Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
-
- Liige
- Postitusi: 908
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Rõõm kuulda ja vabandan! Mulle näis et sulle meeldivad bürokraatlikud lahendused. Aga turg paraku miskipärast ei taha suures mahus vedusid raudteele suunata. Ju on ikka viga põhiliselt mobiilsuses. Veod, mis toimuvad lisaks igasugustele a´la maagivedudele on suht regulaarsed ja garanteeritud kogustega veod, Rootsis liigutatakse veoauto haagiseid põhja ja lõuna sadamate vahel, samuti toimuvad veoautode ja haagiste veod üle Alpide ja muu taoline. Eestis on kõigil tõsistel logistikafirmadel suured terminalid, kuid sellegipärast on suur osa autovedudest (protsenti tõesti ei oska öelda) direct pick- up ja direct delivery. See tähendab otse kliendilt kliendini ja selles on autodega raudteel väga raske võistelda. Kaup, mis laeti Eestis reede õhtul on teisipäeva hommikul kuskil Pisa või Parma kandis kliendi juures.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Jõuame ringiga jälle selle juurde tagasi - siin juba ka varasemalt jutuks olnud - et Eestit läbib suures koguses transiiti, mida vedavad rekad triigivad praegu mõnusalt Eesti maanteid. Kohalikku vedu on vähem kui transiiti ja selle sundimine rongi peale pole võimalik ja vaevalt keegi sellest fantaseeribki. Küll transiidi suunamine RB peale oleks minu hinnangul igati loogiline ja vägagi vajalik.
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Mis imelisel moel küll? 2500 km kahe päevaga???Kaup, mis laeti Eestis reede õhtul on teisipäeva hommikul kuskil Pisa või Parma kandis kliendi juures.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 908
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Jah, vabandust, natuke liialdasin, laadima peab neljapäeva päeval. Ja Poola suvised liikumispiirangud muudavad seda millal on otstarbekam sõita; Austria omad olid viimati aastaringsed ja väga spetsiifilised. Igatahes pole vagunil lootust võrreldava ajaga kohale jõuda. Ma ei tea kuidas sa sunnid need transiitveokid rongile? Mis on piits ja mis präänik? Ja kuidas see Euroopa konkurentsi- ja muude seadustega suhtestub? Keegi ju ei ignoreeriks ronge kui sel majanduslik mõte oleks. Kui asju hakatakse aga direktiividega lahendama siis Euroopa veoturg on niigi ülereguleeritud.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Minu kalendris jääb reede õhtu ja teisipäeva hommiku vahele kolm täispäeva.
Kremli troll.
-
- Liige
- Postitusi: 908
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Samas Austrias pühapäeval sõita ei tohi ja öösel on kiirusepiirang, millest küll keegi kinni ei pea. Alustades piirist on soovitav Viin läbida enne kella 6.
Vabandust aga ma suudan need autod või haagised rongile mõelda, aga et seesama kaup raudteele saada nii öelda lahtiselt ei kujuta ette kuidas. Muidugi on kõik võimalik kokku vedada, laadida komplekteerida vagunid jne. aga kõik see tegevus on väga aeganõudev ja kliente ei rõõmusta.transiiti ja selle sundimine rongi peale pole võimalik ja vaevalt keegi sellest fantaseeribki. Küll transiidi suunamine RB peale oleks minu hinnangul igati loogiline ja vägagi vajalik.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Kui just külmikuga tegu pole- siis Austrias on pühap suurte liikumine keelatud.Minu kalendris jääb reede õhtu ja teisipäeva hommiku vahele kolm täispäeva.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 908
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ma saan aru, et Tallinna ja Pärnu vahel liiklejaid võivad veoautod häirida, aga me ei saa ju hakata nendega võitlema mingite trumpistlike (sõnast Donald) meetoditega. Ma ei suuda aga kuidagi välja mõelda, mis muudaks selle raudteeveo ütleme. et Tšehhi ja Soome vahel atraktiivseks kliendile.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Noh ütleme, et kogu probleemide kompotti ei saa pisendada selliseks nagu oleks tegemist mingi tühise teiste liiklejate häirimisega.Erureamees kirjutas: ↑01 Mai, 2025 9:42 Ma saan aru, et Tallinna ja Pärnu vahel liiklejaid võivad veoautod häirida.......
Alustame liiklusohutusest, siis teede koormamisest (vajadus neid remontida ja nagu sa tead, käib tänavu järjekordne hädaldamine, kuidas raha põle!), siis tonnide viisi heitgaase, siis meeletu müra (infraheli jagub nii, et tapab IRW). Lisaks kaoks äkki Tallinn-Pärnu maantee transiit-rekaliikluse (mis on siin ikka kordades enamuses) ärajäämisel vajadus seda maanteed iga hinna eest neljarealiseks punnitada?
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ehk siis murelikud firmad hakkavad müra ja liikluskoormuse pärast oma kaupu rongiga saatma?
-
- Liige
- Postitusi: 908
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
See diskussioon hakkab minema rada, et rikas ja terve olla on parem kui vaene ja haige. Eesti on transiidi mõttes ikka tõeline ääremaa. Sakslased või austerlased peaks kuulipritse ja kahureid juba piirile paigaldama. Tubli panus puhtamasse õhku oleks lõpetada mittevajaliku odava kräpi ostmine.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Ma saan aru küll, õilishing, et sa seda usud ja loodad, aga pean sind kurvastama, tõenäoliselt selle pärast mitte. Mul on kahju - aga ära pead norgu lase!
Imekaunis! Raha eest teen kõike, mida härrad soovivad...
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
See jutt, et RB on vajalik sõjalisteks vedudeks? Täna täiesti toimib Valga-Võru raudtee. Laadimis platvormid korrastatud ja asi toimib. Mis kiirustel seal liiklus käib seda ma küll ei tea, aga see vast pole ka nii oluline.
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
Tegelikult siin juba korduvalt seda küsimust arutatud aga kordame siis uuesti. Eesti põhiline eksport läheb Soome, Rootsi, Lätti ja Leetu. Lätti ja Leetu on võimalik juba praegu rongiga kaupa viia, Soome ja Rootsi vist mitte eriti. Transiit on Eestis traditsiooniliselt olnud Ida ja Lääne vahel (kütus, väetised ja teravili), RB-l pole sealt midagi saada. Põhi-Lõuna transiit oleks Soomest Baltikumi aga mahukaup kui oleks liiguks laevadega ja olmekauba transiit ei ole märkimisväärne.
Nüüd küsimus Andresele - mis kaup praegusest maanteetranspordist Lätti ja Leetu Rail Baltuca peale üle koliks? Teine küsimus, kui sa oled Saku Õlletehase logistikajuht, mis teed pidi sa 12 alust Saku Originaali Riia Hulgilattu saadaksid?
a) rekka hulgilaost hulgilattu.
b) rekkaga Talinnasse raudteeterminali, sealt komplekteerimisele, RB rongiga kuhugi Läti raudteeterminali, seal lahtikomplekteerimine ja siis kohaliku rekkaga kohaliku õlletootja lattu.
Mul oli paarkümmend aastat tagasi tööks ekspedeerida SRÜ vedusid. Rongid muudkui saalisid Venemaa vahet. Aga rongiga veeti ka selles suunas ainult mahukaupasid, tavakaubad liikusid kuni Moskvani ikka autotranspordiga. Nii Kalevi kommid kui Balteco vannid.
Nüüd küsimus Andresele - mis kaup praegusest maanteetranspordist Lätti ja Leetu Rail Baltuca peale üle koliks? Teine küsimus, kui sa oled Saku Õlletehase logistikajuht, mis teed pidi sa 12 alust Saku Originaali Riia Hulgilattu saadaksid?
a) rekka hulgilaost hulgilattu.
b) rekkaga Talinnasse raudteeterminali, sealt komplekteerimisele, RB rongiga kuhugi Läti raudteeterminali, seal lahtikomplekteerimine ja siis kohaliku rekkaga kohaliku õlletootja lattu.
Mul oli paarkümmend aastat tagasi tööks ekspedeerida SRÜ vedusid. Rongid muudkui saalisid Venemaa vahet. Aga rongiga veeti ka selles suunas ainult mahukaupasid, tavakaubad liikusid kuni Moskvani ikka autotranspordiga. Nii Kalevi kommid kui Balteco vannid.
-
- Liige
- Postitusi: 1678
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Rail Baltic, Talsingi tunnel ja Saaremaa sild
A miks ei võiks see auto sõita Tallinna RB terminalis platvormile ja Riia RB terminalis platvormilt maha? Miks see lahendus ei sobi?Some kirjutas: ↑01 Mai, 2025 13:18
Nüüd küsimus Andresele - mis kaup praegusest maanteetranspordist Lätti ja Leetu Rail Baltuca peale üle koliks? Teine küsimus, kui sa oled Saku Õlletehase logistikajuht, mis teed pidi sa 12 alust Saku Originaali Riia Hulgilattu saadaksid?
a) rekka hulgilaost hulgilattu.
b) rekkaga Talinnasse raudteeterminali, sealt komplekteerimisele, RB rongiga kuhugi Läti raudteeterminali, seal lahtikomplekteerimine ja siis kohaliku rekkaga kohaliku õlletootja lattu.
Nää niimoodi:

Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 1 külaline