Privaatsus on kallis
Re: Privaatsus on kallis
Või sikutasid ise VIN järgi riiklikud autonumbrid alla?
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Privaatsus on kallis
Saksamaal on näiteks autonumber seotud valdaja elukohaga - näiteks elad Münchenis ja kolid Kölni, siis pead numbri ära vahetama M-ga algava numbri K-ga algava vastu.
Ei usu et VW sai Bundesregistrist andmed kõigi omanikuvahetuste kohta.
Re: Privaatsus on kallis
Nuh, Eestis saab küll VIN-i järgi auto numbri teada.
Re: Privaatsus on kallis
Ma arvan, et paljudel autotootjatel on olemas äpp, mille installid telefoni ja siis seod konkreetse autoga VIN abil. Äpist saad siis ise tagantjärgi vaadata, kuhu sa mingil päeval sõitsid, mitu km, mitu liitrit kütust, mitu € sõit maksis. Kui need andmed lekkima lähevad, siis näevad tõesti ka teised, kus sa käid. Kus sa käinud oled näitab ka google sulle, kui su telefon on seotud mingi gmaili ehk google kontoga. Kes neid andmeid näeb, pagan seda teab.
Re: Privaatsus on kallis
Andmed saadi äpist.
Viimati muutis hjl85, 01 Jaan, 2025 23:34, muudetud 4 korda kokku.
Re: Privaatsus on kallis
EV. andmed korjati käppist. Kuna ilma äppita neil EV-l teatud funktsioonid ei tööta jne. Igatahes VW teadis täpselt kes, kus, kuidas, millal kasutas ja kus liikus, peatus ja kui kaua kuskil viibis. Need andmed on äärmiselt tundlikud. Kui netist selle jama kohta lugeda siis selgub, et nende seas oli ka BND kasutuses olevate autode liikumised jm eespool toodud andmed2korda2 kirjutas: ↑01 Jaan, 2025 12:23 Ma seda "olid autonumbriga seotud" juttu ülearu ei usu*, sest autotootja jaoks on riiklik registreerimismärk üks tüütu lisatunnus, mis võib aja jooksul muutuda ja selle üle puudub autotootjal igasugune kontroll.
Oluliselt tõenäolisem on, et unustati andmetele külge VIN - see on tootja kontrolli all ja rangelt unikaalne.
* - ons keegi kunagi mõne auto seadetes pidanud regmärki sisestama või selleks kasvõi koha leidnud?
Re: Privaatsus on kallis
Tänapäevase auto kasutusjuhendis on mitukümmend lehekülge tarkvara alast teavet, mida autoomanik peaks teadma.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Privaatsus on kallis
Ka sisepõletajad vajavad personaalseadete aktiveerimiseks moblasse autotootja äpi laadimist ja selle sidumist autoga.hjl85 kirjutas: ↑01 Jaan, 2025 23:26 EV. andmed korjati äppist. Kuna ilma äppita neil EV-l teatud funktsioonid ei tööta jne.
Igatahes VW teadis täpselt kes, kus, kuidas, millal kasutas ja kus liikus, peatus ja kui kaua kuskil viibis. Need andmed on äärmiselt tundlikud. Kui netist selle jama kohta lugeda siis selgub, et nende seas oli ka BND kasutuses olevate autode liikumised jm eespool toodud andmed
Kes on oma moblas aktiveerinud "leia mind" funktsiooni, võiks lugeda läbi selle teenuse kasutustingimused ja kujutada ette mida selline kooslus võimaldab.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
Re: Privaatsus on kallis
https://www.corkbeo.ie/news/local-news/ ... e-30742795
Jäi siuke asi silma. Interneti jagaja ( eesti mõistes Elisa jne. ) saatis kirja kohviku pidajale kes jagab Wi-Fit oma kohvikus et keegi laadis alla muusikat, kohviku IP adressil. Kellaaeg ja puha.
Jäi siuke asi silma. Interneti jagaja ( eesti mõistes Elisa jne. ) saatis kirja kohviku pidajale kes jagab Wi-Fit oma kohvikus et keegi laadis alla muusikat, kohviku IP adressil. Kellaaeg ja puha.
Re: Privaatsus on kallis
https://www.err.ee/1609635740/riik-kava ... rate-vorku
"Politsei- ja piirivalveamet arendab koostöös siseministeeriumiga isemõõtvat politseisõidukit, mis tuvastab liiklusrikkumised patrullautos olevast jälgimisseadmest. Samal ajal kavandab riik üle-eestilist näo- ja numbrituvastusega valvekaamerate võrku. Selline inimeste jälgimine on andmekaitse osas aga probleemne."
"Politsei- ja piirivalveamet arendab koostöös siseministeeriumiga isemõõtvat politseisõidukit, mis tuvastab liiklusrikkumised patrullautos olevast jälgimisseadmest. Samal ajal kavandab riik üle-eestilist näo- ja numbrituvastusega valvekaamerate võrku. Selline inimeste jälgimine on andmekaitse osas aga probleemne."
Re: Privaatsus on kallis
PPA kava ilmselt pole muud kui Sirle Loigo katse luua platform ja siis müüa teenust "riigile" , juba praegu on politseil tehnilist võimekust rohkem kui küll , pole väärtegude menetlejaid kes kogutud andmete alusel väärtegusi menetleks .
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Autotehnikateema
Valitsus otsustas eile (meedias Keldo suu läbi) jälgimisühiskonna ideest taganeda (mida sisemin ja PPA viimasel ajal olid ette valmistanud). Huvitav, kas ka "keskmise kiiruse" projekt, mille käigus kavatseti jäädvustada ja salvestada paljude sõidukite ja seal istujate nägusid, läheb sama teed? Siis saab ju AI panna tööle, järsku on mõni pirn läbi või roolis tegeletakse kõrvaliste asjadega? Või sõidetakse võõra naisega järsku?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Selle eest nülitakse mujal maailmas juba tänasel päeval usinasti raha. Saksas telefoni kohendamise eest armatuurlaual 130 raha. Kusjuures paarkümmend kilomeetrit toimumiskohast eemal. Võta nüüd kinni, kas istus ekraani ees inimene või toimetas AI......või roolis tegeletakse kõrvaliste asjadega
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Privaatsus on kallis
Meil ei ole vaja salvestada nägusid ja kaamera saab tarkvaraliselt juba pilti tegema panna ainult numbris/autost ilma nägudeta. Selleks on meil registris olemas kirjas vastutav kasutaja.Kapten Trumm kirjutas: ↑21 Mär, 2025 9:55 Valitsus otsustas eile (meedias Keldo suu läbi) jälgimisühiskonna ideest taganeda (mida sisemin ja PPA viimasel ajal olid ette valmistanud). Huvitav, kas ka "keskmise kiiruse" projekt, mille käigus kavatseti jäädvustada ja salvestada paljude sõidukite ja seal istujate nägusid, läheb sama teed? Siis saab ju AI panna tööle, järsku on mõni pirn läbi või roolis tegeletakse kõrvaliste asjadega? Või sõidetakse võõra naisega järsku?
Olles selle keskmise kiiruse mõõtmise arenguga kaasas käinud lõunapoolsete naabrite näitel siis võin öelda, et liiklus on läinud seal ikka väga palju rahulikumaks ja s.t. turvalisemaks. Need aastad kui seda keskmise mõõtmist Leedus ei olnud oli kole sõita, nüüd on ikka väga muhe kulgemine.
-
- Liige
- Postitusi: 890
- Liitunud: 09 Jaan, 2024 18:14
- Kontakt:
Re: Privaatsus on kallis
PPA nõuab omale privaatsust avalikus ruumis baseeruvate fotograafide eest. Keegi kodanik nõuab selgitust, kas ta tohib PPA hooneid avalikust ruumist pildistada.
Politsei hinnangul pole lubatud nende hooneid pildistada ega filmida
Kohus menetleb.
Samal ajal valmistub Maaamet järjekordselt kõike valimatult üles pildistama ja netti üles laadima. Ühiskond on vahest selline kummaline, et kassiluugi pärast kakeldakse, aga karjavärav on lahti.
Politsei hinnangul pole lubatud nende hooneid pildistada ega filmida
Kohus menetleb.
Samal ajal valmistub Maaamet järjekordselt kõike valimatult üles pildistama ja netti üles laadima. Ühiskond on vahest selline kummaline, et kassiluugi pärast kakeldakse, aga karjavärav on lahti.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist