Tegel't võib viimane peatus õige mitu kilomeetrit lõuna pool olla. Treimani? Või kogunisti Metsapoole?
Viimane iseloomustaks kogu seda püramiidiehitust väga hästi.
Tegel't võib viimane peatus õige mitu kilomeetrit lõuna pool olla. Treimani? Või kogunisti Metsapoole?
Kuidas puutuvad RB-sse Käru, Kehra ja Lelle?
Vabandust, mõtlesin Kehtnat loomulikult.
Ka Kehtna pole kuidagi RB-ga seotud, samuti Lelle ja Käru.AMvA kirjutas: ↑13 Mai, 2025 7:52Vabandust, mõtlesin Kehtnat loomulikult.
Aga kui aus olla siis seda trassikoridori vaadates on ikka päris jube tunna, sest selleks, et tagada minu loetletud asulate rongiühendus peame me ka vana Türi liini korras hoidma, lisaks RB-le. Ja RB läheb läbi soode ja metsade.
https://gis.railbaltica.org/portal/apps ... d3b99b1467
Sellest Leedu-värgist oli ju ca aasta tagasi konkreetne jutt: Poolakad saavad oma maa peal kohe 2025ks piirist Ostrowini 4-realise uue E67-me valmis. (P.S. Streetview-is on Ostrowi risti pildid juba valmis ja liiklus peal lahti, ja see pidi jutu järgi viimane asi olema). Ja siis, et leedukad pressivad kohe kah siis nüüd kiiruga omalt poolt piirist Kaunaseni ära jõuda teha. Et E-tee peal saab siis Vilniusest-Kaunasest leedulane eurooplasena kasvõi Portugalini sõita. Edasine jutt olevat: 2030-ndaks peaksid ehk tehtud saama ka Kaunas-Panevežise lõigu, sealt edasi piirini jõudmisest midagi konkreetsematest plaanidest üldse ei räägitudki (st räägiti, et neid plaane plaanis ei olevat). Samas teemas oli, et lätlased pressivad omakorda oma osaga Riiast lõunapoole teha lootes, et leedukad ikkagi kah piirini jõuavad, põhjapoole tegevusplaane ei seata (ehk siis tehakse selles põhja-suunas hädavajalikku pelgalt?)Vetu kirjutas: ↑12 Mai, 2025 19:52
Aga jah, Leedu möllab ka Euroopa poole hoolega aga "kodu" poole ei toimu midagi. Keegi tark eestlane rääkis,et tuleb uus tee Panevezys-Kaunas aga leedukad ise ei tea asjast midagi veel
Pärnus ehitavad ka jube üle aasta uut "ümbersõitu".Reaalsuses liigub autode rivi ühelt ristmikult 200m Riia poole järgmisele ristmikule. Aga reaalset pudelikaela, ehk "Riia-Haapsalu" suuna liiklust ei muuda see kuidagi paremaks.
Suure tõenäosusega kaob raudtee ühendus Viljandiga järgmise 10 aasta jooksul. Viljandi elanikkond on pöördumatult vähenemas. Kunagisest 24000 on alles veel 16500. Ääremaadelt pole enam ka suurt midagi tulemas.AndresTy kirjutas: ↑13 Mai, 2025 8:05Ka Kehtna pole kuidagi RB-ga seotud, samuti Lelle ja Käru.AMvA kirjutas: ↑13 Mai, 2025 7:52Vabandust, mõtlesin Kehtnat loomulikult.
Aga kui aus olla siis seda trassikoridori vaadates on ikka päris jube tunna, sest selleks, et tagada minu loetletud asulate rongiühendus peame me ka vana Türi liini korras hoidma, lisaks RB-le. Ja RB läheb läbi soode ja metsade.
https://gis.railbaltica.org/portal/apps ... d3b99b1467
Türi-Viljandi suund, ka ei kattu kuidagi RB-ga. RB ei saa seda kuidagi asendada ja kui me tahame, et raudteeühendus Viljandi suunal jätkub, siis tuleb ka seda korras hoida. Selle suuna pidamine ei saa RB tulles kuidagi üleliigseks või mõttetuks muutuda.
Aga mis siin võidelda? Las Haapsallased teevad MTÜ Haapsalu Raudtee ja hakaku aga ehitama, kui see nii tasuv on.AndresTy kirjutas: ↑13 Mai, 2025 11:36 Huvitav? Haapsalus on mingi 12k elanikke ja seal käib kõva võitlus, et raudtee uuesti rajada. Selles valguses on Viljandi otsa sulgemine ikka väga kummaline nägemus.
Pealegi on seal Viljandi suunal veel asulaid vahel. Ei teenenda see raudtee seal ainult viljandlasi.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline