võimaluse/teadmised/oskused asendada komponente, selliste omatoodetud komponentidega, missuguste üle võõrad enam ei oma kontrolli.
huvilised võiks uurida palju Mitsubishi F-2 sees on algupärast ameeriklast.
võimaluse/teadmised/oskused asendada komponente, selliste omatoodetud komponentidega, missuguste üle võõrad enam ei oma kontrolli.
Ma olen aru saanud, sellepärast neid vähendatud võimekusega relvasüsteeme toodetaksegi, et soovi korral see reverse engineering sulle midagi ei annaks sest reverse engineeritavad komponendid neil relvasüsteemidel lihtsalt puuduvad. Võtame kasvõi komposiitsoomuse ja automatiseeritud tulejuhtimissüsteemita tanki T-72M, mida sa seal reverse engineerid?
Kusjuures asi hullem:
seda enam on reverse engineering oluline.Gideonic kirjutas: ↑25 Mär, 2025 9:58Kusjuures asi hullem:
https://www.berlingske.dk/indland/reger ... e-vaek-fra
https://bsky.app/profile/nerdicdefence. ... 6rci7kvc2z
Taanlased kinnitavad et Skrydstrup õhubaasis olevaid F-35 varuosad on USA omand, mida nad võivad ära liigutada oma äranägemist järgi. Seda on korra juba tehtud, kui neid vastu taanlaste tahtmist Iisraeli saadeti.
siis see on ju vundament, sinna saab palju asju teha.Võtame kasvõi komposiitsoomuse ja automatiseeritud tulejuhtimissüsteemita tanki T-72M, mida sa seal reverse engineerid?
See peaks jah siililegi selge olema et on 10+ aasta perspektiivis ainus võimalus. Ja mitte ainult militaar- vaid laias laastus kõiges mis on kriitiline (tuumajaamade tehnoloogia, tarkvara).
Olen siin kuskil rääkinud näitena, et Willow Run lennukitehas, mis tootis WWII ajal B-24 raskepommitajaid (mis võiks keerukuselt olla midagi sarnast), tootis 24 lennukit ööpäevas, st ühe lennuki tunnis. Loomulikult töö kolmes vahetuses. Prantslased tahavad toota paari 3 aasta pärast 48 lennukit aastas.Dassault Aviation chief executive Eric Trappier said the company had increased output from one war plane a month in 2020 to more than two per month this year, and was working with suppliers to be able to produce combat planes even faster.
"We are planning to deliver three per month next year, and four from 2028-2029," he told Le Journal du Dimanche newspaper.
See ongi see miks üks asi on Eurooplaste jutt ja teine on tegutsemine. F-35ga on ilge sitt küll majas, aga neid lepingute ülesse ütlemisega kiirustada ka ei tasu, eriti kui alternatiive ei saa 4-5 aasta jooksul. Seda enam kui osadel (näiteks Soomlased) on vanad lennukid piisavalt ära ruunatud, et uusi on ikka "üsna kohe" vaja.Kapten Trumm kirjutas: ↑25 Mär, 2025 16:00 Dassault suurendab Rafale tootmist
https://www.france24.com/en/live-news/2 ... ane-output
Artiklit lugedes tahaks nutta:
Olen siin kuskil rääkinud näitena, et Willow Run lennukitehas, mis tootis WWII ajal B-24 raskepommitajaid (mis võiks keerukuselt olla midagi sarnast), tootis 24 lennukit ööpäevas, st ühe lennuki tunnis. Loomulikult töö kolmes vahetuses. Prantslased tahavad toota paari 3 aasta pärast 48 lennukit aastas.Dassault Aviation chief executive Eric Trappier said the company had increased output from one war plane a month in 2020 to more than two per month this year, and was working with suppliers to be able to produce combat planes even faster.
"We are planning to deliver three per month next year, and four from 2028-2029," he told Le Journal du Dimanche newspaper.
F-35 tootmistempo on täna 150 lennukit aastas.
Taoliste tempode juures on kiireks relvastumiseks ilmselt mõttekas asuda olemasolevate lennukite eluea pikendust tegema või kui kusagil on mingid laoplatsid, neid siis ellu äratama. Prantsusmaa puhul on siis jutt Mirage 2000test. Paraku on siin jällegi jäme ots USA käes, kes ainsana peab üleval suuremaid relvastuse strateegilisi varusid, Euroopas kiputakse kohe vanarauaks lõikama.
Reverse engineering eeldab seda, et sul on ligipääs F-35 originaal eksemplarile, milliseid USA õhujõud ise kasutavad. Sa oled võimeline kopeerima sealt olulisimad sõlmed, neid ise tootma ja saavutad seeläbi ligilähedase võimekuse originaaliga. Neid vähendatud võimekusega isendeid, mida jänkid oma nn. "liitlastele" müüvad ei anna reverse engineerida. Mul on millegipärast tunne, et sul on väljendist reverse engineering väheke vale arusaam.
Ei ole hea analoogia. Longbow materjalid olid pigem sellised "mine loodusesse ja võta". Turbiini labade puhul on asi ikka märksa keerulisem. Ega asjata ei ole gaasiturbiini taseme peamine näitaja TIT (turbine inlet temperature), mis sõltub otseselt turbiini labade võimest taluda kõrgeid temperatoore suure rpm juures. Selle koha pealt ei ole praegu ameeriklastele kellestki vastast.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline