Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Re: Vene-Ukraina sõda II osa
Vene meediat ja sots meediat vaadates on tegemist pigem kombinatsiooniga mõlemast. Venemaal siiski on üsna räige inflatsioon ning palgad pole eriti tõusnud ning paljudes kohtades tulebki hakkama saada 300 euroga (mis on juba enam vähem) palk. Samal ajal hinnad on enam vähem samad mis siin, kohati isegi kallimad.
Sedagi eeldusel, et tööd on. Jah, Moskvas ja Piitris ning mõnes kohas veel on tööjõupuudus, samas on palju kohti, kus pole tööd.
Samal ajal on päris arvestatav osa rahvast ennast pehmelt öeldes lõhki laenanud.
Nüüd kui vähemalt vene inforuumis paljudele tundub, et sõjalõpp läheneb, oleks suurepärane võimalus ehk ilma sõjategevusse sattumata, mitmekordseks rublamiljonäriks saada.
Vene sots meedias samas jälle käib hädaldamine tõsisemal kujul, et viimasel ajal vabatahtlik kaader pole enam absoluutselt huvitatud sõdimisest.
Sedagi eeldusel, et tööd on. Jah, Moskvas ja Piitris ning mõnes kohas veel on tööjõupuudus, samas on palju kohti, kus pole tööd.
Samal ajal on päris arvestatav osa rahvast ennast pehmelt öeldes lõhki laenanud.
Nüüd kui vähemalt vene inforuumis paljudele tundub, et sõjalõpp läheneb, oleks suurepärane võimalus ehk ilma sõjategevusse sattumata, mitmekordseks rublamiljonäriks saada.
Vene sots meedias samas jälle käib hädaldamine tõsisemal kujul, et viimasel ajal vabatahtlik kaader pole enam absoluutselt huvitatud sõdimisest.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Indiat ei koti mingi sõda Ukrainas. Järjekordsed viis tankerit, mis veavad Venemaa naftat, olevat teel Indiasse.
Ja egas enne midagi muutugi, kuniks nafathind kukub...
https://oilprice.com/Latest-Energy-News ... India.html
Ja egas enne midagi muutugi, kuniks nafathind kukub...
https://oilprice.com/Latest-Energy-News ... India.html
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Reutersi 24. jaanuari artiklist võib aru saada, et USA on viimaste sanktsioonide valguses andnud Indiale aega 27. veebruarini vene naftaga (juba) lastitud tankereid vastu võtta ja 12. märtsini vastavate arvelduste lõpetamiseks.Miki kirjutas: ↑29 Jaan, 2025 9:39 Indiat ei koti mingi sõda Ukrainas. Järjekordsed viis tankerit, mis veavad Venemaa naftat, olevat teel Indiasse.
Ja egas enne midagi muutugi, kuniks nafathind kukub...
https://oilprice.com/Latest-Energy-News ... India.html
Märgitakse, et India järgib otseselt ÜRO kehtestatuid, kuid kardab ka (USA) teiseseid sanktsioone ja India Petrooleumi- ja Maagaasiministeeriumi sekretär Pankaj Jain ütleb, et India ostaks vene naftat edasi, kui hind jääks alla 60 dollari barrelist ning tarneahelas poleks sanktsioneeritud tankereid ega muid lülisid.
Nafta- ja gaasiminister Hardeep Singh Puri ise ütleb küll, et kui vene naftat hea hinnaga saab, siis India ostab sealt ja kui ei saa, siis mujalt ning vihjab Guajaanale, Brasiiliale, Kanadale ja Surinamile, kuid see võib olla ka "tahaks osta, aga ei saa" - vabandus venemaa lugejale.
Sest artiklis viidatud teisest loost selgub, et treiderid enam vene naftat üldse ei vahenda ja rafineerijad on juba väljastanud uued hanked näiteks araabia Murban - klassi naftale ja seda kohe pärast Trumpi ametisseastumist.
Täpsem info selle kohta Reutersi kolmandas artiklis.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Soome ajakirjanduses (Helsingin Sanomat) avaldati järgmine info:
"Bussifirma veab Venemaale sanktsioonide alla kuuluvaid tooteid
Venemaa sanktsioonid| Tallinnast ja Riiast veetakse keelatud kaupu Peterburi suunas. Siia kuuluvad ka Soome tooted.
Soomest veetakse Venemaale keelatud kaupa.
Marsruut kulgeb Tallinnast ja Riiast Luhamaa piirijaama ning sealt edasi Peterburi.
Suurem osa kaupadest on pärit Lätist ja Eestist, kuid leidub ka Soome tooteid.
Autojuhid viivad varuosi, arvuteid ja nutitelefone Peterburi."
Link HS-le (tasuta artikkel): https://www.hs.fi/maailma/art-2000010993895.html
Tallinna-Peterburgi vahel tegutsevad firmad:
Lux-Express, Ecolines... mis veel?
Huvitav, palju makstakse bussifirmadele, et firma juhtkond "silma kinni pigistaks"?
"Bussifirma veab Venemaale sanktsioonide alla kuuluvaid tooteid
Venemaa sanktsioonid| Tallinnast ja Riiast veetakse keelatud kaupu Peterburi suunas. Siia kuuluvad ka Soome tooted.
Soomest veetakse Venemaale keelatud kaupa.
Marsruut kulgeb Tallinnast ja Riiast Luhamaa piirijaama ning sealt edasi Peterburi.
Suurem osa kaupadest on pärit Lätist ja Eestist, kuid leidub ka Soome tooteid.
Autojuhid viivad varuosi, arvuteid ja nutitelefone Peterburi."
Link HS-le (tasuta artikkel): https://www.hs.fi/maailma/art-2000010993895.html
Tallinna-Peterburgi vahel tegutsevad firmad:
Lux-Express, Ecolines... mis veel?
Huvitav, palju makstakse bussifirmadele, et firma juhtkond "silma kinni pigistaks"?
-
- Liige
- Postitusi: 1905
- Liitunud: 20 Mär, 2022 11:02
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Jälle tuleb küsimus lauale, et miks baltikumi piir on siiani lahti ida pooleEnnR kirjutas: ↑29 Jaan, 2025 12:19 Soome ajakirjanduses (Helsingin Sanomat) avaldati järgmine info:
"Bussifirma veab Venemaale sanktsioonide alla kuuluvaid tooteid
Venemaa sanktsioonid| Tallinnast ja Riiast veetakse keelatud kaupu Peterburi suunas. Siia kuuluvad ka Soome tooted.
Soomest veetakse Venemaale keelatud kaupa.
Marsruut kulgeb Tallinnast ja Riiast Luhamaa piirijaama ning sealt edasi Peterburi.
Suurem osa kaupadest on pärit Lätist ja Eestist, kuid leidub ka Soome tooteid.
Autojuhid viivad varuosi, arvuteid ja nutitelefone Peterburi."
Link HS-le (tasuta artikkel): https://www.hs.fi/maailma/art-2000010993895.html
Tallinna-Peterburgi vahel tegutsevad firmad:
Lux-Express, Ecolines... mis veel?
Huvitav, palju makstakse bussifirmadele, et firma juhtkond "silma kinni pigistaks"?

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Eesti keelde ka vahendatud: Soome väljaanne: bussifirma smugeldab Eesti kaudu Venemaale keelatud kaupa
Esimese ehmatusega oskas MTA tollipunkti juhataja Toomas Huik küll väga ümmargust juttu ajada - "Maksu- ja Tolliamet korraldab tolli tööd piiripunktides lähtudes rahvusvahelistest ja siseriiklikest õigusaktidest. Eestist välisriikidesse suunduvate reisijate puhul teeme täielikku tollikontrolli, mis laieneb ka bussidele. See tähendab, et tolliametnikud kontrollivad kõiki Eestist väljuvaid busse, mida valgustatakse läbi ka röntgenis. Reisijaid ja nende pagaseid kontrollime peahoones, kus kasutatakse samuti läbivalgustusseadet."
Aga ma oleks väga imestunud, kui Eesti toll selle info peale jalgu tuharate alt välja ei tõmbaks ja piiril busse endid pisteliselt, aga põhjalikult puistama ei hakkaks.
Ning vanasti vist ka konfiskeeriti salakauba veoks kasiutatud sõidukeid? Praegu ütleb küll Tolliseaduse § 78, lg 2, et "Kohtuväline menetleja või kohus võib konfiskeerida tollialaste õigusaktide rikkumise eesmärgil eriliselt ümber ehitatud transpordivahendi, millega või mille abil pandi toime tollialaste õigusaktide rikkumine.", millest võib välja lugeda, et ümberehitamata sõidukile see ei kehti, aga ka sel juhul saab antud juhul bussi lõpututeks "täiendavateks läbivaatusteks" ja muuks selliseks kuhugi hoiule jätta. Lisaks EMTA erikontrollid omanikule ja muud mõnusat, nii peaks isu sikku teha, ükskõik kui suure raha eest, kiiresti kaduma.
Esimese ehmatusega oskas MTA tollipunkti juhataja Toomas Huik küll väga ümmargust juttu ajada - "Maksu- ja Tolliamet korraldab tolli tööd piiripunktides lähtudes rahvusvahelistest ja siseriiklikest õigusaktidest. Eestist välisriikidesse suunduvate reisijate puhul teeme täielikku tollikontrolli, mis laieneb ka bussidele. See tähendab, et tolliametnikud kontrollivad kõiki Eestist väljuvaid busse, mida valgustatakse läbi ka röntgenis. Reisijaid ja nende pagaseid kontrollime peahoones, kus kasutatakse samuti läbivalgustusseadet."
Aga ma oleks väga imestunud, kui Eesti toll selle info peale jalgu tuharate alt välja ei tõmbaks ja piiril busse endid pisteliselt, aga põhjalikult puistama ei hakkaks.
Ning vanasti vist ka konfiskeeriti salakauba veoks kasiutatud sõidukeid? Praegu ütleb küll Tolliseaduse § 78, lg 2, et "Kohtuväline menetleja või kohus võib konfiskeerida tollialaste õigusaktide rikkumise eesmärgil eriliselt ümber ehitatud transpordivahendi, millega või mille abil pandi toime tollialaste õigusaktide rikkumine.", millest võib välja lugeda, et ümberehitamata sõidukile see ei kehti, aga ka sel juhul saab antud juhul bussi lõpututeks "täiendavateks läbivaatusteks" ja muuks selliseks kuhugi hoiule jätta. Lisaks EMTA erikontrollid omanikule ja muud mõnusat, nii peaks isu sikku teha, ükskõik kui suure raha eest, kiiresti kaduma.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Aga Toomas Huik ongi see "Eesti toll", kelle tuharatest ja jalgadest me siin räägime..., paraku ta ise räägib vaid "ümmargust juttu", kusjuures ajaleheartiklis mainitakse ka seda, et need läbivalgustus (röntgen-) seadmed eriti ei töötavat (Eesti poolel) ja vene poolel "lähevad rikki" peale seda, kui vene tollitöötajat premeeritakse 5000 lepalehega. Minu meelest pole siin küsimus enam tollis, vaid riiklikus julgeolekus, kus KaPo peaks uurima, mida tähendab väide, et ka bussifirmade juhtkonnad on "premeeritud"!
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Siin on EnnR-il Soome keele tõlkeviga, mitte ei läbivalgustus eriti ei töötavat ala rikkis, vaid ei ole kasutuses enamasti ehk kasutatakse vastavalt vajadusele. Kindlasti mingi salakaubavedu toimub st on leitud, et Eesti ei kontrolli piisavalt ja kasutatakse tekkinud nö akent ära, aga imelik, et Eesti bussijuht Soome lehele läheb kurtma või on tegu hoopis Soome firmaga ja Eesti toll võtab asja umbes nii, et "no sealt küll keegi midagi keelatut keegi ei vii ning sellest ka pealiskaudne tollikontroll". Ühesõnaga, Soome ajaleht peaks kindlasti info asjaomastele organitele edasi andma, muidu on tegu kuulujutuga klikkide kogumiseks. Mind näiteks häiris, kunagi Soomes elanuna, kaksikmoraal, et kui somaalane või muu mustanahaline immigrant sooritas suht võika kuriteo (tihti seksuaalkuritegu ala alaealise vägistamine), siis rassismilmingute vältimiseks, kohalik ajakirjandus varjas kiivalt kurjategija rassi või päritolu, jäi eestlane vahele väikse koguse narkoga või poevargusega, oli järgmine päev suur ajalehe pealkiri "VIROLAINEN......", et siis järsku samad reeglid ei kehtinud.kusjuures ajaleheartiklis mainitakse ka seda, et need läbivalgustus (röntgen-) seadmed eriti ei töötavat (Eesti poolel)

Unforeseen consequences
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
paduvene Z kisseljovi kahjunõuete numbrid Google-le ikka mega suured https://t.me/Sandymustache/20718
google tõlkes: Arvestades, et duodecillion on ühik 39 nulliga ja googol on 100 nulliga, on sellel tsirkusel (mis on juba suurem kui kogu maailma SKT) veel arenguruumi!
Ps Kui aru ei saa, loeb ja tõlgib ise, minule igatahes MÜSTIKA
google tõlkes: Arvestades, et duodecillion on ühik 39 nulliga ja googol on 100 nulliga, on sellel tsirkusel (mis on juba suurem kui kogu maailma SKT) veel arenguruumi!
Ps Kui aru ei saa, loeb ja tõlgib ise, minule igatahes MÜSTIKA
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Minu teada läbi Luhamaa sõidab ainult Lätlaste Ecolines. Lux sõidab Narva, sealt saab ainult jala üle. Seega kas käib ainult üks bussifirma kes sellist "äri" ajab ?EnnR kirjutas: ↑29 Jaan, 2025 12:19 Soome ajakirjanduses (Helsingin Sanomat) avaldati järgmine info:
"Bussifirma veab Venemaale sanktsioonide alla kuuluvaid tooteid
Venemaa sanktsioonid| Tallinnast ja Riiast veetakse keelatud kaupu Peterburi suunas. Siia kuuluvad ka Soome tooted.
Soomest veetakse Venemaale keelatud kaupa.
Marsruut kulgeb Tallinnast ja Riiast Luhamaa piirijaama ning sealt edasi Peterburi.
Suurem osa kaupadest on pärit Lätist ja Eestist, kuid leidub ka Soome tooteid.
Autojuhid viivad varuosi, arvuteid ja nutitelefone Peterburi."
Link HS-le (tasuta artikkel): https://www.hs.fi/maailma/art-2000010993895.html
Tallinna-Peterburgi vahel tegutsevad firmad:
Lux-Express, Ecolines... mis veel?
Huvitav, palju makstakse bussifirmadele, et firma juhtkond "silma kinni pigistaks"?
-
- Liige
- Postitusi: 2321
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Et saaks sealt puitu sisse vedadaHuviline78 kirjutas: ↑29 Jaan, 2025 12:24 Jälle tuleb küsimus lauale, et miks baltikumi piir on siiani lahti ida poole.

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Need vattid proovivad Google-lit raha saada Iiri kohtus.
https://www.independent.ie/business/rus ... 63927.html
https://www.independent.ie/business/rus ... 63927.html
-
- Liige
- Postitusi: 37
- Liitunud: 12 Mär, 2022 8:36
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Mind häiris Soomes elades see, et selline "virolainen" oli tavaliselt pärit Kohtla-Järvelt või Narvast ja nimeks oli tal Ivan või Deniss või midagi seesugust. Teisisõnu ei olnud ta eestlase jaoks eestlane.Roamless kirjutas: ↑29 Jaan, 2025 14:52 Mind näiteks häiris, kunagi Soomes elanuna, kaksikmoraal, et kui somaalane või muu mustanahaline immigrant sooritas suht võika kuriteo (tihti seksuaalkuritegu ala alaealise vägistamine), siis rassismilmingute vältimiseks, kohalik ajakirjandus varjas kiivalt kurjategija rassi või päritolu, jäi eestlane vahele väikse koguse narkoga või poevargusega, oli järgmine päev suur ajalehe pealkiri "VIROLAINEN......", et siis järsku samad reeglid ei kehtinud.![]()
Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Tore abipalve - saatke meile Harris; Motorola juppe jms.
https://t.me/dva_majors/63431
PS.
Teadliku kodanikuna julgen arvata , et too "abijuppe" sisaldav pakike / võimalik ka mitmuses/
min. annab koordinaadid avamisel ; max. annab koordinaadid ja teeb pauku tolles "uurimis ja võrdluskeskuse" asukohas....
Võibolla loeme sellest lõimes vene põleb ja plahvatab
https://t.me/dva_majors/63431
PS.
Teadliku kodanikuna julgen arvata , et too "abijuppe" sisaldav pakike / võimalik ka mitmuses/
min. annab koordinaadid avamisel ; max. annab koordinaadid ja teeb pauku tolles "uurimis ja võrdluskeskuse" asukohas....
Võibolla loeme sellest lõimes vene põleb ja plahvatab
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Ma ei saa aru, miks seda juttu "ümmarguseks" või justkui oma tööd mitte tegeva tolli õigustuseks peetakse? Selgelt öeldakse ju, et kõikidele Eestist väljuvatele bussidele tehakse täiskontroll ja need valgustatakse läbi!Sekeldaja kirjutas: ↑29 Jaan, 2025 12:43 Esimese ehmatusega oskas MTA tollipunkti juhataja Toomas Huik küll väga ümmargust juttu ajada - "Maksu- ja Tolliamet korraldab tolli tööd piiripunktides lähtudes rahvusvahelistest ja siseriiklikest õigusaktidest. Eestist välisriikidesse suunduvate reisijate puhul teeme täielikku tollikontrolli, mis laieneb ka bussidele. See tähendab, et tolliametnikud kontrollivad kõiki Eestist väljuvaid busse, mida valgustatakse läbi ka röntgenis. Reisijaid ja nende pagaseid kontrollime peahoones, kus kasutatakse samuti läbivalgustusseadet."
Muidugi, kus suitsu, seal tuld aga sellise umbmäärase artikli puhul ei saa välistada kas niisama lora (klikid pealkirjal) või miks mitte ka katset konkurentide elu keerulisemaks teha.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: GertS ja 9 külalist