Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Eks Cooki saarte seadusi kasutavatel biznismännidel jookseb ka alternatiivne taksomeeter, mida aluse kinnipidamine põhjustab.
Eesti peaks ka kiiresti omad rehkendused käima panema ja Soome võimaliku protsessi tarbeks esitama. Kütusest ja logust alusest vaevalt et piisab kahju korvamiseks, vaataks siis huviga varilaevastiku kindlustusseltsi poole. Kes ja millistel tingimustel kindlustab Kremli tegevust? Laeva seitsme juhtliikme osas on liikumispiirangud kehtestatud, võimalik, et grusiinist kapten ja teised ülemused tuleb kindluse mõttes kinnimajja paigutada ja, jah, laeva lastiks olev kütus maa hoidlatesse ümber pumbata, et vältida muuhulgas loodusreostuse riski.
Eesti peaks ka kiiresti omad rehkendused käima panema ja Soome võimaliku protsessi tarbeks esitama. Kütusest ja logust alusest vaevalt et piisab kahju korvamiseks, vaataks siis huviga varilaevastiku kindlustusseltsi poole. Kes ja millistel tingimustel kindlustab Kremli tegevust? Laeva seitsme juhtliikme osas on liikumispiirangud kehtestatud, võimalik, et grusiinist kapten ja teised ülemused tuleb kindluse mõttes kinnimajja paigutada ja, jah, laeva lastiks olev kütus maa hoidlatesse ümber pumbata, et vältida muuhulgas loodusreostuse riski.
Viimati muutis Runkel, 02 Jaan, 2025 22:19, muudetud 1 kord kokku.
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Fingrid ja Elisa mõlemad nõuavad Eagle-S konfiskeerimist kahjude katteks.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010939431.html
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010939431.html
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Kas eestil on ka mingeid kahjusi kui jah siis..... mida oodatakse?
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Eesti küündimatu valitsus lihtsalt sügab kotte.. 

Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Meite valitsus värvib vene nafta vagunitel üle silti"Russki Mir". Pidavat häirima . Ei häiri vene nafta vaid kiri vagunitel "Russki Mir".


Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Meil pole paraku midagi deklareerida seal kahjude real, sest elekter pidi hoopis odavamaks minema ja rahvale rohkem raha kätte jääma hakkama. Kui estlink 1 ka ära lõhutakse, siis algaks ilmselt kahe kaabli vahel kohalike kiluparvede abil galvaaniline reaktsioon ja elektrit saaks puhtamuidu.
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Ma lülitaks ühelt poolt plussi ja miinuse ümber nii et tekib kaarleek ja laevateel varilaevaliiklus katkeb päevapealt.trs kirjutas: ↑03 Jaan, 2025 12:59 Meil pole paraku midagi deklareerida seal kahjude real, sest elekter pidi hoopis odavamaks minema ja rahvale rohkem raha kätte jääma hakkama. Kui estlink 1 ka ära lõhutakse, siis algaks ilmselt kahe kaabli vahel kohalike kiluparvede abil galvaaniline reaktsioon ja elektrit saaks puhtamuidu.

Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
-
- Liige
- Postitusi: 1031
- Liitunud: 27 Dets, 2012 10:02
- Kontakt:
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Vene nägemus kuidas taristukriisi lahendada. Panen siia sellepärast, et hea vahel näha mida seal teiselpool tehakse. Vene telku jutusaates (Solovjov) siis külalised olid härga täis ja soovitasid valvelaevad põhja lasta ning Baltimaad maismaad mööda vallutada.
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Minu meelest jäime me eriarvamusele: viewtopic.php?t=40031&hilit=100M&start=2955.Kapten Trumm kirjutas: ↑02 Jaan, 2025 11:57Umbes samade tulemusteni jõudsime ja rannakaitse ja mereväe teemas, umbes 100M hinnaklassiga on neid korveti kestasid soetatud ka mujal.
Mis Turvasse puutub, siis on rida põhjuseid, miks ta ongi tavalisest kallim. Oma klassi esimene - nullist teha on alati kallim. Üks esimesi laevu Soomes, mida saab käitada nii diisli kui gaasiga. Omapärased sõuseadmed. Jääklass. Nimetatud radar, seadmed naftareostuse tõrjeks ja ilmselt ka mingid allveesensorid.
Lõpuks on küsimus "Kas 100, 70 või 50 meetrit?" natuke kõrveline (ehkki illustratiivne), sest laevameistrile ei anta tellimus "Tee 100 m laev!", vaid "Disaini laev, mis suudab X meetrise lainega teha seda ja teist!". Sellest tuletub nii meetrid kui hind ja ilmselt tuleb teha erinevaid kompromisse.
You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant. (Harlan Ellison)
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Täna näiteks on "küündimatu valitsus" reaalselt kahe-kolme sõjalaevaga merel.
Seltsiks kaablit remontivatele prantslaste "Cable Vigilance" ning soomlaste "Telepaati" kaablilaevadele. Lisaks veel hunnik AIS-i markereid teistele laevadele, et ärge tulge segama. Suure tõenäosusega on optika kaablid varsti parandatud.
- Manused
-
- Screenshot 2025-01-04 at 02.03.08.png (30.52 KiB) Vaadatud 1184 korda
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
taavi013 kirjutas: ↑04 Jaan, 2025 2:05Täna näiteks on "küündimatu valitsus" reaalselt kahe-kolme sõjalaevaga merel.
Seltsiks kaablit remontivatele prantslaste "Cable Vigilance" ning soomlaste "Telepaati" kaablilaevadele. Lisaks veel hunnik AIS-i markereid teistele laevadele, et ärge tulge segama. Suure tõenäosusega on optika kaablid varsti parandatud.
Reostustõrjelaevaga ikka

Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Isiklikult mulle meenutab see " aida valvamist, peale vargust " , et teeme midagi.
Re: Meie ja liitlaste taristu Läänemere põhjas
Nonii, video balticconnector-i lõhkumisest. https://www.youtube.com/watch?v=WVPZMDnKwEw
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline