https://theaviationist.com/2025/03/21/ngad-awarded/The Next Generation Air Dominance Platform (the F-47) contract is a monumental leap forward in securing America’s air superiority for decades to come. This contract reaffirms our commitment to maintaining the United States’ position as the world’s most dominant Air Force, under the direction and leadership of our Commander in Chief, President Trump, and Secretary of Defense Hegseth.
With the F-47, we are not just building another fighter – we are shaping the future of warfare and putting our enemies on notice. This platform will be the most advanced, lethal, and adaptable fighter ever developed – designed to outpace, outmaneuver, and outmatch any adversary that dares to challenge our brave Airmen.
Despite what our adversaries claim, the F-47 is truly the world’s first crewed sixth-generation fighter, built to dominate the most capable peer adversary and operate in the most perilous threat environments imaginable. For the past five years, the X-planes for this aircraft have been quietly laying the foundation for the F-47 — flying hundreds of hours, testing cutting-edge concepts, and proving that we can push the envelope of technology with confidence. These experimental aircraft have demonstrated the innovations necessary to mature the F-47’s capabilities, ensuring that when we committed to building this fighter, we knew we were making the right investment for America.
While our X-planes were flying in the shadows, we were cementing our air dominance – accelerating the technology, refining our operational concepts, and proving that we can field this capability faster than ever before. Because of this, the F-47 will fly during President Trump’s administration.
In addition, the F-47 has unprecedented maturity. While the F-22 is currently the finest air superiority fighter in the world, and its modernization will make it even better, the F-47 is a generational leap forward. The maturity of the aircraft at this phase in the program confirms its readiness to dominate the future fight.
Compared to the F-22, the F-47 will cost less and be more adaptable to future threats – and we will have more of the F-47s in our inventory. The F-47 will have significantly longer range, more advanced stealth, be more sustainable, supportable, and have higher availability than our fifth-generation fighters. This platform is designed with a “built to adapt” mindset and will take significantly less manpower and infrastructure to deploy.
Our mission is clear. We will ensure America’s skies remain secure and our deterrence remains unshakable. With the F-47, we will strengthen our global position, keeping our enemies off-balance and at bay. And when they look up, they will see nothing but the certain defeat that awaits those who dare to challenge us – ‘Airpower Anytime, Anywhere’ is not just an aspiration, it’s a promise.
F-47 tulevikust
F-47 tulevikust
Boeing hakkab ehitama uut, kuuenda põlvkonna hävitajat F-47. Prototüüp on lennanud salaja juba viis aastat...

Re: F-47 tulevikust
Päris huvitav. Hea meelega võiks rohkem infot välja tilkuda nii selle kui B-21 kohta.
Huvitav küll et just Boeing võitjaks osutus, arvestades nende viimaseid prohmakaid kosmoses ja tsiviillennunduses. Aga noh, ka eelmise põlvkonna puhul lõppkokkuvõtes teevad suure osa alltöövõtust ära kõik USA militaar-hiiud sõltumata kes peatöövõtjaks valitakse.
Huvitav küll et just Boeing võitjaks osutus, arvestades nende viimaseid prohmakaid kosmoses ja tsiviillennunduses. Aga noh, ka eelmise põlvkonna puhul lõppkokkuvõtes teevad suure osa alltöövõtust ära kõik USA militaar-hiiud sõltumata kes peatöövõtjaks valitakse.
Donald Trump JÄLLE president
47-s president teatas, et tulevane 6-gen hävituslennuk kannab nime F-47. 

Re: Donald Trump JÄLLE president
Noh, üks maailmakuulus 47 numbrit kandev relv on juba olemas. Venelaste ettenägelikkus on ikka kosmiline
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: F-47 tulevikust
See number hävitajate numeratsioonis on kahjuks juba hõivatud. P-47 Thunderbolt. Lihtsalt toona tähistati hävitajaid veel P-tähega. Taolisi fopaasid aitab suurepäraselt vältida, kui enne pähe tuleva idee plärtsatamist meediasse teha 1 minut kestev Google otsing
Näiteks https://en.wikipedia.org/wiki/Republic_P-47_Thunderbolt
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: F-47 tulevikust
See on pea olematu probleem - Trump nimetab oma suvalise käsuga Thunderbolti ümber "P-46,9"-ks ...Kapten Trumm kirjutas: ↑22 Mär, 2025 8:42See number hävitajate numeratsioonis on kahjuks juba hõivatud. P-47 Thunderbolt....

Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
-
- Liige
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 07 Nov, 2012 9:54
- Kontakt:
Re: F-47 tulevikust
Ilus jutt, aga kuidas nad kavatsevad seda saavutada? F-22 on 20-30 aasta tagune lennuk. Ja arvestades et 2000 aasta 1$ on praegu väärt miski 54 senti?Compared to the F-22, the F-47 will cost less and be more adaptable to future threats – and we will have more of the F-47s in our inventory.
Re: F-47 tulevikust
see on nähtamatu aint neile, kellel ei ole kosmoses radareid.
kosmoseradarisse paistab see kui maapinna taustal kiiresti liikuv põhjatu auk.
kosmoseradarisse paistab see kui maapinna taustal kiiresti liikuv põhjatu auk.
ilmselt ei kasutata enam dollarit vaid midagi paremat, dogecoin, bitcoin jne.Taaniel Tina kirjutas: ↑22 Mär, 2025 11:39Ilus jutt, aga kuidas nad kavatsevad seda saavutada? F-22 on 20-30 aasta tagune lennuk. Ja arvestades et 2000 aasta 1$ on praegu väärt miski 54 senti?Compared to the F-22, the F-47 will cost less and be more adaptable to future threats – and we will have more of the F-47s in our inventory.
Re: F-47 tulevikust
Eee..Kapten Trumm kirjutas: ↑22 Mär, 2025 8:42See number hävitajate numeratsioonis on kahjuks juba hõivatud. P-47 Thunderbolt. Lihtsalt toona tähistati hävitajaid veel P-tähega. Taolisi fopaasid aitab suurepäraselt vältida, kui enne pähe tuleva idee plärtsatamist meediasse teha 1 minut kestev Google otsing
Näiteks https://en.wikipedia.org/wiki/Republic_P-47_Thunderbolt
KÕIK praegu relvastuses olevate F designatsiooniga hävitajate numeratsioon on varasemas numeratsioonis olemas. P16, P-15, P22, P35 jne.
-
- Site Admin
- Postitusi: 5706
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
Re: F-47 tulevikust
Thunderbolt jõudis olla ka F-47. 1947. a USAF muutis hävituslennukite tähise P (pursuit) F-ks (fighter). Ka teenistuses olnud lennukid nimetati ringi. Nii jõudis P-47 olla mingi aeg ka F-47 ja P-51 F-51.
Nii et see uus F-47 on esimene kord, kus F-number on uuesti kasutuses.
Nii et see uus F-47 on esimene kord, kus F-number on uuesti kasutuses.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist