati kokku objektil. Üks osa (maismaal) koostati ja keevitati kokku tellingutelt ja siis tellingud eemaldati, aga teine osa lükati pika pika jupina tervikuna kohapeale. Ja kuskil oli jutt, et nende kahjustatud sektsioonide vahetamiseks pole muud teed, kui merepeal uus sambavahe samamoodi kohapeal toestuse all kokku keevitada, aga sellise töö teostamise kohta pole ma infot trehvanud. Ju siis otsustati seda praegu mitte teha ja kasutada kaugemat ja tervemaks jäänud teed. Ja/või sedagi veel oluliselt väiksema tonnaažiga.
Aga sellest Krimmi-sillast: Autotee (madalamal) lapiti ära ja/või tõsteti paika tagasi, aga pole kuskilt kuulda olnud, et "seal kõrgel üleval" raudtee sektsioonid oleks ümber pistetud. Peale seda tulekahju olid kaks sambavahet ühe (autoteepoolse külje pealt) konkreetselt kõveraks põlenud. Nägin pilti, kus ühe talavahe läbipaindeala oli ühe suure läbiva keevisõmbluse koha pealt kahele poole laiali ja läbilõike piltidelt oli konstruktisooni kõverdumine selgelt näha. Selgituseks: silla raudteeosal ühe samba vahe koosneb kolmest osast, mis keevitati kokku objektil. Üks osa (maismaal) koostati ja keevitati kokku tellingutelt ja siis tellingud eemaldati, aga teine osa lükati pika pika jupina tervikuna kohapeale. Ja kuskil oli jutt, et nende kahjustatud sektsioonide vahetamiseks pole muud teed, kui merepeal uus sambavahe samamoodi kohapeal toestuse all kokku keevitada, aga sellise töö teostamise kohta pole ma infot trehvanud. Ju siis otsustati seda praegu mitte teha ja kasutada kaugemat ja tervemaks jäänud teed. Ja/või sedagi veel oluliselt väiksema tonnaažiga.