Sõiduautodest mahuks kaubiku rolli ehk Voyager või need suuremad dziibid. Lihtsalt N1 väikekaubiku veoruum on ikkagi sõiduauto kontekstis tohutu ja eriti pika teljevahe korral. Mul on endal XC70, mis on ikka küllalt suur universaal, kuid nt VW Caddyga see pagasniku mahus ei konkureeri kuidagit pidi.Mul ongi igapäevaautoks midagi sarnast ehk BMW X1 tehtud kaubik. Suures plaanis natuke kõrgemaks tõstetud ja neliveoline 3 seeria BMW. Samuti 2-liitrise mootoriga. Need märkused on kõik õiged ja see tähendab et ta on 2-istmeline. Tagaistme asemel on küljele väljatõmmatav töölaud ja kruupink. Õliseid masinaosi ja hüdrovoolikuid vean vahel vanni sees. Korraliku haagise jaoks on ta ikka liiga kerge , 2200 kg on lubatud ja sedagi tänu nelikveole. "Pikem ots" on ka selline väga lai mõiste. Minumeelest on see alates 500 km. Ergonoomika poolest võib sõita, iste ei ole kaugeltki nii hull kui ühe töökaaslase uuel Opel Combol mis juba 300 km-ga seljasirutuspausi nõuab. Aga müra on suur ja see väsitab. Sedaankered on palju vaiksemad. Universaalis on palju tühja ruumi ja igasugused kohinad ja müdinad võimenduvad nii et kõrvakuulmine kaob ära. Nii 50-100 km-ga see veel ei häiri, pika otsaga aga küll.
Caddy veoruum on pikem, laiem, madalama põranda ja kõrgema laega. Veoruumi sügavus on juba allalaskmata istmetega üle meetri.