See suvaline artikkel sisaldaab 20 aasta vanust infot!
Olen juba varem siia jaganud, et kaasaegsete piduritega (sõiduabidega) autod vajavad korralikuks toimimiseks Klass6 (DOT4+) piduriõlisid ja seda ei tohi segi ajada.
Üks pikk artikkel selle kohta:
https://www.vehicleservicepros.com/serv ... s-are-here

Autotõlge:
NÄIDE: VW/Audi pidurivedelik on märgistatud “DOT 4 Class 6”. DOT 4 ei ole piisav enamiku VW grupi sõidukite jaoks, mis on ehitatud alates 2006. aastast. VW nõutavad materjalistandardid “TL 766 Z” ja “501 14” sisaldavad lisaks DOT 4-le ka ISO 4925 klassi 6 standardeid.

Nagu näitab lisatud tabel (tabel #2) , kasutavad mõned tootjad (Volvo, Jaguar jne) patenteeritud materjalistandardite asemel ISO ja/või DOT standardeid. Volvo nõuab oma uusimate autode jaoks DOT 4, DOT 5.1 ja ISO 4925 klassi 6 kinnitust. See ei tähenda, et saate valida, millisele spetsifikatsioonile vastate.
See tähendab, et peate kasutama vedelikku, mis vastab kõigile kolmele spetsifikatsioonile!
Diagramm näitab ka, et DOT 4 ei ole enamiku kaasaegsete Fordi ja GM sõidukite jaoks piisav. Ford WSS-M6C65-A2 ja GMW 3356 materjalistandardid sisaldavad mõlemad ISO 4925 klassi 6 nõudeid.
Vedelikud üldiselt (eriti pidurivedelikud) on muutunud piisavalt keerukaks, et meie tööstus võib nõuda rohkem vedelike dünaamika ja kriitilise lugemisoskuse koolitust.
Liiga paljud tehnikud ei suuda hooldusteavet põhjalikult lugeda. Mõnel puudub kriitilise lugemise oskus, et mõne uue sõiduki keerukamat teenindusteavet täpselt tõlgendada.
Meil peab olema võime (ja kannatlikkus) hoolikalt lugeda, hoolikalt tõlgendada ja uurida tehnoloogiaid, millest me veel täielikult aru ei saa.