Autotehnikateema
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Õige vastus on ka parandatava auto turuväärtuses/vanuses.
Näiteks 7a vanal autol, kui turvapadjad on lahti, kere remondi üldiselt ette ei võetagi (hüvitatakse sulle turuväärtus), kuid mingil 1-2 aastat vanal võidakse seda täiesti vabalt teha.
Kapoti puhul on variandid maksumuse järjekorras umbes sellised
1. pannakse uus originaal
2. aetakse lömmis originaal sirgeks või pannakse romulast saadud enamvähe korralik
3. hüvitatakse auto, hakkamata edasisega vaevama.
Kindlasti tasuks vältida B-varuosa kereosi, mida tänapäeval toodetakse üldiselt Taiwanil ja mille sobima saamine eeldab massiivset plekitööd, targem on teha romulast saadud vanade originaalidega.
Kui kapotiluugi tagune tugedustalastik on kannatada saanud, siis sellist vaevalt keegi taastama hakkab. Akf Some rääkis, et äsja soetas Stingeri asemele uue elektriauto, sellel võidakse vabalt variant 1 teha.
Näiteks 7a vanal autol, kui turvapadjad on lahti, kere remondi üldiselt ette ei võetagi (hüvitatakse sulle turuväärtus), kuid mingil 1-2 aastat vanal võidakse seda täiesti vabalt teha.
Kapoti puhul on variandid maksumuse järjekorras umbes sellised
1. pannakse uus originaal
2. aetakse lömmis originaal sirgeks või pannakse romulast saadud enamvähe korralik
3. hüvitatakse auto, hakkamata edasisega vaevama.
Kindlasti tasuks vältida B-varuosa kereosi, mida tänapäeval toodetakse üldiselt Taiwanil ja mille sobima saamine eeldab massiivset plekitööd, targem on teha romulast saadud vanade originaalidega.
Kui kapotiluugi tagune tugedustalastik on kannatada saanud, siis sellist vaevalt keegi taastama hakkab. Akf Some rääkis, et äsja soetas Stingeri asemele uue elektriauto, sellel võidakse vabalt variant 1 teha.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Keegi ei hakka kaskoga auto puhul kapoti mõlgi puhul autot hüvitama, mõtle ka ikka veidi, enne kui kirjutad.Kapten Trumm kirjutas: ↑11 Aug, 2025 12:07 Õige vastus on ka parandatava auto turuväärtuses/vanuses.
Näiteks 7a vanal autol, kui turvapadjad on lahti, kere remondi üldiselt ette ei võetagi (hüvitatakse sulle turuväärtus), kuid mingil 1-2 aastat vanal võidakse seda täiesti vabalt teha.
Kapoti puhul on variandid maksumuse järjekorras umbes sellised
1. pannakse uus originaal
2. aetakse lömmis originaal sirgeks või pannakse romulast saadud enamvähe korralik
3. hüvitatakse auto, hakkamata edasisega vaevama.
Kindlasti tasuks vältida B-varuosa kereosi, mida tänapäeval toodetakse üldiselt Taiwanil ja mille sobima saamine eeldab massiivset plekitööd, targem on teha romulast saadud vanade originaalidega.
Kui kapotiluugi tagune tugedustalastik on kannatada saanud, siis sellist vaevalt keegi taastama hakkab. Akf Some rääkis, et äsja soetas Stingeri asemele uue elektriauto, sellel võidakse vabalt variant 1 teha.
Ja remonditakse ka neid 7 aastat vanu autosid, millel padjad lahti läinud, keegi ei hakka sellepärast 25000+ autot hüvitama.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 43807
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Umbes 10 tuhandese väärtusega 7a auto peale ei vaevutud kalkulatsioonigi tegema, juba fotot nähes (mõlemad padjad lahti) pakuti turuhinna hüvitist.
See peaks olema üks harju keskmine (uuena maksis 27 000). Niiet sõltub tugevalt juhtumist.
See, et 1-2a vanale autole osteti originaalkapott, pole iseenesest mingi raiskamine, eks valikul vaadatakse ikka autot kah. Mina ka ei lubaks nii uuele autole mingit romula kapotti panna või sirgeks pahteldamist.
See peaks olema üks harju keskmine (uuena maksis 27 000). Niiet sõltub tugevalt juhtumist.
See, et 1-2a vanale autole osteti originaalkapott, pole iseenesest mingi raiskamine, eks valikul vaadatakse ikka autot kah. Mina ka ei lubaks nii uuele autole mingit romula kapotti panna või sirgeks pahteldamist.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autotehnikateema
Enamiku autode keregarantii on kuni 12 aastat. Selle aja sees tuleb garantii kehtivuse säilitamiseks kõik keretööd teha originaalosadega ja tootja remondijuhendeid järgides.Kapten Trumm kirjutas: ↑11 Aug, 2025 13:57 Umbes 10 tuhandese väärtusega 7a auto peale ei vaevutud kalkulatsioonigi tegema, juba fotot nähes (mõlemad padjad lahti) pakuti turuhinna hüvitist.
See peaks olema üks harju keskmine (uuena maksis 27 000). Niiet sõltub tugevalt juhtumist.
See, et 1-2a vanale autole osteti originaalkapott, pole iseenesest mingi raiskamine, eks valikul vaadatakse ikka autot kah. Mina ka ei lubaks nii uuele autole mingit romula kapotti panna või sirgeks pahteldamist.
Re: Autotehnikateema
Olen arusaanud et foorumlane AMvA töötab kusagil auto müügisalongis ja omab mingit arusaama kuidas ja miks. Foorumlane Trumm kust on pärit teie teadmised?Kapten Trumm kirjutas: ↑11 Aug, 2025 13:57 Umbes 10 tuhandese väärtusega 7a auto peale ei vaevutud kalkulatsioonigi tegema, juba fotot nähes (mõlemad padjad lahti) pakuti turuhinna hüvitist.
See peaks olema üks harju keskmine (uuena maksis 27 000). Niiet sõltub tugevalt juhtumist.
See, et 1-2a vanale autole osteti originaalkapott, pole iseenesest mingi raiskamine, eks valikul vaadatakse ikka autot kah. Mina ka ei lubaks nii uuele autole mingit romula kapotti panna või sirgeks pahteldamist.
Re: Autotehnikateema
Kust pärinevad Trummi väga-väga põhjalikud teadmised tuumapommi plahvatuse mõjudest?nukkel kirjutas: ↑11 Aug, 2025 14:32Olen arusaanud et foorumlane AMvA töötab kusagil auto müügisalongis ja omab mingit arusaama kuidas ja miks. Foorumlane Trumm kust on pärit teie teadmised?Kapten Trumm kirjutas: ↑11 Aug, 2025 13:57 Umbes 10 tuhandese väärtusega 7a auto peale ei vaevutud kalkulatsioonigi tegema, juba fotot nähes (mõlemad padjad lahti) pakuti turuhinna hüvitist.
See peaks olema üks harju keskmine (uuena maksis 27 000). Niiet sõltub tugevalt juhtumist.
See, et 1-2a vanale autole osteti originaalkapott, pole iseenesest mingi raiskamine, eks valikul vaadatakse ikka autot kah. Mina ka ei lubaks nii uuele autole mingit romula kapotti panna või sirgeks pahteldamist.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 10213
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Autotehnikateema
Ma seda sõjalise algõpetuse tunnis kuuldut väga tõe pähe ei võtaks.Kilo Tango kirjutas: ↑11 Aug, 2025 14:54Offtopic algab: seda õpetati nõuka ajal sõjalise algõpetuse tundides ja muudel puhkudel, kui aga vähegi võimalust oli. Lisaks on see info netist vabalt leitav.
Pealegi on Trumm minu teada nii noor, et ta seda sõjalist algõpetust ei saanudki.
Re: Autotehnikateema
Siin on üks pisike aga. Keregarantii kehtib sel juhul, kui sa oled autoga hoolikalt kõik need 12 aastat esinduses käinud. Praktikas paraku paljud autoomanikud lahkuvad esinduse vaateväljast peale garantiiaja lõppu (näiteks 6 aastal) ja leiavad endale teised töökojad, kus autot hooldada. Spetsiaalselt esinduses autot nad peale seda suure tõenäosusega näitamas enam ei käi. Kui siis 11 aastal juhub avarii ning inimene soovib minna esindusse autot originaalosadega taastama minna, siis öeldakse kindlustusseltsist talle....? Mida ?AMvA kirjutas: ↑11 Aug, 2025 14:03Enamiku autode keregarantii on kuni 12 aastat. Selle aja sees tuleb garantii kehtivuse säilitamiseks kõik keretööd teha originaalosadega ja tootja remondijuhendeid järgides.Kapten Trumm kirjutas: ↑11 Aug, 2025 13:57 Umbes 10 tuhandese väärtusega 7a auto peale ei vaevutud kalkulatsioonigi tegema, juba fotot nähes (mõlemad padjad lahti) pakuti turuhinna hüvitist.
See peaks olema üks harju keskmine (uuena maksis 27 000). Niiet sõltub tugevalt juhtumist.
See, et 1-2a vanale autole osteti originaalkapott, pole iseenesest mingi raiskamine, eks valikul vaadatakse ikka autot kah. Mina ka ei lubaks nii uuele autole mingit romula kapotti panna või sirgeks pahteldamist.
Re: Autotehnikateema
Mida tähendab hoolikalt esinduses käimine?kaupo51 kirjutas: ↑11 Aug, 2025 19:38Siin on üks pisike aga. Keregarantii kehtib sel juhul, kui sa oled autoga hoolikalt kõik need 12 aastat esinduses käinud. Praktikas paraku paljud autoomanikud lahkuvad esinduse vaateväljast peale garantiiaja lõppu (näiteks 6 aastal) ja leiavad endale teised töökojad, kus autot hooldada. Spetsiaalselt esinduses autot nad peale seda suure tõenäosusega näitamas enam ei käi. Kui siis 11 aastal juhub avarii ning inimene soovib minna esindusse autot originaalosadega taastama minna, siis öeldakse kindlustusseltsist talle....? Mida ?AMvA kirjutas: ↑11 Aug, 2025 14:03Enamiku autode keregarantii on kuni 12 aastat. Selle aja sees tuleb garantii kehtivuse säilitamiseks kõik keretööd teha originaalosadega ja tootja remondijuhendeid järgides.Kapten Trumm kirjutas: ↑11 Aug, 2025 13:57 Umbes 10 tuhandese väärtusega 7a auto peale ei vaevutud kalkulatsioonigi tegema, juba fotot nähes (mõlemad padjad lahti) pakuti turuhinna hüvitist.
See peaks olema üks harju keskmine (uuena maksis 27 000). Niiet sõltub tugevalt juhtumist.
See, et 1-2a vanale autole osteti originaalkapott, pole iseenesest mingi raiskamine, eks valikul vaadatakse ikka autot kah. Mina ka ei lubaks nii uuele autole mingit romula kapotti panna või sirgeks pahteldamist.
Keregarantii ei nõua, et sa käiksid tegemas korralisi hooldusi esinduses. Piisab sellest, kui sa kergarantii tingimuste järgi käid mingi regulaarsusega, tavaliselt kord 2 aasta jooksul või kord aastas, autot kerekontrollis näitamas. Osadel markidel on see tasuta, osadel markidel 0,2 kuni 0,4 töötundi. Ei ole suur kulu. Lollid kes seda ei tee.
Re: Autotehnikateema
Selle on nii mõnedki esindused juba "läbi hammustanud". Näit. kui omale salongist uue Honda ostsin ca. 15 aastat tagasi tegi Veho kerekontrolli veel hooldustest eraldi, 5...6 aastat hiljem aga eraldi teha ei saanud vaid kerekontroll liideti korralise hooldusega.AMvA kirjutas: ↑11 Aug, 2025 20:17 Mida tähendab hoolikalt esinduses käimine?
Keregarantii ei nõua, et sa käiksid tegemas korralisi hooldusi esinduses. Piisab sellest, kui sa kergarantii tingimuste järgi käid mingi regulaarsusega, tavaliselt kord 2 aasta jooksul või kord aastas, autot kerekontrollis näitamas. Osadel markidel on see tasuta, osadel markidel 0,2 kuni 0,4 töötundi. Ei ole suur kulu. Lollid kes seda ei tee.

Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Autotehnikateema
Siis see Veho istus sulle lihtsalt pähe. Tegelikult peab ja saab Honda kerekontrolli saama teha ka korralistest hooldustest erladi. Või siis käid ainult kõige odavama hoolduse ajal esinduses (Honda puhul näiteks B hooldus)Walter2 kirjutas: ↑11 Aug, 2025 20:57Selle on nii mõnedki esindused juba "läbi hammustanud". Näit. kui omale salongist uue Honda ostsin ca. 15 aastat tagasi tegi Veho kerekontrolli veel hooldustest eraldi, 5...6 aastat hiljem aga eraldi teha ei saanud vaid kerekontroll liideti korralise hooldusega.AMvA kirjutas: ↑11 Aug, 2025 20:17 Mida tähendab hoolikalt esinduses käimine?
Keregarantii ei nõua, et sa käiksid tegemas korralisi hooldusi esinduses. Piisab sellest, kui sa kergarantii tingimuste järgi käid mingi regulaarsusega, tavaliselt kord 2 aasta jooksul või kord aastas, autot kerekontrollis näitamas. Osadel markidel on see tasuta, osadel markidel 0,2 kuni 0,4 töötundi. Ei ole suur kulu. Lollid kes seda ei tee.![]()
Re: Autotehnikateema
Kui palju inimesi tänapäeval peab uuena ostetud autot 10+ aastat järjest? Ei viitsi statistikat otsida aga mulle tundub, et seksikas on nii umbes iga 5 aasta tagant uuem mudel soetada. Ehk siis pigem ei viitsita mingi tüütu kerekontrolliga ennast vaevata, lollusega pole siin midagi pistmist.AMvA kirjutas: ↑11 Aug, 2025 20:17 Mida tähendab hoolikalt esinduses käimine?
Keregarantii ei nõua, et sa käiksid tegemas korralisi hooldusi esinduses. Piisab sellest, kui sa kergarantii tingimuste järgi käid mingi regulaarsusega, tavaliselt kord 2 aasta jooksul või kord aastas, autot kerekontrollis näitamas. Osadel markidel on see tasuta, osadel markidel 0,2 kuni 0,4 töötundi. Ei ole suur kulu. Lollid kes seda ei tee.
Re: Autotehnikateema
No mõningatel autodel vaheatakse ka juba 5 aasta vanusena uksi ja tagaluuke "suurel kiirusel ja hulgakaupa"Fuchs kirjutas: ↑12 Aug, 2025 8:17Kui palju inimesi tänapäeval peab uuena ostetud autot 10+ aastat järjest? Ei viitsi statistikat otsida aga mulle tundub, et seksikas on nii umbes iga 5 aasta tagant uuem mudel soetada. Ehk siis pigem ei viitsita mingi tüütu kerekontrolliga ennast vaevata, lollusega pole siin midagi pistmist.AMvA kirjutas: ↑11 Aug, 2025 20:17 Mida tähendab hoolikalt esinduses käimine?
Keregarantii ei nõua, et sa käiksid tegemas korralisi hooldusi esinduses. Piisab sellest, kui sa kergarantii tingimuste järgi käid mingi regulaarsusega, tavaliselt kord 2 aasta jooksul või kord aastas, autot kerekontrollis näitamas. Osadel markidel on see tasuta, osadel markidel 0,2 kuni 0,4 töötundi. Ei ole suur kulu. Lollid kes seda ei tee.
Re: Autotehnikateema
Mul siseinfo muidugi puudub aga mis argumentidega ma esindusega vaidlema lähen? Asjad lähevad suuresti ikka nii nagu nemad seda tahavad. Veho tahtis autol ka keregarantii üldse peatada kui kuulis, et soovin Crown korrosioonitõrjet sellele teha (see sisaldab mh. ka ustesse aukude puurimist mis korkidega hiljem suletakse). Väidetavalt pole see vajalik, kuna Hondal on suurepärane korrosioonikindlus!

Kui auto müüki läks olid esimesed täpid tagatiibadel ja tagaluugi servas juba väljas (punktkeevituste kohtadest) aga tänu korrosioonitõrjele nägi auto müües välja tunduvalt paremas seisus kui teised analoogilised masinad.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 1 külaline