Hädatapuna, kui teist testrit pole siis saab näidu õigsust kontrollida 1,5V või 9V patareiga. Mõni uus patarei ikka majapidamises leidub. Igaljuhul tasub testri näitu kahtlusega suhtuda kui tühja patarei märk põleb.isakene kirjutas: ↑14 Mär, 2025 15:38 Joomajoo, millised täppiselektroonikud kõik kokku kogunenud, vaata ja vingerda.Nooniused ja metroserdid ja mida kõik veel...
![]()
Peaks olema elementaarne, et testriga mõõtma asudes keerad alustuseks kontrolliks nupu 200 oomi peale, pistad juhtmed korraks kokku ja vaatad mida näitab. Elementaarne, et kui auto elektrisüsteemi mõõtma lähed, on sul vähemalt kaks voltmeetrit, mille mõlemad korraks samaaegselt ühe ja sama klemmi alla lükkad. Ja igapäevatester on mul see kõige tavalisem kümneeurone ehituspoe hiinakas, millega saab 90% igapäevaasju ära mõõdetud. Tõsiselt ka, millal teil auto kallal viimati üle kümnendiku täpsust vaja läks?
/---/
Algajale soovitaks odavtestri puhul natuke rohkem raha kulutada ja võtta selline millel "piuks" ka on. Piuksu all mõtlen alla 50 oomise takistuse mõõtmisel tekitatavat heli signaali.
Oomipoe eelis, hobi kasutajale vähemalt, on see et nood kahtlase väärtusega juhtmed saab seeeest kasvõi pühapäeval kätte.