Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

...ja kõik muu sisejulgeolekusse puutuv
Vasta
Roamless
Liige
Postitusi: 4120
Liitunud: 22 Okt, 2005 20:57
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Roamless »

Hangiti siis 21 Passatit ja 8 Tayroni, kõik eravärvides,osa Passateid on numbrite järgi diislid, osa bensiinikad ja tipu otsa varustusega. Üks Passat sai juba taha laksu aga piltide järgi läheb taastamisele, mitte mahakandmisele.
Unforeseen consequences
mongol
Liige
Postitusi: 1793
Liitunud: 13 Aug, 2008 21:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas mongol »

Selles valguses on hea vaadata, kuidas KL on ostnud MAN kaubikud (täielik prügi), mille täpselt sama mudeli lepingu- ja muiduhind erineb natuke. Ja mitte riigi kasuks..
Viiteid ei jaga hetkel, aga on olemas.
professional retard
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Kuidas siis nii järsud väljaütlemised...?
MAN TGE on sama auto mis VW Crafter, tulevad lausa samalt liinilt.
Või milles see "prügi" seisneb? Fiat Ducato olnuks ägedam?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Täitsa auto moodi jah.
Samas jääb endiselt õhku küsimus, kas 200(+/-) kw bensupseudonelik peab maksumaksja raha eest olema just lisadest tiine R line passat, või on ka lihsamaid / odavamaid autosid, mis sama töö ära teeks?
Üles
Võimatu! :shock:
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Marvin
Liige
Postitusi: 760
Liitunud: 25 Veebr, 2022 10:41
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Marvin »

Kapten Trumm kirjutas: 22 Juul, 2025 8:26 Kuidas siis nii järsud väljaütlemised...?
MAN TGE on sama auto mis VW Crafter, tulevad lausa samalt liinilt.
Või milles see "prügi" seisneb? Fiat Ducato olnuks ägedam?
Crafteriga sõitnud tuttaval on nii palju probleeme sellega olnud, et tema reaktsioon on "never again".
MAN TGE plussiks VWga võrreldes on väidetavalt neile pakutav parema teenuspaketi võimalikkus. Ise selle segmendi autot pidanud ei ole, aga militaarkasutuses olev sõiduk võiks olla võimalikult lihtne. Crafter ja tema derivaadid seda ei ole.
Sten1111
Liige
Postitusi: 238
Liitunud: 12 Mär, 2022 8:27
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Sten1111 »

Poole jalaga kaubiku bisnessis olles ütleks ka et crafter on saast. Sprinteriga sõidab oluliselt kauem probleemivabalt. Lisaks crafter keerab nagu kaubarong
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Crafter pole kindlasti Sprinter või Daily (ka hinnalt mitte), kuid asub endiselt vaks kõrgemal Ducatost. Juba roolis istudes on vahe tunda, Crafter sõidab nagu auto, Ducato nagu suvaline kaubikukärakas.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
mongol
Liige
Postitusi: 1793
Liitunud: 13 Aug, 2008 21:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas mongol »

Jaa, täitsa okei on, et tuttuuel bussil kukub külgmine ääretuli kere sisse..
professional retard
Kasutaja avatar
Marvin
Liige
Postitusi: 760
Liitunud: 25 Veebr, 2022 10:41
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Marvin »

Kapten Trumm kirjutas: 22 Juul, 2025 16:14 Crafter pole kindlasti Sprinter või Daily (ka hinnalt mitte), kuid asub endiselt vaks kõrgemal Ducatost. Juba roolis istudes on vahe tunda, Crafter sõidab nagu auto, Ducato nagu suvaline kaubikukärakas.
S*tt auto, ei manööverda, aga see-eest on elektroonilist lisakola täis. Militaarkasutusse? What can possibly go wrong?
Kasutaja avatar
mayor
Liige
Postitusi: 79
Liitunud: 23 Aug, 2008 1:44
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas mayor »

Ma küsiks nende crafteri vihkajate käest hoopis, et mis te üldse seal kaitseliidus nende bussidega teete, Niipalju kui ma kohalikus malevas näind olen fordi busse, siis kong 90% ajast tühi ja selle 10% mis vaja oleks, siis on olemas igast unimogi ja dafid ja mis iganes masinad veel.
Antakse uus asi kätte, ei sobi. Vana kärakaga ka ei taha sõita. Mis virisete, ega te oma raha eest ei osta neid ja seda maksumaksja raha kulutamis jura ei tasu ka ajada. Kaitseliidu, politsei, kaitseväe palgalised kõik lihtsalt ühes rahakotist teise tõstjad oma maksudega.
Uus auto on uus auto ja kui enamus kordades kui uuel autol on probleemid, siis kõige suurem probleem on tihend rooli ja istme vahel kes käitub hooletult võõra varaga ja siis see tihend virisebki kui sitt kõik on.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Kapten Trumm »

mongol kirjutas: 22 Juul, 2025 18:13 Jaa, täitsa okei on, et tuttuuel bussil kukub külgmine ääretuli kere sisse..
Suht pisiasi võrreldes nende Peugeoti/Fiati/"Toyota" bussidel toimuvaga. Seal juhtub ikka märksa radikaalsemaid asju.
Toyota on jutumärkides seepärast, et Stellantise perioodi Toyota kaubikud on Peugeoti looming/toodang, mida mõned lollid ostavad "jaapani kvaliteedi" pähe.
Viimati muutis Kapten Trumm, 23 Juul, 2025 8:52, muudetud 2 korda kokku.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 43807
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Marvin kirjutas: 22 Juul, 2025 20:30
Kapten Trumm kirjutas: 22 Juul, 2025 16:14 Crafter pole kindlasti Sprinter või Daily (ka hinnalt mitte), kuid asub endiselt vaks kõrgemal Ducatost. Juba roolis istudes on vahe tunda, Crafter sõidab nagu auto, Ducato nagu suvaline kaubikukärakas.
S*tt auto, ei manööverda, aga see-eest on elektroonilist lisakola täis. Militaarkasutusse? What can possibly go wrong?
Mitte-eleketroonikaga busse pole uuena enam kuskilt osta kahjuks.
Ja ma olen enam kui kindel, et mingeid dramaatilisi lugusid pidevast teeninduse vahel jooksmisest võib kohata iga uue auto kohta, mida praegu müüakse.

Nende uute downsizetud PSA diislite "vastupidavus" on legendaarne ja kätkeb endas vigu, mis võivad hoolikal omanikul avalduda peale garantiiaega.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
kaupo51
Liige
Postitusi: 369
Liitunud: 19 Juun, 2022 12:46
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas kaupo51 »

Kapten Trumm kirjutas: 23 Juul, 2025 8:50
Marvin kirjutas: 22 Juul, 2025 20:30
Kapten Trumm kirjutas: 22 Juul, 2025 16:14 Crafter pole kindlasti Sprinter või Daily (ka hinnalt mitte), kuid asub endiselt vaks kõrgemal Ducatost. Juba roolis istudes on vahe tunda, Crafter sõidab nagu auto, Ducato nagu suvaline kaubikukärakas.
S*tt auto, ei manööverda, aga see-eest on elektroonilist lisakola täis. Militaarkasutusse? What can possibly go wrong?
Mitte-eleketroonikaga busse pole uuena enam kuskilt osta kahjuks.
Ja ma olen enam kui kindel, et mingeid dramaatilisi lugusid pidevast teeninduse vahel jooksmisest võib kohata iga uue auto kohta, mida praegu müüakse.

Nende uute downsizetud PSA diislite "vastupidavus" on legendaarne ja kätkeb endas vigu, mis võivad hoolikal omanikul avalduda peale garantiiaega.
Mis mootorist me konkreetselt räägime?
kaupo51
Liige
Postitusi: 369
Liitunud: 19 Juun, 2022 12:46
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas kaupo51 »

Marvin kirjutas: 22 Juul, 2025 12:51
Kapten Trumm kirjutas: 22 Juul, 2025 8:26 Kuidas siis nii järsud väljaütlemised...?
MAN TGE on sama auto mis VW Crafter, tulevad lausa samalt liinilt.
Või milles see "prügi" seisneb? Fiat Ducato olnuks ägedam?
Crafteriga sõitnud tuttaval on nii palju probleeme sellega olnud, et tema reaktsioon on "never again".
MAN TGE plussiks VWga võrreldes on väidetavalt neile pakutav parema teenuspaketi võimalikkus. Ise selle segmendi autot pidanud ei ole, aga militaarkasutuses olev sõiduk võiks olla võimalikult lihtne. Crafter ja tema derivaadid seda ei ole.
Ma olen nõus, et militaarsõiduk võiks olla võimalikult lihtsa mootoriga ja võimalikult vähese elektroonikaga, aga... kust seda vanakooli rivipumbaga diiselmootoriga sõidukit uuena võtta?
mongol
Liige
Postitusi: 1793
Liitunud: 13 Aug, 2008 21:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas mongol »

Kuniks ainid ei saa aru, et OE 8.3 ütleb suht selgelt, et majandussõidukiga offraodi ei tohi teha, on mõttetu võtta lagunevad ja maanteele mõeldud masinad. MAN on küll neliveoga = kerge tõstega visuaalsel vaatlusel, aga no pole nende kaubikute kvaliteedis kindel. Crafteri puhul - retsilt läbi uhatud 19+1 masinaga, no problemo. Samas hooldamata masin - muidugi annab saba, mis on aga iga ärahooratud kaubiku/bussi puhul normaalne.
Üldiselt on ühiskasutuses sõidukid niikuinii need, mis tegelikult jõhkralt lagunevad, sest ega keegi ju tagasi hoia, sest et võõras ja tegelikult ei saa isegi aru, kui miskit juba ammu märku annab, et hakkab ära surema. Välja arvatud kliimaseade, see on esimene, mille kohta vinguma hakatakse.
T5 Transporteri omanikuna ütlen, et see oli suht viimane, mida võiks üldse võtta. Mugavusi pole, aga UA olematud teed on läbi sõidetud ja ei saa kurta, kestab nii veermik kui mootor - KUI silma peal hoida, mis vahetust tahab.

Politseibussid üldiselt ei katseta "see on vist tee" lähenemisega neid masina piire.
professional retard
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist