Bakuu-Groznõi Embraer J28243
Bakuu-Groznõi Embraer J28243
Embraer E190 alla tulnud
https://www.delfi.ee/artikkel/120345873 ... ega-pardal
https://www.delfi.ee/artikkel/120345873 ... ega-pardal
Armeenia vs Aserbaidžaan
Kasahstanis Aktau lennujaama lähedal kukkus alla Azerbaijan Airlinesi Embraer ERJ-190 registreeringuga 4K-AZ65. Nr. J28243 startis Bakuust kell 03:55 UTC aja järgi ja lendas Groznõisse. Lennuk puutus kokku tugeva GPS-i segamisega. Lennuk murdus maandumisel pooleks. Pardal oli 67 reisijat, ellu jäi 32. 14 on Aserbaijani kodanikud. https://x.com/flightradar24/status/1871824789519692132
https://x.com/Griezmenace/status/1871832343255847232
https://x.com/KonulikShahin/status/1871828301737808282
https://x.com/Griezmenace/status/1871832343255847232
https://x.com/KonulikShahin/status/1871828301737808282
Bertel Gripenberg: See lõhe on sügavam surmast, on sünge, pime ja lai - ta lahutab inimest sellest, kes punaseks kiskjaks sai.
Re: Armeenia vs Aserbaidžaan
https://maailm.postimees.ee/8160648/ase ... tanis-allaOperatiivstaap lisas, et lennuki pardal viibis 37 Aserbaidžaani, 16 Vene, kuus Kasahstani ja kolm Kõrgõzstani kodanikku.
GPS segamise andmed pärinevad tõenäoliselt Flightradarilt, muud ametkonnad räägivad udust, tehnilistest probleemidest ja lindudest...
Re: Lennuõnnetused
Pakuks et lasti alla droonipähe. Ringles video kus saba šarpnelliauke täis.
Re: Lennuõnnetused
Esimesed kaadrid peale lennuki alla kukkumist. Vedas neil, kes istusid saba poolel...
https://www.reddit.com/r/tjournal_refug ... %8B%D0%B9/
https://www.reddit.com/r/tjournal_refug ... %8B%D0%B9/
Re: Lennuõnnetused
Lennuk sai pihta Groznõi kohal ja sel kästi maandumise asemel Kasahstani lennata
https://www.err.ee/1609560601/wsj-kasah ... e-ohutorje .

Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Lennuõnnetused
Kui lennuk sai pihta, kuid oli veel mingil moel liikuv, siis oli vaja see kindlasti tulistamiskohast võimalikult kaugele saada! Veel parem, kui kukub ja upub Kaspiasse, kust ilmselt keegi enam tervet vrakki ei leiaks.Kriku kirjutas: ↑26 Dets, 2024 8:57 Lennuk sai pihta Groznõi kohal ja sel kästi maandumise asemel Kasahstani lennatahttps://www.err.ee/1609560601/wsj-kasah ... e-ohutorje .
Vene seisukoht oleks, et nemad ei tea midagi ja üleüldse "kapitalistlik rämpslennuk" ning pilootide viga ...
Vaat sellised mõlgutused.

Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Lennuõnnetused
Kasahstanis toimus tegelikult hädamaandumine?
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Lennuõnnetused
Üks jäädvustus veel õhus oleva lennuki salongist. Ühel reisijal veri väljas. Võimalik, et ohvreid jagus veel...
https://www.reddit.com/r/tjournal_refug ... %BD%D0%B0/
https://www.reddit.com/r/tjournal_refug ... %BD%D0%B0/
Re: Lennuõnnetused
Nojah, Bakuust õhkutõusmisel oli sihtkohas Groznõis kõik korras (?) ja siis äkki suunati ümber - algul Mahatškalasse (äkki ilmus udu? ei tahetud vigastatud lennukit venemaa territooriumile?) ja siis kohe juba üle mere Kazastani...
https://www.aa.com.tr/en/world/crash-of ... al/3434435
Väidetavaid juhtimishäireid seletaks ka sabatüüride võimalikud vigastused.
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Lennuõnnetused
Lühikokkuvõte toimunust:
https://t.me/s/niysoo
(Toortõlge)
Viimaste teadete kohaselt on Bakuu-Groznõi lennul toimunud lennuõnnetuse põhjustes kahtlusi üha vähem.
Õhutõrje raketilöögile viitab kahjustuste iseloom, mis on näha õnnetuspaigal tehtud amatöörvideokaadritel, millega asjatundjad tutvuda said. Kui võrrelda kõiki andmeid, siis järeldus on järgmine:
25. detsembril korraldati okupeeritud Tšetšeenia territooriumil droonirünnakuid, nagu ka teistes naaberpiirkondades. Hirmunud ja oma tegevusest teadmata ajasid Vene sõjaväelased reisilennuki segamini teise drooniga, millele aitas kaasa halb nähtavus. Pärast lennuki kahjustamist suunasid okupandid sõjaväeosakonna töötajate kuritegeliku eksimuse varjamiseks lennuki suunas, kuhu see suure tõenäosusega ei ulatu.
Väga tugevale udule viidates ei lubatud lennukil Groznõis maanduda. Lennuk pidi eriteenistuse plaani järgi teel Aktausse alla kukkuma ja Kaspia merre uppuma. Nii kavatses FSB ühe tsiviillennuki ja selle reisijate ohverdamisega katta õhutõrjeoperatsioonid okupeeritud Tšetšeenias. Põhjuseid, miks lennukit Groznõile lähimasse teise Venemaa lennujaama ei suunatud, võib muidugi välja pakkuda palju: Nazran, Minvody, Mahhatškala. Kuid me mõistame, mis ülesanne oli, ja seetõttu osutus julgeolekujõudude tegevus täielikult nende ebainimliku loogika raamidesse.
See, et lennuk suutis maale jõuda ja osa reisijatest ellu jäi, on suuresti tingitud pilootide kangelaslikkusest ja professionaalsusest. Samuti pole hetkel mõtet ellujäänuid, vene reisijaid intervjueerida. Kuna suure tõenäosusega on neil juba olnud selgitav vestlus, mida nad võivad öelda ja mida mitte. Need, keda juba küsitleti, rääkisid ühest suust plahvatusest, mis toimus lennuki Groznõis maandumisel.
Tegelikult oli ju plaanipärane tsiviillend nähtav online-flight24 ja üle kontrollitav...
Ju ahvidel näpud sügelesid
https://t.me/s/niysoo
(Toortõlge)
Viimaste teadete kohaselt on Bakuu-Groznõi lennul toimunud lennuõnnetuse põhjustes kahtlusi üha vähem.
Õhutõrje raketilöögile viitab kahjustuste iseloom, mis on näha õnnetuspaigal tehtud amatöörvideokaadritel, millega asjatundjad tutvuda said. Kui võrrelda kõiki andmeid, siis järeldus on järgmine:
25. detsembril korraldati okupeeritud Tšetšeenia territooriumil droonirünnakuid, nagu ka teistes naaberpiirkondades. Hirmunud ja oma tegevusest teadmata ajasid Vene sõjaväelased reisilennuki segamini teise drooniga, millele aitas kaasa halb nähtavus. Pärast lennuki kahjustamist suunasid okupandid sõjaväeosakonna töötajate kuritegeliku eksimuse varjamiseks lennuki suunas, kuhu see suure tõenäosusega ei ulatu.
Väga tugevale udule viidates ei lubatud lennukil Groznõis maanduda. Lennuk pidi eriteenistuse plaani järgi teel Aktausse alla kukkuma ja Kaspia merre uppuma. Nii kavatses FSB ühe tsiviillennuki ja selle reisijate ohverdamisega katta õhutõrjeoperatsioonid okupeeritud Tšetšeenias. Põhjuseid, miks lennukit Groznõile lähimasse teise Venemaa lennujaama ei suunatud, võib muidugi välja pakkuda palju: Nazran, Minvody, Mahhatškala. Kuid me mõistame, mis ülesanne oli, ja seetõttu osutus julgeolekujõudude tegevus täielikult nende ebainimliku loogika raamidesse.
See, et lennuk suutis maale jõuda ja osa reisijatest ellu jäi, on suuresti tingitud pilootide kangelaslikkusest ja professionaalsusest. Samuti pole hetkel mõtet ellujäänuid, vene reisijaid intervjueerida. Kuna suure tõenäosusega on neil juba olnud selgitav vestlus, mida nad võivad öelda ja mida mitte. Need, keda juba küsitleti, rääkisid ühest suust plahvatusest, mis toimus lennuki Groznõis maandumisel.
Tegelikult oli ju plaanipärane tsiviillend nähtav online-flight24 ja üle kontrollitav...
Ju ahvidel näpud sügelesid

Lennuõnnetused
Käib välja versiooni, et Kasahstani oli vaja lennata selleks venelased toimunut kinni ei mätsida ei saaks.
https://www.youtube.com/watch?v=kAnyHXuPGKY
Kui suur on võimalus, et meediasse need raketikahjustustega pildid oleks jõudnud? IMHO olematud.
Omaette küsimus, et kes võttis vastu otsuse lennata Venest kaugele.
Siin peaks teadma, et kuidas asjad protokollide järgi käima peaksid, kui tsiviillennukit rünnatakse. Mina seda ei tea.
Kas uue sihtkoha valib piloot, lennukit opereeriv firma või oleneb olukorrast?
https://www.youtube.com/watch?v=kAnyHXuPGKY
Kui suur on võimalus, et meediasse need raketikahjustustega pildid oleks jõudnud? IMHO olematud.
Omaette küsimus, et kes võttis vastu otsuse lennata Venest kaugele.
Siin peaks teadma, et kuidas asjad protokollide järgi käima peaksid, kui tsiviillennukit rünnatakse. Mina seda ei tea.
Kas uue sihtkoha valib piloot, lennukit opereeriv firma või oleneb olukorrast?
Re: Armeenia vs Aserbaidžaan
Linnuparv suitsetas vales kohas...Taurus kirjutas: ↑25 Dets, 2024 13:05https://maailm.postimees.ee/8160648/ase ... tanis-allaOperatiivstaap lisas, et lennuki pardal viibis 37 Aserbaidžaani, 16 Vene, kuus Kasahstani ja kolm Kõrgõzstani kodanikku.
GPS segamise andmed pärinevad tõenäoliselt Flightradarilt, muud ametkonnad räägivad udust, tehnilistest probleemidest ja lindudest...
Huvitav, kuidas orkid seda kinnimätsima hakkavad. Videost tundub, et sabatüür ja stabilisaator ei toimi korralikult. Eks mustad kastid annavad vastuse.
Ostan või vahetan kõike, mis puudutab EW lennundusega seonduvat.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist