Ligi tuhat aasta maks ja pea 5K reg tasu.Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Jaan, 2025 12:03 Jeep-kaubik, mis riigi silmis probleem on, pole mitte Porsche Cayenne, vaid eelmise põlvkonna Land Cruiser, mida sai kohe tehasest tellida kaubiku tüübikinnitusega ja mille pidi siis ARK kobisemata N1G-na arvele võtma. Kahtlustan, et selliseid autosid oligi enamus müüdutest. Uut, viimast põlve ei pidavat enam saama.
Kui järgi mõelda, millest nõudlus sellise butafooria järele, siis meenutame "firmaautode eelnõud" ja kogu seda nõiajahti, siis selle "nõudluse" on riik ise oma läbimõtlemata tegevusega tekitanud.
Siin esindus ise reklaamib oma N1
https://www.auto24.ee/soidukid/4171460
Seejuures paneb imestama, et istmetega N1 lugemisel kaubikuks peab olema minimaalselt kaubaruumi eraldav võrk, siis seal pole sedagi.
Sõbral on NP300 Navara ja ütles et Qasqaiga saab pikemaid asju vedada kui navaraga. Mõte selles, et kui LC/Cayenne/Q7/X5 sile põrand+ vahesein siis pmst suurema kaubaruumiga kui euro/jaapani kastikas.