Maapealse tehnilise toega suhtlemine lennu ajal ei ole midagi erakordset lennunduses.
Probleemiks oli, et pärast õhkutõusu ei õnnestunud telikut sisse tõmmata, kuna ninaratas oli jäänud nurga alla. Probleemi üritati lahendada kaks korda rattaid rajale maha pannes ilma maandumata aga lõppes see sellega, et lennuk "arvas" et on nüüd maa peal ja muutus kontrollimatuks, ning tuli hüljata.
Probleemi põhjustas telikus oleva hüdrovedeliku saastumine veega. Ca 1/3 ulatuses oli seal vesi. Vaadates originaalraportit ( siit näeb:
https://www.pacaf.af.mil/Portals/6/docu ... 6zeA%3d%3d ) siis mul on tunne, et vesi sattus õlivaati ja siis vaadist hoolduskärusse ja sealt juba lennukisse. Õlivaat on piltide peal ilusti roostes ja raporti järgi puudus vaadile korgi avasse keerataval pumbal tihend. Jäi vaat mõneks ajaks õue vihma kätte ja nii ta läks. Ühesõnaga 200 milli tuleb sisse nõuda laomehelt
Seletuseks kõrvale, pea iga lennukis olev süsteem saab sisendi, kas lennuk on maa peal või õhus ja nende süsteemide töö muutub vastavalt sellele.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.