nukkel kirjutas: ↑12 Juun, 2025 15:23
Tore mida kaugemalt lendavad seda suurem võimalus et midagi läheb nihu ja kukkuvad alla.
Mitte ainult õnnetuste tõenäosus ei suurene, vaid:
1. Suureneb ka kulu (pommilennukite lennutnni hind on seal $50k - 100k juures). 2500 km kauguselt lendamine tähendab, et see on vähemalt 6 tundi edasi-tagasi kärutamist.
2. Suureneb sõltuvus spetsiifilistest varuosadest - saab piirata lennukite liikumist nende varuosade tootjaid rünnates
3. Suureneb mootorite kulum. Vene lennukitel on mootoriressurss niigi väike
4. Suureneb inimvea tõenäosus
5. Piloodid on lennult tulles väsinumad - suureneb tõenäosus, et maandmisel midagi juhtub. Eriti puudutab see Tu-95-t, mis on lärmi pärast niigi pilootidele väga kurnav lennuk lennata
6. Suureneb koormus maapealsele teenistusele
7. Suureneb logistiline koormus, sest sinna itta peavad kütus, pommid ja varuosad kuidagi jõudma enne, kui need hakkavad seal pommitajate küljes "tegusid tegema"
8. Suureneb pilootide koormus. Pilootidel on normlennutunnid (nii miinimum, kui maksimum). Kui maksimum päeva lõikes ületatakse, siis tuleb piloodile anda pikemat puhkust, muidu kasvavad riskid järsult. See tähendab, et sama lennutiheduse saavutamiseks tuleb kasutada kas rohkem piloote või sama pilootide hulga juures vähendada lende
9. Ukraina vaatest pikeneb etteteatamisaeg - mida kauem lennukid õhus on, seda varem teavad ukrainlased, et midagi on tulemas