Autotehnikateema
Re: Autotehnikateema
Misasja te seletate siin? Misjaoks seda paadikäru on vaja tagant ära võtta ja eraldi vintsida mööda slippi? Minge slipi peale vaatama, mingit sellist jama seal ei tehta.
Sõidad slipi peale, tagurdad tagarattaid pidi vette ja sõidad pealt paadiga minema. Olenevalt slipist, võib tegevus minna palju keerulisemaks tõesti, kui üherattaveolise autoga kajutiga paati sisse lastakse. Ja 100kg aerupaati võib käsitsi ka sisse tõsta. Aga normaalsuuruses paadimootorid ise kaaluvad juba päris palju. Pane sinna kajutiga paat ka ette ja ongi korras ja kaalud igatepidi lõhki.
Probleemiks olid mitte-mudased maasturid linnas, ilma mudarehvita. Minu point on, et inimene võib sellist maasturit kasutada eesmärgipäraselt ka ilma mudas sõitmata. Ja sellisel juhul pole mingit mõtet sinna mudarehve alla panna.
Kui ma tahan BE käruga traktorit või paati vedada, siis pean mitu autot ostma, et kortermaja ees parkida ka võiks? Nali kuubis. Või siis viimase aja mood - haagissuvilat vedada. Neid ka päris erineva kaaluga. Iga auto ja maastur ei pruugi sobida. Ja ongi parketi-hiluxit, jeepi või land roverit vaja. Simple as that.
Sõidad slipi peale, tagurdad tagarattaid pidi vette ja sõidad pealt paadiga minema. Olenevalt slipist, võib tegevus minna palju keerulisemaks tõesti, kui üherattaveolise autoga kajutiga paati sisse lastakse. Ja 100kg aerupaati võib käsitsi ka sisse tõsta. Aga normaalsuuruses paadimootorid ise kaaluvad juba päris palju. Pane sinna kajutiga paat ka ette ja ongi korras ja kaalud igatepidi lõhki.
Probleemiks olid mitte-mudased maasturid linnas, ilma mudarehvita. Minu point on, et inimene võib sellist maasturit kasutada eesmärgipäraselt ka ilma mudas sõitmata. Ja sellisel juhul pole mingit mõtet sinna mudarehve alla panna.
Kui ma tahan BE käruga traktorit või paati vedada, siis pean mitu autot ostma, et kortermaja ees parkida ka võiks? Nali kuubis. Või siis viimase aja mood - haagissuvilat vedada. Neid ka päris erineva kaaluga. Iga auto ja maastur ei pruugi sobida. Ja ongi parketi-hiluxit, jeepi või land roverit vaja. Simple as that.
Re: Autotehnikateema
Ja kõik need rangeroverid, landcruiserid .jms... lasnamäel tegelevad paadihobiga
Enamus ei tea kus neil haagise konks on üldse.
Tallinnas näeb üliharva mõnda RAMi, roverit või cruiserit üldse haagisega.

Enamus ei tea kus neil haagise konks on üldse.
Tallinnas näeb üliharva mõnda RAMi, roverit või cruiserit üldse haagisega.
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Ma ka see kurivaim kes linnas elades Hiluxit peab, aga mis teha maal metsa vaja majandada ja elukutse ka selline, et tööriistu terve hulk kaasas tassida. Ja kui sopaseks saab, siis reeglina pesen puhtaks ka, et mitte riideid määrida kogu aeg

Re: Autotehnikateema
Maastikul vedamiseks on maaankrud välja mõeldud.davidsoniharald kirjutas: ↑19 Mär, 2025 14:43Ma tahaks näha, kuidas sa paadikäru läbi kõrkjate vette lased.
Näiteks: https://www.pullpal.com/pull-pal-on-the-trail.html
Kuna masina katkiminek (hädajuhus) kohta ei küsi, siis vintsi on läinud vaja selleks, et mitte Peipsilt Tartusse slepis vedada.
Kuna slepis vedamine kulutab rohkem kütust, kui 2 alust iseseisvalt sõites, siis sai lähimasse sobivasse kohta kaldasse veetud ja vintsiga välja sikutatud.
On ka selliseid kohti, kus slippi ei olegi ja esiveolisega sisse saab ajada aga välja ei tõmba.
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
-
- Liige
- Postitusi: 2322
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Ma tahaks näha, kuidas sa paadikäru läbi kõrkjate vette lased.davidsoniharald kirjutas: ↑19 Mär, 2025 14:43 Mul on vintsil 40m nööri peal ja sellega saab hädajuhul kasvõi läbi kõrkjate käru välja vedada.
[/quote]
Äkki vintsib teiselt kaldalt , läbi jõe

- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Paadiga ärge ühte viga tehke. Tavalisest madalaportelisest kastihaagisest ärge üritage teha paadihaagist, tulemus saab kehv.
Käru raskuspunkt on vales kohas ja pannes 2,5 meetri pikkuse haagise peale 4-meetrise paadi, on raskus liiga taga ja käru tiisel hakkab autot tõstma.
Kuigi vastavad jupid käru põhja paigaldamiseks on suht odavalt tööriistamarketis müüügil. Lootuses, et sul on 2 in 1 käru.
Ostke ikka väike paadihaagis. Mina tegin valesti ja ei kiida. Lisaks on parem, kui vints asub tiislist kõrgemal, mitte madalal tiisli küljest. Lisaks asub paat sellisel haagisel vähe kõrgemal, mis muudab veeskamise keerukamaks (sügavamat vett on vaja).
Käru raskuspunkt on vales kohas ja pannes 2,5 meetri pikkuse haagise peale 4-meetrise paadi, on raskus liiga taga ja käru tiisel hakkab autot tõstma.
Kuigi vastavad jupid käru põhja paigaldamiseks on suht odavalt tööriistamarketis müüügil. Lootuses, et sul on 2 in 1 käru.
Ostke ikka väike paadihaagis. Mina tegin valesti ja ei kiida. Lisaks on parem, kui vints asub tiislist kõrgemal, mitte madalal tiisli küljest. Lisaks asub paat sellisel haagisel vähe kõrgemal, mis muudab veeskamise keerukamaks (sügavamat vett on vaja).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Osavam mees oskab teha tiislile (vintsikinnitusega) eemaldatava pikenduse, et haagise raskuskese oleks paigas.Kapten Trumm kirjutas: ↑20 Mär, 2025 5:34 Paadiga ärge ühte viga tehke. Tavalisest madalaportelisest kastihaagisest ärge üritage teha paadihaagist, tulemus saab kehv.
Käru raskuspunkt on vales kohas ja pannes 2,5 meetri pikkuse haagise peale 4-meetrise paadi, on raskus liiga taga ja käru tiisel hakkab autot tõstma. ...
Kes küsib, on loll üks kord, aga kes ei küsi on loll surmani.
-
- Liige
- Postitusi: 273
- Liitunud: 23 Apr, 2024 12:03
- Kontakt:
Sõjaline abi Ukrainale
Tuleb kutsuda Fordi moodne versioon Musk Ameerikast tootmist tööle panema. Tema autotehastele võrdset maailmas väga ei leia.olavsu1 kirjutas: ↑14 Mär, 2025 20:46 https://forte.delfi.ee/artikkel/1203635 ... r-probleem
miks nad neid asju ikka põlveotsas teevad kui juba ammu oleks tulnud Henry Fordilt õppust võtta ja vooluliini aretada.
Re: Autotehnikateema
https://auto.geenius.ee/rubriik/hea-nip ... zyEALw_wcBivo86 kirjutas: ↑19 Mär, 2025 15:35 Misasja te seletate siin?..
Kui ma tahan BE käruga traktorit või paati vedada, siis pean mitu autot ostma, et kortermaja ees parkida ka võiks? Nali kuubis. Või siis viimase aja mood - haagissuvilat vedada. Neid ka päris erineva kaaluga. Iga auto ja maastur ei pruugi sobida. Ja ongi parketi-hiluxit, jeepi või land roverit vaja. Simple as that.
Mitut autot ei ole vaja kui haagise / paadi / haagissuvila laadse ette https://www.pathwaycampers.com/xr rakendada 4x4 rahvasedaan Octavia Täismass, kg 1973
Ka paat kuni 6m kajutiga https://www.nettivene.com/moottorivene/bella/939997 mahub vabalt lubatu sisse . JES ka juhul kui kasutad https://www.automoli.com/et/vehicles/au ... t-c8-6203/
Sõjaline abi Ukrainale
Kuidas Tesla autotehased teistest autotehastest üle on?tsivi_list kirjutas: ↑20 Mär, 2025 10:36Tuleb kutsuda Fordi moodne versioon Musk Ameerikast tootmist tööle panema. Tema autotehastele võrdset maailmas väga ei leia.olavsu1 kirjutas: ↑14 Mär, 2025 20:46 https://forte.delfi.ee/artikkel/1203635 ... r-probleem
miks nad neid asju ikka põlveotsas teevad kui juba ammu oleks tulnud Henry Fordilt õppust võtta ja vooluliini aretada.
Re: Autotehnikateema
Aastaid tagasi lugesin kriitikat Tesla autotehase asjakorralduse kohta. Osteti pankrotti läinud autotehas ja asuti tootma. Allhanget ei taheta kasutada ning kõike ise teha. Sain aru, et ei kusagilt otsast majanduslikku efektiivsust ei paista. OtT lõpp!Kuidas Tesla autotehased teistest autotehastest üle on?
(Üli)koolitamata,aga lugeda kirjutada mõistan.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10213
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Sinu väljatoodu eelduseks on see, et haagise mass jääb 1500-1600kg juurde, kuna auto täismass 1900-2000kg vahel ja B-kat lubab kokku kuni 3500.HAT kirjutas: ↑20 Mär, 2025 11:18https://auto.geenius.ee/rubriik/hea-nip ... zyEALw_wcBivo86 kirjutas: ↑19 Mär, 2025 15:35 Misasja te seletate siin?..
Kui ma tahan BE käruga traktorit või paati vedada, siis pean mitu autot ostma, et kortermaja ees parkida ka võiks? Nali kuubis. Või siis viimase aja mood - haagissuvilat vedada. Neid ka päris erineva kaaluga. Iga auto ja maastur ei pruugi sobida. Ja ongi parketi-hiluxit, jeepi või land roverit vaja. Simple as that.
Mitut autot ei ole vaja kui haagise / paadi / haagissuvila laadse ette https://www.pathwaycampers.com/xr rakendada 4x4 rahvasedaan Octavia Täismass, kg 1973
Ka paat kuni 6m kajutiga https://www.nettivene.com/moottorivene/bella/939997 mahub vabalt lubatu sisse . JES ka juhul kui kasutad https://www.automoli.com/et/vehicles/au ... t-c8-6203/
Nii saab, ei vaidle. Isegi olin leidmas varianti, et kuidas tavalise B-katiga maksimaalse lubatud massiga haagist vedada. Jõudsin ka nende 2t kandis kaaluvate 4x4 sõidukate juurde + sinna 1500kg haagis sappa. Aga..
Lõpuks jõudsin ikka BE juurde (tegelikult ei ole ju liiga kallis ja keeruline ära teha - teooria on netis ja sõidutunde on 2, kokku läheb ca 500 euri) ja siis pole enam lubade mõttes vahet, palju haagis ja koorem kaalub, kuni 3,5t välja.
AGA siis tulebki justnimelt mängu vedukauto passis lubatud kilod. Ja siis pole mõtet enam 1500kg haagisega jebida ju. XC90 on näiteks lubatud 2250 kg. Aga neid autosid, kus haagis kuni 3500kg lubatud on, väga palju ei olegi.
Ok, väga palju vedamist võiks ära mahtuda ka kuni 1,5t või kuni 2t. Ja mahub ka. Aga 2t+ juba iga auto ei võimalda ja sealt üles ainult väksemaks valik läheb.
Nii, mida siis vedada on, mis nii raske on? Ega palju ei olegi ja saab ka niisama hakkama. Võib ka veoauto tellida alati jne. Aga kui sul juba käru ja load olemas on, siis leiad, mida vedada ka.
Mina tahaks oma mitme maakodu vahet t25-te vedada näiteks(1,5t + niiduk taga). Siis tahaks ohtlike puude ja katusetööde jaoks korvtõstukit rendist võtta (2t+). Mõnikord oleks vaja mõnda sõiduautot treila peal vedada (2,5t+). Tutvusringkonnas veetakse ka hobutreilerit näiteks (kaalub koos hobusega päris palju ikka). Siis jah, enamus paate on väiksed, aga mõnikord võib konksu otsa sattuda ka 7+m pikk suurempaat (jumal teab, palju need kaaluvad). Siis mõnikord tahaks koju killustikku tuua. Jah võib tellida ka veoautoga, aga kui piisaks 2t. Ei ole vaja 6t. Ja linna vahet käimist nagunii on iga päev. Siis võtad juba käru sappa ja paned 1-2t kildu peale. jne.
Lähed tood katuseplekki. Või puitu. Ja lased kohe norm koorma peale panna. Või tood maalt küttepuid ja tahad ühe sõiduga ikka mitu mitu ruumi tuua.
Põhjuseid mustmiljon.
Mul on endal ka kerghaagis, aga nüüd sai kõrini ja läksin BE peale üle. Ja hoian maasturit linnas maja ees ja offroadi ei tee. Aga käru plaanin küll vedada.
-
- Liige
- Postitusi: 273
- Liitunud: 23 Apr, 2024 12:03
- Kontakt:
Re: Sõjaline abi Ukrainale
Gigacasting, struktuurne aku. Oluliselt vähem detaile autodel kui teistel tootjatel. Suurem automatiseeritus.Qwerty226 kirjutas: ↑20 Mär, 2025 11:22Kuidas Tesla autotehased teistest autotehastest üle on?tsivi_list kirjutas: ↑20 Mär, 2025 10:36Tuleb kutsuda Fordi moodne versioon Musk Ameerikast tootmist tööle panema. Tema autotehastele võrdset maailmas väga ei leia.olavsu1 kirjutas: ↑14 Mär, 2025 20:46 https://forte.delfi.ee/artikkel/1203635 ... r-probleem
miks nad neid asju ikka põlveotsas teevad kui juba ammu oleks tulnud Henry Fordilt õppust võtta ja vooluliini aretada.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist