Ei vaidle vastu. Erandeid on alati ja enamasti pidada nad reeglit kinnitama.Kapten Trumm kirjutas: ↑06 Mai, 2025 12:19 Valesti sekundeerid.
Ei ole õige. Oli olemas ka iseseisev mudel nimega Gaz-53F...

Ei vaidle vastu. Erandeid on alati ja enamasti pidada nad reeglit kinnitama.Kapten Trumm kirjutas: ↑06 Mai, 2025 12:19 Valesti sekundeerid.
Ei ole õige. Oli olemas ka iseseisev mudel nimega Gaz-53F...
Ma viitasin sellele, et Gaz-53 kinkimiseks kallile parteile tuli hädaga luua hädamudel Gaz-53F, et "lubadus saaks täidetud". Gaz-52ga pole siin midagi pistmist, tõesti eksisteerisid nad paralleelselt, aga Gaz-53F oli ikkagi Gaz-53 hädamudel tähtaja täitmiseks.olevtoom kirjutas: ↑05 Mai, 2025 14:2753 sellesse loetelusse hästi ei sobi, sest sama välimusega, kuid kuuesilindrilise Chrysleri-Dodge'i mootoriga (GAZ-11 jne.) mudel GAZ-52 elas täiesti iseseisvat elu, ja enam-vähem sama pikalt kui 53.Kapten Trumm kirjutas: ↑05 Mai, 2025 13:17 ...Nii on tehasest tulenud 51 mootoriga 53-d, Pobeda mootoriga Gaz-21d ja 2101 sisuga 2103-d. ...
Kes autosid kogub või endale pensionisammast sedasi teeb, selle jaoks on vast oluline see, et need nõuka plaanitäiteks tehtud väikeseerialised "ajutised" mudelid on selleks palju väärtuslikumad kui tavamudelid, mida venes on igas teises garaazis. Seal ei mängi rolli, et Vaz-2103 veluursisu on palju mugavam kui 2101 vakstusisu või et kindalaekas asuv massilüliti on mugavam kui kapotialune.
Seal Riiamäel all Vanemuise poolses küljes üles tulles oli 80-ndail ka suur sellekohane hoiatustahvel üleval. Et jalakäijad teaksid hoiduda. Siis oli muidugi selle suurimad põhjustajad vaevaliselt mäest üles ronivad täis-järelkäruga (mitte kutsikaga!) Maz-kallajad, millel siis tonnkilomeetrite arvestuseks ilgem liivakoorem peale oli lajatatud. Kui Maz oma ilgema ülekoormaga 1-2-käiguga üles roomas, siis selle tahmalondi ette-kätte ei olnud seal tõusuküljel kõnniteel küll soovitav jääda, ega ammugi mitte seda hingata. Lisaks veel need Ikarused, millel õhufilter umbes oli. Mõlemad grupid olid igapäevased liiklejad sellel lõigul, nii liivavedu, kui linnaliin. Lisaks loomulikult veel kogu muu liiklus.mart2 kirjutas: ↑06 Mai, 2025 7:57Mäletan EPA-ajast õppejõu juttu, et Eestis olevat kõige "vingusemaks" kohaks mõõdetud Tartus Riia mäe tõus.maksipoiss kirjutas: ↑05 Mai, 2025 18:55Pärnust küll sellist asja ei mäletaMadis Reivik kirjutas: ↑05 Mai, 2025 13:53 Autosid oli vähem aga linnas oli lebra hullem, karbussid ja diiselbussid tekitasid vahel ikka paraja gaasikambri.
Ma väiksest peast ei kannatanud üldse autosõitu, lebra ajas konkreetselt oksele.
Kogu liiklus käis läbi kesklinna ja ringtee puudus.
Peeter kirjutas: ↑06 Mai, 2025 13:30Seal Riiamäel all Vanemuise poolses küljes üles tulles oli 80-ndail ka suur sellekohane hoiatustahvel üleval. Et jalakäijad teaksid hoiduda. Siis oli muidugi selle suurimad põhjustajad vaevaliselt mäest üles ronivad täis-järelkäruga (mitte kutsikaga!) Maz-kallajad, millel siis tonnkilomeetrite arvestuseks ilgem liivakoorem peale oli lajatatud. Kui Maz oma ilgema ülekoormaga 1-2-käiguga üles roomas, siis selle tahmalondi ette-kätte ei olnud seal tõusuküljel kõnniteel küll soovitav jääda, ega ammugi mitte seda hingata. Lisaks veel need Ikarused, millel õhufilter umbes oli. Mõlemad grupid olid igapäevased liiklejad sellel lõigul, nii liivavedu, kui linnaliin. Lisaks loomulikult veel kogu muu liiklus.
Viimased sõiduautodele pandud karburaatorid olid juba algeliste ajudega (ntks Ecotronic) ning ka katalüsaatoritega- too Ecotronic suutis segu niipalju reguleerida et oli pmtslt võrreldav monopritsega. Isegi pöörete piiraja oli olemas. Nõuka tehnika oli suures osas katkesti süütega ehk siis segu peab olema krehvtisem, kuna lahja segu süütamiseks on tugevamat sädet vaja kui katkestiga võimalik, sellest ka meeletu ving.davidsoniharald kirjutas: ↑05 Mai, 2025 14:59 Reaalsus on, et karburaatormootoriga autod haisevadki oluliselt rohkem, kui kaasaaegne tehnika. Ükskõik kui hästi ka karpat ei timmiks, on nad ikkagi kümneid kordi saastavamad, kui sissepritse süsteemid. Asi ei ole ainult nõukogude tehnika mahajäämuses vaid sama bensiinivingu üle kurtsid ka Ameerika suurlinnade elanikud.
Saksa 80ndate sissepritseautodel on enamasti tehakse etteantud HC sisaldus kuni 200 ppm, ükebro moodsatel on sama norm 100 ppm. Pole kuigi suur vahe. Probleem on enamasti ikka selles, et nendel ürgaegsetel mehhaanilise pritsega Audidel on see HC näit tegelikkuses umbes 1000. HC ongi see, mis võtab nina kipitama (pooleldi põlenud bensiin). Lihtsalt süsteem on kulunud ning ei tööta mingit moodi.vanahalb kirjutas: ↑05 Mai, 2025 21:28 Tuumasõja jaoks oleks hea ikka vanakooli diislit kuuris hoida. 50 EUR on Eestis aastamaks, selle kannatab ära.
Inimene harjub puhta õhuga kiiresti ära. Ükspäev sõitsin linnas ühel Audi 80-l taga ja isegi mitte väga lähedal. 2-3 autot oli vahet.Bensiiniving oli täitsa tuntav kuigi sellel pole mitte karburaator vaid algeline Jetronic. Suvel tulevad mõnikord soomlased oma vanade 7-seeria Volvodega laeva ja siis tuleb autodekil õud peale.
Tuli meelde et kuskil 1980-ndate keskel kirjutasin keskkoolis kohustuslikku klassikirjandit. Teema oli umbes sama roheline kui praegult et maailm on hukas ja kõik on ära lagastatud. Ma tõin näite Tallinnast Sossi mäe pealt et rahutuvid kukuvad pea ees vastu kuuma asfalti kui mõni maikasärgis tüüp poolhaakega Ziliga , hambad tangis, mäest üles pressib. Lõppu kirjutasin universaalset jura et seda maailma päästmist peab alustama rohujuure tasandilt ja igaüks meist saab midagi ära teha ja koos liigutatakse suuri ju ja nii edasi ja tõesti. Sain vist tänu poliitkorrektsele lõppsõnale hindeks isegi nelja. Aga bensiinivingu probleem oli siis tõesti olemas.
Näiteks eelmainitud Ecotronic karbussi seadistamise juhendmaterjalid olid 20 A4 lehel.Kapten Trumm kirjutas: ↑06 Mai, 2025 15:27 Sissepritse on neist ülikeeruliseks aetud karbussidest siiski töökindlam.
USAs, mis on kõva karburaatorimaa, on selline praktika, et need tehase imekarbussid asendatakse enamasti aftermarket mehhaanilistega, kus võibolla on elektriline õhuklapp. ...
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist