Järjekordne "ekspert" kuskilt üles korjatud. Inimesed võiks aru saada, et 100% turvalisi asju pole olemas ja kes midagi sellist väidab on petis, kellel tuleks kõik jäsemed murda ja kolju mõlki lüüa. Tavaline hääletamine oma hõlmast alkašše ja muidu mõjutatavaid inimesi tirivate ja meelitavate tüüpidega oli 100% turvaline või? Ei poolda RE, kuid iga kalkariga ühte paati ei roni.arvamus.postimees.ee/8272411/fookus-rahvusvaheline-digiturbe-aktivist-e-haaletust-usaldatavaks-muuta-pole-voimalik
Nutt ja hala
-
- Liige
- Postitusi: 908
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Kas venes mitte see paberhääletus siiani ei toimu - Putin võidab alati 90% ja rohkemaga. Turvaline ja võltsimiskindel 

/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
https://maaleht.delfi.ee/artikkel/12038 ... ikku-toitu
Loogika on lihtne - et aeguv toit ei võtaks supermarketi pidajalt ära liigselt tulu, paneme allahindluse sildid peale viimasel hetkel ja võimalikult väiksed - mistõttu selle ostmine tavalise ostja poolt muutub mõttetuks ja enamik sellest lähebki tähtaja saabudes prügikasti. Lihtsalt põhimass ostjaid ei hakka eales trendina ostma vorstijuppi, millel on viimane kuupäev ja mille saab sel päeval 50% soodsamalt.
Toitlustusasutustes aga keerame igal võimalusel kruvi üle terviseameti nõudmisega, mistõttu kõlblikku toitu, mida kannataks järgmine päev soojendades pakkuda (me ju kodus ei viska ülejäänud suppi minema), pole lihtsalt võimalik teha. Mul oli võimalus 2005 paiku käia Põhja-Saksa maaturismi objektidel ja seal oli tavaline, et ülejäänud keedukartul tõsteti külmikusse ja läks järgmine päev pannile ning sai klientidele praekartuliks. Meil näiteks sedasi teha ei tohi. Meil oli toona just see aeg, kui terviseamet mõõtis nõudepesu kraanikausse ja nõudis seletuskirju, et miks jahutatud karbonaad sügavkülmas on.
Osad toitlustajad on lausa nii nõudlikud, et ämbritäit üle jäävat toitu ei või ka oma töötajad koju viia - kõik tuleb utiliseerida!
Loogika on lihtne - et aeguv toit ei võtaks supermarketi pidajalt ära liigselt tulu, paneme allahindluse sildid peale viimasel hetkel ja võimalikult väiksed - mistõttu selle ostmine tavalise ostja poolt muutub mõttetuks ja enamik sellest lähebki tähtaja saabudes prügikasti. Lihtsalt põhimass ostjaid ei hakka eales trendina ostma vorstijuppi, millel on viimane kuupäev ja mille saab sel päeval 50% soodsamalt.
Toitlustusasutustes aga keerame igal võimalusel kruvi üle terviseameti nõudmisega, mistõttu kõlblikku toitu, mida kannataks järgmine päev soojendades pakkuda (me ju kodus ei viska ülejäänud suppi minema), pole lihtsalt võimalik teha. Mul oli võimalus 2005 paiku käia Põhja-Saksa maaturismi objektidel ja seal oli tavaline, et ülejäänud keedukartul tõsteti külmikusse ja läks järgmine päev pannile ning sai klientidele praekartuliks. Meil näiteks sedasi teha ei tohi. Meil oli toona just see aeg, kui terviseamet mõõtis nõudepesu kraanikausse ja nõudis seletuskirju, et miks jahutatud karbonaad sügavkülmas on.
Osad toitlustajad on lausa nii nõudlikud, et ämbritäit üle jäävat toitu ei või ka oma töötajad koju viia - kõik tuleb utiliseerida!
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Nutt ja hala
Siin käib aeg-ajalt teemakohane hala meie idiootsete nn. euroringide üle millest üle/läbi ei pääse. Kreeklased näiteks on need asjad lahendanud neile omase lõunamaise geniaalsusega.
''Ring'' kui selline on teede eraldusriba kohale kividest laotud 5...6m läbimõõduga ring. Otse kulgejatele on pandud mõlemas suunas Ring ja Anna teed- liiklusmärgid ja kogu lugu.
Kui nüüd keegi on sisenenud ''ringile'' ja soovib teha vasakpööret, siis ei anna ükski otseliikleja talle teed, kuigi märk seda nõuab. Tavaline asi, et oodatakse otseliiklusvoos sobiv võimalus ja tehakse pööre. Ma oma põhjamaisusega nähes vasakpööret ootavat ringilist jäin seisma ja tekitasin paraja kaose - ei teadnud ringil ootaja, mis ma teen, kuhu liigun ning tagant tulijad samuti, mida saatsid signaalid. Edaspidi ei hakanud üldist liiklusvoogu enam takistama ja lasin külma kõhuga otse läbi. Aja jooksul on nii mõneltki ringilt kadunud ka Anna teed-märgid, seega ei rikuta ka mittepeatudes enam seadust.
Sellised ringid on linnades pikkadel paarikilomeetristel sirgetel iga sadakonna meetri järel. Ega siis kuskilt EU-st tulnud ajuvabadused ei saa hakata takistama liiklemist ning selliselt loll-lihtsalt on probleem ka lahendatud - ring on nagu peab ja sõita ka saab. Võrreldes meie mastaapsete ehitusprojektidega Keila külje all või Tondil vägagi odavalt tehtud lahendus.
Siin siis nende versioon ringidest, mis peaks piirama pikkadel sirgetel liigset kihutamist.''Ring'' kui selline on teede eraldusriba kohale kividest laotud 5...6m läbimõõduga ring. Otse kulgejatele on pandud mõlemas suunas Ring ja Anna teed- liiklusmärgid ja kogu lugu.

Kui nüüd keegi on sisenenud ''ringile'' ja soovib teha vasakpööret, siis ei anna ükski otseliikleja talle teed, kuigi märk seda nõuab. Tavaline asi, et oodatakse otseliiklusvoos sobiv võimalus ja tehakse pööre. Ma oma põhjamaisusega nähes vasakpööret ootavat ringilist jäin seisma ja tekitasin paraja kaose - ei teadnud ringil ootaja, mis ma teen, kuhu liigun ning tagant tulijad samuti, mida saatsid signaalid. Edaspidi ei hakanud üldist liiklusvoogu enam takistama ja lasin külma kõhuga otse läbi. Aja jooksul on nii mõneltki ringilt kadunud ka Anna teed-märgid, seega ei rikuta ka mittepeatudes enam seadust.
Sellised ringid on linnades pikkadel paarikilomeetristel sirgetel iga sadakonna meetri järel. Ega siis kuskilt EU-st tulnud ajuvabadused ei saa hakata takistama liiklemist ning selliselt loll-lihtsalt on probleem ka lahendatud - ring on nagu peab ja sõita ka saab. Võrreldes meie mastaapsete ehitusprojektidega Keila külje all või Tondil vägagi odavalt tehtud lahendus.

Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Nutt ja hala
Ma üldiselt Kreekast eriti liikluse osas õppust ei võtaks.
Kreeka 6,13 surma/100 000 elaniku kohta
Eesti 4,5
Soome 3,41
Rootsi 2,17
Kreeka 6,13 surma/100 000 elaniku kohta
Eesti 4,5
Soome 3,41
Rootsi 2,17
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Kas siin põhjus pole hoopis selles pisiautode vaimustuses, mis lõunariikides lausa silma kargab?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Nutt ja hala
USA-s sõidetakse suurte ja väga suurte autodega ja neil on see number 12,84Kapten Trumm kirjutas: ↑26 Juun, 2025 15:15 Kas siin põhjus pole hoopis selles pisiautode vaimustuses, mis lõunariikides lausa silma kargab?
Re: Nutt ja hala
See pole vaimustus, inimestel on oma kodu soetamine tähtsam kui auto.Kapten Trumm kirjutas: ↑26 Juun, 2025 15:15 Kas siin põhjus pole hoopis selles pisiautode vaimustuses, mis lõunariikides lausa silma kargab?
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10213
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Lisaks on enamasti tegemist mägiste piirkondadega, kus tänavad on kitsad, juurdepääsuteed veel kitsamad ja hoovialad väikesed, mistõttu väikese autoga on elu oluliselt mugavam, kui mingi larakaga.nukkel kirjutas: ↑26 Juun, 2025 15:37See pole vaimustus, inimestel on oma kodu soetamine tähtsam kui auto.Kapten Trumm kirjutas: ↑26 Juun, 2025 15:15 Kas siin põhjus pole hoopis selles pisiautode vaimustuses, mis lõunariikides lausa silma kargab?
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Äkki katsuks sama kultuuriruumi piires püsida?AMvA kirjutas: ↑26 Juun, 2025 15:28USA-s sõidetakse suurte ja väga suurte autodega ja neil on see number 12,84Kapten Trumm kirjutas: ↑26 Juun, 2025 15:15 Kas siin põhjus pole hoopis selles pisiautode vaimustuses, mis lõunariikides lausa silma kargab?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Nutt ja hala
Ja mis sellel USA kultuuriruuml viga on? USA-s on näiteks kristlaste osakaal suurem kui UK-sKapten Trumm kirjutas: ↑27 Juun, 2025 9:15Äkki katsuks sama kultuuriruumi piires püsida?AMvA kirjutas: ↑26 Juun, 2025 15:28USA-s sõidetakse suurte ja väga suurte autodega ja neil on see number 12,84Kapten Trumm kirjutas: ↑26 Juun, 2025 15:15 Kas siin põhjus pole hoopis selles pisiautode vaimustuses, mis lõunariikides lausa silma kargab?
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
kui teedevõrku võrrelda, siis USA-s moodustavad äkki selle enamuse suurte sõidukiirustega "interstated" ja "freeway'd"? Selline mõte tekkis.
Euroopas moodustavad selle enamuse ikka madalakiiruselised "B-roadid"? Näiteks Eestis on "kiirtee" alla mahtuvat teed ikka väga väike osa kogu teedest. Ehk ka see annab teatud letaalsuse vahe? Suuremal kiirusel suurem surmasaamise võimalus?
Linnasõidus ju tänapäeval surma saamiseks peab tõsiselt pingutama ja tegelikult ka B-roadi 90 kmh peab surmasaamiseks tegema laupkokkupõrke, kraavisõiduga seda ei kipu enam juhtuma.
Euroopas moodustavad selle enamuse ikka madalakiiruselised "B-roadid"? Näiteks Eestis on "kiirtee" alla mahtuvat teed ikka väga väike osa kogu teedest. Ehk ka see annab teatud letaalsuse vahe? Suuremal kiirusel suurem surmasaamise võimalus?
Linnasõidus ju tänapäeval surma saamiseks peab tõsiselt pingutama ja tegelikult ka B-roadi 90 kmh peab surmasaamiseks tegema laupkokkupõrke, kraavisõiduga seda ei kipu enam juhtuma.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Nutt ja hala
USA nn kiirteedel on tegelikkuses päris madalad kiirusepiirangud. Tüüpiline on 70-75 mph. Osade osariikides 80.Kapten Trumm kirjutas: ↑27 Juun, 2025 9:28 kui teedevõrku võrrelda, siis USA-s moodustavad äkki selle enamuse suurte sõidukiirustega "interstated" ja "freeway'd"? Selline mõte tekkis.
Euroopas moodustavad selle enamuse ikka madalakiiruselised "B-roadid"? Näiteks Eestis on "kiirtee" alla mahtuvat teed ikka väga väike osa kogu teedest. Ehk ka see annab teatud letaalsuse vahe? Suuremal kiirusel suurem surmasaamise võimalus?
Linnasõidus ju tänapäeval surma saamiseks peab tõsiselt pingutama ja tegelikult ka B-roadi 90 kmh peab surmasaamiseks tegema laupkokkupõrke, kraavisõiduga seda ei kipu enam juhtuma.
USA kogu avaliku teedevõrgu pikkus on 4,1 milj miili, sellest Highway osa on vaid 48 890 miili. 47% USA surmaga lõppenud liiklusõnnetustest juhtub asulates.
-
- Liige
- Postitusi: 908
- Liitunud: 17 Nov, 2022 14:11
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Ja USA kohta on küllaltki raske leida, millise teega on tegemist, sest highway kehtib väga erineva kvaliteediga teede kohta alates meie mõistes kiirteedest ja lõpetades regioonis tähtsama teega, mis on enamasti tavaline üks rada sõidusuunas tee. Lõunaeurooplaste " armastus" ökokarpide vastu on suuresti motiveeritud maksupoliitikast. Kitsad teed-tänavad ja parkimisprobleemid muidugi toetavad ka.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Nutt ja hala
Ja see puudutab autojuhte...?47% USA surmaga lõppenud liiklusõnnetustest juhtub asulates.
Või ikkagi laiaks sõidetud jalakäijaid ja nn elundidoonoreid?
Tänapäeva turvavarustusega sõiduautoga on asulas surnuks end sõitna tõeline vägitükk, isegi 70 kmh vastu seina sõites on shansid tugevalt ellujäämise poolt.
Meil harrastab ka PPA selliseid statistilisi manipulatsioone, kus läheb sujuvalt segi lubatud ja ohutu kiirus.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist